al een tijdje, maar heb de hele middag met verschrikkelijke koppijn op de bank gelegenquote:
nou, jij liever dan ikquote:Op maandag 16 februari 2015 16:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
al een tijdje, maar heb de hele middag met verschrikkelijke koppijn op de bank gelegenmaar heb me wel vermaakt, carnaval valt toch wel mee.
Je bent serieus naar buiten geweest?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
al een tijdje, maar heb de hele middag met verschrikkelijke koppijn op de bank gelegenmaar heb me wel vermaakt, carnaval valt toch wel mee.
ik had het niet gedaan als ik er gewoon vanaf het begin instondquote:Op maandag 16 februari 2015 16:33 schreef TARDIS. het volgende:
ik had dit al verwacht toen ik de OP maakte
ja goed hèquote:Op maandag 16 februari 2015 16:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je bent serieus naar buiten geweest?![]()
Maar als je niemand bent kan je er ook niet instaan hequote:Op maandag 16 februari 2015 16:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had het niet gedaan als ik er gewoon vanaf het begin instond
blijkbaar wel want ik sta er nu inquote:Op maandag 16 februari 2015 16:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar als je niemand bent kan je er ook niet instaan he![]()
![]()
Haha, staat hij nu op jouw shitlist?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is kinderachtig en doe ik niet meer aan.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:35 schreef Matip het volgende:
[..]
Haha, staat hij nu op jouw shitlist?
Maar je snapt waarom toch?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh mooi je bent weer gestopt met die "volwassen" act van jequote:Op maandag 16 februari 2015 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar wel want ik sta er nu in
Kan Fylax dat interview gelijk schrappen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh mooi je bent weer gestopt met die "volwassen" act van je
dat heb je dan totaal verkeerd begrepen, deadprez.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh mooi je bent weer gestopt met die "volwassen" act van je
quote:Op maandag 16 februari 2015 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb graag dat je mij het uitlegt.
nou vind dit niet echt volwassen andersquote:Op maandag 16 februari 2015 16:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb je dan totaal verkeerd begrepen, deadprez.
Hoe is het met je kontjequote:Op maandag 16 februari 2015 16:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb je dan totaal verkeerd begrepen, deadprez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |