dan niet he!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zal ze toch af moeten dalen want ik ga niet naar boven.
Ze zit nu in EHV, dus het ijzer smeden als het heet is en een carnavalsdate afspreken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dan zal ze toch af moeten dalen want ik ga niet naar boven.
Fixed. Vanavond op stap met Mo. Maak er wat leuks van.quote:
Ik ben boven begonnen, en geëindigd in het zuidenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:09 schreef just me het volgende:
[..]
o ja, naar boven is altijd langer dan naar beneden
Ehvn, dat is lekker dichtbij als ik thuis benquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze zit nu in EHV, dus het ijzer smeden als het heet is en een carnavalsdate afspreken.
Heb gisteren gelezen hoe je dat aanpakt met carnaval, dus dat zit wel goed.
[..]
Fixed. Vanavond op stap met Mo. Maak er wat leuks van.
hey ik zei niet dat je match maker moest spelen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze zit nu in EHV, dus het ijzer smeden als het heet is en een carnavalsdate afspreken.
[..]
Gewoon naar die OUD-meet gaan met je dochter en een leuke chick oppikken daar.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:12 schreef Juup© het volgende:
Ehvn, dat is lekker dichtbij als ik thuis ben
Ben even mijn clownspak aan het opzoeken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Dacht het niet, OUD is niets voor mij. Dan kan ik net zo goed naar de 9 maanden of huishoudbeurs gaan, daar word ik ook gek van het geouwehoer van die vrouwenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon naar die OUD-meet gaan met je dochter en een leuke chick oppikken daar.
OUD / [Meet] Fok OUD meet in Eindhoven!
Gaan we wat drinken in Amsterdam dan ?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:13 schreef isax het volgende:
[..]
hey ik zei niet dat je match maker moest spelen.
jullie daarbovenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jullie daarboven verstaan me niet eens.
In Tegelen leuk, ik heb eens een relatie gehad met een meid uit Reuver dat is daar in de buurt.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:22 schreef just me het volgende:
[..]
jullie daarboven![]()
![]()
geboren in Tegelen, ouders brabo's ....
ik versta zelfs echt limburgsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:22 schreef just me het volgende:
[..]
jullie daarboven![]()
![]()
Ik heb wel eens gezoend met een Brabantse ....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In Tegelen leuk, ik heb eens een relatie gehad met een meid uit Reuver dat is daar in de buurt.
jij slettebakquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In Tegelen leuk, ik heb eens een relatie gehad met een meid uit Reuver dat is daar in de buurt.
Tegelen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:22 schreef just me het volgende:
[..]
jullie daarboven![]()
![]()
Tot een bepaald moment zeker niet, dat is ook de bedoeling...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dan wel op gaat vallen....
Is er wat mis mee?quote:
Ik ook en ik ben een rasechte Hollander, kun je nagaan waar ik in de loop der jaren mee besmet ben geraaktquote:
Ik spreek geen Limburgs, heb alleen een zachte G.quote:
Speciaal voor jou Moquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben even mijn clownspak aan het opzoeken.
Ik wilde dat ze altijd Reuvers dialect tegen me sprak, dat klonk nogal, tja hoe zeg ik dat netjes?quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook en ik ben een rasechte Hollander, kun je nagaan waar ik in de loop der jaren mee besmet ben geraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |