Ziet er heel mooi uit. Zoiets wil ik ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:19 schreef Accursius het volgende:
Doe mij later maar een mooie studeerkamer/bibliotheek in mijn huis. Inclusief schaakset
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wel een dijk van een scriptie.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toen stopte de kunstmatige beademing.

Zoiets.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie B&W set thuis.
[ afbeelding ]
houthaard is must
[ afbeelding ]
klassieke haard, prachtig!

Hout en houtkachel ja, maar dan wel een ander type. Zo'n Zweeds geel huis vind ik wel tofquote:Op zondag 8 februari 2015 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie B&W set thuis.
[ afbeelding ]
houthaard is must
[ afbeelding ]
klassieke haard, prachtig!

Ik vind zo'n vrijstaande moderne kachel wel mooiquote:Op zondag 8 februari 2015 20:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hout en houtkachel ja, maar dan wel een ander type. Zo'n Zweeds geel huis vind ik wel tof

Hij mag mijn parkeerplaats voor niets gebruiken en nu stond er een andere auto. Ik zei: kan best van de bovenbuurman zijn, in geval van nood mocht die hem ook wel gebruiken. Had ik uiteraard wel gezegd ervanuitgaande dat hij dat dan even met mijn buurman zou afstemmen. Kennelijk niet gebeurd. Ik had zoiets van: vecht het zelf maar uit. Spekkoper en nog klagen ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Stond je elpee van Climie Fisher te hard?

Appartement?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij mag mijn parkeerplaats voor niets gebruiken en nu stond er een andere auto. Ik zei: kan best van de bovenbuurman zijn, in geval van nood mocht die hem ook wel gebruiken. Had ik uiteraard wel gezegd ervanuitgaande dat hij dat dan even met mijn buurman zou afstemmen. Kennelijk niet gebeurd. Ik had zoiets van: vecht het zelf maar uit. Spekkoper en nog klagen ook.

Uiteraard. Of dacht je dat ik een rijtjeshuis in Amsterdam kan betalen?quote:

Dat niet kunnenquote:Op zondag 8 februari 2015 20:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard. Of dacht je dat ik een rijtjeshuis in Amsterdam kan betalen?

Weet niet wat voor hypotheek je kan krijgen. Het is natuurlijk wel zo dat in Amsterdam een appartement evenveel kost als een prachtig vrijstaand huis van 800 kuub of groter in het prachtige Twentse land.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard. Of dacht je dat ik een rijtjeshuis in Amsterdam kan betalen?

Wat een dankbaarheid.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij mag mijn parkeerplaats voor niets gebruiken en nu stond er een andere auto. Ik zei: kan best van de bovenbuurman zijn, in geval van nood mocht die hem ook wel gebruiken. Had ik uiteraard wel gezegd ervanuitgaande dat hij dat dan even met mijn buurman zou afstemmen. Kennelijk niet gebeurd. Ik had zoiets van: vecht het zelf maar uit. Spekkoper en nog klagen ook.

Die hypotheeknormen zijn aardig streng sinds dit jaar hoorde ik laatst. Die internettests zijn veel relaxtert dan wat banken daadwerkelijk uitlenen.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Weet niet wat voor hypotheek je kan krijgen. Het is natuurlijk wel zo dat in Amsterdam een appartement evenveel kost als een prachtig vrijstaand huis van 800 kuub of groter in het prachtige Twentse land.

Ridicuul toch? "Ja, ik kan nu nergens heen met de auto". Hoe deed je dat die jaren hiervoor dan?quote:

Tja. Daarom lekker naar Zweden verkassenquote:Op zondag 8 februari 2015 20:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die hypotheeknormen zijn aardig streng sinds dit jaar hoorde ik laatst. Die internettests zijn veel relaxtert dan wat banken daadwerkelijk uitlenen.

Alleen maar beter voor de mensen zonder schuldquote:Op zondag 8 februari 2015 20:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tja. Daarom lekker naar Zweden verkassen
Gaat nog wat worden straks als hoog opgeleid Nederland met een schuld een hypotheek komt afsluiten.

quote:Op zondag 8 februari 2015 20:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Alleen maar beter voor de mensen zonder schuld

Kom jij een beetje rond van de rente? Of heb je het geinvesteerd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |