dat is jouw mening en dat respecteer ik, Chloroform.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een irritant jong
Oké sorryquote:Op maandag 16 februari 2015 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel, plebejer :s
Kquote:Op maandag 16 februari 2015 01:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik, Chloroform.
e banjomanquote:Op maandag 16 februari 2015 01:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik, Chloroform.
Ga je nog carnavallen, piepiecool? :$quote:
Moet je ook niet al te serieus nemen, maar dat alles wat wij fijn vinden te maken heeft met hormonen die verslavend werken is wel een feitquote:Op maandag 16 februari 2015 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Daarnaast komt dat Maslow-gezeur me de strot ook wel eens uit.
naaah carnaval is niet echt mijn dingquote:Op maandag 16 februari 2015 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga je nog carnavallen, piepiecool? :$
Ook niet mijn ding. Laten we popcorn eten.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
naaah carnaval is niet echt mijn ding
Eens, maar dat is de behoefte naar voldoening en dat heeft in hetgeen waar wij het over hadden niets met voedsel, genegenheid etc. te makenquote:Op maandag 16 februari 2015 01:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Voldoening is een vorm van behoefte
mbo visagie niveau 3quote:Op maandag 16 februari 2015 01:29 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Moet je ook niet al te serieus nemen, maar dat alles wat wij fijn vinden te maken heeft met hormonen die verslavend werken is wel een feit
Btw, wat heb je gestudeerd/studeer je?
Ik bedoel te zeggen dat voldoening proberen te halen uit dingen iets is wat iedereen van nature doetquote:Op maandag 16 februari 2015 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eens, maar dat is de behoefte naar voldoening en dat heeft in hetgeen waar wij het over hadden niets met voedsel, genegenheid etc. te maken
Had al zo'n vermoedenquote:
Kutjong ben je ook.quote:
Waarom heb ik dan vandaag de gehele dag op bed gelegen?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:31 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat voldoening proberen te halen uit dingen iets is wat iedereen van nature doet
gewoon dat is jouw naam omdat ik dat zegquote:Op maandag 16 februari 2015 01:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
verdere uitleg zou ik erg op prijs stellen.
in een debat zou jij het niet fantastisch doen, maar toch bedankt.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
gewoon dat is jouw naam omdat ik dat zeg
Debatteren is dan ook voorbehouden aan een select groepje, de rest maakt misbruik van het woordquote:Op maandag 16 februari 2015 01:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in een debat zou jij het niet fantastisch doen, maar toch bedankt.
Wil je mijn make-up doen als ik ga trouwen?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wow, gewoon leuke en leerzame opleiding hoor
Was het maar zo een feest, daar haal ik juist mijn voldoening uitquote:Op maandag 16 februari 2015 01:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan vandaag de gehele dag op bed gelegen?
Ik meende dat je van te voren de bruid niet mocht zienquote:Op maandag 16 februari 2015 01:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je mijn make-up doen als ik ga trouwen?
dat verandert niet dat hij het niet fantastisch zou doen in een debat.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Debatteren is dan ook voorbehouden aan een select groepje, de rest maakt misbruik van het woord
echt wel ik heb wedstrijd gewonnenquote:Op maandag 16 februari 2015 01:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat verandert niet dat hij het niet fantastisch zou doen in een debat.
Wow #smoothlikekrioquote:Op maandag 16 februari 2015 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik meende dat je van te voren de bruid niet mocht zien
Jij bent dus niet in staat te oordelen over dit soort zakenquote:Op maandag 16 februari 2015 01:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat verandert niet dat hij het niet fantastisch zou doen in een debat.
Overduidelijk, nu ben je net zo alpha als ikquote:Op maandag 16 februari 2015 01:37 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
echt wel ik heb wedstrijd gewonnen
nee jij zou het fantastisch doen met al die gevatte sneertjes steeds.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent dus niet in staat te oordelen over dit soort zaken
Ik ben gammaquote:Op maandag 16 februari 2015 01:38 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Overduidelijk, nu ben je net zo alpha als ik
In de hedendaagse politieke debatten zou ik niet misstaan, nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee jij zou het fantastisch doen met al die gevatte sneertjes steeds.
zelfs mapima zou daar nog haar eigenste kunnen houdenquote:Op maandag 16 februari 2015 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
In de hedendaagse politieke debatten zou ik niet misstaan, nee.
Dan kan ze geen aandachtsfoto's van zichzelf versturen, dus wordt wel lastigquote:Op maandag 16 februari 2015 01:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs mapima zou daar nog haar eigenste kunnen houden
is dit zo'n kloontje die alleen af en toe in de nacht gaat worden gebruikt?quote:
die weet vast wel een manier te vinden. misschien wat uitgeprinte foto's op haar borsten tapen en dan mensen flashen.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan kan ze geen aandachtsfoto's van zichzelf versturen, dus wordt wel lastig
er is hier nooit rust.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:44 schreef peterkailey het volgende:
Ik ga het heiligdom weer verlaten, wie weet kom ik ooit nog eens de rust hier verstoren. Night
Trusten poepiedoepiequote:Op maandag 16 februari 2015 01:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bonne nuit mademoiselle
Nee, dit is mijn nieuwe account.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit zo'n kloontje die alleen af en toe in de nacht gaat worden gebruikt?
[..]
die weet vast wel een manier te vinden. misschien wat uitgeprinte foto's op haar borsten tapen en dan mensen flashen.
hebben wij eerder met elkaar gecommuniceerd via jouw oude account(s)?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:49 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn nieuwe account.
Niet dat ik me kan herinneren.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hebben wij eerder met elkaar gecommuniceerd via jouw oude account(s)?
Zoet, zout, karamel of cheese & onion?quote:Op maandag 16 februari 2015 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding. Laten we popcorn eten.
het kan natuurlijk zo zijn dat jouw geheugen slecht is en wij gisteren gewoon met elkaar hebben gechat.quote:Op maandag 16 februari 2015 01:53 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |