Ik zeg niks...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het lijkt wel de waan van de dag.
[ afbeelding ]
Het is een raadplaatje. Zoek Mohammed!!quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een raadplaatje. Zoek Mohammed!!
Coo-coo-ca-choo...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
I am the Walrus, samen met the Eggman
Definieer omgevingquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, jij kwam toch uit omgeving Zaandam?
Of...
Ga naar NWSquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:33 schreef chufi het volgende:
Deze melding gemist.... http://www.at5.nl/artikel(...)aatrovers-nieuw-west
Ga zuipenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)s-Director-Seti.html
Waar is verdorie mijn alu-hoedje als ik het nodig heb??
ik neem één glaasje wijn voor het eten !quote:
Een laptop met afzonderlijk beeldscherm...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:31 schreef sacha het volgende:
vandaag gevonden in mijn 'kringloopwinkel'
bijna 100 jaar oud, voor de verzameling van Aap
[ afbeelding ]
wow die is gaaf!!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:31 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
Wow die is oud... Heb je nog typelintjes?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:31 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
Cool ding.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:31 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
Ze schijnen er mayonaise te maken....dat is het enige dat ik weet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben er zelfs nog nooit geweest
Geen liefhebbers van De Kift hier?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze schijnen er mayonaise te maken....dat is het enige dat ik weet.
Oh ja, en de band De Kift komt uit de Zaanstreek...dat taaltje is wel grappig.
Als je jezelf nog een keer quote binnen een minuut en dan dus weer de naam van de band noemt dan is er misschien wel iemand die 'ja' zegt...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen liefhebbers van De Kift hier?
Nee serieus, een leuke band is dat, die teksten zijn geniaal.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je jezelf nog een keer quote binnen een minuut en dan dus weer de naam van de band noemt dan is er misschien wel iemand die 'ja' zegt...
Zo apart is dat dialect niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor mij klinkt het best wel vreemd, maar zoals ik al zei wel geinig...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo apart is dat dialect niet.
Wat lange klinkers en een ui een uu.
That's it...
Heb ze wel een paar keer gezien, maar ik word er niet warm van...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee serieus, een leuke band is dat die teksten zijn geniaal.
Ik zag ze 1 x Live, in Limburg of all places.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ze wel een paar keer gezien, maar ik word er niet warm van...
Je begrijpt dan vast wel dat wij zonder incontinetieluier niet afreizen naar het zuiden...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor mij klinkt het best wel vreemd, maar zoals ik al zei wel geinig...
Tena for menquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je begrijpt dan vast wel dat wij zonder incontinetieluier niet afreizen naar het zuiden...
Dat klinkt alsof het gaat zuigen....quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Witte watten, Kleenex achtdubbeldik, keukenrollen, maakt niet uit.
Als het maar absorbeert...
big timequote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het gaat zuigen....
In Zaanstad zeggen ze dan zuugen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het gaat zuigen....
mooie molens daroquote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hebben hier helemaal geen molens, ja vlak over de grens in Duitsland van die moderne dingen voor stroom op te wekken die kan je van hieruit zien, mits je op in een hoog gebouw zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |