Gelukkig wel!quote:
De 991, ja. De Panamera, neen.quote:
Meid, wat leuk!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:32 schreef lukybird1 het volgende:
heey geslectieerd voor het kennismakingsdiner van de Bedrijven- en Instellingendag, gratis eten in het feithuis en een beetje praten met die recuiters aan tafel. Jammer dat ik niet de advocatuur in wil, maar het eten is fijn
Hier nog een leuk dierenfilmpjequote:
Paxgod.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier nog een leuk dierenfilmpje
http://www.dumpert.nl/med(...)friends_furever.html
Waar is hij gejat?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:33 schreef Henrys het volgende:
Fiets gvd weer gestolen, Ik koop altijd eerlijk een tweedehands fiets bij de fietsenmaker en dan krijg je dit. Wordt toch verleidelijk om gewoon een fiets van zwerver te kopen ondanks dat dit heling is maar de kans dat ik er voor gepakt word is waarschijnlijk net zo groot als de kans dat ze die junk vinden die mijn fiets heeft gestolen
Mijn eerdere opmerking over staatssteun was trouwens niet geheel gemeend. Als je echt een actueel onderwerp wil dat ook nog eens beetje origineel is, dan zou ik iets schrijven over de houdbaarheid van de vestigingsplaatficties (in de vpb,ib en of db) in licht van de Europese jurisprudentie over grensoverschrijdende omzettingen.quote:
Idem, idem. Zo Playstation maar even aanzwengelen en wat mensen overhoop schieten. Tenminste beetje nuttige invulling van de dag.quote:
Brb, even wat koper jattenquote:Op zondag 8 februari 2015 13:26 schreef Etsu het volgende:
En nu terug naar Groningen. Als de trein weer moeilijk gaat doen, steek ik Utrecht in de fik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |