Het is gewoon typisch fok! om als iets even niet in je straatje past met onzekerheid of autisme te strooien, zodoendequote:Op maandag 16 februari 2015 01:10 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee heb ik niet. Ik zeg het alleen. Ik heb dat nergens vandaan?
was je sowieso niet geluktquote:Op maandag 16 februari 2015 01:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wilde kapen, maar ik sloeg dicht bij het verzinnen van een TT
Succes is delen en gunnen.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wilde kapen, maar ik sloeg dicht bij het verzinnen van een TT
Jeejtje, je gaat er wel te diep op in hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het is gewoon typisch fok! om als iets even niet in je straatje past met onzekerheid of autisme te strooien, zodoende
Dankje hzawquote:Op maandag 16 februari 2015 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Succes is delen en gunnen.
Wij gunnen wietparkiet deze kaap en delen onze kennis met peterkailey.
Goed bezig Guus.
Neh, ik ga naar bed nu. Truste!quote:Op maandag 16 februari 2015 01:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Succes is delen en gunnen.
Wij gunnen wietparkiet deze kaap en delen onze kennis met peterkailey.
Goed bezig Guus.
Geloof je in objectivisme of constructivisme?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:12 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jeejtje, je gaat er wel te diep op in hoor.
Dan wordt jij wel heel snel mad, als een topic herinneren al daaronder valt. Of heeft dat meer te maken met je capaciteiten?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat je jezelf zulke speldenprikjes nog voor de geest kunt halen. Zit toch aardig diep blijkbaar.
[..]
Je leest wel weer lekker vriend. Ik zeg dat jij nogal mad bent nu, dat zou een troll niet zijn.
Huilebalkje van me
Betere definitie: alles wat wij mensen ervaren.quote:
Godvertiefusleierquote:Op maandag 16 februari 2015 01:15 schreef Stompzinnig het volgende:
OKE IK HEB JULLIE AL AANGEGEVEN BIJ DE MODERATORS VOOR SCHELDEN
Dat is niet juist.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:15 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Betere definitie: alles wat wij mensen ervaren.
oke manquote:Op maandag 16 februari 2015 01:15 schreef Stompzinnig het volgende:
OKE IK HEB JULLIE AL AANGEGEVEN BIJ DE MODERATORS VOOR SCHELDEN
In mijn voorbeeld wel, dat is de definitie die ik in gedachten hadquote:
bedankt, huge. dat begint me ook aardig de strot uit te komen onderhand.quote:
Als we zelfs definities gaan verzinnen is het einde zoek.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:17 schreef peterkailey het volgende:
[..]
In mijn voorbeeld wel, dat is de definitie die ik in gedachten had
Dan is het einde goed zoek. Edit: Of wil je ook een definitie voor einde?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als we zelfs definities gaan verzinnen is het einde zoek.
Ik niet, geeft altijd zo weinig voldoeningquote:Op maandag 16 februari 2015 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hou sowieso wel van een open einde.
Ben je op zoek naar voldoening dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:19 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik niet, geeft altijd zo weinig voldoening
Boeken van Stephen Kingquote:Op maandag 16 februari 2015 01:19 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik niet, geeft altijd zo weinig voldoening
Ik denk iedereen wel, zit in onze natuurquote:Op maandag 16 februari 2015 01:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar voldoening dan?
Ik ben niet op zoek naar voldoening anders.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:20 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik denk iedereen wel, zit in onze natuur
Dan ben jij mijn messias, dan ben je de enige op aarde die functioneerd zonder zuurstof, voedsel, seks, alle andere vormen van genotquote:Op maandag 16 februari 2015 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar voldoening anders.
Nee, nu haal je dingen door elkaar.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:22 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Dan ben jij mijn messias, dan ben je de enige op aarde die functioneerd zonder zuurstof, voedsel, seks, alle andere vormen van genot
Mijne ook vaak. Tel aan en uit zetten?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mijn laptop heeft wel wifi, maar mijn telefoon niet.. Aparte gebeurtenis weer
Bepaal ik zelf wel, plebejer :squote:
dat is zeer irritant.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mijn laptop heeft wel wifi, maar mijn telefoon niet.. Aparte gebeurtenis weer
Komt allemaal neer op het zelfde stofje in je hoofdquote:Op maandag 16 februari 2015 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, nu haal je dingen door elkaar.
Nee, je begrijpt me verkeerdquote:Op maandag 16 februari 2015 01:23 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Komt allemaal neer op het zelfde stofje in je hoofd
Ahwquote:Op maandag 16 februari 2015 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hele dag gewacht op jouw komst
Ik doel op alles waar wij mensen naar zoeken. Wat bedoel jij dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd
Maslow gaat over je behoeften, ik had het over voldoening halen uit ...quote:Op maandag 16 februari 2015 01:25 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik doel op alles waar wij mensen naar zoeken. Wat bedoel jij dan?
zelfs als ik het met je eens bent kan jij het niet laten om lekker gevat te doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarmee je gelijk jezelf definieert
Voldoening is een vorm van behoeftequote:Op maandag 16 februari 2015 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maslow gaat over je behoeften, ik had het over voldoening halen uit ...
Je bent ook gewoon een irritant jongquote:Op maandag 16 februari 2015 01:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs als ik het met je eens bent kan jij het niet laten om lekker gevat te doen.
erg jammer van je.
dat is jouw mening en dat respecteer ik, Chloroform.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een irritant jong
Oké sorryquote:Op maandag 16 februari 2015 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel, plebejer :s
Kquote:Op maandag 16 februari 2015 01:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik, Chloroform.
e banjomanquote:Op maandag 16 februari 2015 01:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik, Chloroform.
Ga je nog carnavallen, piepiecool? :$quote:
Moet je ook niet al te serieus nemen, maar dat alles wat wij fijn vinden te maken heeft met hormonen die verslavend werken is wel een feitquote:Op maandag 16 februari 2015 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Daarnaast komt dat Maslow-gezeur me de strot ook wel eens uit.
naaah carnaval is niet echt mijn dingquote:Op maandag 16 februari 2015 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je nog carnavallen, piepiecool? :$
Ook niet mijn ding. Laten we popcorn eten.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
naaah carnaval is niet echt mijn ding
Eens, maar dat is de behoefte naar voldoening en dat heeft in hetgeen waar wij het over hadden niets met voedsel, genegenheid etc. te makenquote:Op maandag 16 februari 2015 01:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Voldoening is een vorm van behoefte
mbo visagie niveau 3quote:Op maandag 16 februari 2015 01:29 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Moet je ook niet al te serieus nemen, maar dat alles wat wij fijn vinden te maken heeft met hormonen die verslavend werken is wel een feit
Btw, wat heb je gestudeerd/studeer je?
Ik bedoel te zeggen dat voldoening proberen te halen uit dingen iets is wat iedereen van nature doetquote:Op maandag 16 februari 2015 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eens, maar dat is de behoefte naar voldoening en dat heeft in hetgeen waar wij het over hadden niets met voedsel, genegenheid etc. te maken
Had al zo'n vermoedenquote:
Kutjong ben je ook.quote:
Waarom heb ik dan vandaag de gehele dag op bed gelegen?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:31 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat voldoening proberen te halen uit dingen iets is wat iedereen van nature doet
gewoon dat is jouw naam omdat ik dat zegquote:Op maandag 16 februari 2015 01:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
verdere uitleg zou ik erg op prijs stellen.
in een debat zou jij het niet fantastisch doen, maar toch bedankt.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
gewoon dat is jouw naam omdat ik dat zeg
Debatteren is dan ook voorbehouden aan een select groepje, de rest maakt misbruik van het woordquote:Op maandag 16 februari 2015 01:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in een debat zou jij het niet fantastisch doen, maar toch bedankt.
Wil je mijn make-up doen als ik ga trouwen?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wow, gewoon leuke en leerzame opleiding hoor
Was het maar zo een feest, daar haal ik juist mijn voldoening uitquote:Op maandag 16 februari 2015 01:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan vandaag de gehele dag op bed gelegen?
Ik meende dat je van te voren de bruid niet mocht zienquote:Op maandag 16 februari 2015 01:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je mijn make-up doen als ik ga trouwen?
dat verandert niet dat hij het niet fantastisch zou doen in een debat.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Debatteren is dan ook voorbehouden aan een select groepje, de rest maakt misbruik van het woord
echt wel ik heb wedstrijd gewonnenquote:Op maandag 16 februari 2015 01:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat verandert niet dat hij het niet fantastisch zou doen in een debat.
Wow #smoothlikekrioquote:Op maandag 16 februari 2015 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik meende dat je van te voren de bruid niet mocht zien
Jij bent dus niet in staat te oordelen over dit soort zakenquote:Op maandag 16 februari 2015 01:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat verandert niet dat hij het niet fantastisch zou doen in een debat.
Overduidelijk, nu ben je net zo alpha als ikquote:Op maandag 16 februari 2015 01:37 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
echt wel ik heb wedstrijd gewonnen
nee jij zou het fantastisch doen met al die gevatte sneertjes steeds.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent dus niet in staat te oordelen over dit soort zaken
Ik ben gammaquote:Op maandag 16 februari 2015 01:38 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Overduidelijk, nu ben je net zo alpha als ik
In de hedendaagse politieke debatten zou ik niet misstaan, nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee jij zou het fantastisch doen met al die gevatte sneertjes steeds.
zelfs mapima zou daar nog haar eigenste kunnen houdenquote:Op maandag 16 februari 2015 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In de hedendaagse politieke debatten zou ik niet misstaan, nee.
Dan kan ze geen aandachtsfoto's van zichzelf versturen, dus wordt wel lastigquote:Op maandag 16 februari 2015 01:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs mapima zou daar nog haar eigenste kunnen houden
is dit zo'n kloontje die alleen af en toe in de nacht gaat worden gebruikt?quote:
die weet vast wel een manier te vinden. misschien wat uitgeprinte foto's op haar borsten tapen en dan mensen flashen.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan kan ze geen aandachtsfoto's van zichzelf versturen, dus wordt wel lastig
er is hier nooit rust.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:44 schreef peterkailey het volgende:
Ik ga het heiligdom weer verlaten, wie weet kom ik ooit nog eens de rust hier verstoren. Night
Trusten poepiedoepiequote:Op maandag 16 februari 2015 01:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bonne nuit mademoiselle
Nee, dit is mijn nieuwe account.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit zo'n kloontje die alleen af en toe in de nacht gaat worden gebruikt?
[..]
die weet vast wel een manier te vinden. misschien wat uitgeprinte foto's op haar borsten tapen en dan mensen flashen.
hebben wij eerder met elkaar gecommuniceerd via jouw oude account(s)?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:49 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn nieuwe account.
Niet dat ik me kan herinneren.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hebben wij eerder met elkaar gecommuniceerd via jouw oude account(s)?
Zoet, zout, karamel of cheese & onion?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding. Laten we popcorn eten.
het kan natuurlijk zo zijn dat jouw geheugen slecht is en wij gisteren gewoon met elkaar hebben gechat.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:53 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren.
Hoezo kan je niet slapen danaquote:Op maandag 16 februari 2015 03:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, was 12 uur thuis ongeveer, had graag al kunnen slapen maar helaas
Godmiljaar de jeugd van tegenwoordig is te beroerd om te googelen ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 februari 2015 03:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Godmiljaar de jeugd van tegenwoordig is te beroerd om te googelen ookooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
okquote:Op maandag 16 februari 2015 03:18 schreef killerkip69 het volgende:
'n maatje van me die wel meer mompelt, zo van eminem is dood he? ok was ie pakje shag kwijt
...mompelt ie dat ze 'n inval hadden gedaan bij high life, waarom dan...iets met coke in de wiet..hmm zou best kunnen.zal wel van het LIDL bier komen, zeg ook altijd...ALDI man...aldi je weet tog
![]()
Het is de schuld van de Rabobank!quote:Op maandag 16 februari 2015 03:18 schreef killerkip69 het volgende:
'n maatje van me die wel meer mompelt, zo van eminem is dood he? ok was ie pakje shag kwijt
...mompelt ie dat ze 'n inval hadden gedaan bij high life, waarom dan...iets met coke in de wiet..hmm zou best kunnen.zal wel van het LIDL bier komen, zeg ook altijd...ALDI man...aldi je weet tog
![]()
12 en dan zulke wallenquote:Op maandag 16 februari 2015 07:29 schreef Chai het volgende:
Fylax, waarom zo laat gaan slapen, zo houd je die lelijke wallen van je in stand.
Ik kan niet wachten op foto's van je nipples.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:09 schreef Matip het volgende:
Ik kan niet wachten op Fylax zijn eerste blog hoor.
wow, gedraag je johquote:Op maandag 16 februari 2015 09:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op foto's van je nipples.
wait wut..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Outlet in Overvecht hebben ze genoeg Nikes. Prima prijsje ook.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:10 schreef remi1986 het volgende:
moet nieuwe Nikes, maar geen idee welke, zoveel keuze
Prijs boeit me niet zoveel, ik wil gewoon mooiequote:Op maandag 16 februari 2015 09:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Outlet in Overvecht hebben ze genoeg Nikes. Prima prijsje ook.
Zozo rijke boi hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Prijs boeit me niet zoveel, ik wil gewoon mooie
Men praat teveel hier. Wedden dat die er vandaag gewoon weer isquote:Op maandag 16 februari 2015 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je Willow hebt weggepest?
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Men praat teveel hier. Wedden dat die er vandaag gewoon weer is
ow ze was er wel gisteren? Niet eens meegekregen, graag zo houdenquote:Op maandag 16 februari 2015 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]dat ze zat te lurken en ineens na een kwartier ging reageren
Ja of eergister, denk toen.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow ze was er wel gisteren? Niet eens meegekregen, graag zo houden
ze was er gisterochtend trouwens heel ff. Toen zei ze dat ze ging werken. Enige wat ik zei was "ok, doei". Nou als je daardoor wegblijftquote:
Wat is je vete met die meid eigenlijk?quote:Op maandag 16 februari 2015 09:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ze was er gisterochtend trouwens heel ff. Toen zei ze dat ze ging werken. Enige wat ik zei was "ok, doei". Nou als je daardoor wegblijft
niet opgelet gisteren?quote:Op maandag 16 februari 2015 09:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is je vete met die meid eigenlijk?
DM maar.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:29 schreef hoink581 het volgende:
Jullie hebben pics van DjeDje met een Kledder mannenpap op haar gezicht gemist.
Wie is Kledder?quote:Op maandag 16 februari 2015 09:29 schreef hoink581 het volgende:
Zit toevallig net te kijkenquote:Op maandag 16 februari 2015 09:29 schreef hoink581 het volgende:
Nee ik heb eigenlijk alleen de aftermath gezien en dat we allemaal gingen gissen of ze er wel of niet nog was. Maar gemist waarom eigenlijkquote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je Willow hebt weggepest?
hoiquote:Op maandag 16 februari 2015 09:39 schreef remi1986 het volgende:
ja kom nou...als dwc en frank weg zijn weer aandacht zoeken bij mij ... daar ken ik er al genoeg van in mijn leven
Zou zeker lezen.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou Djeez zo kunnen vervangen.
Haha.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:39 schreef remi1986 het volgende:
ja kom nou...als dwc en frank weg zijn weer aandacht zoeken bij mij ... daar ken ik er al genoeg van in mijn leven
voederbietel.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:46 schreef hoink581 het volgende:
Wie heeft er op DjeDje's akkertje gezaaid?
ja nou poeh poeh. Jullie blazen de boel ook wel weer lekker op moet ik zeggen, zo bijzonder vind ik het allemaal nietquote:
Telt je micropenor er doorheen steken terwijl je cumt ook als door de oorstretcher cummen.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:48 schreef hoink581 het volgende:
Als je door de oorstretcher weet te cummen krijg je extra punten.
niet cool manquote:Op maandag 16 februari 2015 09:46 schreef hoink581 het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaat verdomme weer helemaal nergens over hier hee.
wtfquote:Op maandag 16 februari 2015 09:46 schreef hoink581 het volgende:
Wat denk je zelf Chai? Dan zit je al over het doel heen.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:51 schreef Chai het volgende:
Telt je micropenor er doorheen steken terwijl je cumt ook als door de oorstretcher cummen.
Meh.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Staat in het vorige topic, zoek maar luie zak.
Wie gaat nu uiteindelijk op vakantie, want die stap volg ik niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
Op valentijnsdag, gast laat radio538 zijn vriendin bellen, ze bieden haar een bloemetje aan om te versturen naar haar geliefde (hij dus), zodat ze een vakantie naar Italie kunnen winnen. Zij stuurt hem naar een andere dude, allebei vet awkward op de radioFrank Dane vet awkward op de radio
hij zegt laat maar ik ga wel met chantal die neuk ik al 3 maanden
wat een tokkie bende
[..]
Meh.
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
Op valentijnsdag, gast laat radio538 zijn vriendin bellen, ze bieden haar een bloemetje aan om te versturen naar haar geliefde (hij dus), zodat ze een vakantie naar Italie kunnen winnen. Zij stuurt hem naar een andere dude, allebei vet awkward op de radioFrank Dane vet awkward op de radio
wat een tokkie bende
[..]
Meh.
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wie gaat nu uiteindelijk op vakantie, want die stap volg ik niet.
Radio 538 sowieso pauper bendequote:Op maandag 16 februari 2015 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
wat een tokkie bende
[..]
Meh.
Oké luister.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die gast die het had georganiseerd, met Chantal blijkbaar want die neukte die al 3 maanden terwijl die relatie zat met die hoer die het bosje bloemen naar die andere gast stuurde.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Welke pauper zou hem nou in Chantal begravenquote:Op maandag 16 februari 2015 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast die het had georganiseerd, met Chantal blijkbaar want die neukte die al 3 maanden terwijl die relatie zat met die hoer die het bosje bloemen naar die andere gast stuurde.
Dit is misschien beter verwoord...quote:Op maandag 16 februari 2015 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oké luister.
Die gast belt z'n vriendin want hij wil samen met haar op vakantie, maar die sloerie gaat vreemd.
Hij is kwaad en gaat vervolgens met een andere chick waar HIJ mee vreemd gaat.
Wat?quote:Op maandag 16 februari 2015 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welke pauper zou hem nou in Chantal begraven
Hahahaha godkk, Chantal is ook zo'n lekkere tokkie naam hé.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast die het had georganiseerd, met Chantal blijkbaar want die neukte die al 3 maanden terwijl die relatie zat met die hoer die het bosje bloemen naar die andere gast stuurde.
Oh. Ik dacht dat Chantal die hoer was.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
Oké luister.
Die gast belt z'n vriendin want hij wil samen met haar op vakantie, maar die sloerie gaat vreemd.
Hij is kwaad en gaat vervolgens met een andere chick waar HIJ mee vreemd gaat.
Achja hij moet toch iemand mee nemenquote:Op maandag 16 februari 2015 10:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Slet van de buurt mandie zou je moeten achterlaten bij het ophalen van de bagage.
Past er wel weer mooi bijquote:Op maandag 16 februari 2015 10:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Hahahaha godkk, Chantal is ook zo'n lekkere tokkie naam hé.
2NutZ blijkbaar.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat Chantal die hoer was.
Maar zo zie je maar dat paupers naar 538 luisteren.
Ja, ik.quote:
Nouja, ik heb liever een Fleur dan een Chantal hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Achja hij moet toch iemand mee nemen
[..]
Past er wel weer mooi bijal zijn de Fleurtjes en Magrietjes ook voldoende represented bij dit soort slag hoor....
Zulke grappen zou Radio KLB trouwens ook wel opleuken, spanning, sensatie en intrigesquote:Op maandag 16 februari 2015 10:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat Chantal die hoer was.
Maar zo zie je maar dat paupers naar 538 luisteren.
Maar ook echt.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:03 schreef Matip het volgende:
Nouja, ik heb liever een Fleur dan een Chantal hoor.
Dan ben je ook geen pauper blijkbaarquote:
Ik let niet zo op de naam, meer op uiterlijkquote:Op maandag 16 februari 2015 10:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Vanaf volgende week inbellen en dat remi dan Willoow gewoon kan uitschelden voor slet terwijl we allemaal luisterenquote:Op maandag 16 februari 2015 10:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zulke grappen zou Radio KLB trouwens ook wel opleuken, spanning, sensatie en intriges
Ik heb een nieuwtje voor donderdag.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:03 schreef Remqo het volgende:
Zulke grappen zou Radio KLB trouwens ook wel opleuken, spanning, sensatie en intriges
Hoink, ik zag gister een eindbaas mét snor op teevee, deed mij aan jou denken.quote:
Innerlijk is belangrijker hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben je ook geen pauper blijkbaar
[..]
Ik let niet zo op de naam, meer op uiterlijk
Er bestaat meestal een verband tussen beiden.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik let niet zo op de naam, meer op uiterlijk
En bij Margriet?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er bestaat meestal een verband tussen beiden.
Bij Chantal heb je grote kans dat je lul vet en bruin is na het pijpen van de overtollige lipgloss en afgebrokkelde foundation
Voor dikzakken iddquote:Op maandag 16 februari 2015 10:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Hoink, ik zag gister een eindbaas mét snor op teevee, deed mij aan jou denken.
[..]
Innerlijk is belangrijker hoor.
Van binnen zijn ze allemaal rozequote:
Margriet heeft geen make-up nodig, is van nature een mooie meid.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En bij Margriet?
[..]
Voor dikzakken idd
Van die droge lippen die langs je lul schuren omdat haar speekselklieren verwelkt zijn, ouwe graftak dat het er rondlooptquote:
Wowquote:Op maandag 16 februari 2015 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van die droge lippen die langs je lul schuren omdat haar speekselklieren verwelkt zijn, ouwe graftak dat het er rondloopt
Aha, oke.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:09 schreef Matip het volgende:
[..]
Margriet heeft geen make-up nodig, is van nature een mooie meid.
Fleur, jasmijn, sterre, rozemarijnquote:Op maandag 16 februari 2015 10:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Chai ben jij een lekker wijf?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
Jullie zijn allemaal paupers. Radio 2 FTW. En op zondagochtend Vroege Vogels op Radio 1.
Skyradioquote:Op maandag 16 februari 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
Jullie zijn allemaal paupers. Radio 2 FTW. En op zondagochtend Vroege Vogels op Radio 1.
Florence, Sophie en Lotte niet te vergetenquote:Op maandag 16 februari 2015 10:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fleur, jasmijn, sterre, rozemarijn![]()
![]()
Wat'n verrassing.quote:
Timur en Ramon op 3FM.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
Achterhoek triangel. Daar verdwijnen radiogolven.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje wel ja. 15 km verderop nooit een probleem.
Ik hoop dat zij Coen en Sander gaan vervangen wanneer zij naar 538 gaan.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:05 schreef gamergirl96 het volgende:
Mijn god, allemaal 12-jarige autisten. Je kan niet eens normale gespreken met die jochies voeren. Waarom zijn er zo weinig normale mensen die Minecraft spelen?
Dit is echt zeldzaam genieten.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:10 schreef Fylax het volgende:
Hoi TS, ik wil wel samen met jou Minecraften.
Dat was al bevestigd toch?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij Coen en Sander gaan vervangen wanneer zij naar 538 gaan.
Mietje...quote:Op maandag 16 februari 2015 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Dit is echt zeldzaam genieten.
WELK TOPICquote:Op maandag 16 februari 2015 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Dit is echt zeldzaam genieten.
Ja? Wist ik niet.quote:
Daarbji zag ik dat hoink precies hetzelfde quote al veel eerder, dus ook nog laat benje TARDIS. Slordig.quote:
Oh echtquote:Op maandag 16 februari 2015 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarbji zag ik dat hoink precies hetzelfde quote al veel eerder, dus ook nog laat benje TARDIS. Slordig.
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
gamergirl
96
minecraft
Jij bent echt fu cking lelijk of niet?
Ik heb in een rust aflevering van lekker spelen gezeten.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is er iemand gekker dan die gekke jongen? Dat dacht ik niet.
srs, linkquote:Op maandag 16 februari 2015 10:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb in een rust aflevering van lekker spelen gezeten.
Ik vind Lekker Spelen zo bizar leuk hèquote:Op maandag 16 februari 2015 10:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb in een rust aflevering van lekker spelen gezeten.
Laatste afleveringen vallen wat tegen. Van de zomer genoot ik er echter van.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind Lekker Spelen zo bizar leuk hèterwijl Fylax eerder de doelgroep is.
Van die Mario afleveringen genoot ik een beetje extra.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Laatste afleveringen vallen wat tegen. Van de zomer genoot ik er echter van.
hee verloofdequote:Op maandag 16 februari 2015 11:18 schreef SideEffect het volgende:
Ik keek vroeger altijd naar lekker spelen![]()
Dat is echt grappig
Tjicks with dicks?quote:
Horny ;pquote:
Loopt jouw bipsje van over?quote:
Van iedereen die je kan mishandelenquote:Op maandag 16 februari 2015 11:41 schreef Matip het volgende:
Chris Brown mishandelde Rihanna toen toch?
...quote:Op maandag 16 februari 2015 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
haha tetou die fan is van Chris Brownom zijn muziek of omdat hij ook vrouwen slaat?
hahaha isn't it ironic ook op 538quote:Op maandag 16 februari 2015 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
haha tetou die fan is van Chris Brownom zijn muziek of omdat hij ook vrouwen slaat?
quote:Op maandag 16 februari 2015 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
je wist dat die zou komen..quote:
Timingquote:
Zo zijn vrouwen nou eenmaalquote:Op maandag 16 februari 2015 11:43 schreef Stompzinnig het volgende:
dat was allemaal nep ze heeft gelogen
De foto's liegen er niet om.quote:
Kinetische energie alles toch junksquote:
Ambachtelijke notenkoek overal basketbalquote:Op maandag 16 februari 2015 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kinetische energie alles toch junks
Wat is de toegevoegde waarde?quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ambachtelijke notenkoek overal basketbal
Geen brandwondenquote:
Appels en peren.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:49 schreef Gridlok het volgende:
Haha moslims zijn stom, wij nederlanders zijn beter, heaheha.
''Aaaaaandaaaacht"quote:Op maandag 16 februari 2015 11:49 schreef Gridlok het volgende:
Haha moslims zijn stom, wij nederlanders zijn beter, heaheha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
quote:Op maandag 16 februari 2015 11:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
''Aaaaaandaaaacht"Er is mij aangeleerd dat men zo een welkoms post begint hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van je aandachtshoerende milf moeder zekerquote:Op maandag 16 februari 2015 11:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Er is mij aangeleerd dat men zo een welkoms post begint hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |