komt er echt een interview?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Morgen komen we er misschien achter waarom in het langverwachte interview
het wordt een heel interessant en leerzaam interview, TARDIS.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Morgen komen we er misschien achter waarom in het langverwachte interview
Beetje chillen bij de SS lijkt me al een goede reden om hem te veroordelen.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
weet je dan wat hij precies heeft gedaan?
Oh oepsquote:Op maandag 16 februari 2015 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah ok, omdat je link verwees naar een opmerking van iemand
In dat geval gewoon straffen.
Je weet toch genoeg als het een SS'er is geweest? Concreet gezien weet ik het niet neequote:Op maandag 16 februari 2015 18:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
weet je dan wat hij precies heeft gedaan?
ik heb er wel op gereageerd hoor, Dje.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:07 schreef DjeDje het volgende:
Hermann negeert mn break up.
Dat kan natuurlijk ook.
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan zou ik erg jammer vinden maar het leven gaat door, DjeDje. hopelijk gaat het niet gebeuren, maar geen kwade gevoelens tegenover jou verder als het wel gebeurt.
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fylax van 15 heeft Der_Mann van 15 geïnterviewd omdat laatstgenoemde een soort denkbeeldige apotheose heeft ondergaan, iets wat eerstgenoemde blijkbaar dusdanig interessant vindt en denkt dat meer mensen hier de details van moeten weten, en gaat dit in de denkbeeldig drukbezochte weblog plaatsen.
Nee joh, beetje op de wat rustigere plekken in de stad gechillt en een café opgezocht waar normale muziek gedraaid werd.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zat je nog in de polonaise vannacht dead?
cant wait.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoezo meteen kortzichtig? Op genocide staat verjaring?
Dank je wel vriend jij kornuitquote:Op maandag 16 februari 2015 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga heerlijk aan het avondeten beginnen jongens, ik hoop dat jullie een hele fijne avond tegemoet gaan.
Ik ook, van hetzelfde mijn waarde.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga heerlijk aan het avondeten beginnen jongens, ik hoop dat jullie een hele fijne avond tegemoet gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |