quote:Op maandag 16 februari 2015 16:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
staat onze date nog vast, lieve Dje?
in de oorspronkelijke niet, WCH. ik heb je toegevoegd.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik sta met mijn icoontje in de OPHIHIHIHIHIHI
![]()
super.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:00 schreef DjeDje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo te zien nog wel.
staat nog niet online, helaas.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:01 schreef Remqo het volgende:
'middag.
Waar kan ik dat interview met Hermann lezen?
Nee dat had ik al gezien en was huilend weggegaan, je bent mijn allerliefste BFF forevahquote:Op maandag 16 februari 2015 17:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de oorspronkelijke niet, WCH. ik heb je toegevoegd.
Jazeker maar ik kan hem niet terug vindenquote:Op maandag 16 februari 2015 16:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
ik had ooit een mooie eend voor je gemaakt, weet je nog?
met alle respect, ik heb al een andere beste vriend. maar toch bedankt voor het compliment.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee dat had ik al gezien en was huilend weggegaan, je bent mijn allerliefste BFF forevah
Bedankt, ik was het eigenlijk maar Der_Mann heeft chaos er op losgelaten.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef Remqo het volgende:
Hulde voor de OP trouwens, het voelt een stuk huiselijker aan
wat een vieze naaier ben je toch ookquote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met alle respect, ik heb al een andere beste vriend. maar toch bedankt voor het compliment.
het zijn de posters die ik mag van de verkiezingsreeks, mijn beste man.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken, m'n beste Herman, dat er een correlatie bestaat tussen de users op jouw shitlist en de users in de OP.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het zijn de posters die ik mag van de verkiezingsreeks, mijn beste man.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat een vieze naaier ben je toch ook
Ik klamp me gewoon aan je been vast en laat nooit meer losquote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met alle respect, ik heb al een andere beste vriend. maar toch bedankt voor het compliment.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jazeker maar ik kan hem niet terug vinden
heb mn laptop al aangezet, kon de spanning niet aanquote:Op maandag 16 februari 2015 17:05 schreef eend112 het volgende:
Der mann doe ff mijn huidige in de OP dan kan houses het ook zien
geen probleem, eend.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:05 schreef eend112 het volgende:
Der mann doe ff mijn huidige in de OP dan kan houses het ook zien
ik eet aardappelen, groentes en een karbonade. wat jij eet weet ik niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik klamp me gewoon aan je been vast en laat nooit meer los
Wat eten we vanavond?
Even terug gekeken, ik mis inderdaad een paar vaste klanten.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt, ik was het eigenlijk maar Der_Mann heeft chaos er op losgelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |