Nee, ik ben vanochtend ziek naar huis gegaan, na de boel op m'n werk ondergekotst te hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook met een lekker stokbroodje erbij om te soppen, Rem?
ik hou ook van jou.quote:
oh grut, dat wist ik niet. beterschap!quote:Op maandag 16 februari 2015 17:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, ik ben vanochtend ziek naar huis gegaan, na de boel op m'n werk ondergekotst te hebben.
Dus vandaag even aan de slappe thee en kippensoep.
ahwquote:
Bedoel gewoon een chipje.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou ook van jou.
[..]
oh grut, dat wist ik niet. beterschap!
Dankjequote:Op maandag 16 februari 2015 17:30 schreef Der_Mann het volgende:
oh grut, dat wist ik niet. beterschap!
Wij zijn niet zo'n 6uur etenstijd gezin.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:34 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wat loop je nu chips te vreten het is tijd voor het avondeten.
dat is niet goed voor je hart, Etto. ik raad het aan om het bij 1 everzwijn te houden.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voor vanavond ga ik zes everzwijnen gebraden in ossenwit klaarmaken.
Al is het maar om die verrekte gezondheidsfreaks met hun 'broccoli-gestoomde kip-volkoren rijst' dwars te zitten...
Ook goed dan vervang ik de rijst door quinoa.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Al is het maar om die verrekte gezondheidsfreaks met hun 'broccoli-gestoomde kip-volkoren rijst' dwars te zitten...
Mag ik wel roken?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is niet goed voor je hart, Etto. ik raad het aan om het bij 1 everzwijn te houden.
Aberella plsquote:Op maandag 16 februari 2015 17:39 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ook goed dan vervang ik de rijst door quinoa.
Everzwijnen aan het spitquote:Op maandag 16 februari 2015 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |