Moet je maar even een topicje terug kijkenquote:Op maandag 16 februari 2015 17:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Even terug gekeken, ik mis inderdaad een paar vaste klanten.
dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat jij trouwens al uit 2011 stamt, waarom ben je nu pas zo actief?
Zeker.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Je hebt een moeskopquote:Op maandag 16 februari 2015 16:59 schreef chroestjov het volgende:
De AH Moestuin-actie is wel leuk.
Ik heb al 2 potjes geplant.
het gaat niet om vaste klanten, Remqo. het gaat om users die ik persoonlijk wel tof vind.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Even terug gekeken, ik mis inderdaad een paar vaste klanten.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef Aberella het volgende:
Waarom sta ik eigenlijk niet in de OP
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat niet om vaste klanten, Remqo. het gaat om users die ik persoonlijk wel tof vind.
Welke heb je ? Ik ga vanavond boodschappen doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:59 schreef chroestjov het volgende:
De AH Moestuin-actie is wel leuk.
Ik heb al 2 potjes geplant.
Dat heb ik zojuist gedaan om tot die conclusie te komen.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet je maar even een topicje terug kijken
Hoe is het met je maag?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:09 schreef Aberella het volgende:
[..]
Welke heb je ? Ik ga vanavond boodschappen doen.
integendeel, Remqo. het is pas net begonnen.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:09 schreef Remqo het volgende:
Hermann z'n volwassen leventje heeft ook maar kort geduurd
ik bedoel het natuurlijk met alle respect.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:10 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk niet zo'n leuke reactie.
Net een vlinder... heel lang rups om dan een dag te schitterenquote:Op maandag 16 februari 2015 17:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist gedaan om tot die conclusie te komen.
Hermann z'n volwassen leventje heeft ook maar kort geduurd
Heb de halve nacht wakker gelegen, nu gaat het wel weer.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe is het met je maag?
Klote is datquote:Op maandag 16 februari 2015 17:10 schreef Aberella het volgende:
[..]
Heb de halve nacht wakker gelegen, nu gaat het wel weer.
Gelukkig dat ik er dan nog bij sta, alleen is mijn plaatje kleiner.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat niet om vaste klanten, Remqo. het gaat om users die ik persoonlijk wel tof vind.
je kunt daaruit concluderen dat ik het heb geprobeerd en dat FOK! niet mee wilde werken.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik er dan nog bij sta, alleen is mijn plaatje kleiner.
Kan ik daar de conclusie uit trekken dat ik bij jou, in aanzien ben gedaald?
[img=60,60]quote:Op maandag 16 februari 2015 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt daaruit concluderen dat ik het heb geprobeerd en dat FOK! niet mee wilde werken.
Ja oke ik gunde je gewoon wat bewegingquote:Op maandag 16 februari 2015 17:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb mn laptop al aangezet, kon de spanning niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |