hoiquote:Op maandag 16 februari 2015 09:39 schreef remi1986 het volgende:
ja kom nou...als dwc en frank weg zijn weer aandacht zoeken bij mij ... daar ken ik er al genoeg van in mijn leven
Zou zeker lezen.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou Djeez zo kunnen vervangen.
Haha.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:39 schreef remi1986 het volgende:
ja kom nou...als dwc en frank weg zijn weer aandacht zoeken bij mij ... daar ken ik er al genoeg van in mijn leven
voederbietel.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:46 schreef hoink581 het volgende:
Wie heeft er op DjeDje's akkertje gezaaid?
ja nou poeh poeh. Jullie blazen de boel ook wel weer lekker op moet ik zeggen, zo bijzonder vind ik het allemaal nietquote:
Telt je micropenor er doorheen steken terwijl je cumt ook als door de oorstretcher cummen.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:48 schreef hoink581 het volgende:
Als je door de oorstretcher weet te cummen krijg je extra punten.
niet cool manquote:Op maandag 16 februari 2015 09:46 schreef hoink581 het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaat verdomme weer helemaal nergens over hier hee.
wtfquote:Op maandag 16 februari 2015 09:46 schreef hoink581 het volgende:
Wat denk je zelf Chai? Dan zit je al over het doel heen.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:51 schreef Chai het volgende:
Telt je micropenor er doorheen steken terwijl je cumt ook als door de oorstretcher cummen.
Meh.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Staat in het vorige topic, zoek maar luie zak.
Wie gaat nu uiteindelijk op vakantie, want die stap volg ik niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
Op valentijnsdag, gast laat radio538 zijn vriendin bellen, ze bieden haar een bloemetje aan om te versturen naar haar geliefde (hij dus), zodat ze een vakantie naar Italie kunnen winnen. Zij stuurt hem naar een andere dude, allebei vet awkward op de radioFrank Dane vet awkward op de radio
hij zegt laat maar ik ga wel met chantal die neuk ik al 3 maanden
wat een tokkie bende
[..]
Meh.
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
Op valentijnsdag, gast laat radio538 zijn vriendin bellen, ze bieden haar een bloemetje aan om te versturen naar haar geliefde (hij dus), zodat ze een vakantie naar Italie kunnen winnen. Zij stuurt hem naar een andere dude, allebei vet awkward op de radioFrank Dane vet awkward op de radio
wat een tokkie bende
[..]
Meh.
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wie gaat nu uiteindelijk op vakantie, want die stap volg ik niet.
Radio 538 sowieso pauper bendequote:Op maandag 16 februari 2015 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
wat een tokkie bende
[..]
Meh.
Oké luister.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die gast die het had georganiseerd, met Chantal blijkbaar want die neukte die al 3 maanden terwijl die relatie zat met die hoer die het bosje bloemen naar die andere gast stuurde.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Welke pauper zou hem nou in Chantal begravenquote:Op maandag 16 februari 2015 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast die het had georganiseerd, met Chantal blijkbaar want die neukte die al 3 maanden terwijl die relatie zat met die hoer die het bosje bloemen naar die andere gast stuurde.
Dit is misschien beter verwoord...quote:Op maandag 16 februari 2015 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oké luister.
Die gast belt z'n vriendin want hij wil samen met haar op vakantie, maar die sloerie gaat vreemd.
Hij is kwaad en gaat vervolgens met een andere chick waar HIJ mee vreemd gaat.
Wat?quote:Op maandag 16 februari 2015 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welke pauper zou hem nou in Chantal begraven
Hahahaha godkk, Chantal is ook zo'n lekkere tokkie naam hé.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast die het had georganiseerd, met Chantal blijkbaar want die neukte die al 3 maanden terwijl die relatie zat met die hoer die het bosje bloemen naar die andere gast stuurde.
Oh. Ik dacht dat Chantal die hoer was.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
Oké luister.
Die gast belt z'n vriendin want hij wil samen met haar op vakantie, maar die sloerie gaat vreemd.
Hij is kwaad en gaat vervolgens met een andere chick waar HIJ mee vreemd gaat.
Achja hij moet toch iemand mee nemenquote:Op maandag 16 februari 2015 10:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Slet van de buurt mandie zou je moeten achterlaten bij het ophalen van de bagage.
Past er wel weer mooi bijquote:Op maandag 16 februari 2015 10:00 schreef Matip het volgende:
[..]
Hahahaha godkk, Chantal is ook zo'n lekkere tokkie naam hé.
2NutZ blijkbaar.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat Chantal die hoer was.
Maar zo zie je maar dat paupers naar 538 luisteren.
Ja, ik.quote:
Nouja, ik heb liever een Fleur dan een Chantal hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Achja hij moet toch iemand mee nemen
[..]
Past er wel weer mooi bijal zijn de Fleurtjes en Magrietjes ook voldoende represented bij dit soort slag hoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |