quote:Op maandag 16 februari 2015 16:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
staat onze date nog vast, lieve Dje?
in de oorspronkelijke niet, WCH. ik heb je toegevoegd.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik sta met mijn icoontje in de OPHIHIHIHIHIHI
![]()
super.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:00 schreef DjeDje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo te zien nog wel.
staat nog niet online, helaas.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:01 schreef Remqo het volgende:
'middag.
Waar kan ik dat interview met Hermann lezen?
Nee dat had ik al gezien en was huilend weggegaan, je bent mijn allerliefste BFF forevahquote:Op maandag 16 februari 2015 17:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de oorspronkelijke niet, WCH. ik heb je toegevoegd.
Jazeker maar ik kan hem niet terug vindenquote:Op maandag 16 februari 2015 16:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
ik had ooit een mooie eend voor je gemaakt, weet je nog?
met alle respect, ik heb al een andere beste vriend. maar toch bedankt voor het compliment.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee dat had ik al gezien en was huilend weggegaan, je bent mijn allerliefste BFF forevah
Bedankt, ik was het eigenlijk maar Der_Mann heeft chaos er op losgelaten.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef Remqo het volgende:
Hulde voor de OP trouwens, het voelt een stuk huiselijker aan
wat een vieze naaier ben je toch ookquote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met alle respect, ik heb al een andere beste vriend. maar toch bedankt voor het compliment.
het zijn de posters die ik mag van de verkiezingsreeks, mijn beste man.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken, m'n beste Herman, dat er een correlatie bestaat tussen de users op jouw shitlist en de users in de OP.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het zijn de posters die ik mag van de verkiezingsreeks, mijn beste man.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat een vieze naaier ben je toch ook
Ik klamp me gewoon aan je been vast en laat nooit meer losquote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met alle respect, ik heb al een andere beste vriend. maar toch bedankt voor het compliment.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jazeker maar ik kan hem niet terug vinden
heb mn laptop al aangezet, kon de spanning niet aanquote:Op maandag 16 februari 2015 17:05 schreef eend112 het volgende:
Der mann doe ff mijn huidige in de OP dan kan houses het ook zien
geen probleem, eend.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:05 schreef eend112 het volgende:
Der mann doe ff mijn huidige in de OP dan kan houses het ook zien
ik eet aardappelen, groentes en een karbonade. wat jij eet weet ik niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik klamp me gewoon aan je been vast en laat nooit meer los
Wat eten we vanavond?
Even terug gekeken, ik mis inderdaad een paar vaste klanten.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bedankt, ik was het eigenlijk maar Der_Mann heeft chaos er op losgelaten.
Moet je maar even een topicje terug kijkenquote:Op maandag 16 februari 2015 17:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Even terug gekeken, ik mis inderdaad een paar vaste klanten.
dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat jij trouwens al uit 2011 stamt, waarom ben je nu pas zo actief?
Zeker.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.
Je hebt een moeskopquote:Op maandag 16 februari 2015 16:59 schreef chroestjov het volgende:
De AH Moestuin-actie is wel leuk.
Ik heb al 2 potjes geplant.
het gaat niet om vaste klanten, Remqo. het gaat om users die ik persoonlijk wel tof vind.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Even terug gekeken, ik mis inderdaad een paar vaste klanten.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef Aberella het volgende:
Waarom sta ik eigenlijk niet in de OP
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat niet om vaste klanten, Remqo. het gaat om users die ik persoonlijk wel tof vind.
Welke heb je ? Ik ga vanavond boodschappen doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:59 schreef chroestjov het volgende:
De AH Moestuin-actie is wel leuk.
Ik heb al 2 potjes geplant.
Dat heb ik zojuist gedaan om tot die conclusie te komen.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet je maar even een topicje terug kijken
Hoe is het met je maag?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:09 schreef Aberella het volgende:
[..]
Welke heb je ? Ik ga vanavond boodschappen doen.
integendeel, Remqo. het is pas net begonnen.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:09 schreef Remqo het volgende:
Hermann z'n volwassen leventje heeft ook maar kort geduurd
ik bedoel het natuurlijk met alle respect.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:10 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk niet zo'n leuke reactie.
Net een vlinder... heel lang rups om dan een dag te schitterenquote:Op maandag 16 februari 2015 17:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist gedaan om tot die conclusie te komen.
Hermann z'n volwassen leventje heeft ook maar kort geduurd
Heb de halve nacht wakker gelegen, nu gaat het wel weer.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoe is het met je maag?
Klote is datquote:Op maandag 16 februari 2015 17:10 schreef Aberella het volgende:
[..]
Heb de halve nacht wakker gelegen, nu gaat het wel weer.
Gelukkig dat ik er dan nog bij sta, alleen is mijn plaatje kleiner.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat niet om vaste klanten, Remqo. het gaat om users die ik persoonlijk wel tof vind.
je kunt daaruit concluderen dat ik het heb geprobeerd en dat FOK! niet mee wilde werken.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik er dan nog bij sta, alleen is mijn plaatje kleiner.
Kan ik daar de conclusie uit trekken dat ik bij jou, in aanzien ben gedaald?
[img=60,60]quote:Op maandag 16 februari 2015 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt daaruit concluderen dat ik het heb geprobeerd en dat FOK! niet mee wilde werken.
Ja oke ik gunde je gewoon wat bewegingquote:Op maandag 16 februari 2015 17:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb mn laptop al aangezet, kon de spanning niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |