Ik niet, geeft altijd zo weinig voldoeningquote:Op maandag 16 februari 2015 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hou sowieso wel van een open einde.
Ben je op zoek naar voldoening dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:19 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik niet, geeft altijd zo weinig voldoening
Boeken van Stephen Kingquote:Op maandag 16 februari 2015 01:19 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik niet, geeft altijd zo weinig voldoening
Ik denk iedereen wel, zit in onze natuurquote:Op maandag 16 februari 2015 01:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar voldoening dan?
Ik ben niet op zoek naar voldoening anders.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:20 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik denk iedereen wel, zit in onze natuur
Dan ben jij mijn messias, dan ben je de enige op aarde die functioneerd zonder zuurstof, voedsel, seks, alle andere vormen van genotquote:Op maandag 16 februari 2015 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar voldoening anders.
Nee, nu haal je dingen door elkaar.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:22 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Dan ben jij mijn messias, dan ben je de enige op aarde die functioneerd zonder zuurstof, voedsel, seks, alle andere vormen van genot
Mijne ook vaak. Tel aan en uit zetten?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mijn laptop heeft wel wifi, maar mijn telefoon niet.. Aparte gebeurtenis weer
Bepaal ik zelf wel, plebejer :squote:
dat is zeer irritant.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mijn laptop heeft wel wifi, maar mijn telefoon niet.. Aparte gebeurtenis weer
Komt allemaal neer op het zelfde stofje in je hoofdquote:Op maandag 16 februari 2015 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, nu haal je dingen door elkaar.
Nee, je begrijpt me verkeerdquote:Op maandag 16 februari 2015 01:23 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Komt allemaal neer op het zelfde stofje in je hoofd
Ahwquote:Op maandag 16 februari 2015 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hele dag gewacht op jouw komst
Ik doel op alles waar wij mensen naar zoeken. Wat bedoel jij dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerd
Maslow gaat over je behoeften, ik had het over voldoening halen uit ...quote:Op maandag 16 februari 2015 01:25 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik doel op alles waar wij mensen naar zoeken. Wat bedoel jij dan?
zelfs als ik het met je eens bent kan jij het niet laten om lekker gevat te doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarmee je gelijk jezelf definieert
Voldoening is een vorm van behoeftequote:Op maandag 16 februari 2015 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maslow gaat over je behoeften, ik had het over voldoening halen uit ...
Je bent ook gewoon een irritant jongquote:Op maandag 16 februari 2015 01:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs als ik het met je eens bent kan jij het niet laten om lekker gevat te doen.
erg jammer van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |