Hoezo kan je niet slapen danaquote:Op maandag 16 februari 2015 03:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, was 12 uur thuis ongeveer, had graag al kunnen slapen maar helaas
Godmiljaar de jeugd van tegenwoordig is te beroerd om te googelen ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 februari 2015 03:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Godmiljaar de jeugd van tegenwoordig is te beroerd om te googelen ookooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
okquote:Op maandag 16 februari 2015 03:18 schreef killerkip69 het volgende:
'n maatje van me die wel meer mompelt, zo van eminem is dood he? ok was ie pakje shag kwijt
...mompelt ie dat ze 'n inval hadden gedaan bij high life, waarom dan...iets met coke in de wiet..hmm zou best kunnen.zal wel van het LIDL bier komen, zeg ook altijd...ALDI man...aldi je weet tog
![]()
Het is de schuld van de Rabobank!quote:Op maandag 16 februari 2015 03:18 schreef killerkip69 het volgende:
'n maatje van me die wel meer mompelt, zo van eminem is dood he? ok was ie pakje shag kwijt
...mompelt ie dat ze 'n inval hadden gedaan bij high life, waarom dan...iets met coke in de wiet..hmm zou best kunnen.zal wel van het LIDL bier komen, zeg ook altijd...ALDI man...aldi je weet tog
![]()
12 en dan zulke wallenquote:Op maandag 16 februari 2015 07:29 schreef Chai het volgende:
Fylax, waarom zo laat gaan slapen, zo houd je die lelijke wallen van je in stand.
Ik kan niet wachten op foto's van je nipples.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:09 schreef Matip het volgende:
Ik kan niet wachten op Fylax zijn eerste blog hoor.
wow, gedraag je johquote:Op maandag 16 februari 2015 09:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op foto's van je nipples.
wait wut..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Outlet in Overvecht hebben ze genoeg Nikes. Prima prijsje ook.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:10 schreef remi1986 het volgende:
moet nieuwe Nikes, maar geen idee welke, zoveel keuze
Prijs boeit me niet zoveel, ik wil gewoon mooiequote:Op maandag 16 februari 2015 09:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Outlet in Overvecht hebben ze genoeg Nikes. Prima prijsje ook.
Zozo rijke boi hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Prijs boeit me niet zoveel, ik wil gewoon mooie
Men praat teveel hier. Wedden dat die er vandaag gewoon weer isquote:Op maandag 16 februari 2015 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je Willow hebt weggepest?
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Men praat teveel hier. Wedden dat die er vandaag gewoon weer is
ow ze was er wel gisteren? Niet eens meegekregen, graag zo houdenquote:Op maandag 16 februari 2015 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]dat ze zat te lurken en ineens na een kwartier ging reageren
Ja of eergister, denk toen.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow ze was er wel gisteren? Niet eens meegekregen, graag zo houden
ze was er gisterochtend trouwens heel ff. Toen zei ze dat ze ging werken. Enige wat ik zei was "ok, doei". Nou als je daardoor wegblijftquote:
Wat is je vete met die meid eigenlijk?quote:Op maandag 16 februari 2015 09:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ze was er gisterochtend trouwens heel ff. Toen zei ze dat ze ging werken. Enige wat ik zei was "ok, doei". Nou als je daardoor wegblijft
niet opgelet gisteren?quote:Op maandag 16 februari 2015 09:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is je vete met die meid eigenlijk?
DM maar.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:29 schreef hoink581 het volgende:
Jullie hebben pics van DjeDje met een Kledder mannenpap op haar gezicht gemist.
Wie is Kledder?quote:Op maandag 16 februari 2015 09:29 schreef hoink581 het volgende:
Zit toevallig net te kijkenquote:Op maandag 16 februari 2015 09:29 schreef hoink581 het volgende:
Nee ik heb eigenlijk alleen de aftermath gezien en dat we allemaal gingen gissen of ze er wel of niet nog was. Maar gemist waarom eigenlijkquote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je Willow hebt weggepest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |