Zulke grappen zou Radio KLB trouwens ook wel opleuken, spanning, sensatie en intrigesquote:Op maandag 16 februari 2015 10:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat Chantal die hoer was.
Maar zo zie je maar dat paupers naar 538 luisteren.
Maar ook echt.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:03 schreef Matip het volgende:
Nouja, ik heb liever een Fleur dan een Chantal hoor.
Dan ben je ook geen pauper blijkbaarquote:
Ik let niet zo op de naam, meer op uiterlijkquote:Op maandag 16 februari 2015 10:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Vanaf volgende week inbellen en dat remi dan Willoow gewoon kan uitschelden voor slet terwijl we allemaal luisterenquote:Op maandag 16 februari 2015 10:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zulke grappen zou Radio KLB trouwens ook wel opleuken, spanning, sensatie en intriges
Ik heb een nieuwtje voor donderdag.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:03 schreef Remqo het volgende:
Zulke grappen zou Radio KLB trouwens ook wel opleuken, spanning, sensatie en intriges
Hoink, ik zag gister een eindbaas mét snor op teevee, deed mij aan jou denken.quote:
Innerlijk is belangrijker hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben je ook geen pauper blijkbaar
[..]
Ik let niet zo op de naam, meer op uiterlijk
Er bestaat meestal een verband tussen beiden.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik let niet zo op de naam, meer op uiterlijk
En bij Margriet?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er bestaat meestal een verband tussen beiden.
Bij Chantal heb je grote kans dat je lul vet en bruin is na het pijpen van de overtollige lipgloss en afgebrokkelde foundation
Voor dikzakken iddquote:Op maandag 16 februari 2015 10:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Hoink, ik zag gister een eindbaas mét snor op teevee, deed mij aan jou denken.
[..]
Innerlijk is belangrijker hoor.
Van binnen zijn ze allemaal rozequote:
Margriet heeft geen make-up nodig, is van nature een mooie meid.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En bij Margriet?
[..]
Voor dikzakken idd
Van die droge lippen die langs je lul schuren omdat haar speekselklieren verwelkt zijn, ouwe graftak dat het er rondlooptquote:
Wowquote:Op maandag 16 februari 2015 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van die droge lippen die langs je lul schuren omdat haar speekselklieren verwelkt zijn, ouwe graftak dat het er rondloopt
Aha, oke.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:09 schreef Matip het volgende:
[..]
Margriet heeft geen make-up nodig, is van nature een mooie meid.
Fleur, jasmijn, sterre, rozemarijnquote:Op maandag 16 februari 2015 10:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Chai ben jij een lekker wijf?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
Jullie zijn allemaal paupers. Radio 2 FTW. En op zondagochtend Vroege Vogels op Radio 1.
Skyradioquote:Op maandag 16 februari 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
Jullie zijn allemaal paupers. Radio 2 FTW. En op zondagochtend Vroege Vogels op Radio 1.
Florence, Sophie en Lotte niet te vergetenquote:Op maandag 16 februari 2015 10:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fleur, jasmijn, sterre, rozemarijn![]()
![]()
Wat'n verrassing.quote:
Timur en Ramon op 3FM.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
Achterhoek triangel. Daar verdwijnen radiogolven.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje wel ja. 15 km verderop nooit een probleem.
Ik hoop dat zij Coen en Sander gaan vervangen wanneer zij naar 538 gaan.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2015 16:05 schreef gamergirl96 het volgende:
Mijn god, allemaal 12-jarige autisten. Je kan niet eens normale gespreken met die jochies voeren. Waarom zijn er zo weinig normale mensen die Minecraft spelen?
Dit is echt zeldzaam genieten.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:10 schreef Fylax het volgende:
Hoi TS, ik wil wel samen met jou Minecraften.
Dat was al bevestigd toch?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij Coen en Sander gaan vervangen wanneer zij naar 538 gaan.
Mietje...quote:Op maandag 16 februari 2015 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Dit is echt zeldzaam genieten.
WELK TOPICquote:Op maandag 16 februari 2015 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Dit is echt zeldzaam genieten.
Ja? Wist ik niet.quote:
Daarbji zag ik dat hoink precies hetzelfde quote al veel eerder, dus ook nog laat benje TARDIS. Slordig.quote:
Oh echtquote:Op maandag 16 februari 2015 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarbji zag ik dat hoink precies hetzelfde quote al veel eerder, dus ook nog laat benje TARDIS. Slordig.
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
gamergirl
96
minecraft
Jij bent echt fu cking lelijk of niet?
Ik heb in een rust aflevering van lekker spelen gezeten.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is er iemand gekker dan die gekke jongen? Dat dacht ik niet.
srs, linkquote:Op maandag 16 februari 2015 10:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb in een rust aflevering van lekker spelen gezeten.
Ik vind Lekker Spelen zo bizar leuk hèquote:Op maandag 16 februari 2015 10:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb in een rust aflevering van lekker spelen gezeten.
Laatste afleveringen vallen wat tegen. Van de zomer genoot ik er echter van.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind Lekker Spelen zo bizar leuk hèterwijl Fylax eerder de doelgroep is.
Van die Mario afleveringen genoot ik een beetje extra.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Laatste afleveringen vallen wat tegen. Van de zomer genoot ik er echter van.
hee verloofdequote:Op maandag 16 februari 2015 11:18 schreef SideEffect het volgende:
Ik keek vroeger altijd naar lekker spelen![]()
Dat is echt grappig
Tjicks with dicks?quote:
Horny ;pquote:
Loopt jouw bipsje van over?quote:
Van iedereen die je kan mishandelenquote:Op maandag 16 februari 2015 11:41 schreef Matip het volgende:
Chris Brown mishandelde Rihanna toen toch?
...quote:Op maandag 16 februari 2015 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
haha tetou die fan is van Chris Brownom zijn muziek of omdat hij ook vrouwen slaat?
hahaha isn't it ironic ook op 538quote:Op maandag 16 februari 2015 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
haha tetou die fan is van Chris Brownom zijn muziek of omdat hij ook vrouwen slaat?
quote:Op maandag 16 februari 2015 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
je wist dat die zou komen..quote:
Timingquote:
Zo zijn vrouwen nou eenmaalquote:Op maandag 16 februari 2015 11:43 schreef Stompzinnig het volgende:
dat was allemaal nep ze heeft gelogen
De foto's liegen er niet om.quote:
Kinetische energie alles toch junksquote:
Ambachtelijke notenkoek overal basketbalquote:Op maandag 16 februari 2015 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kinetische energie alles toch junks
Wat is de toegevoegde waarde?quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ambachtelijke notenkoek overal basketbal
Geen brandwondenquote:
Appels en peren.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:49 schreef Gridlok het volgende:
Haha moslims zijn stom, wij nederlanders zijn beter, heaheha.
''Aaaaaandaaaacht"quote:Op maandag 16 februari 2015 11:49 schreef Gridlok het volgende:
Haha moslims zijn stom, wij nederlanders zijn beter, heaheha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
quote:Op maandag 16 februari 2015 11:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
''Aaaaaandaaaacht"Er is mij aangeleerd dat men zo een welkoms post begint hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van je aandachtshoerende milf moeder zekerquote:Op maandag 16 februari 2015 11:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Er is mij aangeleerd dat men zo een welkoms post begint hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |