Kun je lang wachten... Gaat om degelijke dames .... van onder de 50quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop toch op een verhaal van chufi
wat zongen die meiden toch héérlijk valsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoopte op NSFW.
NSF valt dus een beetje tegen.
Komen we just me vogel weer tegenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoopte op NSFW.
NSF valt dus een beetje tegen.
Discreet als altijdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je lang wachten... Gaat om degelijke dames .... van onder de 50
ik was al bezig, maar ik keek bij afbeeldingen, dus dat schiet niet op dan ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Googelen is eigenlijk jouw taakje, maar vooruit....
http://nl.wikipedia.org/wiki/NSFW
waarom ging het niet door?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je lang wachten... Gaat om degelijke dames .... van onder de 50
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
NS en sneeuw... Ja dan kun je beter thuis blijven
en ja, een volgende kans deed zich niet meer voor natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
NS en sneeuw... Ja dan kun je beter thuis blijven
Nee maar kreeg nog wel af en toe pikante fotos van 1 .. 2 jaar terug of zo speelde ditquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en ja, een volgende kans deed zich niet meer voor natuurlijk
Die heb ik met kerst gezien, wel interresant, zelfs als je geen Nick Cave fan bent zoals ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
20,000 Days on Earth (2014) - IMDb
Volgens mij nu op NPO2
Zag het ook zomaar opeens tijdens een zapp sessie ... Uur van de Wolf docu ....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik met kerst gezien, wel interresant, zelfs als je geen Nick Cave fan bent zoals ik.
Leuke meiden ook wel toch?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
Geil, vertel.....
[..]
Leuke meiden ook wel toch?
Ik had het net nog over jeover die giraffe, maar dat weet je denk ik niet meer
Ik ga een beetje op tijd mijn nest in, morgen moet ik om half twaalf de deur uit, en ik hebquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
20,000 Days on Earth (2014) - IMDb
Volgens mij nu op NPO2
24 hours Nick Cave
Deze wel denk ik ... Zelfs Remlof beaamt het...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Die muziekdocu's zijn meestal echt de moeite waard
Ik heb laatst die UvdW docu over Nile Rodgers gezien, dat was gaafquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag het ook zomaar opeens tijdens een zapp sessie ... Uur van de Wolf docu ....
Ja lekkere dingen. En nee, weet ik niet meer, vertel eens?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Leuke meiden ook wel toch?
Ik had het net nog over jeover die giraffe, maar dat weet je denk ik niet meer
Morgen family day Fann ... Ik mag hopen dat het een onvergetelijke dag wordt.. Slaap lekker schatquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga een beetje op tijd mijn nest in, morgen moet ik om half twaalf de deur uit, en ik heb
altijd nogal wat tijd nodig 's morgens![]()
en effe lekker gezichtmaskertje doen en zo, dat ik er een beetje uitzie voor het ''feest''![]()
vroeger kon ik zo mijn nest uitspringen maar dat werkt niet meer
ja is een lang verhaalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja lekkere dingen. En nee, weet ik niet meer, vertel eens?
Giraf, giraf, giraf...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ja is een lang verhaalmisschien heeft King inmiddels een linkje
Oh dacht ik op te maken .. Maar fijn dat je nog ff blijftquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ja nou nog effe hoor, ik ben nog niet weg
gevondenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Giraf, giraf, giraf...
* remlof pijnigt zijn hersens
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef remlof het volgende:
Zo, weekend
En ik ben blij dat ik die kutgiraffe van fann heb weggehaald, anders had ik een lamme vinger gekregen van dit topic op m'n tablet
Oh datquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
en toen liep het uit de hand![]()
RLS / [RLS SC #1097] Waar we naar Kunduz gaan
Mooi dingetje, heb je die altijd bij je?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet al te snugger...
Weer thuis:
[ afbeelding ]
werkte de NS goed mee?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet al te snugger...
Weer thuis:
[ afbeelding ]
Ik vind het maar gevaarlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
leuk hé dat terughalen van dingen![]()
van King geleerd
Cadeautje van organisator Wullie McMorland, omdat het de 5e editie was...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi dingetje, heb je die altijd bij je?
Mooi kadootjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cadeautje van organisator Wullie McMorland, omdat het de 5e editie was...
NS had heen 15 minuten vertraging en terug 5 minuten.
Schijnt niets opzienbarends te zijn...
Het ziet er misschien antiek uit, maar het is heel recent gemaakt in China.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi kadootjeziet er een beetje antiek uit, klopt dat?
Ik was milder met mijn reactie...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:55 schreef FANN het volgende:
Nee, trut natuurlijk is dat geen antieker staat notabene 2015 op
Dat zal pijn doenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Giraf, giraf, giraf...
* remlof pijnigt zijn hersens
ah... ja ik was er zelf al achter dat het geen antiek kon zijn, dat het een sleutelhanger wasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ziet er misschien antiek uit, maar het is heel recent gemaakt in China.
Is een sleutelhanger...
Soms vind ik mezelf wel een beetje dom dan post ik iets te snel en dan denk ik oh.. nee...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was milder met mijn reactie...
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:55 schreef FANN het volgende:
Nee, trut natuurlijk is dat geen antieker staat notabene 2015 op
Of je denkt niet en post het twee keer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Soms vind ik mezelf wel een beetje dom dan post ik iets te snel en dan denk ik oh.. nee...
Ah.......... Jij ook Happy Valentijn enzoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je denkt niet en post het twee keer.
Happy Valentijn, Fann!
Laat de cadeau's maar doorkomen...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.......... Jij ook Happy Valentijn enzo
quote:
Had ik al verteld van die bos bloemen voor mijn schoonzus?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat de cadeau's maar doorkomen...
Als jij dat graag wilt dan hoop ik voor jou dat jij er 1 krijgtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, zou ik vandaag voor het eerst in mijn leven een valentijnskaart krijgen?
Als je me je email adres stuurt lukt een virtual nog welquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik al verteld van die bos bloemen voor mijn schoonzus?
Weet je ook van wie?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Bos bloemen? Nee, vertel eens...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik al verteld van die bos bloemen voor mijn schoonzus?
nah... dit dus...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bos bloemen? Nee, vertel eens...
quote:
Damn, hoe krijg ik dat zo snel nog voor elkaar...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
misschien on line?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, hoe krijg ik dat zo snel nog voor elkaar...
Zelf bezorgen morgen vandaag. Met de trein uiteraard.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Damn, hoe krijg ik dat zo snel nog voor elkaar...
Nee je bent te laat MMquote:
Niet hier, maar vast wel ''ergens''...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:12 schreef APK het volgende:
Yo, Kingstown!
Nog ruzie veroorzaakt de afgelopen 24u?
Hij stalkt wel meer en meer...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet hier, maar vast wel ''ergens''...
Hé APK!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:12 schreef APK het volgende:
Yo, Kingstown!
Nog ruzie veroorzaakt de afgelopen 24u?
ik,heb vaak ruzie met mijn dekbedquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:15 schreef Juup© het volgende:
Ik heb ruzie met mijn hoofd, kan beter ruzie op Fok! hebben.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik,heb vaak ruzie met mijn dekbed
Lig je alweer te lurken onder je dekbed?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik,heb vaak ruzie met mijn dekbed
nee hoor, nog op de bankquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Lig je alweer telurken onder je dekbed?
Euh, aan jou?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hé APK!![]()
Dat hangt er vanaf aan wie je het vraagt.
In dat geval is het antwoord nee. Ik veroorzaak nooit ruzie. Ben de vriendelijkheid en behulpzaamheid zelve. Wie immer.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:17 schreef APK het volgende:
Euh, aan jou?
Al die doezedingetjes die ik niet ken uit het verleden ga ik niet naar luisteren
Waren ze hier?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval is het antwoord nee. Ik veroorzaak nooit ruzie. Ben de vriendelijkheid en behulpzaamheid zelve. Wie immer.![]()
Die gasten uit jouw SC (Abusers) waren hier laatst verdwaald btw. Wat is het ding dat ze op deel 420 wilden blijven?
Slijmbalquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval is het antwoord nee. Ik veroorzaak nooit ruzie. Ben de vriendelijkheid en behulpzaamheid zelve. Wie immer.![]()
Die gasten uit jouw SC (Abusers) waren hier laatst verdwaald btw. Wat is het ding dat ze op deel 420 wilden blijven?
Op de bank?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
helemaal niks, luister radio2
40+ / [Abusers SC] #420 BLAASINSTRUMENTquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Waren ze hier?
420 is een of andere meme: http://knowyourmeme.com/memes/420-blaze-it
Vasthouden, zeg ik!
Hadden we heel lang geleden ook met een Clib 37 met BB en een scanman die daar moeite mee had.
Memories
Nee hoor ...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:31 schreef APK het volgende:
Oh, ja.
Ik interupeerde de grote hosselshow
Zo ken ik mijn abusers weer, bizar slotjequote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
40+ / [Abusers SC] #420 BLAASINSTRUMENT![]()
Ze passen idd wel goed bij elkaar. Ik zie wel een toekomst voor chufi en DDM samen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:31 schreef APK het volgende:
Oh, ja.
Je kunt die clib 37-rel niet vinden, he?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:30 schreef Kingstown het volgende:
Lang geleden toen jij ook nog RLS-junk was. Gelukkig is het allemaal goedgekomen.
Eens. Slecht voor de 40+ postcount ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:32 schreef APK het volgende:
Zo ken ik mijn abusers weer, bizar slotje
Zegt me helemaal niets, maar alles is te vinden indien nodig.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:33 schreef APK het volgende:
Je kunt die clib 37-rel niet vinden, he?
soms nog even een uurtje voor het slapen gaan, maar op de bank gaat typen makkelijker en heb ik thee naast mequote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms lig je toch ook wel met je Ipad in bed....
misschien moet je hier vaker en beter lezenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:31 schreef APK het volgende:
Oh, ja.
Wanneer je jonger zat bent mag je me bellen...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik niet nee, jij ook niet volgens mij
Iets met een bank en scanman, maar misschien was dat met dat bankstel wel eerder dan het gelul over de TT van de toenmalige SC.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:35 schreef Kingstown het volgende:
Zegt me helemaal niets, maar alles is te vinden indien nodig.
Heeft ie een site?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
die stond op die site die van APK![]()
ik klik overal op
Nah, ik heb een baan enzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:36 schreef Doedezemaar het volgende:
misschien moet je hier vaker en beter lezen
Ja dat nogmaalsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 00:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
veel plezier op de familiedag morgen
Mwah.quote:
niksquote:
wil ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
leuk hé dat terughalen van dingen![]()
van King geleerd
" Ze rijden in een donkerblauwe Chrysler Voyager met kenteken XH-LF-71 en hebben twee hondjes (Jack Russels) bij zich. ".quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:03 schreef Kingstown het volgende:
Ik moet oppassen.![]()
WGR / Oplichtersduo Jannette Kuzee en Rene van der Logt
Schijnbaar is ze zelf ooit 10k kwijtgeraakt. Kan me voorstellen dat ze een beetje boos is, hoewel ze niet echt snugger overkomt. En mensen met honden zijn nooit te vertrouwen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
" Ze rijden in een donkerblauwe Chrysler Voyager met kenteken XH-LF-71 en hebben twee hondjes (Jack Russels) bij zich. ".
Ik ben veilig, mensen met "twee hondjes (Jack Russels)" vertrouw ik sowieso niet...dat kan nooit zuivere koffie zijn.
Ik ben nu eenmaal een 100% kattenmens....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Schijnbaar is ze zelf ooit 10k kwijtgeraakt. Kan me voorstellen dat ze een beetje boos is, hoewel ze niet echt snugger overkomt. En mensen met honden zijn nooit te vertrouwen.(nou vooruit....alleen sacha dan)
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=19819.5
ik heb helemaal geen hondenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
En mensen met honden zijn nooit te vertrouwen.(nou vooruit....alleen sacha dan)
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=19819.5
Mijn broertje, het is carnaval hier, en die gek (1,96 mtr) gaat als dalmatiër verkleedt de straat op.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen honden![]()
het zijn verkleedde katten die heel goed met mijn Aap kunnen praten
mag hij dan ook bij elke boom zijn pootje oplichten?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broertje, het is carnaval hier, en die gek (1,96 mtr) gaat als verkleed als dalmatiër verkleedt de straat op.
niet zo generaliserenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vreselijk, rare lui die Limbo's......
Ach joh, het went om er eentje te zijn.quote:
je kunt emigreren naar boven de rivierenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach joh, het went om er eentje te zijn.
Maar als je zelf eentje bent die niet van carnaval houdt is het dit weekend wel flink afzien.quote:
je kunt jezelf ook een schop onder de kont geven en je in het gedruis storten, zo van 1, 2,3 alaaaaaaaaaaaaaaf!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar als je zelf eentje bent die niet van carnaval houdt is het dit weekend wel flink afzien.
nou ik weet dat toevallig echt wel hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jullie van boven de rivieren zouden je ogen niet geloven als je dit allemaal zou zien.
Nee, ik heb er geen zin in, ik stap zo even op de fiets even vlug langs de AH, en daarna eens iets eten zodat ik een beetje bij kan komen van gisteren. Verse broodjes enzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
je kunt jezelf ook een schop onder de kont geven en je in het gedruis storten, zo van 1, 2,3 alaaaaaaaaaaaaaaf!
worstenbroodjesquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik heb er geen zin in, ik stap zo even op de fiets even vlug langs de AH, en daarna eens iets eten zodat ik een beetje bij kan komen van gisteren. Verse broodjes enzo.
tis carnaval wat maakt het uit om zonder schoenen naar buiten te gaan! Kijk eens in de wc misschien staan ze daarquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben mijn schoenen kwijt, weet niet meer waar ik ze vannacht uit heb gedaan.
Ik voel me toch prettiger op mijn kistjes met stalen neuzen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:26 schreef just me het volgende:
[..]
tis carnaval wat maakt het uit om zonder schoenen naar buiten te gaan! Kijk eens in de wc misschien staan ze daar
Ik ga gewoon verkleedt als leernicht naar de AH.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:26 schreef just me het volgende:
[..]
tis carnaval wat maakt het uit om zonder schoenen naar buiten te gaan! Kijk eens in de wc misschien staan ze daar
foto ??quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga gewoon verkleedt als leernicht naar de AH.
Dat wordt kijken dus, Brian Ferry gaat er wel in.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:23 schreef Kingstown het volgende:
Vanavond op Arte een uur lang Brian Ferry in concert. Voor de liefhebbers. Vanaf half twaalf.
Ik ging naar de AH en dacht omdat ik vandeweek de reclame zag, laat ik eens ovenkroketten nemen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:40 schreef just me het volgende:
Bij ging dat croissantje er net wel in
Als politieagent mocht je niet verkleed gaan, dus ik kom straks als Marokkaanse huurmoordenaar verkleed naar het zuiden afzakken...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jullie van boven de rivieren zouden je ogen niet geloven als je dit allemaal zou zien.
Welke periode van Brian Ferry...?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:23 schreef Kingstown het volgende:
Vanavond op Arte een uur lang Brian Ferry in concert. Voor de liefhebbers. Vanaf half twaalf.
Concert van vorig jaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Welke periode van Brian Ferry...?
Het begin was wel leuk...
Wim Ruska was een tijdje uitsmijter op de Wallen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Concert van vorig jaar.
Lees trouwens net dat Wim Ruska is overleden.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wim pakte 'm op en flikkerde 'm de snackbar uit.
Zo was judoka Wim...
Ik weet niet of je dan wel op gaat vallen....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als politieagent mocht je niet verkleed gaan, dus ik kom straks als Marokkaanse huurmoordenaar verkleed naar het zuiden afzakken...
Inclusief bomgordel?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als politieagent mocht je niet verkleed gaan, dus ik kom straks als Marokkaanse huurmoordenaar verkleed naar het zuiden afzakken...
Ik? Dan weet jij meer dat ikquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Juup, Mo en chufi wel. Keuze zat dus voor je.
maar 40 plusser doen toch niet meer aan sex? waarom doen ze dat dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Generalisatie jaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:04 schreef isax het volgende:
[..]
maar 40 plusser doen toch niet meer aan sex? waarom doen ze dat dan?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:04 schreef isax het volgende:
[..]
iets voor jonge mensen. heel stom enzo
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:04 schreef isax het volgende:
[..]
iets voor jonge mensen. heel stom enzo
Voor de gezelligheid. Samen hetzelfde uniseks beige jack aan enzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:04 schreef isax het volgende:
Voor de gezelligheid....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:04 schreef isax het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan met wie.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid. Samen hetzelfde uniseks beige jack aan enzo.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Generalisatie jaNiet ieder 40+ er doet niet meer aan sex
Ik draag alleen zwarte kleding.....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid. Samen hetzelfde uniseks beige jack aan enzo.
beter iets dan nietsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik draag alleen zwarte kleding.....
Ja, ik moet wel iets aantrekken want anders pakken ze me weer op.quote:
Isax kan ik je wel aanbevelen. Zuidelijke roots en een pittige tante met mooie lange krullen.quote:
Dan zal ze toch af moeten dalen want ik ga niet naar boven.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Isax kan ik je wel aanbevelen. Zuidelijke roots en een pittige tante met mooie lange krullen.
Enige nadeel is dat ze in Amsterdam woont, maar je kunt niet alles hebben.
o ja, naar boven is altijd langer dan naar benedenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zal ze toch af moeten dalen want ik ga niet naar boven.
Nooit iets van gemerktquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:06 schreef isax het volgende:
[..]dat maken ze je wijs totdat je 40 word. om klokslag 12 uur word er dan opeens een heeeel groot slot aan gehangen.
A'dam, oei.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Isax kan ik je wel aanbevelen. Zuidelijke roots en een pittige tante met mooie lange krullen.
Enige nadeel is dat ze in Amsterdam woont, maar je kunt niet alles hebben.
En jullie daarboven verstaan me niet eens.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:09 schreef just me het volgende:
[..]
o ja, naar boven is altijd langer dan naar beneden
dan niet he!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zit nu in EHV, dus het ijzer smeden als het heet is en een carnavalsdate afspreken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fixed. Vanavond op stap met Mo. Maak er wat leuks van.quote:
Ik ben boven begonnen, en geëindigd in het zuidenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:09 schreef just me het volgende:
[..]
o ja, naar boven is altijd langer dan naar beneden
Ehvn, dat is lekker dichtbij als ik thuis benquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze zit nu in EHV, dus het ijzer smeden als het heet is en een carnavalsdate afspreken.
Heb gisteren gelezen hoe je dat aanpakt met carnaval, dus dat zit wel goed.
[..]
Fixed. Vanavond op stap met Mo. Maak er wat leuks van.
hey ik zei niet dat je match maker moest spelen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze zit nu in EHV, dus het ijzer smeden als het heet is en een carnavalsdate afspreken.
[..]
Gewoon naar die OUD-meet gaan met je dochter en een leuke chick oppikken daar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:12 schreef Juup© het volgende:
Ehvn, dat is lekker dichtbij als ik thuis ben
Ben even mijn clownspak aan het opzoeken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Dacht het niet, OUD is niets voor mij. Dan kan ik net zo goed naar de 9 maanden of huishoudbeurs gaan, daar word ik ook gek van het geouwehoer van die vrouwenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon naar die OUD-meet gaan met je dochter en een leuke chick oppikken daar.
OUD / [Meet] Fok OUD meet in Eindhoven!
Gaan we wat drinken in Amsterdam dan ?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:13 schreef isax het volgende:
[..]
hey ik zei niet dat je match maker moest spelen.
jullie daarbovenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jullie daarboven verstaan me niet eens.
In Tegelen leuk, ik heb eens een relatie gehad met een meid uit Reuver dat is daar in de buurt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:22 schreef just me het volgende:
[..]
jullie daarboven![]()
![]()
geboren in Tegelen, ouders brabo's ....
ik versta zelfs echt limburgsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:22 schreef just me het volgende:
[..]
jullie daarboven![]()
![]()
Ik heb wel eens gezoend met een Brabantse ....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In Tegelen leuk, ik heb eens een relatie gehad met een meid uit Reuver dat is daar in de buurt.
jij slettebakquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In Tegelen leuk, ik heb eens een relatie gehad met een meid uit Reuver dat is daar in de buurt.
Tegelen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:22 schreef just me het volgende:
[..]
jullie daarboven![]()
![]()
Tot een bepaald moment zeker niet, dat is ook de bedoeling...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dan wel op gaat vallen....
Is er wat mis mee?quote:
Ik ook en ik ben een rasechte Hollander, kun je nagaan waar ik in de loop der jaren mee besmet ben geraaktquote:
Ik spreek geen Limburgs, heb alleen een zachte G.quote:
Speciaal voor jou Moquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben even mijn clownspak aan het opzoeken.
Ik wilde dat ze altijd Reuvers dialect tegen me sprak, dat klonk nogal, tja hoe zeg ik dat netjes?quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook en ik ben een rasechte Hollander, kun je nagaan waar ik in de loop der jaren mee besmet ben geraakt
Is goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:21 schreef chufi het volgende:
Vanaf maandag ben ik
[..]
Gaan we wat drinken in Amsterdam dan ?
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:30 schreef isax het volgende:
[..]zo is dat bij mij ook gekomen. naja ben wel een eindhovenaar maar niet plat opgevoed.
Als je in ieder geval al opgevoed bent is al heel wat.quote:
gaat het weer een beetje met je na al die herinneringenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik raakte nogal opgewonden van dat dialect.....
Was best een leuke tijd want we waren allebei gek als een deur, en daar klemde het afentoe een beetje.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:51 schreef just me het volgende:
[..]
gaat het weer een beetje met je na al die herinneringen
opgwonden standje ben je
Nou ja zeg, Ik ben gewoon niet erg doorsnee. Maar verder deug ik best wel hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:51 schreef just me het volgende:
[..]
gaat het weer een beetje met je na al die herinneringen
opgwonden standje ben je
Ik heb begin jaren 70 samen met hem getraind. Vreselijk aardige, simpele man.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:15 schreef Kingstown het volgende:
Lees trouwens net dat Wim Ruska is overleden.
Houden zo, volgens mij was het een opofferingsaanrijding om die onzin te voorkomen...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:51 schreef Kingstown het volgende:
Carnaval boven de rivieren is iig geen succes.
http://nos.nl/artikel/201(...)lwagen-ter-apel.html
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Houden zo, volgens mij was het een opofferingsaanrijding om die onzin te voorkomen...
Ik was onderweg naar het zuiden, niet naar het noorden...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:11 schreef Kingstown het volgende:
Livefeed van schietpartij in Kopenhagen:
http://nyhederne.tv2.dk/k(...)etjente-ramt-af-skud
oh yes, dat wil ik wel zien, tnx!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:23 schreef Kingstown het volgende:
Mijn Deens is niet zo goed... Ik geloof het welquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:11 schreef Kingstown het volgende:
Livefeed van schietpartij in Kopenhagen:
http://nyhederne.tv2.dk/k(...)etjente-ramt-af-skud
Wacht even, jij kwam toch uit omgeving Zaandam?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier moet ik ook wel een beetje moeite doen om die carnavalsonzin te ontwijken, kon bijna Kikkerloo niet meer uit.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier moet ik ook wel een beetje moeite doen om die carnavalsonzin te ontwijken, kon bijna Kikkerloo niet meer uit.
nee hoor, provincie Utrecht en daar doen ze in een paar plaatsen aan carnaval, in elk geval in Bunnik, Harmelen, Montfoort, IJsselstein, Odijk, Achterveld, Wijk bij Duurstede, Schalkwijk, Soest en Driebergen en op vast nog wel wat plaatsenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, jij kwam toch uit omgeving Zaandam?
Of...
"Twee passerende joggers, een man en een vrouw, zien de worsteling en besluiten de fietser te helpen. De vrouw springt op de rug van één van de mannen."quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:33 schreef chufi het volgende:
Deze melding gemist.... http://www.at5.nl/artikel(...)aatrovers-nieuw-west
Het zal de leeftijd wel zijn...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, provincie Utrecht en daar doen ze in een paar plaatsen aan carnaval, in elk geval in Bunnik, Harmelen, Montfoort, IJsselstein, Odijk, Achterveld, Wijk bij Duurstede, Schalkwijk, Soest en Driebergen en op vast nog wel wat plaatsen
Jij raar denkt...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
"Twee passerende joggers, een man en een vrouw, zien de worsteling en besluiten de fietser te helpen. De vrouw springt op de rug van één van de mannen."
Lekker toch een vrouw op je rug.![]()
Wel kordaat van die mevrouw, weg met dat straattuig.
De vraag is, wat was het gewicht van die mevrouw dat de straatrover er niet meer onder vandaan kwam???
Ik zeg niks...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het lijkt wel de waan van de dag.
[ afbeelding ]
Het is een raadplaatje. Zoek Mohammed!!quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een raadplaatje. Zoek Mohammed!!
Coo-coo-ca-choo...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
I am the Walrus, samen met the Eggman
Definieer omgevingquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, jij kwam toch uit omgeving Zaandam?
Of...
Ga naar NWSquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:33 schreef chufi het volgende:
Deze melding gemist.... http://www.at5.nl/artikel(...)aatrovers-nieuw-west
Ga zuipenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)s-Director-Seti.html
Waar is verdorie mijn alu-hoedje als ik het nodig heb??
ik neem één glaasje wijn voor het eten !quote:
Een laptop met afzonderlijk beeldscherm...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:31 schreef sacha het volgende:
vandaag gevonden in mijn 'kringloopwinkel'
bijna 100 jaar oud, voor de verzameling van Aap
[ afbeelding ]
wow die is gaaf!!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:31 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
Wow die is oud... Heb je nog typelintjes?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:31 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
Cool ding.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:31 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
Ze schijnen er mayonaise te maken....dat is het enige dat ik weet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben er zelfs nog nooit geweest
Geen liefhebbers van De Kift hier?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze schijnen er mayonaise te maken....dat is het enige dat ik weet.
Oh ja, en de band De Kift komt uit de Zaanstreek...dat taaltje is wel grappig.
Als je jezelf nog een keer quote binnen een minuut en dan dus weer de naam van de band noemt dan is er misschien wel iemand die 'ja' zegt...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen liefhebbers van De Kift hier?
Nee serieus, een leuke band is dat, die teksten zijn geniaal.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je jezelf nog een keer quote binnen een minuut en dan dus weer de naam van de band noemt dan is er misschien wel iemand die 'ja' zegt...
Zo apart is dat dialect niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor mij klinkt het best wel vreemd, maar zoals ik al zei wel geinig...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo apart is dat dialect niet.
Wat lange klinkers en een ui een uu.
That's it...
Heb ze wel een paar keer gezien, maar ik word er niet warm van...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee serieus, een leuke band is dat die teksten zijn geniaal.
Ik zag ze 1 x Live, in Limburg of all places.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ze wel een paar keer gezien, maar ik word er niet warm van...
Je begrijpt dan vast wel dat wij zonder incontinetieluier niet afreizen naar het zuiden...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor mij klinkt het best wel vreemd, maar zoals ik al zei wel geinig...
Tena for menquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je begrijpt dan vast wel dat wij zonder incontinetieluier niet afreizen naar het zuiden...
Dat klinkt alsof het gaat zuigen....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Witte watten, Kleenex achtdubbeldik, keukenrollen, maakt niet uit.
Als het maar absorbeert...
big timequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het gaat zuigen....
In Zaanstad zeggen ze dan zuugen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het gaat zuigen....
mooie molens daroquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hebben hier helemaal geen molens, ja vlak over de grens in Duitsland van die moderne dingen voor stroom op te wekken die kan je van hieruit zien, mits je op in een hoog gebouw zit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |