Ik meende dat je van te voren de bruid niet mocht zienquote:Op maandag 16 februari 2015 01:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je mijn make-up doen als ik ga trouwen?
dat verandert niet dat hij het niet fantastisch zou doen in een debat.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Debatteren is dan ook voorbehouden aan een select groepje, de rest maakt misbruik van het woord
echt wel ik heb wedstrijd gewonnenquote:Op maandag 16 februari 2015 01:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat verandert niet dat hij het niet fantastisch zou doen in een debat.
Wow #smoothlikekrioquote:Op maandag 16 februari 2015 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik meende dat je van te voren de bruid niet mocht zien
Jij bent dus niet in staat te oordelen over dit soort zakenquote:Op maandag 16 februari 2015 01:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat verandert niet dat hij het niet fantastisch zou doen in een debat.
Overduidelijk, nu ben je net zo alpha als ikquote:Op maandag 16 februari 2015 01:37 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
echt wel ik heb wedstrijd gewonnen
nee jij zou het fantastisch doen met al die gevatte sneertjes steeds.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent dus niet in staat te oordelen over dit soort zaken
Ik ben gammaquote:Op maandag 16 februari 2015 01:38 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Overduidelijk, nu ben je net zo alpha als ik
In de hedendaagse politieke debatten zou ik niet misstaan, nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee jij zou het fantastisch doen met al die gevatte sneertjes steeds.
zelfs mapima zou daar nog haar eigenste kunnen houdenquote:Op maandag 16 februari 2015 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In de hedendaagse politieke debatten zou ik niet misstaan, nee.
Dan kan ze geen aandachtsfoto's van zichzelf versturen, dus wordt wel lastigquote:Op maandag 16 februari 2015 01:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs mapima zou daar nog haar eigenste kunnen houden
is dit zo'n kloontje die alleen af en toe in de nacht gaat worden gebruikt?quote:
die weet vast wel een manier te vinden. misschien wat uitgeprinte foto's op haar borsten tapen en dan mensen flashen.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan kan ze geen aandachtsfoto's van zichzelf versturen, dus wordt wel lastig
er is hier nooit rust.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:44 schreef peterkailey het volgende:
Ik ga het heiligdom weer verlaten, wie weet kom ik ooit nog eens de rust hier verstoren. Night
Trusten poepiedoepiequote:Op maandag 16 februari 2015 01:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bonne nuit mademoiselle
Nee, dit is mijn nieuwe account.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit zo'n kloontje die alleen af en toe in de nacht gaat worden gebruikt?
[..]
die weet vast wel een manier te vinden. misschien wat uitgeprinte foto's op haar borsten tapen en dan mensen flashen.
hebben wij eerder met elkaar gecommuniceerd via jouw oude account(s)?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:49 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn nieuwe account.
Niet dat ik me kan herinneren.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hebben wij eerder met elkaar gecommuniceerd via jouw oude account(s)?
Zoet, zout, karamel of cheese & onion?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding. Laten we popcorn eten.
het kan natuurlijk zo zijn dat jouw geheugen slecht is en wij gisteren gewoon met elkaar hebben gechat.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:53 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |