Een enorm gênante vertoning jaquote:Op zondag 8 februari 2015 18:31 schreef Joosie200 het volgende:
Gecondoleerd Paxgod met je club. Man, man, man, man wat een afgang.
http://open.spotify.com/track/0Fyj9w0HVfjoxm9S8nGCltquote:Op zondag 8 februari 2015 18:38 schreef eriksd het volgende:
Ties hoe heet dat suffe nummer ook alweer met een of ander Italiaans mannenkoor dat een beetje kerkelijk aandoet. Iets met adiemus ofzo maar dan krijg ik van die blokker-muziek. Alhoewel dit ook zo'n Sky Radio nummer is.
quote:Op zondag 8 februari 2015 18:38 schreef eriksd het volgende:
Ties hoe heet dat suffe nummer ook alweer met een of ander Italiaans mannenkoor dat een beetje kerkelijk aandoet. Iets met adiemus ofzo maar dan krijg ik van die blokker-muziek. Alhoewel dit ook zo'n Sky Radio nummer is.
Ik dacht dat je ging juichen?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een enorm gênante vertoning ja
Snel naar huis nu
Bij ons was er iemand ruim 20 jaar bezig.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:20 schreef Etsu het volgende:
Wel oprecht benieuwd wie het langst bezig is/was met rechten in Nederland. En wie het snelst klaar was.
Jammer dat zoiets niet openbaar wordt gemaakt.
Toen stopte de kunstmatige beademing.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bij ons was er iemand ruim 20 jaar bezig.
Moet je wel een groot huis hebben.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:07 schreef Boterbartje het volgende:
Een mooie lichte kamer met goed geluid en alleen een hocker, dat lijkt mij ook wel wat.
Lijkt me wel wat. Gewoon in Zweden gaan wonen. Houten huizen kosten geen drol en grond zatquote:
Ben je zo twintig jaar verder Bart.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat. Gewoon in Zweden gaan wonen. Houten huizen kosten geen drol en grond zat
Zo'n huis als ds4 heeft vind ik wel mooi, alleen zou ik wel andere designkeuzes maken (iets warmer/landelijker) met houthaarden en een ruimer kantoor (maar bijv. minder grote zitruimte in het midden van het huis). Glas, hout, beton etc. Veel wit. Prachtig.
Hard werken dus!
Opa.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:19 schreef Accursius het volgende:
Doe mij later maar een mooie studeerkamer/bibliotheek in mijn huis. Inclusief schaakset
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je 80 ofzoquote:Op zondag 8 februari 2015 19:19 schreef Accursius het volgende:
Doe mij later maar een mooie studeerkamer/bibliotheek in mijn huis. Inclusief schaakset
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoef een dergelijk huis ook nog niet op m'n 25ste. Wanneer je er hard voor hebt gewerkt, geniet je er meer van. Ik geniet altijd als ik zelf een mooi iets hebt gekocht waar ik hard voor heb gewerkt, terwijl het genot minder is als ik het krijg.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben je zo twintig jaar verder Bart.
[..]
Opa.
Nou maar hopen dat je zover komt met kerstpakketten verkopen...quote:Op zondag 8 februari 2015 19:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ben je 80 ofzo
[..]
Ik hoef een dergelijk huis ook nog niet op m'n 25ste. Wanneer je er hard voor hebt gewerkt, geniet je er meer van. Ik geniet altijd als ik zelf een mooi iets hebt gekocht waar ik hard voor heb gewerkt, terwijl het genot minder is als ik het krijg.
Een huis is op dit moment overigens ook een ongewenste vaste last. Enige vaste last die ik heb is een telefoon.
Ik ga echt niet m'n hele leven kerstpakketten verkopen vent. Ik werk gewoon een beetje naast mijn studie om niet te hoeven lenen en een beetje ervaring op te doen op vlakken die ik wel belangrijk acht als project management, aanbestedingen, bedrijfsstructuur etc. ik ben echt gevlogen zodra ik in m'n master zit/afgestudeerd ben.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat je zover komt met kerstpakketten verkopen...
Ah, dus eerst lekker op kosten van de staat studeren en niks terug geven?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet m'n hele leven kerstpakketten verkopen vent. Ik werk gewoon een beetje naast mijn studie om niet te hoeven lenen en een beetje ervaring op te doen op vlakken die ik wel belangrijk acht als project management, aanbestedingen, bedrijfsstructuur etc. ik ben echt gevlogen zodra ik in m'n master zit/afgestudeerd ben.
Denk dat mijn huis mijn beste aankoop tot nu toe is.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ben je 80 ofzo
[..]
Ik hoef een dergelijk huis ook nog niet op m'n 25ste. Wanneer je er hard voor hebt gewerkt, geniet je er meer van. Ik geniet altijd als ik zelf een mooi iets hebt gekocht waar ik hard voor heb gewerkt, terwijl het genot minder is als ik het krijg.
Een huis is op dit moment overigens ook een ongewenste vaste last. Enige vaste last die ik heb is een telefoon.
Hoezo?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ah, dus eerst lekker op kosten van de staat studeren en niks terug geven?
Huis is altijd een goede investeringquote:Op zondag 8 februari 2015 19:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk dat mijn huis mijn beste aankoop tot nu toe is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |