Hoezo kan je niet slapen danaquote:Op maandag 16 februari 2015 03:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, was 12 uur thuis ongeveer, had graag al kunnen slapen maar helaas
Godmiljaar de jeugd van tegenwoordig is te beroerd om te googelen ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 februari 2015 03:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Godmiljaar de jeugd van tegenwoordig is te beroerd om te googelen ookooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
okquote:Op maandag 16 februari 2015 03:18 schreef killerkip69 het volgende:
'n maatje van me die wel meer mompelt, zo van eminem is dood he? ok was ie pakje shag kwijt
...mompelt ie dat ze 'n inval hadden gedaan bij high life, waarom dan...iets met coke in de wiet..hmm zou best kunnen.zal wel van het LIDL bier komen, zeg ook altijd...ALDI man...aldi je weet tog
![]()
Het is de schuld van de Rabobank!quote:Op maandag 16 februari 2015 03:18 schreef killerkip69 het volgende:
'n maatje van me die wel meer mompelt, zo van eminem is dood he? ok was ie pakje shag kwijt
...mompelt ie dat ze 'n inval hadden gedaan bij high life, waarom dan...iets met coke in de wiet..hmm zou best kunnen.zal wel van het LIDL bier komen, zeg ook altijd...ALDI man...aldi je weet tog
![]()
12 en dan zulke wallenquote:Op maandag 16 februari 2015 07:29 schreef Chai het volgende:
Fylax, waarom zo laat gaan slapen, zo houd je die lelijke wallen van je in stand.
Ik kan niet wachten op foto's van je nipples.quote:Op maandag 16 februari 2015 09:09 schreef Matip het volgende:
Ik kan niet wachten op Fylax zijn eerste blog hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |