abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149445339

WO Rechtsgeleerdheid
natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!

Enne.. afgestudeerd zijn for the win!
De afgestudeerde helden arbeiders van dit topic
• Maharbal (2x: Fiscaal, Notarieel. Tevens advocaat-stagiair)
• Eriksd (Mr. droogkloot & kwaliteitsuser samen met Boterbartje)
• Ryon (Verschillende projecten, breed uiteenlopende interesse van hogerhand. Is volgend jaar miljonair als alles meezit al is daar nogal wat weerstand tegen vanuit de lokale politiek.)
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I) (Mr. A. R. Beidsrecht)
• Ansu

Ook leuk: de studenten, op oplopende tofheid van de universiteit:
Rijksuniversiteit Groningen
• Giku
• Valid
• Etsu (tevens prof. mr. emo.gif)
• Paxcon (voormalig mr. dr. LaPo)
• Ties02 (Novietenhoeder II; prof. dr. mr. Strafrecht)
• Joosie200
• ManScat
• Athlete
• Argelos
• Fratles
• Krabs
• Thereyougo
• Accursius
• underground1009
• IPA35

Open Universiteit
• SpotlessMind00 (ook wel bekend als Spotmeister, of gewoon Floormanager)
• nadiyaa

Universiteit van Amsterdam
• Yreal (P is in zicht, laatste horde Rechtsgeschiedenis!)
• Tchock
• Snax

Erasmus Universiteit Rotterdam
• NotGuilty
• Phaelanx_NL
• IkeDubaku99
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• mapima

Universiteit Leiden
• KOG
• De_Fietser
• Studeur
• Ago-ergo-sum
• Monnet

Universiteit Utrecht
• solo020
• hugecooll
• Blistering

Universiteit Maastricht
• GeneraalAdmiraal

Universiteit van Tilburg
• Complexiteit
• Holograph

Radboud Universiteit
• Actaeon (Emeritus Novietenhoeder)
• Boterbartje

Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe. Zorg dat de TT de titel van een arrest is. Controleer of het arrest dat je in gedachten hebt nog niet is geweest! De TS typt een korte samenvatting van het gebruikte arrest.

Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Weet je wat cassatie is?
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Danny het volgende:

[..]

dan verwijderen ze je ballen
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_149445500
Ik ga maar eens naar de spongbob film...
pi_149445605
Ik ga maar eens kijken wat er nog te pakken valt in de V&D voordat het doek maandag valt
mag het weten
pi_149445614
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:04 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ga maar eens kijken wat er nog te pakken valt in de V&D voordat het doek maandag valt
^O^
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_149445680
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:04 schreef Joosie200 het volgende:
Dat was juist het probleem he...
pi_149445921
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:08 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dat was juist het probleem he...
Ach, kip-en-ei-verhaal. Komen de klanten niet omdat V&D links en rechts (door Beijenkorf èn Wehkamp/Ikea/en co) ingehaald is? Of valt het doek voor de V&D omdat de erven Vroom & Dreesman de boel hebben overgedaan aan spinkhaanbedrijven?

Ik kom met een reden niet bij V&D, behalve als je zoals nu korting-op-korting kan pakken als ware het een officieuze opheffingsuitverkoop. In het reguliere seizoen is het allemaal net-niet qua aanbod tegen net-niet prijzen terwijl er een in de wijde omtrek geen enkel personeel ook maar aandacht heeft voor de klant. Sowieso is het aanbod qua kleding belabberd voor mannen, qua gadgets te duur (ik haal mijn meuk wel uit China, Action importeert ook eigenhandig spul van DealExtreme en co) en qua shop-in-shop met Dixons en zo falen ze ook. Jack-of-all-trades-master-of-none idee.

Zo'n moloch als V&D heeft gewoon geen plek meer in de huidige tijdsgeest. De enige troefkaart die ze wel hebben is la place, das alles. Dus over de kop ermee, la place onderbrengen in een nieuw concern. Kan er echt niet mee zitten als klant als dat uit het straatbeeld verdwijnt. Idem met C&A, Hema, Blokker en zulks. Voor de C&A en V&D tig andere winkels ala H&M, Primark. Voor de Blokker een Action, voor een Dixons een bol.com/conrad/coolblue. Kan je niet daarop inspelen omdat je door hedgefunds daartoe de middelen niet meer hebt want er resteren enkel verliezen en schulden? Pech gehad, over en uit.
mag het weten
  zaterdag 7 februari 2015 @ 14:26:58 #7
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149446012
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:21 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ach, kip-en-ei-verhaal. Komen de klanten niet omdat V&D links en rechts (door Beijenkorf èn Wehkamp/Ikea/en co) ingehaald is? Of valt het doek voor de V&D omdat de erven Vroom & Dreesman de boel hebben overgedaan aan spinkhaanbedrijven?

Ik kom met een reden niet bij V&D, behalve als je zoals nu korting-op-korting kan pakken als ware het een officieuze opheffingsuitverkoop. In het reguliere seizoen is het allemaal net-niet qua aanbod tegen net-niet prijzen terwijl er een in de wijde omtrek geen enkel personeel ook maar aandacht heeft voor de klant. Sowieso is het aanbod qua kleding belabberd voor mannen, qua gadgets te duur (ik haal mijn meuk wel uit China, Action importeert ook eigenhandig spul van DealExtreme en co) en qua shop-in-shop met Dixons en zo falen ze ook. Jack-of-all-trades-master-of-none idee.

Zo'n moloch als V&D heeft gewoon geen plek meer in de huidige tijdsgeest. De enige troefkaart die ze wel hebben is la place, das alles. Dus over de kop ermee, la place onderbrengen in een nieuw concern. Kan er echt niet mee zitten als klant als dat uit het straatbeeld verdwijnt. Idem met C&A, Hema, Blokker en zulks. Voor de C&A en V&D tig andere winkels ala H&M, Primark. Voor de Blokker een Action, voor een Dixons een bol.com/conrad/coolblue. Kan je niet daarop inspelen omdat je door hedgefunds daartoe de middelen niet meer hebt want er resteren enkel verliezen en schulden? Pech gehad, over en uit.
Die term sprinkhaanbedrijven is helemaal hip nu he? Wat bedoel je daar nou eigenlijk mee?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_149446021
quote:

[..]

Ik mis 'denk 't niet, Job'
pi_149446042
Liefst zie ik Primark verdwijnen trouwens. Verschrikkelijke kutwinkel.
pi_149446063
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:28 schreef Etsu het volgende:
+1. Kutpubliek en fucking beveiligers. Serieus, beveiligers bij kleren van 3.50. Waarom zou je die gaan stelen dan?
pi_149446127
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:26 schreef eriksd het volgende:

[..]

Die term sprinkhaanbedrijven is helemaal hip nu he? Wat bedoel je daar nou eigenlijk mee?
Bedrijven overnemen, de bezittingen ten gelde maken en ten gunste laten komen van de nieuwe eigenaren en dan rode cijfers noteren en profiteren van een doorverkoop. Dat het fiscaal volstrekt legitiem is, maakt nog niet dat het moreel juist is. Dat zwermen sprinkhanen tig oogsten kunnen opvreten en doen mislukken is volstrekt een natuurlijk verschijnsel, maar dat maakt nog niet dat het goed iets is.

Maargoed, ik zit er niet mee. Hadden de erven V&D maar niet met zulke lui in zee moeten gaan hé. Dan had het nog anders kunnen lopen, konden ze wel de diverse panden als onderpand kunnen laten dienen om een nieuw krediet los te peuteren etc etc. Wil niet zeggen dat ze het dan als nog hadden gered, want het is leuk dat ze al sinds 1887 meedraaien, maar je kunt als onderneming niet stil blijven zitten. Het is meegaan met de nieuwste trends en dat vereist snel handelen. Kan je niet zo snel schakelen? Enkeltje faillissement en/of doorstart met de succesvolle onderdelen (la Place bij V&D)
mag het weten
  zaterdag 7 februari 2015 @ 14:35:45 #12
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149446197
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:32 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Bedrijven overnemen, de bezittingen ten gelde maken en ten gunste laten komen van de nieuwe eigenaren en dan rode cijfers noteren en profiteren van een doorverkoop.
Wat verkoop je dan nog door als de bezittingen al verkocht zijn? Lijkt mij niet helemaal logisch dit.

quote:
Dat het fiscaal volstrekt legitiem is, maakt nog niet dat het moreel juist is.
Dit komt voor mij volledig uit de lucht vallen. Geen idee wat je hiermee wil zeggen, maar je zal het wel ergens gehoord hebben.

quote:
Dat zwermen sprinkhanen tig oogsten kunnen opvreten en doen mislukken is volstrekt een natuurlijk verschijnsel, maar dat maakt nog niet dat het goed iets is.
Pulp.

quote:
Maargoed, ik zit er niet mee. Hadden de erven V&D maar niet met zulke lui in zee moeten gaan hé.
Welke lui? De huidige eigenaars?

quote:
Dan had het nog anders kunnen lopen, konden ze wel de diverse panden als onderpand kunnen laten dienen om een nieuw krediet los te peuteren etc etc.
Zijn niet verkocht door de huidige eigenaar.

quote:
Wil niet zeggen dat ze het dan als nog hadden gered, want het is leuk dat ze al sinds 1887 meedraaien, maar je kunt als onderneming niet stil blijven zitten. Het is meegaan met de nieuwste trends en dat vereist snel handelen. Kan je niet zo snel schakelen? Enkeltje faillissement en/of doorstart met de succesvolle onderdelen (la Place bij V&D)
Oke. Relevantie voor je sprinkhanenterm ontgaat mij.

Iets scherper Joosie. Heb je op je tentamens ook dit soort losse flodders?
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_149446387
Typisch hoe jij o.a. als door een bij gestoken reageert zodra anderen hier op Fok en elders bij tig websites reageren op de gang van zaken bij bijvoorbeeld een V&D. Dat is begrijpelijk hoor, dat je er niet tegen kan dat men op zulke manier van zaken doen nogal kritiek uit zonder er zelf het fijne vanaf te weten. Maar om dan dingen maar af te doen als pulp, je niet snapt waar mensen op doelen en dingen wegwuift onder het mom: losse flodder is tekenend.

Even goeie vrienden, als je je niet kunt vinden in andermans standpunt is het een gevalletje: we zijn het erover eens dat we het oneens zijn met elkaar.
mag het weten
pi_149446436
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:28 schreef Etsu het volgende:
Ja kutwinkel
pi_149446442
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:45 schreef Joosie200 het volgende:
Typisch hoe jij o.a. als door een bij gestoken reageert zodra anderen hier op Fok en elders bij tig websites reageren op de gang van zaken bij bijvoorbeeld een V&D. Dat is begrijpelijk hoor, dat je er niet tegen kan dat men op zulke manier van zaken doen nogal kritiek uit zonder er zelf het fijne vanaf te weten. Maar om dan dingen maar af te doen als pulp, je niet snapt waar mensen op doelen en dingen wegwuift onder het mom: losse flodder is tekenend.

Even goeie vrienden, als je je niet kunt vinden in andermans standpunt is het een gevalletje: we zijn het erover eens dat we het oneens zijn met elkaar.
Misschien loop jij gewoon wat onderbuik gevoelens de spuien?
pi_149446579
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:48 schreef Yreal het volgende:

[..]

Misschien loop jij gewoon wat onderbuik gevoelens de spuien?
En dat mag niet want is verboden? Erik laat zich gewoon te makkelijk uit de tent lokken, want zit dichter op de bron en kan er niet tegen als mensen nu net toevallig over zijn werkveld kritiek loopt te uiten door de maatschappelijke gevolgen die het heeft.
mag het weten
  zaterdag 7 februari 2015 @ 14:54:41 #17
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149446580
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:45 schreef Joosie200 het volgende:
Typisch hoe jij o.a. als door een bij gestoken reageert zodra anderen hier op Fok en elders bij tig websites reageren op de gang van zaken bij bijvoorbeeld een V&D.
Reageer dan inhoudelijk. Sun Capital - de huidig eigenaar - heeft voor zover ik weet sinds de overname van V&D nooit winst gemaakt. Om die dan maar in een hoek te zetten vind ik raar. Een minder kapitaalkrachtige eigenaar had allang geresulteerd in een zeker faillissement. Nu is het in ieder geval nog 5 jaar opgerekt.

Het vastgoed was reeds verkocht door de vorige eigenaar. Volstrekt logisch ook - alleen de waarde daarvan was evenhoog als de koopprijs. Is dat dan verdervelijk gedrag? Lijkt mij niet - de toenmalige verkopers hebben zitten slapen. Is het vastgoed uit Nederland? Uiteraard niet. Wat is dan het verderfelijke gedrag? Kan je dat uitleggen.

quote:
Dat is begrijpelijk hoor, dat je er niet tegen kan dat men op zulke manier van zaken doen nogal kritiek uit zonder er zelf het fijne vanaf te weten.
Ik stel je een simpele vraag en je sleept er vanalles aan de haren bij. Als je daar niet op aangesproken wil worden, dan moet je het niet spuien. Heel simpel.

quote:
Maar om dan dingen maar af te doen als pulp, je niet snapt waar mensen op doelen en dingen wegwuift onder het mom: losse flodder is tekenend.
Een of andere bijbelse quote als reactie op mijn vraag waarom sprake is van sprinkhaangedrag. Kan je nou concreet uitleggen wat je daarmee bedoelt? Anders blijf je vervallen in - zoals Yreal terecht zegt - onderbuikgevoelens. Ook allemaal goed, dan moet je dat gewoon zeggen en in KLB een topic openen.

quote:
Ik heb geen idee wat je standpunt is, omdat het een rommelige brei is van allerhande uitspraken en kreten. Ik stel je gewoon een simpele vraag: wat bedoel je met sprinkhanengedrag.
Bis bis bis
pi_149446629
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:54 schreef eriksd het volgende:
wat bedoel je met sprinkhanengedrag.
Daar heb ik al op geantwoord:

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:32 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Bedrijven overnemen, de bezittingen ten gelde maken en ten gunste laten komen van de nieuwe eigenaren en dan rode cijfers noteren en profiteren van een doorverkoop.
Als je dat klinkklare onzin vind, prima, maar ga niet zeggen dat ik geen antwoord geef. Dat antwoord bevalt je wellicht niet, prima, maar dan hoef ik niet keer op keer een ander antwoord te geven.
mag het weten
  zaterdag 7 februari 2015 @ 14:57:09 #19
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149446634
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:54 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

En dat mag niet want is verboden? Erik laat zich gewoon te makkelijk uit de tent lokken, want zit dichter op de bron en kan er niet tegen als mensen nu net toevallig over zijn werkveld kritiek loopt te uiten door de maatschappelijke gevolgen die het heeft.
Wat heeft dit met fiscaliteit te maken?
Bis bis bis
  zaterdag 7 februari 2015 @ 14:58:53 #20
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149446678
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:56 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Daar heb ik al op geantwoord:

[..]

Als je dat klinkklare onzin vind, prima, maar ga niet zeggen dat ik geen antwoord geef. Dat antwoord bevalt je wellicht niet, prima, maar dan hoef ik niet keer op keer een ander antwoord te geven.
Je geeft ook geen antwoord. Je begint hiermee:

quote:
Ik heb al aangegeven dat dat allemaal wat anders ligt. Daarnaast snap je zelf ook wel dat jouw voorstelling van zaken totaal geen verdienmodel is. Lijkt zelfs innerlijk tegenstrijdig.
Bis bis bis
pi_149446705
Boeiend. V&D gaat dicht, klaar is kees.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 15:01:05 #22
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149446721
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:00 schreef Boterbartje het volgende:
Boeiend. V&D gaat dicht, klaar is kees.
Dat is natuurlijk wel boeiend, je zal er maar werken en achterin de 40 zijn. Sta je dan. Kansloos op de arbeidsmarkt.
Bis bis bis
pi_149446793
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:01 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel boeiend, je zal er maar werken en achterin de 40 zijn. Sta je dan. Kansloos op de arbeidsmarkt.
Ja god, ik ken V&D zakelijk en het is nou ook niet het makkelijkste bedrijf om mee te werken. Tegenover leveranciers en zakelijke klanten zijn ze weinig flexibel, beetje op het niveau HEMA (die overigens ook niet helemaal lekker loopt).. op en gegeven moment is de kous gewoon af. Het is voor dat personeel natuurlijk allemaal hartstikke vervelend, maar zo is het leven nou eenmaal.
Hoop dat een mooie winkelketen die panden mooi gaat gebruiken, het zijn mooie locaties waar V&D zit.
pi_149447077
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:04 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ja god, ik ken V&D zakelijk en het is nou ook niet het makkelijkste bedrijf om mee te werken. Tegenover leveranciers en zakelijke klanten zijn ze weinig flexibel, beetje op het niveau HEMA (die overigens ook niet helemaal lekker loopt).. op en gegeven moment is de kous gewoon af. Het is voor dat personeel natuurlijk allemaal hartstikke vervelend, maar zo is het leven nou eenmaal.
Hoop dat een mooie winkelketen die panden mooi gaat gebruiken, het zijn mooie locaties waar V&D zit.
Hema is bijna 1 op 1 te vergelijken. Alleen geen la place...
pi_149447155
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:54 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Tja, je kunt wel gaan beginnen over maatschappelijke gevolgen, maar het is gewoon een flut bedrijf. Dat alles op omvallen staat is een heel lang proces geweest.
pi_149447216
De bussen in Utrecht zijn een groot drama.

Opheven die stad.
pi_149447278
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:23 schreef Etsu het volgende:

Opheven die stad.
Kwaliteitspost _O_
pi_149447288
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:25 schreef Yreal het volgende:

[..]

Kwaliteitspost _O_
20 min vertraging gehad met de trein, nu zit ik op 15 min vertraging met de bus. En de bus stopt telkens.
pi_149447320
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

20 min vertraging gehad met de trein, nu zit ik op 15 min vertraging met de bus. En de bus stopt telkens.
Pak dan een taxi...
pi_149447372
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:23 schreef Etsu het volgende:

Opheven die stad.
Er is een verbouwing gaande he, provinciaaltje.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_149447388
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Al 23 jaar
pi_149447393
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:30 schreef Yreal het volgende:

[..]

Al 23 jaar
Ik denk eerder nog 23 jaar.
pi_149447398
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:28 schreef Yreal het volgende:

[..]

Pak dan een taxi...
Betaal jij?
pi_149447419
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:31 schreef Etsu het volgende:

[..]

Betaal jij?
Zeur dan niet dat je overal stopt. Dat is het punt van ov...
pi_149447504
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik denk eerder nog 23 jaar.
Levert op de snelweg wel leuke bochten op
pi_149447510
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:32 schreef Yreal het volgende:

[..]

Zeur dan niet dat je overal stopt. Dat is het punt van ov...
Dat is het punt. Ze stoppen niet bij een halte. Eerder op de weg zelf, opeens.
pi_149447518
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Leuk te lezen dat je de Clio leuk vindt.
pi_149447562
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:17 schreef Yreal het volgende:

[..]

Hema is bijna 1 op 1 te vergelijken. Alleen geen la place...
Dat is niet helemaal waar, ze hebben een ander businessmodel en productaanbod. Alleen te vergelijken omdat het wat minder loopt.
pi_149447586
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Leuk te lezen dat je de Clio leuk vindt.
Echt een heerlijke auto. Rijdt top en lekker ruim. Navigatie alles. Binnenkort nog wel even een andere auto proberen (waarschijnlijk de Corsa).
pi_149447619

Als goed verdienende jurist van rond de 50 is de enige auto die je wilt eigenlijk deze.
pi_149447914
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Echt een heerlijke auto. Rijdt top en lekker ruim. Navigatie alles. Binnenkort nog wel even een andere auto proberen (waarschijnlijk de Corsa).
pi_149447993
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:51 schreef Yreal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee, dan die Opel Oh, die reclames sowieso met Claudia O+

quote:
7s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:40 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]

Als goed verdienende jurist van rond de 50 is de enige auto die je wilt eigenlijk deze.
Eens. Als ik later genoeg geld heb: als zakenauto zo'n Tesla, als gezinswagen een Volvo XC70 en gewoon om door de bossen te crossen een oude, afgeragde Landrover Defender 90 :Y
mag het weten
pi_149448512
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 15:55 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nee, dan die Opel Oh, die reclames sowieso met Claudia O+

[..]

Eens. Als ik later genoeg geld heb: als zakenauto zo'n Tesla, als gezinswagen een Volvo XC70 en gewoon om door de bossen te crossen een oude, afgeragde Landrover Defender 90 :Y
Man man man, als je een vrouw was zou ik je kussen.
Ik zou alleen een Volvo XC90 (nieuwe) nemen of een V60 Crosscountry (deze moet nog uitkomen) en als Landrover Defender 90 geen afgeragde maar zo'n nieuwe limited edition. De nieuwe generatie Defender wordt overigens tyfus lelijk als het enigszins iets gaat lijken op de Defender 100 conceptcar.
pi_149449777
quote:

[..]

Wat heeft de V&D met hedge funds te maken? Sun Capital is een private equity-investeerder.
pi_149449824
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 14:35 schreef eriksd het volgende:

Iets scherper Joosie. Heb je op je tentamens ook dit soort losse flodders?
pi_149450032
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 16:19 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Man man man, als je een vrouw was zou ik je kussen.
Ik zou alleen een Volvo XC90 (nieuwe) nemen of een V60 Crosscountry (deze moet nog uitkomen) en als Landrover Defender 90 geen afgeragde maar zo'n nieuwe limited edition. De nieuwe generatie Defender wordt overigens tyfus lelijk als het enigszins iets gaat lijken op de Defender 100 conceptcar.
Porsche Panamera.
pi_149450060
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:32 schreef Valid het volgende:

[..]

Porsche Panamera.
:'(
Wat een droevige auto is dat.
pi_149450094
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:34 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

:'(
Wat een droevige auto is dat.
Lekker op safari met jouw kubus.
pi_149450167
pi_149450226
quote:
Ieder z'n smaak. Ofzo.
pi_149450637
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:40 schreef Valid het volgende:

[..]

Ieder z'n smaak. Ofzo.
Gelukkig wel!
pi_149451389
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 17:32 schreef Valid het volgende:

[..]

Porsche Panamera.
De 991, ja. De Panamera, neen.
pi_149454528
heey geslectieerd voor het kennismakingsdiner van de Bedrijven- en Instellingendag, gratis eten in het feithuis en een beetje praten met die recuiters aan tafel. Jammer dat ik niet de advocatuur in wil, maar het eten is fijn :')
pi_149454684
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 20:32 schreef lukybird1 het volgende:
heey geslectieerd voor het kennismakingsdiner van de Bedrijven- en Instellingendag, gratis eten in het feithuis en een beetje praten met die recuiters aan tafel. Jammer dat ik niet de advocatuur in wil, maar het eten is fijn :')
Meid, wat leuk!
pi_149454786
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 20:43 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Hier nog een leuk dierenfilmpje

http://www.dumpert.nl/med(...)friends_furever.html
Paxgod.
pi_149454850
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 20:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Paxgod.
O+
pi_149456344
Fiets gvd weer gestolen, Ik koop altijd eerlijk een tweedehands fiets bij de fietsenmaker en dan krijg je dit. Wordt toch verleidelijk om gewoon een fiets van zwerver te kopen ondanks dat dit heling is maar de kans dat ik er voor gepakt word is waarschijnlijk net zo groot als de kans dat ze die junk vinden die mijn fiets heeft gestolen :r
pi_149462298
quote:
8s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 21:33 schreef Henrys het volgende:
Fiets gvd weer gestolen, Ik koop altijd eerlijk een tweedehands fiets bij de fietsenmaker en dan krijg je dit. Wordt toch verleidelijk om gewoon een fiets van zwerver te kopen ondanks dat dit heling is maar de kans dat ik er voor gepakt word is waarschijnlijk net zo groot als de kans dat ze die junk vinden die mijn fiets heeft gestolen :r
Waar is hij gejat?
pi_149464000
Hey weer een liquidatie in Damsko
pi_149465235
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 05:25 schreef Ties02 het volgende:
Hey weer een liquidatie in Damsko
Gelukkig eens niet in mijn wijk.
pi_149467098
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 10:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Gelukkig eens niet in mijn wijk.
Mijn eerdere opmerking over staatssteun was trouwens niet geheel gemeend. Als je echt een actueel onderwerp wil dat ook nog eens beetje origineel is, dan zou ik iets schrijven over de houdbaarheid van de vestigingsplaatficties (in de vpb,ib en of db) in licht van de Europese jurisprudentie over grensoverschrijdende omzettingen.
pi_149468322
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 01:06 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Waar is hij gejat?
Fietstenstalling bij het station
pi_149468649
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:04 schreef Henrys het volgende:

[..]

Fietstenstalling bij het station
Ai :{
pi_149468935
Studie zondag, nog geen moer gedaan...
  zondag 8 februari 2015 @ 13:26:01 #67
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149468985
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:24 schreef Yreal het volgende:
Idem, idem. Zo Playstation maar even aanzwengelen en wat mensen overhoop schieten. Tenminste beetje nuttige invulling van de dag.
pi_149468996
En nu terug naar Groningen. Als de trein weer moeilijk gaat doen, steek ik Utrecht in de fik.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2015 13:26:42 ]
pi_149469037
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:26 schreef Etsu het volgende:
En nu terug naar Groningen. Als de trein weer moeilijk gaat doen, steek ik Utrecht in de fik.
Brb, even wat koper jatten
pi_149469069
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:27 schreef Yreal het volgende:

[..]

Brb, even wat koper jatten
Pauper
pi_149469092
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:28 schreef Etsu het volgende:

[..]

Pauper
He, als dat is wat ik moet doen om utrecht af te laten branden... :{w
pi_149469164
Hoewel, dan ook geen motorbeurs...
  zondag 8 februari 2015 @ 13:37:34 #73
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149469398
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:24 schreef Yreal het volgende:
Dit dus.
  zondag 8 februari 2015 @ 13:37:46 #74
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149469405
Ik zit ook in de trein. Lekker ergeren.
Bis bis bis
pi_149469415
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:37 schreef eriksd het volgende:
Ik zit ook in de trein. Lekker ergeren.
Prachtig weer voor een treinritje man
pi_149469422
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Dit dus.
Ik zit motoren te kijken... wil wat anders...
  zondag 8 februari 2015 @ 13:38:31 #77
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149469427
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 12:14 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Mijn eerdere opmerking over staatssteun was trouwens niet geheel gemeend. Als je echt een actueel onderwerp wil dat ook nog eens beetje origineel is, dan zou ik iets schrijven over de houdbaarheid van de vestigingsplaatficties (in de vpb,ib en of db) in licht van de Europese jurisprudentie over grensoverschrijdende omzettingen.
Is dat niet veel te complex voor een bacheloressay?
Bis bis bis
  zondag 8 februari 2015 @ 13:39:00 #78
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149469443
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:38 schreef Yreal het volgende:

[..]

Prachtig weer voor een treinritje man
Ik sta op het overloopje.
Bis bis bis
  zondag 8 februari 2015 @ 13:39:20 #79
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149469454
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:38 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik zit motoren te kijken... wil wat anders...
Ik ben een weekendje Antwerpen aan het plannen.
pi_149469495
quote:
6s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik ben een weekendje Antwerpen aan het plannen.
Waarom antwerpen en niet milaan?
pi_149469503
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:39 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik sta op het overloopje.
Vind je het eng om naast vreemde mensen te gaan zitten?
  zondag 8 februari 2015 @ 13:41:56 #82
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149469521
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:40 schreef Yreal het volgende:

[..]

Waarom antwerpen en niet milaan?
Gewoon.
pi_149469538
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Gewoon.
Ga dan naar gent, die stad is zo eindeloos veel baziger dan antwerpen _O_
pi_149469569
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:41 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik ga ook altijd 1ste klas.

Mensen :r
pi_149469594
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik ga ook altijd 1ste klas.

Mensen :r
Bijna nooit last van. De treinen zijn altijd erg lang en iedereen blijft bij de trap staan...
pi_149469616
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:44 schreef Yreal het volgende:

[..]

Bijna nooit last van. De treinen zijn altijd erg lang en iedereen blijft bij de trap staan...
De treinen naar Groningen zijn alles behalve rustig en lang.
  zondag 8 februari 2015 @ 13:45:53 #87
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149469632
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:41 schreef Yreal het volgende:

[..]

Heb een kwetsbaar voorwerp bij me. Naast mijn ego en buik.
Bis bis bis
pi_149469654
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:45 schreef eriksd het volgende:

[..]

Je hebt een rembrand gekocht?
  zondag 8 februari 2015 @ 13:48:37 #89
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149469730
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:45 schreef eriksd het volgende:

[..]

Niet echt een handig vervoersmiddel dan
  zondag 8 februari 2015 @ 13:48:43 #90
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149469732
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:46 schreef Yreal het volgende:

[..]

Je hebt een rembrand gekocht?
Rembrandt.

Iets moderners.
Bis bis bis
pi_149469750
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:48 schreef eriksd het volgende:

[..]

Rembrandt.

Iets moderners.
Jezelf?
  zondag 8 februari 2015 @ 13:49:39 #92
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149469761
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:48 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Niet echt een handig vervoersmiddel dan
Tuurlijk wel. Dagkaartje bij Kruidvat en gaan.
Bis bis bis
pi_149469777
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:48 schreef eriksd het volgende:

[..]

Rembrandt.

Iets moderners.
Wat verwacht je nou van me...
  zondag 8 februari 2015 @ 13:50:22 #94
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149469781
quote:
6s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:49 schreef eriksd het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Dagkaartje bij Kruidvat en gaan.
Ik dacht dat je een auto met chauffeur had.
pi_149469800

Ik vind dit wel een tof ding
  zondag 8 februari 2015 @ 13:52:15 #96
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149469858
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een auto met chauffeur had.
Ik dacht dat jij je master had afgerond.
Bis bis bis
pi_149469879
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:52 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nee dat was ik.
Geen referral hier.
  zondag 8 februari 2015 @ 13:53:17 #98
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149469887
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:52 schreef eriksd het volgende:

[..]

Was het maar waar. Nog een paar vakken en een scriptie.
  zondag 8 februari 2015 @ 13:54:49 #99
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149469936
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Was het maar waar. Nog een paar vakken en een scriptie.
Ah. Nog voor de 30 in de knip?

Denk het niet Job.
Bis bis bis
  zondag 8 februari 2015 @ 13:55:07 #100
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149469942
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Nee dat was ik.
Gefeliciteerd!
Bis bis bis
  zondag 8 februari 2015 @ 14:10:08 #101
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149470451
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:54 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ah. Nog voor de 30 in de knip?

Denk het niet Job.
Doe ik het altijd beter dan andere studenten die bijvoorbeeld 9 jaar doen over hun bachelor.
pi_149470511
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Doe ik het altijd beter dan andere studenten die bijvoorbeeld 9 jaar doen over hun bachelor.
Die hebben vast wel eens een serveerster geregeld...
pi_149470512
quote:

[..]

Zijn er zoveel Yreals dan?
pi_149470523
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:11 schreef Etsu het volgende:

[..]

U jelly?
  zondag 8 februari 2015 @ 14:12:08 #105
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149470531
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:11 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nee, je grote vriendin sanasoufi.
pi_149470558
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Nee, je grote vriendin sanasoufi.
Die ook ja?
  zondag 8 februari 2015 @ 14:13:32 #107
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149470587
quote:
11s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:12 schreef Etsu het volgende:

[..]

Die ook ja?
:Y
pi_149470610
quote:
11s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:12 schreef Etsu het volgende:

[..]

Die ook ja?
Ik ben pas 4de jaars baklap. Bovendien kan ik gewoon de weg vinden op utrecht cs.
  zondag 8 februari 2015 @ 14:14:58 #109
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149470633
quote:

[..]

Bestaan die?
Bis bis bis
pi_149470663
quote:
6s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:14 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik ben pas 4de jaars baklap. Bovendien kan ik gewoon de weg vinden op utrecht cs.
1 jaar te lang en boeiend.
  zondag 8 februari 2015 @ 14:16:03 #111
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149470664
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:14 schreef eriksd het volgende:

[..]

Bestaan die?
Ja. :Y
pi_149470668
Mensen die meer dan 100k studieschuld aantikken vind ik toch knapper...
pi_149470689
quote:
6s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:16 schreef Etsu het volgende:

[..]

1 jaar te lang en boeiend.
4 jaar voor twee in deeltijd.
  zondag 8 februari 2015 @ 14:17:02 #114
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149470700
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ja. :Y
Echt nog nooit tegengekomen.
Bis bis bis
pi_149470704
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

:Y
Ik dacht dat ik topics van dr had gezien dat ze bang was om dr bachelor aan te vragen.
  zondag 8 februari 2015 @ 14:17:43 #116
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149470726
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:16 schreef Yreal het volgende:
Of mensen die vier of vijf keer hun p niet halen voor een hbo-opleiding. Die ken ik helaas in mijn naaste omgeving.
  zondag 8 februari 2015 @ 14:18:46 #117
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149470774
quote:
6s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Of mensen die vier of vijf keer hun p niet halen voor een hbo-opleiding. Die ken ik helaas in mijn naaste omgeving.
Je zit wel tussen de zwakke broeders zeg.
Bis bis bis
pi_149470781
quote:
6s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Mijn buurjongen die na 6 jaar als student maar gewoon gestopt is en hoopt op wat deelcertificaten omdat hij toch wel "wat" studiepunten heeft.

Maar wel een negatief bsa... :'(
  zondag 8 februari 2015 @ 14:19:43 #119
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149470811
Dat gezegd hebbende zijn ike, Etsu en Yreal dat ook, dus nu zit ik ook tussen de zwakke broeders :{
Bis bis bis
pi_149470827
Wel oprecht benieuwd wie het langst bezig is/was met rechten in Nederland. En wie het snelst klaar was.

Jammer dat zoiets niet openbaar wordt gemaakt.
pi_149470834
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:19 schreef eriksd het volgende:
Dat gezegd hebbende zijn ike, Etsu en Yreal dat ook, dus nu zit ik ook tussen de zwakke broeders :{
Wat maakt een broeder dan zwak...
pi_149470855
quote:
:{

Jij had geen 8 voor aansprakelijkheids-/schadevergoedingsrecht.

BAM.
pi_149470859
Bram moskovich schijnt ook een 6jes student te zijn geweest in zijn bachelor jaren.
  zondag 8 februari 2015 @ 14:21:37 #124
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149470880
quote:
6s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:20 schreef Etsu het volgende:

[..]

Jij had geen 8 voor aansprakelijkheids-/schadevergoedingsrecht.

BAM.
Aha.
Bis bis bis
pi_149470894
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:21 schreef Yreal het volgende:
Bram moskovich schijnt ook een 6jes student te zijn geweest in zijn bachelor jaren.
Moskovich, kom nou.
pi_149470916
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:21 schreef Etsu het volgende:

[..]

Moskovich, kom nou.
boeiend
  zondag 8 februari 2015 @ 14:22:51 #127
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149470922
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:20 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wat maakt een broeder dan zwak...
Schakelen, langer dan 4 jaar over bachelor doen, p niet in twee jaar. Om maar wat te noemen.
Bis bis bis
pi_149471003
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:22 schreef eriksd het volgende:

[..]

Schakelen, langer dan 4 jaar over bachelor doen, p niet in twee jaar. Om maar wat te noemen.
Ach, ik ben meer van het doen, dan van het studeren
pi_149471104
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:22 schreef Yreal het volgende:

[..]

boeiend
  zondag 8 februari 2015 @ 14:28:13 #130
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149471113
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:24 schreef Yreal het volgende:

[..]

In mijn studies heb ik altijd een moment dat ik niet de motivatie heb om mezelf aan het studeren te zetten. Ik zie mezelf geen tweede master doen, omdat ik echt heel lang aan het studeren ben.
pi_149471118
Even een dutje doen in de trein.
pi_149471156
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

In mijn studies heb ik altijd een moment dat ik niet de motivatie heb om mezelf aan het studeren te zetten. Ik zie mezelf geen tweede master doen, omdat ik echt heel lang aan het studeren ben.
Mijn bachelor is een moetje he...
  zondag 8 februari 2015 @ 14:32:09 #133
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149471267
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:24 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wat doen?
Bis bis bis
pi_149471339
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:32 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wat doen?
Gewoon een probleem oplossen. Bevalt me een stuk beter dan eindeloos lezen over de doelen van het strafprocesrecht.
pi_149471342
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:32 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wat doen?
Niet studeren.
Geen referral hier.
pi_149471407
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:33 schreef Yreal het volgende:

[..]

Gewoon een probleem oplossen. Bevalt me een stuk beter dan eindeloos lezen over de doelen van het strafprocesrecht.
Alsof ze dat vragen op het tentamen.
pi_149471628
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:35 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik kreeg vragen als wat vindt meneer x van het nieuwe wetsvoorstel y...
  zondag 8 februari 2015 @ 14:42:08 #138
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149471660
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:33 schreef Yreal het volgende:

[..]

Kunnen dan alleen nooit complexe problemen zijn.
Bis bis bis
pi_149471727
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:41 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik kreeg vragen als wat vindt meneer x van het nieuwe wetsvoorstel y...
Makkie toch?
pi_149471760
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:44 schreef Etsu het volgende:

[..]

Makkie toch?
boeiend...
pi_149473762
En ja hoor, 15 minuten vertraging bij Assen.

Heen en terug beide vertraging. Normaal overkomt het mij nooit.

Utrecht :r NS :r
pi_149474187
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:42 schreef Etsu het volgende:

Wat heeft Utrecht daarmee te maken?
  zondag 8 februari 2015 @ 15:55:49 #143
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149474200
Ik had 0 vertraging.
Bis bis bis
pi_149474242
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:42 schreef Etsu het volgende:

Moet je kotsen op Assen he...
pi_149474257
Ook maar weer eens naar groningen gaan. Lang niet geweest...
  zondag 8 februari 2015 @ 15:57:54 #146
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149474272
quote:
6s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:14 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wees er trots op dat je na 4 jaar je P nog niet hebt.
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:16 schreef Yreal het volgende:
Bestaat dat? Ik heb nog niets geleend :)
quote:
Ach, ik ben er ook nog Erik. Samen staan we sterk en voor kwaliteit.
quote:
11s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:20 schreef Etsu het volgende:
Wel oprecht benieuwd wie het langst bezig is/was met rechten in Nederland. En wie het snelst klaar was.

Is niet te vergelijken omdat de waarde van een rechtsgeleerdheid bachelor natuurlijk afhangt van de universiteit. Bij jullie krijg je bonuspunten voor aanwezigheid en opdrachtjes, dat is natuurlijk niet te vergelijken met een universiteit die wel academisch onderwijs biedt en tentamens op niveau.
quote:
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:35 schreef Etsu het volgende:

[..]

Typische RUG mentaliteit 'wat ze vragen op het tentamen'. Lekker antwoordmodel uit je hoofd leren. 'stapjes' voor het beantwoorden van vragen aanhouden en een vak met veel stapjes een 'technisch' vak noemen. Gadverdamme.
pi_149474312
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:57 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Is niet te vergelijken omdat de waarde van een rechtsgeleerdheid bachelor natuurlijk afhangt van de universiteit. Bij jullie krijg je bonuspunten voor aanwezigheid en opdrachtjes, dat is natuurlijk niet te vergelijken met een universiteit die wel academisch onderwijs biedt en tentamens op niveau.

[..]

[..]

Typische RUG mentaliteit 'wat ze vragen op het tentamen'. Lekker antwoordmodel uit je hoofd leren. 'stapjes' voor het beantwoorden van vragen aanhouden en een vak met veel stapjes een 'technisch' vak noemen. Gadverdamme.
Jij ben de meest waardeloze kutprutser van het topic...
pi_149474333
quote:
Godzijdank, dan is er voor ons ook nog hoop om ooit een failliete mislukkeling te worden.
pi_149474344
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:57 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Je hebt gelijk, Bartje.
  zondag 8 februari 2015 @ 16:01:35 #150
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149474389
quote:
Wat is je bron? En hoe presteerde hij in de master?
pi_149474466
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:01 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Docenten die met hem gestudeerd hebben
  zondag 8 februari 2015 @ 16:03:18 #152
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149474473
Voor zover ik weet was Bram een reguliere student. 6jes en 7tjes. Had een kruiwagentje door zijn naam en praktijk van zijn vader. Ik denk dat hij wel bewezen heeft een matig jurist te zijn, maar een goed advocaat. Hoogmoed kwam vervolgens voor de val. Dat gedonder met het zwarte geld heeft hem genekt, en m.i. terecht. Misbruik van zijn positie en wat mij betreft een schande voor het vak.
Bis bis bis
pi_149474493
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:03 schreef eriksd het volgende:
Voor zover ik weet was Bram een reguliere student. 6jes en 7tjes. Had een kruiwagentje door zijn naam en praktijk van zijn vader. Ik denk dat hij wel bewezen heeft een matig jurist te zijn, maar een goed advocaat. Hoogmoed kwam vervolgens voor de val. Dat gedonder met het zwarte geld heeft hem genekt, en m.i. terecht. Misbruik van zijn positie en wat mij betreft een schande voor het vak.
Sluit ik me volledig bij aan.
pi_149474614
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:01 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Staat volgens mij gewoon in zijn boek. Zijn broer Robert schrijft dat ook in zijn eigen boek. Die was in ieder geval geen zesjes student. Hij heeft nominaal afgestudeerd en cum laude dacht ik.
  zondag 8 februari 2015 @ 16:06:12 #155
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149474627
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:03 schreef eriksd het volgende:
^O^

Vanwaar overigens matig jurist?
pi_149474647
En Danny Mekic?
pi_149474936
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:06 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

^O^

Slechte dossierkennis, verzaakt recente ontwikkelingen te volgen. Gewoon juridisch-inhoudelijk helemaal niet zo sterk, hoewel hij wel een uitzonderlijke pleiter is.
  zondag 8 februari 2015 @ 16:13:04 #158
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149474941
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:06 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

^O^

Ik begreep dat een kantoorgenoot zijn pleitnotities schreef en anderen het juridisch onderzoek. Goede manager dus.
Bis bis bis
  zondag 8 februari 2015 @ 16:14:58 #159
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149475093
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:06 schreef Ties02 het volgende:
En Danny Mekic?
Doet kennelijk iets met de FIOD, dus een held.
Bis bis bis
pi_149475100
Ajax :D :')
pi_149475144
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:15 schreef Yreal het volgende:
Ajax :D :')
1-2, wat is het probleem?
pi_149475192
quote:
6s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:14 schreef eriksd het volgende:

[..]

Doet kennelijk iets met de FIOD, dus een held.
Hoe zit dat eigenlijk? Doen de grote kantoren in Amsterdam ook dat soort zaken? Procesvoering tegen de FIOD / Belastingdienst etc. Of zijn daar weer andere kantoren voor?
pi_149475317
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

1-2, wat is het probleem?
heb je hem gezien? Ik viel bijna van de bank van het lachen..
  zondag 8 februari 2015 @ 16:19:55 #164
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149475347
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:16 schreef Accursius het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk? Doen de grote kantoren in Amsterdam ook dat soort zaken? Procesvoering tegen de FIOD / Belastingdienst etc. Of zijn daar weer andere kantoren voor?
Hangt ervanaf. Voor particulieren is het een aparte niche met aparte advocatenkantoren (De Bont, Jaeger, Hertogs). Als het gaat om corporate criminal dan is het wel werk voor Zuidaskantoren.
Het is in ieder geval geen werk voor een regulier advieskantoor of de fiscale sectie van een advocatenkantoor. Wellicht om even mee te kijken naar het fiscale aspect maar de strafrechtelijke aspecten wegen veel zwaarder.
Bis bis bis
  zondag 8 februari 2015 @ 16:20:49 #165
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149475401
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Slechte dossierkennis, verzaakt recente ontwikkelingen te volgen. Gewoon juridisch-inhoudelijk helemaal niet zo sterk, hoewel hij wel een uitzonderlijke pleiter is.
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:13 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik begreep dat een kantoorgenoot zijn pleitnotities schreef en anderen het juridisch onderzoek. Goede manager dus.
Oei. Ja dat wist ik niet.
Ik vind zelf pleiten ook tof, maar dan wel het hele totaalplaatje incl. je eigen onderzoek, argumenten etc.
pi_149475593
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:19 schreef Yreal het volgende:

[..]

heb je hem gezien? Ik viel bijna van de bank van het lachen..
Ik heb de eerste helft gezien en net even de 1-2. Wat een sneu doelpunt zeg.
pi_149475633
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:25 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb de eerste helft gezien en net even de 1-2. Wat een sneu doelpunt zeg.
heb wel te doen met de keeper..
  zondag 8 februari 2015 @ 16:26:59 #168
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149475664
quote:
9s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:26 schreef Yreal het volgende:

[..]

Jammer dat Ajax wint. Gun Feyenoord wel de tweede plaats. PEC derde, Ajax vierde.
Bis bis bis
pi_149476023
quote:
9s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:26 schreef Yreal het volgende:

[..]

Jup. Maar ach, elke keeper maakt blunders. Komt 'ie wel overheen.
pi_149476254
Lucky Ajax, maarja Ajax-huurling. Wel pijnlijk om door zo'n blunder met lege handen te staan als GAE.
mag het weten
pi_149476299
quote:
19s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:44 schreef Joosie200 het volgende:
Lucky Ajax, maarja Ajax-huurling. Wel pijnlijk om door zo'n blunder met lege handen te staan als GAE.
Ik vind het flauw om te suggereren dat hij expres over zo'n bal heen maait omdat hij een Ajax-huurling is. :P
  zondag 8 februari 2015 @ 16:45:59 #172
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149476300
Ik Vertrek _O_
Bis bis bis
pi_149476358
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind het flauw om te suggereren dat hij expres over zo'n bal heen maait omdat hij een Ajax-huurling is. :P
:P
pi_149476400
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:47 schreef Ties02 het volgende:

[..]

:P
Bedankt voor je immer inhoudsloze bijdrage.
  zondag 8 februari 2015 @ 16:51:57 #175
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149476490
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Doe niet alsof jij enkel kwaliteit post vent :P
Je hebt de neiging af en toe een beetje elitair gedrag te vertonen, nergens voor nodig.
pi_149476561
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Excuses dat ik niet de door jouw gewenste kwaliteit posts behaal in een slowchat op het FOK! forum maar fijne dag verder he mannetje
  zondag 8 februari 2015 @ 16:55:49 #177
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149476626
Tchock _O_
Bis bis bis
pi_149476689
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:54 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Excuses dat ik niet de door jouw gewenste kwaliteit posts behaal in een slowchat op het FOK! forum maar fijne dag verder he mannetje
weet jij waar 1313.0309 is?
  zondag 8 februari 2015 @ 16:58:09 #179
437417 Reddead
scream @ me.
pi_149476719
Heeft iemand ooit stage gelopen bij een strafrechtadvocaat

en if so, wat waren je werkzaamheden in de eerste paar weken?
pi_149476764
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:54 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Excuses aanvaard.
pi_149476767
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nee
  zondag 8 februari 2015 @ 16:59:40 #182
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149476771
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:26 schreef eriksd het volgende:

[..]

Jammer dat Ajax wint. Gun Feyenoord wel de tweede plaats. PEC derde, Ajax vierde.
_O_
pi_149476782
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:59 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Nee
wat heb ik nou weer aan jou :{
pi_149476797
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

13.15 is achter het hoofdgebouw, 13.14 tussen de bogen, 13.13 is het harmoniegebouw zelf. Dus ik verwacht derde etage, vast ergens in de buurt van vakgroep staats&bestuursrecht. In die buurt heb je een gang met nog tig lokalen waar ik een keer heen moest voor de nabespreking van erfrecht.
mag het weten
pi_149476801
quote:
8s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:59 schreef Etsu het volgende:

[..]

wat heb ik nou weer aan jou :{
Vraag maar aan Tchock, helemaal niks!
  zondag 8 februari 2015 @ 17:01:13 #186
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149476819
Lekkere nummering hoor ^O^
Worden ze in Groningen tenminste nog op een vlak intellectueel uitgedaagd.
pi_149476820
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:00 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

13.15 is achter het hoofdgebouw, 13.14 tussen de bogen, 13.13 is het harmoniegebouw zelf. Dus ik verwacht derde etage, vast ergens in de buurt van vakgroep staats&bestuursrecht. In die buurt heb je een gang met nog tig lokalen waar ik een keer heen moest voor de nabespreking van erfrecht.
ah oke

Ga je morgen?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2015 17:01:54 ]
pi_149476846
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:01 schreef Etsu het volgende:

[..]

13.15 is het hoofdgebouw? Ik dacht dat het harmoniegebouw het hoofdgebouw was (afgezien van academiegebouw maar die ligt daar niet in de buurt).

Ga je morgen?
13.15 is achter het hoofdgebouw zeg ik toch slimpie. Naar wat morgen?
mag het weten
pi_149476858
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:02 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

13.15 is achter het hoofdgebouw zeg ik toch slimpie. Naar wat morgen?
ja las 'achter' niet, had al aangepast :+

straf2oud nabespreking
ga er wel even heen om punten te tellen, want volgens mij maakten ze vorig jaar veel foutjes
pi_149476884
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:02 schreef Etsu het volgende:

[..]
straf2oud nabespreking
ga er wel even heen om punten te tellen, want volgens mij maakten ze vorig jaar veel foutjes
Ja, moet wel hé. Zal wel niet een Y-tje kunnen doen door er toch een voldoende uit te slepen. Maar dan kan ik eens meekrijgen waar het dan wel fout gaat.
mag het weten
pi_149476905
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja, moet wel hé. Zal wel niet een Y-tje kunnen doen door er toch een voldoende uit te slepen. Maar dan kan ik eens meekrijgen waar het dan wel fout gaat.
Een meisje is bij straf2nieuw van een 3 naar een 9 gegaan, dus het kan :7
  zondag 8 februari 2015 @ 17:04:04 #192
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149476907
Bis bis bis
pi_149476918
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hmm.. inbe4 kwaliteitsuser dan maar
mag het weten
pi_149476927
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hmm.. inbe4 kwaliteitsuser dan maar
  zondag 8 februari 2015 @ 17:05:08 #195
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149476938
quote:

[..]

RUG :')
pi_149476940
quote:

[..]

Haha, wtf. Had de persoon die de cijfers invoert het verkeerd gelezen of zo? :?
pi_149476950
quote:

[..]

Volgens mij waren ze daar gewoon 4 pagina's vergeten na te kijken ofzo
  zondag 8 februari 2015 @ 17:05:27 #198
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149476953
Nee maar serieus.. van een 3 naar een 9 is toch uitzonderlijk triest :')
pi_149476956
Grunn op voorsprong, mooi zo. Zo kan PEC AZ in elk geval nog achter zich houden voor even
mag het weten
pi_149476961
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Haha, wtf. Had de persoon die de cijfers invoert het verkeerd gelezen of zo? :?
Volgens mij punten niet goed geteld. Dat meisje was ook stomverbaasd, naar de nabespreking en hup: een 9.
pi_149476965
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:05 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Volgens mij waren ze daar gewoon 4 pagina's vergeten na te kijken ofzo
Kan Joosie ook overkomen.
pi_149476975
quote:
6s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:06 schreef Etsu het volgende:

[..]

Kan Joosie ook overkomen.
Waar moet ik tekenen? :+ Lijkt me wel heel stompzinnig om gewoon 4 pagina's over het hoofd te zien.
mag het weten
  zondag 8 februari 2015 @ 17:07:20 #203
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149477015
Op de RUG is het allemaal mogelijk vrind ;)
pi_149477026
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:05 schreef Boterbartje het volgende:
Nee maar serieus.. van een 3 naar een 9 is toch uitzonderlijk triest :')
Ik vind het niet zo heel gek dat ze fouten maakten aangezien ze 950 (als het niet meer is) tentamens hadden om na te kijken in 9/10 werkdagen.

Kan op jouw uni ook gebeuren, zeiksnor.
pi_149477039
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:07 schreef Boterbartje het volgende:
Op de RUG is het allemaal mogelijk vrind ;)
Uiteindelijk hebben we straks allemaal hetzelfde papiertje
pi_149477091
Wie is er hier weleens naar toe geweest? http://www.jfvgroningen.nl/bid

Krijg net te horen viavia of ik mee wil die dag.
mag het weten
pi_149477110
quote:
5s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:09 schreef Joosie200 het volgende:
Wie is er hier weleens naar toe geweest? http://www.jfvgroningen.nl/bid

Krijg net te horen viavia of ik mee wil die dag.
JFV :')
pi_149477133
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:10 schreef Etsu het volgende:

[..]

JFV :')
Eens, maar dan nog kan zo'n dag wellicht nuttig zijn
mag het weten
  zondag 8 februari 2015 @ 17:13:31 #209
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149477231
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:07 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo heel gek dat ze fouten maakten aangezien ze 950 (als het niet meer is) tentamens hadden om na te kijken in 9/10 werkdagen.

Kan op jouw uni ook gebeuren, zeiksnor.
Daarom kijken ze bij ons binnen 1 maand na. Meestal 500-600 tentamens. Want in plaats voor kwantiteit gaan ze in Nijmegen voor kwaliteit. Daar kijken ze gewoon goed na. Het komt vast wel eens voor dat er een puntje niet goed geteld wordt (docenten kijken allemaal 1 casus na, tellen doen secretaressen die alles weer aan elkaar nieten) maar nooit van een 3 naar een 9.
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:08 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Uiteindelijk hebben we straks allemaal hetzelfde papiertje
Naja op die van mij staat Radboud Universiteit en andere vakken.
Plus dat ik natuurlijk een LLM in rechten krijg en een MSc in de bedrijfskunde.
pi_149477292
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:13 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Daarom kijken ze bij ons binnen 1 maand na. Meestal 500-600 tentamens. Want in plaats voor kwantiteit gaan ze in Nijmegen voor kwaliteit. Daar kijken ze gewoon goed na. Het komt vast wel eens voor dat er een puntje niet goed geteld wordt (docenten kijken allemaal 1 casus na, tellen doen secretaressen die alles weer aan elkaar nieten) maar nooit van een 3 naar een 9.

[..]

Naja op die van mij staat Radboud Universiteit en andere vakken.
Plus dat ik natuurlijk een LLM in rechten krijg en een MSc in de bedrijfskunde.
Ok.
pi_149477319
Erik jij had als mod nu wel ingegrepen toch in deze eindeloze tirade van boterbart
pi_149477328
quote:
5s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:16 schreef Ties02 het volgende:
Erik jij had als mod nu wel ingegrepen toch in deze eindeloze tirade van boterbart
  zondag 8 februari 2015 @ 17:23:33 #213
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149477568
quote:
5s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:16 schreef Ties02 het volgende:
Ik hoefde nooit in te grijpen. Ging allemaal vanzelf.
Wat Paxcon bijvoorbeeld zou kunnen doen is zelf de aandacht opeisen met een ridicule post of een link naar een hebbedingetje.
Bis bis bis
  zondag 8 februari 2015 @ 17:23:59 #214
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149477588
Of ik kreeg weer een uitbrander van Valid waardoor het momentum weg was.
Bis bis bis
  zondag 8 februari 2015 @ 17:24:49 #215
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149477620
quote:
6s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:23 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik hoefde nooit in te grijpen. Ging allemaal vanzelf.
Wat Paxcon bijvoorbeeld zou kunnen doen is zelf de aandacht opeisen met een ridicule post of een link naar een hebbedingetje.
Dit. Jij kon dat wel afdwingen inderdaad.
pi_149477626
Maar eens kippenpootjes in de oven doen :9~
pi_149477636
Leeuwgod *O*
mag het weten
pi_149478034
quote:
quote:
en compleet met (inmiddels ex) bekend vriendinnetje, Eva Jinek.
Maar Jinek is toch nog steeds bekend?

Hihaho
  zondag 8 februari 2015 @ 17:42:02 #220
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149478246
Don't let the sun go down on me is toch best wel een parel van een nummer. Vond er vroeger niets aan
Bis bis bis
pi_149479573
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:42 schreef eriksd het volgende:
Don't let the sun go down on me is toch best wel een parel van een nummer. Vond er vroeger niets aan
je takelt af
pi_149479994
Gecondoleerd Paxgod met je club. Man, man, man, man wat een afgang.
mag het weten
  zondag 8 februari 2015 @ 18:38:20 #223
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149480256
Ties hoe heet dat suffe nummer ook alweer met een of ander Italiaans mannenkoor dat een beetje kerkelijk aandoet. Iets met adiemus ofzo maar dan krijg ik van die blokker-muziek. Alhoewel dit ook zo'n Sky Radio nummer is.
Bis bis bis
pi_149480613
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 13:38 schreef eriksd het volgende:

[..]

Is dat niet veel te complex voor een bacheloressay?
Waarschijnlijk wel. Maar als je daarbij iets heel specifieks pakt kan het wellicht in 6-7000 woorden. (Zelfde geldt natuurlijk voor een staatssteun onderwerp.)
pi_149480637
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 17:42 schreef eriksd het volgende:
Nick Kersaw _O_ The Riddle is ook leuk.
pi_149480640
quote:
9s.gif Op zondag 8 februari 2015 18:31 schreef Joosie200 het volgende:
Gecondoleerd Paxgod met je club. Man, man, man, man wat een afgang.
Een enorm gênante vertoning ja

Snel naar huis nu
  zondag 8 februari 2015 @ 18:49:48 #227
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149480679
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 18:38 schreef eriksd het volgende:
Ties hoe heet dat suffe nummer ook alweer met een of ander Italiaans mannenkoor dat een beetje kerkelijk aandoet. Iets met adiemus ofzo maar dan krijg ik van die blokker-muziek. Alhoewel dit ook zo'n Sky Radio nummer is.
http://open.spotify.com/track/0Fyj9w0HVfjoxm9S8nGClt
Iets van Enya?
pi_149480860
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 18:38 schreef eriksd het volgende:
pi_149480873
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 18:48 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Een enorm gênante vertoning ja

Snel naar huis nu
Ik dacht dat je ging juichen?
  zondag 8 februari 2015 @ 18:57:20 #230
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149480951
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 18:55 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Juist!

Dank :7
Bis bis bis
pi_149481002
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 18:55 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je ging juichen?
Hoogmoed komt voor de val
  zondag 8 februari 2015 @ 19:00:15 #232
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149481076

Ook zo'n chill fout nummer.
Bis bis bis
pi_149481098
quote:
11s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:20 schreef Etsu het volgende:

Bij ons was er iemand ruim 20 jaar bezig.
  zondag 8 februari 2015 @ 19:01:22 #234
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149481114
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Bij ons was er iemand ruim 20 jaar bezig.
Toen stopte de kunstmatige beademing.
Bis bis bis
  zondag 8 februari 2015 @ 19:07:11 #235
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149481345
http://open.spotify.com/track/1pegkNjmahn6BE878gQMRd

Lekker nummertje dit. Lekker afsluiten van de wereld met koptelefoon op.
Kan niet wachten totdat ik vermogend genoeg ben om een goede muziekkamer te hebben in huis met speakers van uitzonderlijke kwaliteit, een mooie receiver, platenspeler met mooie platen, een oude victrola, mooie witte ruimte met veel ramen en een heerlijke stoel om te genieten.

En natuurlijk een goede koptelefoon met amplifier. Die dingen zijn zo godsgruwelijk duur. Maar m'n huidige koptelefoon voldoet op moment prima :)

#liefdagboek
  zondag 8 februari 2015 @ 19:07:50 #236
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149481364
Een mooie lichte kamer met goed geluid en alleen een hocker, dat lijkt mij ook wel wat.
  zondag 8 februari 2015 @ 19:09:54 #237
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149481456
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:07 schreef Boterbartje het volgende:
Een mooie lichte kamer met goed geluid en alleen een hocker, dat lijkt mij ook wel wat.
Moet je wel een groot huis hebben.
Bis bis bis
  zondag 8 februari 2015 @ 19:13:02 #238
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149481618
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:09 schreef eriksd het volgende:

[..]

Moet je wel een groot huis hebben.
Lijkt me wel wat. Gewoon in Zweden gaan wonen. Houten huizen kosten geen drol en grond zat ;)
Zo'n huis als ds4 heeft vind ik wel mooi, alleen zou ik wel andere designkeuzes maken (iets warmer/landelijker) met houthaarden en een ruimer kantoor (maar bijv. minder grote zitruimte in het midden van het huis). Glas, hout, beton etc. Veel wit. Prachtig.

Hard werken dus!
  zondag 8 februari 2015 @ 19:16:13 #239
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149481757
Dit soort speakertjes in je plafond wegwerken http://www.bowers-wilkins(...)I_Series/CCM7-3.html _O_
pi_149481911
Doe mij later maar een mooie studeerkamer/bibliotheek in mijn huis. Inclusief schaakset

zondag 8 februari 2015 @ 19:20:14 #241
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149481934
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:13 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Lijkt me wel wat. Gewoon in Zweden gaan wonen. Houten huizen kosten geen drol en grond zat ;)
Zo'n huis als ds4 heeft vind ik wel mooi, alleen zou ik wel andere designkeuzes maken (iets warmer/landelijker) met houthaarden en een ruimer kantoor (maar bijv. minder grote zitruimte in het midden van het huis). Glas, hout, beton etc. Veel wit. Prachtig.

Hard werken dus!
Ben je zo twintig jaar verder Bart.

quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:19 schreef Accursius het volgende:
Doe mij later maar een mooie studeerkamer/bibliotheek in mijn huis. Inclusief schaakset

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opa. :{
Bis bis bis
  zondag 8 februari 2015 @ 19:24:38 #242
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149482160
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je 80 ofzo
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:20 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ben je zo twintig jaar verder Bart.

[..]

Opa. :{
Ik hoef een dergelijk huis ook nog niet op m'n 25ste. Wanneer je er hard voor hebt gewerkt, geniet je er meer van. Ik geniet altijd als ik zelf een mooi iets hebt gekocht waar ik hard voor heb gewerkt, terwijl het genot minder is als ik het krijg.

Een huis is op dit moment overigens ook een ongewenste vaste last. Enige vaste last die ik heb is een telefoon.
pi_149482196
Haters
pi_149482234
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:24 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ben je 80 ofzo

[..]

Ik hoef een dergelijk huis ook nog niet op m'n 25ste. Wanneer je er hard voor hebt gewerkt, geniet je er meer van. Ik geniet altijd als ik zelf een mooi iets hebt gekocht waar ik hard voor heb gewerkt, terwijl het genot minder is als ik het krijg.

Een huis is op dit moment overigens ook een ongewenste vaste last. Enige vaste last die ik heb is een telefoon.
Nou maar hopen dat je zover komt met kerstpakketten verkopen...
  zondag 8 februari 2015 @ 19:28:32 #245
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149482342
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:26 schreef Yreal het volgende:

[..]

Nou maar hopen dat je zover komt met kerstpakketten verkopen...
Ik ga echt niet m'n hele leven kerstpakketten verkopen vent. Ik werk gewoon een beetje naast mijn studie om niet te hoeven lenen en een beetje ervaring op te doen op vlakken die ik wel belangrijk acht als project management, aanbestedingen, bedrijfsstructuur etc. ik ben echt gevlogen zodra ik in m'n master zit/afgestudeerd ben.
pi_149482408
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:28 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik ga echt niet m'n hele leven kerstpakketten verkopen vent. Ik werk gewoon een beetje naast mijn studie om niet te hoeven lenen en een beetje ervaring op te doen op vlakken die ik wel belangrijk acht als project management, aanbestedingen, bedrijfsstructuur etc. ik ben echt gevlogen zodra ik in m'n master zit/afgestudeerd ben.
Ah, dus eerst lekker op kosten van de staat studeren en niks terug geven?
  zondag 8 februari 2015 @ 19:29:58 #247
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149482410
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:24 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ben je 80 ofzo

[..]

Denk dat mijn huis mijn beste aankoop tot nu toe is.
Bis bis bis
  zondag 8 februari 2015 @ 19:32:15 #248
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149482500
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:29 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ah, dus eerst lekker op kosten van de staat studeren en niks terug geven?
Hoezo?
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:29 schreef eriksd het volgende:

[..]

Denk dat mijn huis mijn beste aankoop tot nu toe is.
Huis is altijd een goede investering ^O^

Ik ken je verder niet op wat je hier post na, maar jij hebt vrij stabiel leven qua baan etc. Ik zou graag nog wat van de wereld zien en dan is een huis niets ;)
pi_149482632
Iemand die hier toevallig Rijpma kent? Docent Europees Recht in Leiden.
pi_149482655
Blij dat ik m'n huis heb gekocht. Heerlijk lage/weinig maandelijkse lasten en vrij leven ^O^
  zondag 8 februari 2015 @ 19:37:10 #251
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149482711
Ik snap wel dat een huis chill is, maar als je nou gewoon nog wil reizen en shit dan is een hypotheek gewoon niet fijn.
pi_149482794
Wat is dat voor kansloos gehaat :')
pi_149482830
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er heel mooi uit. Zoiets wil ik ook. :9~ Waarom denk je dat ik mn studieboeken niet verkoop? :+
pi_149482884
Liefst wil ik een glazen huis/een huis met heel veel ramen, ergens in een bos en veel lichtinval.

Zoiets als het huis van de Cullens in Twilight ( :') ).

Zalig. :~

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2015 19:41:27 ]
pi_149482891
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:01 schreef eriksd het volgende:

[..]

Toen stopte de kunstmatige beademing.
Wel een dijk van een scriptie.
  zondag 8 februari 2015 @ 19:52:21 #256
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149483271

Mooie B&W set thuis.

houthaard is must

klassieke haard, prachtig!
pi_149483458
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie B&W set thuis.
[ afbeelding ]
houthaard is must
[ afbeelding ]
Zoiets.
pi_149483733
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie B&W set thuis.
[ afbeelding ]
houthaard is must
[ afbeelding ]
Hout en houtkachel ja, maar dan wel een ander type. Zo'n Zweeds geel huis vind ik wel tof :)
mag het weten
  zondag 8 februari 2015 @ 20:07:57 #259
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149483830
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:05 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hout en houtkachel ja, maar dan wel een ander type. Zo'n Zweeds geel huis vind ik wel tof :)
Ik vind zo'n vrijstaande moderne kachel wel mooi :)
  zondag 8 februari 2015 @ 20:13:16 #260
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149484062
Boze buurman aan de deur.
Bis bis bis
pi_149484113
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:13 schreef eriksd het volgende:
Stond je elpee van Climie Fisher te hard?
pi_149484153
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:13 schreef eriksd het volgende:
Liep je te hard met je vetrolletjes?
  zondag 8 februari 2015 @ 20:15:44 #263
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149484176
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Stond je elpee van Climie Fisher te hard?
Hij mag mijn parkeerplaats voor niets gebruiken en nu stond er een andere auto. Ik zei: kan best van de bovenbuurman zijn, in geval van nood mocht die hem ook wel gebruiken. Had ik uiteraard wel gezegd ervanuitgaande dat hij dat dan even met mijn buurman zou afstemmen. Kennelijk niet gebeurd. Ik had zoiets van: vecht het zelf maar uit. Spekkoper en nog klagen ook.
Bis bis bis
  zondag 8 februari 2015 @ 20:17:20 #264
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149484260
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:15 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hij mag mijn parkeerplaats voor niets gebruiken en nu stond er een andere auto. Ik zei: kan best van de bovenbuurman zijn, in geval van nood mocht die hem ook wel gebruiken. Had ik uiteraard wel gezegd ervanuitgaande dat hij dat dan even met mijn buurman zou afstemmen. Kennelijk niet gebeurd. Ik had zoiets van: vecht het zelf maar uit. Spekkoper en nog klagen ook.
Appartement?
  zondag 8 februari 2015 @ 20:18:00 #265
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149484295
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:17 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Appartement?
Uiteraard. Of dacht je dat ik een rijtjeshuis in Amsterdam kan betalen?
Bis bis bis
pi_149484351
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:18 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat niet kunnen :') :')

HAHA
  zondag 8 februari 2015 @ 20:20:03 #267
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149484419
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:18 schreef eriksd het volgende:

[..]

Weet niet wat voor hypotheek je kan krijgen. Het is natuurlijk wel zo dat in Amsterdam een appartement evenveel kost als een prachtig vrijstaand huis van 800 kuub of groter in het prachtige Twentse land.
pi_149484438
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:15 schreef eriksd het volgende:

[..]

Wat een dankbaarheid.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:21:26 #269
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149484495
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:20 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Weet niet wat voor hypotheek je kan krijgen. Het is natuurlijk wel zo dat in Amsterdam een appartement evenveel kost als een prachtig vrijstaand huis van 800 kuub of groter in het prachtige Twentse land.
Die hypotheeknormen zijn aardig streng sinds dit jaar hoorde ik laatst. Die internettests zijn veel relaxtert dan wat banken daadwerkelijk uitlenen.
Bis bis bis
pi_149484506
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Wat een dankbaarheid.
Jij zou kliekjes van Floor trekken.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:22:02 #271
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149484527
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Wat een dankbaarheid.
Ridicuul toch? "Ja, ik kan nu nergens heen met de auto". Hoe deed je dat die jaren hiervoor dan? :')
Wat een nonsens.
Bis bis bis
  zondag 8 februari 2015 @ 20:22:13 #272
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149484536
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:21 schreef eriksd het volgende:

[..]

Die hypotheeknormen zijn aardig streng sinds dit jaar hoorde ik laatst. Die internettests zijn veel relaxtert dan wat banken daadwerkelijk uitlenen.
Tja. Daarom lekker naar Zweden verkassen ^O^

Gaat nog wat worden straks als hoog opgeleid Nederland met een schuld een hypotheek komt afsluiten.
pi_149484604
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:22 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Tja. Daarom lekker naar Zweden verkassen ^O^

Gaat nog wat worden straks als hoog opgeleid Nederland met een schuld een hypotheek komt afsluiten.
Alleen maar beter voor de mensen zonder schuld *O*
Geen referral hier.
pi_149484618
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

zondag 8 februari 2015 @ 20:24:59 #275
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149484666
quote:
6s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:24 schreef Etsu het volgende:

[..]

Kom jij een beetje rond van de rente? Of heb je het geinvesteerd?
Bis bis bis
pi_149484718
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:24 schreef eriksd het volgende:

[..]

Kom jij een beetje rond van de rente? Of heb je het geinvesteerd?
Al gereserveerd voor te betalen belasting in april/mei he.
Verder teer ik van het geld wat op de rekeningen staan. Uitgaven > inkomsten op dit moment.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2015 20:26:15 ]
  zondag 8 februari 2015 @ 20:26:26 #277
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149484761
quote:
10s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:25 schreef Etsu het volgende:

[..]

Al gereserveerd voor te betalen belasting in april/mei he.
Verder teer ik van m'n het geld wat op de rekeningen staan. Uitgaven > inkomsten op dit moment.
Nouja, ik meen dat het een fors bedrag was. Daar moet je toch wel een aardig rendement op kunnen halen.
Bis bis bis
  zondag 8 februari 2015 @ 20:26:47 #278
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149484781
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

We zijn ook eigenlijk de laatste afgestudeerden die kunnen chillen. Alles wat nu begint zal zo veel mogelijk nominaal proberen af te studeren. Daarom nu fijn extra vakken, buitenland, talen, stages meepakken! ^O^
pi_149484792
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:26 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nouja, ik meen dat het een fors bedrag was. Daar moet je toch wel een aardig rendement op kunnen halen.
Paar tonnen, ja. Maar met de huidige rentepercentages haal je daar nog geen 7k mee uit. En ik betaal per jaar ongeveer 7k aan belasting.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2015 20:27:07 ]
  zondag 8 februari 2015 @ 20:27:42 #280
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149484831
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

Paar tonnen, ja. Maar met de huidige rentepercentages haal je daar nog geen 7k mee uit. En ik betaal per jaar ongeveer 7k aan belasting.
Kan je niet in de indexfondsen ofzo gaan zitten? Of andere portfolio's? Nu ben je een dief van eigen zak.
Bis bis bis
pi_149484847
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:27 schreef eriksd het volgende:

[..]

Kan je niet in de indexfondsen ofzo gaan zitten? Of andere portfolio's? Nu ben je een dief van eigen zak.
Ik heb daar allemaal geen verstand van. En beleggen vind ik eng.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:28:27 #282
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149484865
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

Kun je niet in obligaties gaan zitten?
Evt. risico nemen en in wat zekere aandelen gaan (dus niet in tech branche).
pi_149484875
Je zou iig kunnen overwegen iets in fondsen als Robeco One etc. te stoppen.

Sinds oktober heb ik al bijna 8% rendement, maar niet op een paar ton :'(.
Geen referral hier.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:30:26 #284
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149484982
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:

Sinds oktober heb ik al bijna 8% rendement.
Dat ja. En dan een mix van fondsen, maximale spreiding. Alles beter dan die lullige 1,5% rente.
Bis bis bis
  zondag 8 februari 2015 @ 20:30:40 #285
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149484994
Ik mag alleen geen aandelen houden.
Bis bis bis
pi_149485022
quote:
8s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:30 schreef eriksd het volgende:
:D, handel met voorkennis beschuldigingen voorkomen zeker?
Geen referral hier.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:31:25 #287
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149485050
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:

Sinds oktober heb ik al bijna 8% rendement, maar niet op een paar ton :'(.
Dat is een mooi rendement. Ik weet niet of ik dat zou doen..
Sommige medestudenten die ik ken hebben vanaf jaar 1 vol geleend van DUO en dat geld weggezet op dergelijke rekeningen. Dan haal je 5/6% winst per jaar. Na 6 jaar studeren kan dat wel 3000 per jaar zijn oid.
pi_149485058
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:30 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat ja. En dan een mix van fondsen, maximale spreiding. Alles beter dan die lullige 1,5% rente.
Minder zelfs. ;(

Het punt is alleen dat ik maar een jonkie ben die gewoon godvermogen veel te veel geld heeft en ik niet weet wat ik ermee moet doen, behalve op de bank zetten.

Maw: in fondsen als Roberco One etc. stoppen, klinkt leuk en aardig, maar ik wil me daar niet mee bezig houden en daar heb ik ook geen verstand van. Nu heb je daar wel mensen voor, maar in hoerre zijn ze betrouwbaar? :+

Ben iig wel blij dat ik zo'n 2 ton in m'n huis heb gestopt, betaal je ook minder belasting over en geen hypotheek.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2015 20:31:59 ]
  zondag 8 februari 2015 @ 20:31:51 #289
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149485076
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

:D, handel met voorkennis beschuldigingen voorkomen zeker?
Exact.
Bis bis bis
  zondag 8 februari 2015 @ 20:32:16 #290
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149485102
quote:
8s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:30 schreef eriksd het volgende:
Serieus? Dat lijkt mij vrij kut zeg! Ik heb nu weinig vermogen, maar als ik wat geld had zou ik toch echt in aandelen gaan zitten, vooral in de tech branche. Hoog risico maar mogelijk hoge rendementen.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:32:43 #291
165633 eriksd
The grand facade...
pi_149485129
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:31 schreef Etsu het volgende:

[..]

Minder zelfs. ;(

Het punt is alleen dat ik maar een jonkie ben die gewoon godvermogen veel te veel geld heeft en ik niet weet wat ik ermee moet doen, behalve op de bank zetten.

Maw: in fondsen als Roberco One etc. stoppen, klinkt leuk en aardig, maar ik wil me daar niet mee bezig houden en daar heb ik ook geen verstand van. Nu heb je daar wel mensen voor, maar in hoerre zijn ze betrouwbaar? :+

Ben iig wel blij dat ik zo'n 2 ton in m'n huis heb gestopt, betaal je ook minder belasting over en geen hypotheek.
Wat valt er niet te snappen aan in fondsen stappen? Lees een paar dagen mee in het AEX topic, bekijk de gemiddelde rente en steek een deel van je geld daarin. Is nog leuk ook. Je hele rendement naar de fiscus overmaken is ridicuul.
Bis bis bis
pi_149485134
quote:
7s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:31 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Dat is een mooi rendement. Ik weet niet of ik dat zou doen..
Sommige medestudenten die ik ken hebben vanaf jaar 1 vol geleend van DUO en dat geld weggezet op dergelijke rekeningen. Dan haal je 5/6% winst per jaar. Na 6 jaar studeren kan dat wel 3000 per jaar zijn oid.
Ja daar heb ik ook aan gedacht, maar ik vond het risico te groot.
Geen referral hier.
pi_149485142
quote:
15s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:

[..]

Jij zou kliekjes van Floor trekken.
Kliekjes van Floor ;(
pi_149485194
quote:

[..]

Minder zelfs. ;(

Een rekening openen bij Robeco is echt heel makkelijk. Kan ook op elk moment meer er in stoppen of er uit halen.

Kosten zijn iets van 1% per jaar op het totale belegde bedrag, verder doen ze alles voor je.

Meer dan een rekening openen is het niet, een overboeking met IDeal is nog moeilijker.
Geen referral hier.
  zondag 8 februari 2015 @ 20:35:49 #295
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_149485318
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ja daar heb ik ook aan gedacht, maar ik vond het risico te groot.
Ik had er ook geen fijn gevoel bij om al dat geld te lenen en te investeren. Achteraf had ik gewoon altijd al mijn kleine beetje spaargeld in Microsoft moeten stoppen. In mijn eerste jaar wou ik dat al zo graag, dan had ik nu een rendement van 40% gehad.
Achja, in retrospectief is alles makkelijk.
pi_149485367
quote:

[..]

Minder zelfs. ;(

Als je een paar ton hebt, waarom koop je geen studentenhuis? Kamers verhuren en klaar ben je :). Zorg je ervoor dat je dat huis verhuurt aan een vereniging (corps / AHC) en heb je gegarandeerd voor de komende 15 jaar maandelijkse huuropbrengsten.
pi_149485379
pi_149485409
Maar bij mij gaat het ook maar om een paar k, dus ik snap dat je met een paar ton een stuk terughoudender bent.
Geen referral hier.
pi_149485434
quote:
:D drie dezelfde honden
pi_149485447
Laat me raden: floor is linksboven
pi_149485453
lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: