stoer hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
gamergirl
96
minecraft
Jij bent echt fu cking lelijk of niet?
Ik duim voor je! hoop dat ze je nu een dm stuurt met de vraag of ze wil neuken!quote:
Zet maar een server op; is alweer een tijd geleden dat ik Minecraft actief gespeeld heb en heb wel weer behoefte aan een goede uitlaatklep.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:05 schreef gamergirl96 het volgende:
Het is een geniaal spel maar waar ik een klacht over heb is de mensen die het spelen. Mijn god, allemaal 12-jarige autisten. Je kan niet eens normale gespreken met die jochies voeren. Waarom zijn er zo weinig normale mensen die Minecraft spelen? Gewoon lekker lol maken op een wat hoger niveau en samen een super vette wereld bouwen
Dat was mijn jeugdquote:Op zondag 15 februari 2015 22:52 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Wat is dat
en hoeveel hc banken heb je
Sowieso kloon dan wel troll inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
gamergirl
96
minecraft
Kan je dan ook op echte Europese snelwegen rijden, oftewel: oefenen voor rijden naar je vakantiebestemming?quote:
Kom met mij spelenquote:Op zondag 15 februari 2015 16:05 schreef gamergirl96 het volgende:
Het is een geniaal spel maar waar ik een klacht over heb is de mensen die het spelen. Mijn god, allemaal 12-jarige autisten. Je kan niet eens normale gespreken met die jochies voeren. Waarom zijn er zo weinig normale mensen die Minecraft spelen? Gewoon lekker lol maken op een wat hoger niveau en samen een super vette wereld bouwen
Vroeger had je Mfok! , de eigenaar daarvan is van oorsprong een FOK!er en runt inmiddels met Torchcraft.nl een van de grootste servers van Nederland waar hij kapitalen binnenharkt aan donaties en abonnementen.quote:Op maandag 16 februari 2015 12:00 schreef jogy het volgende:
Ik heb het ooit een keer gekocht maar nooit opgestart, geen idee of ik de installer nog kan vinden eigenlijk. Had FOK! geen minecraft servertje ergens ronddwalen?
Waarom zou ik? Ik ben gewoon normaalquote:Op maandag 16 februari 2015 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
gamergirl
96
minecraft
gewoon normaalquote:Op dinsdag 17 februari 2015 07:59 schreef gamergirl96 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik ben gewoon normaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |