Doe ik het altijd beter dan andere studenten die bijvoorbeeld 9 jaar doen over hun bachelor.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah. Nog voor de 30 in de knip?
Denk het niet Job.
Die hebben vast wel eens een serveerster geregeld...quote:Op zondag 8 februari 2015 14:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Doe ik het altijd beter dan andere studenten die bijvoorbeeld 9 jaar doen over hun bachelor.
Zijn er zoveel Yreals dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Doe ik het altijd beter dan andere studenten die bijvoorbeeld 9 jaar doen over hun bachelor.
Die ook ja?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee, je grote vriendin sanasoufi.
Bestaan die?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
1 jaar te lang en boeiend.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben pas 4de jaars baklap. Bovendien kan ik gewoon de weg vinden op utrecht cs.
Echt nog nooit tegengekomen.quote:
Of mensen die vier of vijf keer hun p niet halen voor een hbo-opleiding. Die ken ik helaas in mijn naaste omgeving.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:16 schreef Yreal het volgende:
Mensen die meer dan 100k studieschuld aantikken vind ik toch knapper...
Je zit wel tussen de zwakke broeders zeg.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Of mensen die vier of vijf keer hun p niet halen voor een hbo-opleiding. Die ken ik helaas in mijn naaste omgeving.
Mijn buurjongen die na 6 jaar als student maar gewoon gestopt is en hoopt op wat deelcertificaten omdat hij toch wel "wat" studiepunten heeft.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Of mensen die vier of vijf keer hun p niet halen voor een hbo-opleiding. Die ken ik helaas in mijn naaste omgeving.
Wat maakt een broeder dan zwak...quote:Op zondag 8 februari 2015 14:19 schreef eriksd het volgende:
Dat gezegd hebbende zijn ike, Etsu en Yreal dat ook, dus nu zit ik ook tussen de zwakke broeders
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:19 schreef eriksd het volgende:
Dat gezegd hebbende zijn ike, Etsu en Yreal dat ook, dus nu zit ik ook tussen de zwakke broeders
Aha.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Jij had geen 8 voor aansprakelijkheids-/schadevergoedingsrecht.
BAM.
Moskovich, kom nou.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:21 schreef Yreal het volgende:
Bram moskovich schijnt ook een 6jes student te zijn geweest in zijn bachelor jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |