Zulke grappen zou Radio KLB trouwens ook wel opleuken, spanning, sensatie en intrigesquote:Op maandag 16 februari 2015 10:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat Chantal die hoer was.
Maar zo zie je maar dat paupers naar 538 luisteren.
Maar ook echt.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:03 schreef Matip het volgende:
Nouja, ik heb liever een Fleur dan een Chantal hoor.
Dan ben je ook geen pauper blijkbaarquote:
Ik let niet zo op de naam, meer op uiterlijkquote:Op maandag 16 februari 2015 10:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Vanaf volgende week inbellen en dat remi dan Willoow gewoon kan uitschelden voor slet terwijl we allemaal luisterenquote:Op maandag 16 februari 2015 10:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zulke grappen zou Radio KLB trouwens ook wel opleuken, spanning, sensatie en intriges
Ik heb een nieuwtje voor donderdag.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:03 schreef Remqo het volgende:
Zulke grappen zou Radio KLB trouwens ook wel opleuken, spanning, sensatie en intriges
Hoink, ik zag gister een eindbaas mét snor op teevee, deed mij aan jou denken.quote:
Innerlijk is belangrijker hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben je ook geen pauper blijkbaar
[..]
Ik let niet zo op de naam, meer op uiterlijk
Er bestaat meestal een verband tussen beiden.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik let niet zo op de naam, meer op uiterlijk
En bij Margriet?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er bestaat meestal een verband tussen beiden.
Bij Chantal heb je grote kans dat je lul vet en bruin is na het pijpen van de overtollige lipgloss en afgebrokkelde foundation
Voor dikzakken iddquote:Op maandag 16 februari 2015 10:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Hoink, ik zag gister een eindbaas mét snor op teevee, deed mij aan jou denken.
[..]
Innerlijk is belangrijker hoor.
Van binnen zijn ze allemaal rozequote:
Margriet heeft geen make-up nodig, is van nature een mooie meid.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En bij Margriet?
[..]
Voor dikzakken idd
Van die droge lippen die langs je lul schuren omdat haar speekselklieren verwelkt zijn, ouwe graftak dat het er rondlooptquote:
Wowquote:Op maandag 16 februari 2015 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van die droge lippen die langs je lul schuren omdat haar speekselklieren verwelkt zijn, ouwe graftak dat het er rondloopt
Aha, oke.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:09 schreef Matip het volgende:
[..]
Margriet heeft geen make-up nodig, is van nature een mooie meid.
Fleur, jasmijn, sterre, rozemarijnquote:Op maandag 16 februari 2015 10:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Chai ben jij een lekker wijf?quote:Op maandag 16 februari 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
Jullie zijn allemaal paupers. Radio 2 FTW. En op zondagochtend Vroege Vogels op Radio 1.
Skyradioquote:Op maandag 16 februari 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
Jullie zijn allemaal paupers. Radio 2 FTW. En op zondagochtend Vroege Vogels op Radio 1.
Florence, Sophie en Lotte niet te vergetenquote:Op maandag 16 februari 2015 10:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fleur, jasmijn, sterre, rozemarijn![]()
![]()
Wat'n verrassing.quote:
Timur en Ramon op 3FM.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |