Kan Joosie ook overkomen.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze daar gewoon 4 pagina's vergeten na te kijken ofzo
Waar moet ik tekenen?quote:
Ik vind het niet zo heel gek dat ze fouten maakten aangezien ze 950 (als het niet meer is) tentamens hadden om na te kijken in 9/10 werkdagen.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:05 schreef Boterbartje het volgende:
Nee maar serieus.. van een 3 naar een 9 is toch uitzonderlijk triest
Uiteindelijk hebben we straks allemaal hetzelfde papiertjequote:Op zondag 8 februari 2015 17:07 schreef Boterbartje het volgende:
Op de RUG is het allemaal mogelijk vrind
JFVquote:Op zondag 8 februari 2015 17:09 schreef Joosie200 het volgende:
Wie is er hier weleens naar toe geweest? http://www.jfvgroningen.nl/bid
Krijg net te horen viavia of ik mee wil die dag.
Daarom kijken ze bij ons binnen 1 maand na. Meestal 500-600 tentamens. Want in plaats voor kwantiteit gaan ze in Nijmegen voor kwaliteit. Daar kijken ze gewoon goed na. Het komt vast wel eens voor dat er een puntje niet goed geteld wordt (docenten kijken allemaal 1 casus na, tellen doen secretaressen die alles weer aan elkaar nieten) maar nooit van een 3 naar een 9.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo heel gek dat ze fouten maakten aangezien ze 950 (als het niet meer is) tentamens hadden om na te kijken in 9/10 werkdagen.
Kan op jouw uni ook gebeuren, zeiksnor.
Naja op die van mij staat Radboud Universiteit en andere vakken.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we straks allemaal hetzelfde papiertje
Ok.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Daarom kijken ze bij ons binnen 1 maand na. Meestal 500-600 tentamens. Want in plaats voor kwantiteit gaan ze in Nijmegen voor kwaliteit. Daar kijken ze gewoon goed na. Het komt vast wel eens voor dat er een puntje niet goed geteld wordt (docenten kijken allemaal 1 casus na, tellen doen secretaressen die alles weer aan elkaar nieten) maar nooit van een 3 naar een 9.
[..]
Naja op die van mij staat Radboud Universiteit en andere vakken.
Plus dat ik natuurlijk een LLM in rechten krijg en een MSc in de bedrijfskunde.
quote:Op zondag 8 februari 2015 17:16 schreef Ties02 het volgende:
Erik jij had als mod nu wel ingegrepen toch in deze eindeloze tirade van boterbart
Ik hoefde nooit in te grijpen. Ging allemaal vanzelf.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:16 schreef Ties02 het volgende:
Erik jij had als mod nu wel ingegrepen toch in deze eindeloze tirade van boterbart
Dit. Jij kon dat wel afdwingen inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoefde nooit in te grijpen. Ging allemaal vanzelf.
Wat Paxcon bijvoorbeeld zou kunnen doen is zelf de aandacht opeisen met een ridicule post of een link naar een hebbedingetje.
quote:Op zondag 8 februari 2015 17:31 schreef Accursius het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)jden-in-rap-tempo-af
Mooi jassie
Maar Jinek is toch nog steeds bekend?quote:en compleet met (inmiddels ex) bekend vriendinnetje, Eva Jinek.
je takelt afquote:Op zondag 8 februari 2015 17:42 schreef eriksd het volgende:
Don't let the sun go down on me is toch best wel een parel van een nummer. Vond er vroeger niets aan
Waarschijnlijk wel. Maar als je daarbij iets heel specifieks pakt kan het wellicht in 6-7000 woorden. (Zelfde geldt natuurlijk voor een staatssteun onderwerp.)quote:Op zondag 8 februari 2015 13:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is dat niet veel te complex voor een bacheloressay?
Nick Kersawquote:Op zondag 8 februari 2015 17:42 schreef eriksd het volgende:
Don't let the sun go down on me is toch best wel een parel van een nummer. Vond er vroeger niets aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |