Precies.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:41 schreef Stompzinnig het volgende:
Etto, de man met de onuitputtelijke kennis!
diep ademhalen zou je goed doen, Etto. je hoeft je niet zo druk te maken.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Van die typetjes die de biowinkel (zeg NOOIT supermarkt) afstruinen naar pijnboompitjes.
GATVERDAMME.
Hoofdstad van Mississippi?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies.
Van die types die echt denken dat je tijd hebt om 'zelf' soep te maken elke dag... Niks, gewoon een vers blik opentrekken
Jackson.quote:
sommige mensen vinden dat een leuk idee.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:47 schreef DjeDje het volgende:
Beetjs vies topic. Je weet 100% zeker dat ze op je gaan fappen. Wat je ook post.
Nee hoor... Niemand kan tippen aan mijn duifje. En romantiek > platte sex.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:47 schreef DjeDje het volgende:
Beetjs vies topic. Je weet 100% zeker dat ze op je gaan fappen. Wat je ook post.
sorry dat ik het zeg, maar je bent nu erg kinderachtig bezig. je zoekt de confrontatie op, doe eens normaal joh.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waar zijn al die health hippies overigens gebleven???
En of ik de confrontatie aan het zoeken ben.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar je bent nu erg kinderachtig bezig. je zoekt de confrontatie op, doe eens normaal joh.
Hmm ik kan me daar niet in vinden.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sommige mensen vinden dat een leuk idee.
Wat is daar dan mee?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Denk je dan echt dat ik daar ooit een foto zal plaatsen? Hahahaah
Je hebt er btw 2. M en V.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Denk je dan echt dat ik daar ooit een foto zal plaatsen? Hahahaah
Je hebt er btw 2. M en V.
Haha ging over de mensen die in dat topic reagerenquote:Op maandag 16 februari 2015 17:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor... Niemand kan tippen aan mijn duifje. En romantiek > platte sex.
Mooi, tijd voor haxball derhalve.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou godverdomme werkdag zit er op hoor.. Wat een bende
dat is spijtig.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nou godverdomme werkdag zit er op hoor.. Wat een bende
Ja.... als je gelijk wist wat SG was had het wel leuk geweest.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is daar dan mee?Of moest ik er gewoon zomaar kijken.
Ben mobiel, moet nog eten maken, vi kijken, dingen doen.. Even geen hax derhalvequote:Op maandag 16 februari 2015 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, tijd voor haxball derhalve.
Alsof ik elke reeks in elk forum uit mijn hoofd ken.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja.... als je gelijk wist wat SG was had het wel leuk geweest.
Maar je hebt het verpest.
dat is spijtig.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als jij mij quote slaat mijn madheidmeter altijd op tilt
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:53 schreef richolio het volgende:
NWS / Oud SS-er straffen of niet?
Vinden jullie?
HAHA. Dacht ik al.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Alsof ik elke reeks in elk forum uit mijn hoofd ken.![]()
Ik deed er een koe bij omdat ik anders straks te serieus overkom.
''mad'', zoals jij het zo kinderlijk noemt, ben ik niet meer Etto. dat gaat ook niet meer gebeuren. ik weet hoe ik mijn emoties in bedwang moet houden.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Der Mann heeft heel volwassen alle users die voorheen bij 'kwaliteit' ingedeeld waren uit de OP verbannen..
Hij is weer eens mad.
Ja, de groeten.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''mad'', zoals jij het zo kinderlijk noemt, ben ik niet meer Etto. dat gaat ook niet meer gebeuren. ik weet hoe ik mijn emoties in bedwang moet houden.
zoals ik al eerder heb uitgelegd staan alleen de users die ik mag in de OP. jij mag wrevelig zijn dat ik jou er niet in heb gezet, maar die keuze moet je gewoon respecteren.
Wat nou als ik de "date" afzeg dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
''mad'', zoals jij het zo kinderlijk noemt, ben ik niet meer Etto. dat gaat ook niet meer gebeuren. ik weet hoe ik mijn emoties in bedwang moet houden.
zoals ik al eerder heb uitgelegd staan alleen de users die ik mag in de OP. jij mag wrevelig zijn dat ik jou er niet in heb gezet, maar die keuze moet je gewoon respecteren.
Je bent gewoon mad vanwege haxball... Nog steeds.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de discussie aangaan en daarna gelijk weggaan. dat vind ik nou ontzettend kinderachtig.
dan zou ik erg jammer vinden maar het leven gaat door, DjeDje. hopelijk gaat het niet gebeuren, maar geen kwade gevoelens tegenover jou verder als het wel gebeurt.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wat nou als ik de "date" afzeg dan?
is wat mij betreft wel verjaardquote:Op maandag 16 februari 2015 17:53 schreef richolio het volgende:
Vinden jullie?
je hebt duidelijk mijn vorige post niet gelezen, Etto.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent gewoon mad vanwege haxball... Nog steeds.
Behoorde ik in eerste instantie bij die groep?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Der Mann heeft heel volwassen alle users die voorheen bij 'kwaliteit' ingedeeld waren uit de OP verbannen..
Hij is weer eens mad.
Ik vind deze hermann te volwassen voor mij. Het is klaar.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan zou ik erg jammer vinden maar het leven gaat door, DjeDje. hopelijk gaat het niet gebeuren, maar geen kwade gevoelens tegenover jou verder als het wel gebeurt.
Yep... maar hij is ook mad op jou.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Behoorde ik in eerste instantie bij die groep?
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:53 schreef richolio het volgende:
Vinden jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |