Gelukkig wel!quote:
De 991, ja. De Panamera, neen.quote:
Meid, wat leuk!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:32 schreef lukybird1 het volgende:
heey geslectieerd voor het kennismakingsdiner van de Bedrijven- en Instellingendag, gratis eten in het feithuis en een beetje praten met die recuiters aan tafel. Jammer dat ik niet de advocatuur in wil, maar het eten is fijn
Hier nog een leuk dierenfilmpjequote:
Paxgod.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier nog een leuk dierenfilmpje
http://www.dumpert.nl/med(...)friends_furever.html
Waar is hij gejat?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:33 schreef Henrys het volgende:
Fiets gvd weer gestolen, Ik koop altijd eerlijk een tweedehands fiets bij de fietsenmaker en dan krijg je dit. Wordt toch verleidelijk om gewoon een fiets van zwerver te kopen ondanks dat dit heling is maar de kans dat ik er voor gepakt word is waarschijnlijk net zo groot als de kans dat ze die junk vinden die mijn fiets heeft gestolen
Mijn eerdere opmerking over staatssteun was trouwens niet geheel gemeend. Als je echt een actueel onderwerp wil dat ook nog eens beetje origineel is, dan zou ik iets schrijven over de houdbaarheid van de vestigingsplaatficties (in de vpb,ib en of db) in licht van de Europese jurisprudentie over grensoverschrijdende omzettingen.quote:
Idem, idem. Zo Playstation maar even aanzwengelen en wat mensen overhoop schieten. Tenminste beetje nuttige invulling van de dag.quote:
Brb, even wat koper jattenquote:Op zondag 8 februari 2015 13:26 schreef Etsu het volgende:
En nu terug naar Groningen. Als de trein weer moeilijk gaat doen, steek ik Utrecht in de fik.
Is dat niet veel te complex voor een bacheloressay?quote:Op zondag 8 februari 2015 12:14 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Mijn eerdere opmerking over staatssteun was trouwens niet geheel gemeend. Als je echt een actueel onderwerp wil dat ook nog eens beetje origineel is, dan zou ik iets schrijven over de houdbaarheid van de vestigingsplaatficties (in de vpb,ib en of db) in licht van de Europese jurisprudentie over grensoverschrijdende omzettingen.
Ik sta op het overloopje.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Prachtig weer voor een treinritje man
Ik ben een weekendje Antwerpen aan het plannen.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zit motoren te kijken... wil wat anders...
Waarom antwerpen en niet milaan?quote:Op zondag 8 februari 2015 13:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben een weekendje Antwerpen aan het plannen.
Ik ga ook altijd 1ste klas.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vind je het eng om naast vreemde mensen te gaan zitten?
De treinen naar Groningen zijn alles behalve rustig en lang.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bijna nooit last van. De treinen zijn altijd erg lang en iedereen blijft bij de trap staan...
Heb een kwetsbaar voorwerp bij me. Naast mijn ego en buik.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vind je het eng om naast vreemde mensen te gaan zitten?
Je hebt een rembrand gekocht?quote:Op zondag 8 februari 2015 13:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb een kwetsbaar voorwerp bij me. Naast mijn ego en buik.
Niet echt een handig vervoersmiddel danquote:Op zondag 8 februari 2015 13:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb een kwetsbaar voorwerp bij me. Naast mijn ego en buik.
Rembrandt.quote:
Tuurlijk wel. Dagkaartje bij Kruidvat en gaan.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet echt een handig vervoersmiddel dan
Ik dacht dat je een auto met chauffeur had.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dagkaartje bij Kruidvat en gaan.
Ik dacht dat jij je master had afgerond.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een auto met chauffeur had.
Nee dat was ik.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je master had afgerond.
Was het maar waar. Nog een paar vakken en een scriptie.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je master had afgerond.
Ah. Nog voor de 30 in de knip?quote:Op zondag 8 februari 2015 13:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Nog een paar vakken en een scriptie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |