Wacht even, jij kwam toch uit omgeving Zaandam?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier moet ik ook wel een beetje moeite doen om die carnavalsonzin te ontwijken, kon bijna Kikkerloo niet meer uit.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier moet ik ook wel een beetje moeite doen om die carnavalsonzin te ontwijken, kon bijna Kikkerloo niet meer uit.
nee hoor, provincie Utrecht en daar doen ze in een paar plaatsen aan carnaval, in elk geval in Bunnik, Harmelen, Montfoort, IJsselstein, Odijk, Achterveld, Wijk bij Duurstede, Schalkwijk, Soest en Driebergen en op vast nog wel wat plaatsenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, jij kwam toch uit omgeving Zaandam?
Of...
"Twee passerende joggers, een man en een vrouw, zien de worsteling en besluiten de fietser te helpen. De vrouw springt op de rug van één van de mannen."quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:33 schreef chufi het volgende:
Deze melding gemist.... http://www.at5.nl/artikel(...)aatrovers-nieuw-west
Het zal de leeftijd wel zijn...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, provincie Utrecht en daar doen ze in een paar plaatsen aan carnaval, in elk geval in Bunnik, Harmelen, Montfoort, IJsselstein, Odijk, Achterveld, Wijk bij Duurstede, Schalkwijk, Soest en Driebergen en op vast nog wel wat plaatsen
Jij raar denkt...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
"Twee passerende joggers, een man en een vrouw, zien de worsteling en besluiten de fietser te helpen. De vrouw springt op de rug van één van de mannen."
Lekker toch een vrouw op je rug.![]()
Wel kordaat van die mevrouw, weg met dat straattuig.
De vraag is, wat was het gewicht van die mevrouw dat de straatrover er niet meer onder vandaan kwam???
Ik zeg niks...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het lijkt wel de waan van de dag.
[ afbeelding ]
Het is een raadplaatje. Zoek Mohammed!!quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een raadplaatje. Zoek Mohammed!!
Coo-coo-ca-choo...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
I am the Walrus, samen met the Eggman
Definieer omgevingquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, jij kwam toch uit omgeving Zaandam?
Of...
Ga naar NWSquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:33 schreef chufi het volgende:
Deze melding gemist.... http://www.at5.nl/artikel(...)aatrovers-nieuw-west
Ga zuipenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)s-Director-Seti.html
Waar is verdorie mijn alu-hoedje als ik het nodig heb??
ik neem één glaasje wijn voor het eten !quote:
Een laptop met afzonderlijk beeldscherm...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:31 schreef sacha het volgende:
vandaag gevonden in mijn 'kringloopwinkel'
bijna 100 jaar oud, voor de verzameling van Aap
[ afbeelding ]
wow die is gaaf!!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:31 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
Wow die is oud... Heb je nog typelintjes?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:31 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |