Excuses dat ik niet de door jouw gewenste kwaliteit posts behaal in een slowchat op het FOK! forum maar fijne dag verder he mannetjequote:Op zondag 8 februari 2015 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bedankt voor je immer inhoudsloze bijdrage.
weet jij waar 1313.0309 is?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Excuses dat ik niet de door jouw gewenste kwaliteit posts behaal in een slowchat op het FOK! forum maar fijne dag verder he mannetje
Excuses aanvaard.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Excuses dat ik niet de door jouw gewenste kwaliteit posts behaal in een slowchat op het FOK! forum maar fijne dag verder he mannetje
quote:Op zondag 8 februari 2015 16:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jammer dat Ajax wint. Gun Feyenoord wel de tweede plaats. PEC derde, Ajax vierde.
13.15 is achter het hoofdgebouw, 13.14 tussen de bogen, 13.13 is het harmoniegebouw zelf. Dus ik verwacht derde etage, vast ergens in de buurt van vakgroep staats&bestuursrecht. In die buurt heb je een gang met nog tig lokalen waar ik een keer heen moest voor de nabespreking van erfrecht.quote:
ah okequote:Op zondag 8 februari 2015 17:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
13.15 is achter het hoofdgebouw, 13.14 tussen de bogen, 13.13 is het harmoniegebouw zelf. Dus ik verwacht derde etage, vast ergens in de buurt van vakgroep staats&bestuursrecht. In die buurt heb je een gang met nog tig lokalen waar ik een keer heen moest voor de nabespreking van erfrecht.
13.15 is achter het hoofdgebouw zeg ik toch slimpie. Naar wat morgen?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
13.15 is het hoofdgebouw? Ik dacht dat het harmoniegebouw het hoofdgebouw was (afgezien van academiegebouw maar die ligt daar niet in de buurt).
Ga je morgen?
ja las 'achter' niet, had al aangepastquote:Op zondag 8 februari 2015 17:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
13.15 is achter het hoofdgebouw zeg ik toch slimpie. Naar wat morgen?
Ja, moet wel hé. Zal wel niet een Y-tje kunnen doen door er toch een voldoende uit te slepen. Maar dan kan ik eens meekrijgen waar het dan wel fout gaat.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
straf2oud nabespreking
ga er wel even heen om punten te tellen, want volgens mij maakten ze vorig jaar veel foutjes
Een meisje is bij straf2nieuw van een 3 naar een 9 gegaan, dus het kanquote:Op zondag 8 februari 2015 17:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, moet wel hé. Zal wel niet een Y-tje kunnen doen door er toch een voldoende uit te slepen. Maar dan kan ik eens meekrijgen waar het dan wel fout gaat.
Hmm.. inbe4 kwaliteitsuser dan maarquote:Op zondag 8 februari 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een meisje is bij straf2nieuw van een 3 naar een 9 gegaan, dus het kan
quote:Op zondag 8 februari 2015 17:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm.. inbe4 kwaliteitsuser dan maar
RUGquote:Op zondag 8 februari 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha, wtf. Had de persoon die de cijfers invoert het verkeerd gelezen of zo?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze daar gewoon 4 pagina's vergeten na te kijken ofzoquote:Op zondag 8 februari 2015 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij punten niet goed geteld. Dat meisje was ook stomverbaasd, naar de nabespreking en hup: een 9.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, wtf. Had de persoon die de cijfers invoert het verkeerd gelezen of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |