Ja met welke reden? Om weer schoon te gaan maken blijkbaar...quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij had zo'n haast om het topic vol te krijgen
Wie?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij had zo'n haast om het topic vol te krijgen
Meestal is het omdat iemand dan een leuke nieuwe TT in gedachten heeft, maar nu bleef het meer dan 10 minuten stil en dat vind ik te lang voor deze SCquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap dat onzinnige topicvolgooien sowieso niet.
Aldi Duitse frikadellen zijn geen fikandellen he.quote:
Ja weet ik, maar de gewoonte tegenwoordig is dat als je de laatste bent in het topic, waardoor ie sluit.. dat je dan een nieuwe opent ... Er is dan een knopje onderaan met open nieuw topic en klaar ... TT aanpassen en gaanquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aldi Duitse frikadellen zijn geen fikandellen he.
Het zijn ronde gehaktschijven (rond en dik), het zijn eigenlijk gewoon hamburgers.
Van echt gehakt, probeer die dingen gewoon maar eens en je bent verkocht, serieus die zijn erg lekker.
En ik wist niet dat er een limiet aan een topic zat.
Ben niet nieuw hier, hooguit op SC, maar dit is niet mijn eerste account, ik kwam hier bijna 10 jr geleden ook al op Fok.
Nou dat wist ik dan niet. Niks raars aan. Ik weet waar het knopje zit maar heb gewoon nooit aan SC gedaan, ik zoek meestal iets met muziek als onderwerp.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar de gewoonte tegenwoordig is dat als je de laatste bent in het topic, waardoor ie sluit.. dat je dan een nieuwe opent ... Er is dan een knopje onderaan met open nieuw topic en klaar ... TT aanpassen en gaan
Ik ben een newbie op Fok en ik weet dat al!quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aldi Duitse frikadellen zijn geen fikandellen he.
Het zijn ronde gehaktschijven (rond en dik), het zijn eigenlijk gewoon hamburgers.
Van echt gehakt, probeer die dingen gewoon maar eens en je bent verkocht, serieus die zijn erg lekker.
En ik wist niet dat er een limiet aan een topic zat.
Ben niet nieuw hier, hooguit op SC, maar dit is niet mijn eerste account, ik kwam hier bijna 10 jr geleden ook al op Fok.
Dat dus ... We gaan verder en die komt wel weer terug ...quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben een newbie op Fok en ik weet dat al!
Het was wel zo netjes geweest als iemand het je gewoon even had verteld, ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou dat wist ik dan niet. Niks raars aan. Ik weet waar het knopje zit maar heb gewoon nooit aan SC gedaan, ik zoek meestal iets met muziek als onderwerp.
En ik vond toevallig gisteren die "Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen. #2"
Ik werd hierheen gehaald toen ik eigenlijk bij Punk, disco, New Wave of? #31 zat.
Maar goed ik nok wel als dat gewenst is...heb sowieso honger, dus.
Wie zegt dat ik weg ben? ik waai wel weer langs, ga me eerst eens wat eten en verder met wat ik verder nog aan het doen was.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus ... We gaan verder en die komt wel weer terug ...
Eet je altijd zo vroeg?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik weg ben? ik waai wel weer langs, ga me eerst eens wat eten en verder met wat ik verder nog aan het doen was.
Ik vind mezelf gewoon heel knap, mag ik niet opscheppen hier?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:57 schreef Eska het volgende:
Je kunt er toch niet zomaar vanuit gaan dat anderen iets wel weten alleen maar omdat jij het zelf al weet?
Nope, ik eet normaal zelfs laat tegen 21 uur soms zelfs pas om 23 uur warm eten, dit is even een snackje, ontbijten doe ik nooit en normaliter eet ik ook maar 1 keer per dag maar van het schuren van het aanrecht de tegeltjes en de keukenkastjes heb ik nu honger gekregen.quote:
och FANN tochquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:04 schreef FANN het volgende:
Ik dacht dat ik vandaag ergens een afspraak had, was het goddomme GISTEREN![]()
dus ik kwam voor niks noppes nada, en nu wordt het maandag....
en wat gaan jullie hardik kreeg tig kwootallarms maar ik heb alles weggeklikt
ik ga een uurtje pitten![]()
KUTdag ....
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:04 schreef FANN het volgende:
ik kreeg tig kwootallarms maar ik heb alles weggeklikt
Was het belangrijk?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:06 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
best zielig voel ik me nuen een beetje dom
Lekker even liggen en dat je terugkomt dat is bekend. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:06 schreef FANN het volgende:
Ik ben moe.........![]()
ik kom later wel terug
Die TT is de schuld van ... Nee die heeft vandaag een feestje ....quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lekker even liggen en dat je terugkomt dat is bekend. Gelukkig maar.![]()
Verder eens met Eska en dus een kut-TT.
Was best wel goed nieuws waarover ik je quote. Had je absoluut opgevrolijkt.
Dat is balen Fann.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:04 schreef FANN het volgende:
KUTdag ....
Eerst de fles wijn leegdrinken en dan naar bed gaan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is balen Fann.
Hier ook een kutdag², ik overweeg een fles wijn leeg te drinken of naar mijn bed te gaan, maar ben er nog niet uit.
Mmmm dat had ik ook moeten doen maar ik ben een stoer wijf en ben gewoon gaan werkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een voormalige collega die ook in Delft woont. Als het dan glad was kon het gebeuren dat het onmogelijk was om de wijk uit te komen omdat ie over een onneembaar bruggetje heen moest hetgeen onmogelijk was .... Dus bleef ie maar gewoon thuis
Alles goed Dees.?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is balen Fann.
Hier ook een kutdag², ik overweeg een fles wijn leeg te drinken of naar mijn bed te gaan, maar ben er nog niet uit.
Ja maar jij hoeft niet zo ver en je kunt met de fiets ... Wel gevaarlijk, maar soms kom je verderquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:23 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm dat had ik ook moeten doen maar ik ben een stoer wijf en ben gewoon gaan werken
Ligt niet aan jou Fann wist ern vriendin vorige week al te vertellen. Iets met Mercurius of sterren die zo stasn dat afspraken niet goed gaan. Dit duurt volgens haar tot 11 februari. Ik lette er eerst niet op maar als de ene na de andere afspraak dezr en vorige week ineens overhoop liggen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:04 schreef FANN het volgende:
KUTdag ....
Eerst die fles wijn leeg drinken, dan hier posten en daarna naar bed gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Deisyy het volgende:
ik overweeg een fles wijn leeg te drinken of naar mijn bed te gaan, maar ben er nog niet uit.
dronken postsquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eerst die fles wijn leeg drinken, dan hier posten en daarna naar bed gaan.
Dat lijkt me de beste volgorde.
jaja....quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft niet zo ver en je kunt met de fiets ... Wel gevaarlijk, maar soms kom je verder
was er nu vandaag uitslag van je zus?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Deisyy het volgende:
Zit even terug te lezen, maar naast dat je erg onvriendelijk bent tegen een nieuweling geef je ook nog eens kut advies.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:41 schreef chufi het volgende:
Er is dan een knopje onderaan met open nieuw topic en klaar
Je laat je toch niet wegjagen door 1 ongestelde user?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar goed ik nok wel als dat gewenst is.
oi oi oi ik denk wel dat klinkt ook niet best Dees...quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is balen Fann.
eh..... ik denk dat je in de war bent ment iemand anders?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou Fann wist ern vriendin vorige week al te vertellen. Iets met Mercurius of sterren die zo stasn dat afspraken niet goed gaan. Dit duurt volgens haar tot 11 februari. Ik lette er eerst niet op maar als de ene na de andere afspraak dezr en vorige week ineens overhoop liggen?
nah... zal allemaal wel meevallen, ik ga niet alles teruglezen nu hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit even terug te lezen, maar naast dat je erg onvriendelijk bent tegen een nieuweling geef je ook nog eens kut advies.
In een reeks (zoals een SC) open je een nieuw deel. Niet een nieuw topic. Dat zou jij zeker moeten weten.
Ga maar even een uurtje in de schaamhoek staan ofzo.
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door 1 ongestelde user?
ik ben bang dat Dees ook slecht nieuws had vandaag aan haar post te zien...quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
was er nu vandaag uitslag van je zus?
Tis wel heel erg met jouquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben handjes hagelslag aan het eten, bij gebrek aan chocola
oe warme chocomel is ook wel lekker nu je het toch over chocola hebt, zit toch een happy stofjequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben handjes hagelslag aan het eten, bij gebrek aan chocola
Ja valt wel mee volgens mij ....quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... zal allemaal wel meevallen, ik ga niet alles teruglezen nu hoor
Nog zo een....quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek vreet zo'n pot Nutella leeg als ik niet zorg dat er chocola in huis is
als ik naar de TT kijk dan gok ik dat Mo geen nieuw toic had geopend bij het dichtgooien?quote:
Ze waren met zn 2 en aan het aftellen om het dicht te krijgen dus was er een doel .....quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik naar de TT kijk dan gok ik dat Mo geen nieuw toic had geopend bij het dichtgooien?
wist ie dus niet, nah.... doet ie het toch volgende keer of is ie nu meteen boos?
Pot Nutella is erger dan een beetje hagelslag hoorquote:
ah.... nah zo krijg je een topic ook vol...quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze waren met zn 2 en aan het aftellen om het dicht te krijgen dus was er een doel .....
Ja lekkerquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu maar aan de wijn, willen jullie ook?
Dank je, maar ik houd niet van wijn...quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Nieuw/oud stopwoordje van je, dat 'Topshow' steeds?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:20 schreef Kingstown het volgende:
Voetbal in Afrika. Traangas, helikopters boven het veld en alles. Tophow.![]()
[ afbeelding ]
stukje eruit knippen en gewoon weer vastplakken met plakband en dan het potlood gebruikenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Bandje is kapot dus opwinden heeft geen nut
Oh verhip, dat zag ik idd over het hoofd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Bandje is kapot dus opwinden heeft geen nut
Borstverkleiningen zijn zo eenvoudig tegenwoordig...quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
stukje eruit knippen en gewoon weer vastplakken met plakband en dan het potlood gebruiken
ben er wel aan toequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ook niet , maar het ging toch om die afspraak diw je miste?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
oi oi oi ik denk wel dat klinkt ook niet best Dees...
Ik ben wel weer bijgekomen, slapen, douchen, eten heeft wel geholpen maar als ik mocht drinken
had ik met je meegedaan !
[..]
eh..... ik denk dat je in de war bent ment iemand anders?ik heb niks met sterren
of Mercurius dus dat kan nooit van mij komen
Ja dat dat nog bestaatquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Kennelijk hebben mensen soms een leven. Ik niet hoor, maar anderen misschien
Oops dat is wel fris ... Hier geen last vanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Pfoe, het is best koud. Boven staat de thermostaat op 14,5 en de verwarming sloeg aan
Nee man, tuurlijk niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit even terug te lezen, maar naast dat je erg onvriendelijk bent tegen een nieuweling geef je ook nog eens kut advies.
In een reeks (zoals een SC) open je een nieuw deel. Niet een nieuw topic. Dat zou jij zeker moeten weten.
Ga maar even een uurtje in de schaamhoek staan ofzo.
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door 1 ongestelde user?
Nee joh, ik ben niet boos, waarom zou ik? Denk je nou werkelijk dat ik zo snel boos te krijgen ben? Daarbij is het voor mij gewoon goed om even te kijken welk vlees ik in de kuip heb, dat is alleen maar positief.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik naar de TT kijk dan gok ik dat Mo geen nieuw toic had geopend bij het dichtgooien?
wist ie dus niet, nah.... doet ie het toch volgende keer of is ie nu meteen boos?
..........quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee man, tuurlijk niet.
Alsof ik me druk zou gaan maken om een Amsterdammer, die gasten hebben over het algemeen sowieso al weinig fatsoen, weinig te melden en voelen zich nogal snel superieur (ten onrechte overigens) en dan gaan ze blaaskaken.![]()
Ongeveer de helft van de regulars hier is Amsterdams. Veel plezier.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alsof ik me druk zou gaan maken om een Amsterdammer, die gasten hebben over het algemeen sowieso al weinig fatsoen, weinig te melden en voelen zich nogal snel superieur (ten onrechte overigens)
Dat is wel duidelijk aan je avatar te zien kerel, maar no offence, ik schreef duidelijk, over het algemeen, dus dat betekent niet dat het voor elke Amsterdammer geldt kerel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
..........
Groeten uit Mokum,
MadMaster
Gaat wel lukken, ben een plezierig mannetje...altijd goed gemutst enzo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de regulars hier is Amsterdams. Veel plezier.
Dan behoor ik tot de andere helftquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de regulars hier is Amsterdams. Veel plezier.
Waarom een reeks aanvragen? Daar ben jij toch voor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:45 schreef Kingstown het volgende:
Twee Nachtwachten deel 2 en in beide gevallen geen reeks aangevraagd door de TO.
Even nadenken welke ik ga boycotten.
ah mooiquote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee man, tuurlijk niet.
Alsof ik me druk zou gaan maken om een Amsterdammer, die gasten hebben over het algemeen sowieso al weinig fatsoen, weinig te melden en voelen zich nogal snel superieur (ten onrechte overigens) en dan gaan ze blaaskaken.![]()
Ik ben meer het type van de gemoedelijke zuiderling.
[..]
Nee joh, ik ben niet boos, waarom zou ik? Denk je nou werkelijk dat ik zo snel boos te krijgen ben? Daarbij is het voor mij gewoon goed om even te kijken welk vlees ik in de kuip heb, dat is alleen maar positief.
BTW: Jullie mogen ook Mootje zeggen hoor.![]()
En er zijn ook gezellige mensen hier, (waaronder o.a. jij) dus ik voel me gewoon welkom hier.
Het zou me ook niet eens uitmaken als dat niet zo zou zijn, ik doe toch weinig met zulke info, want dat is me de moeite niet eens waard.
En ondanks dat het gezellig is, gaan mensen (zoals ik dus) ook wel eens iets anders doen dan hier rondhangen, hoewel ik graag rondhang.![]()
Ik wens jullie een fijne voortzetting van de dag.
En tot laters, jullie zien me wel weer aanwaaien.![]()
p.s. Aan deze post kunnen geen rechten (of klachten) ontleent worden.
en terug naar het zuiden die groetenquote:
Zelfs als niet Amsterdammer is het hier soms wel leuk, maar ook niet altijd....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ah mooiik als Amsterdamse vind het hier meestal ook heel gezellig
Ja goed, wij zijn nep Amsterdammers da's waar, en de ene keer is het gezelliger dan de anderequote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs als niet Amsterdammer is het hier soms wel leuk, maar ook niet altijd....
Hoe zuidelijk? Praat jij met een zachte G?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk aan je avatar te zien kerel, maar no offence, ik schreef duidelijk, over het algemeen, dus dat betekent niet dat het voor elke Amsterdammer geldt kerel.
Goedemorgen.En groeten uit het Zuiden terug.
oh nee, maak Deisyy gekquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe zuidelijk? Praat jij met een zachte G?
Zo is dat... en een stemming kan ook nog eens gedurende de dag wijzigenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja goed, wij zijn nep Amsterdammers da's waar, en de ene keer is het gezelliger dan de andere
keer, maar dat zal overal wel zo zijn Chuf
Laat ik diplomatiek zijn, ik spreek geen raar taaltje, denk wel dat mijn G enigszins zachter zal klinken dan die van jullie.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe zuidelijk? Praat jij met een zachte G?
Ah, niet gereekst en dus zag ik de versie van Chufi niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:45 schreef Kingstown het volgende:
Twee Nachtwachten deel 2 en in beide gevallen geen reeks aangevraagd door de TO.
Even nadenken welke ik ga boycotten.
In deze post maak je in ieder geval al twee keer dezelfde fout, dus het ijs is nog zeer dun...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk aan je avatar te zien kerel, maar no offence, ik schreef duidelijk, over het algemeen, dus dat betekent niet dat het voor elke Amsterdammer geldt kerel.
Goedemorgen.En groeten uit het Zuiden terug.
Dat is fijn om te horen dan heb ik in elk geval toch menselijke trekjes.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In deze post maak je in ieder geval al twee keer dezelfde fout, dus het ijs is nog zeer dun...
Ondertussen is die van jou wel gereekst, dus opgelost. De enige keer dat je een reeks aan moet vragen is als je van deel 1 naar deel 2 gaat. Daarna gaat het automagisch.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:55 schreef MadMaster het volgende:
Ah, niet gereekst en dus zag ik de versie van Chufi niet.
Ik begreep al niet waarom hij na zijn TT hierzelf niet even een nieuw topic had aangemaakt...
Dat laatste weet ik, maar het moment van reeksen was natuurlijk wat ongelukkig. Weinig moddereters rond dat tijdstip...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ondertussen is die van jou wel gereekst, dus opgelost. De enige keer dat je een reeks aan moet vragen is als je van deel 1 naar deel 2 gaat. Daarna gaat het automagisch.
Even in Feedback vragen en Karina is er dan meestal wel snel bij. Zeker door de week.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:02 schreef MadMaster het volgende:
Dat laatste weet ik, maar het moment van reeksen was natuurlijk wat ongelukkig. Weinig moddereters rond dat tijdstip...
Eerst even in 40+ kijken ipv slechts naar je AT te kijken is waarschijnlijk ook teveel gevraagd... Ik laat de nachtwacht voor wat het isquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, niet gereekst en dus zag ik de versie van Chufi niet.
Ik begreep al niet waarom hij na zijn TT hierzelf niet even een nieuw topic had aangemaakt...
Als jij deel 2 opent is een reeks aanvragen zeker ook teveel moeite? Balk, splinter, oog.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:08 schreef chufi het volgende:
Eerst even in 40+ kijken ipv slechts naar je AT te kijken is waarschijnlijk ook teveel gevraagd... Ik laat de nachtwacht voor wat het is
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even in Feedback vragen en Karina is er dan meestal wel snel bij. Zeker door de week.
Dus jij stuurt een DM/PM om de laatst geopende te reeksen ipv van wat normaal is om de eerst geopende te respecteren, juist omdat er daar nog gepost gedurende de openingstijden .....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even in Feedback vragen en Karina is er dan meestal wel snel bij. Zeker door de week.
Foutieve aannames.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:11 schreef chufi het volgende:
Dus jij stuurt een DM/PM om de laatst geopende te reeksen ipv van wat normaal is om de eerst geopende te respecteren, juist omdat er daar nog gepost gedurende de openingstijden .....
Geen beicht je in de FB, maar stiekem achter ieders rug om ....
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij nog een fijne dag gehad, gisteren Sas?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En verder alles goed gegaan met Aaps traktatie op school?
kloptquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is vrijdag en Deisyy liep vorige week te klagen dat er geen rel was.
geen commentaarquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er al feest geweest of maken jullie er een combi-feest van in het weekend?
Kunnen jullie niet wachten tot vanavond? Ik ben nog aan het werkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is vrijdag en Deisyy liep vorige week te klagen dat er geen rel was.
Hoe zachter hoe beter.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laat ik diplomatiek zijn, ik spreek geen raar taaltje, denk wel dat mijn G enigszins zachter zal klinken dan die van jullie.
Dat moet ik eerlijkheidshalve toch bekennen.
Jij bent de mod hier, dus ik zal mijn munitie bewaren tot vanavond.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:57 schreef Deisyy het volgende:
Kunnen jullie niet wachten tot vanavond? Ik ben nog aan het werk
Ja, dat is teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst even in 40+ kijken ipv slechts naar je AT te kijken is waarschijnlijk ook teveel gevraagd... Ik laat de nachtwacht voor wat het is
Check onze Feedback en je weet waarom....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:00 schreef MadMaster het volgende:
Wees blij dat ik een topic opende (is nu trouwens alweer gesloten)...
Zoals ik zei, ik doe slechts aan Active topics, maar ik heb een vermoeden gezien de huilebalk reactie van Sjoef in 'zijn' Nachtwacht, die ik vanmorgen wegens de doublure tot AT had verheven.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Check onze Feedback en je weet waarom....
Heel raar, maar ik hoor dat wel vaker, mij maakt het zelf niet zoveel uit, elk vogeltje zingt zoals het gebekt is, dus ik moet het er maar mee doen.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:12 schreef chufi het volgende:
Het is allemaal de schuld van KT want hij begon er vanochtend over te zeiken ....
Ik heb Deisyy beloofd om te wachten tot vanavond. Dan zal ik in FB wel even in gaan op die huilebalk.quote:
Gun iedereen nou even de mogelijkheid om bier, fris en chips vooraf in te kunnen slaan...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:27 schreef chufi het volgende:
Dees lurkt gewoon mee vanaf dr werk hoor....
Alles weer een beetje normaal bij jou, na je kutdag van gisteren?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb besloten ermee te stoppen voor vandaag, dus u kunt allen los gaan, dan drink ik ondertussen mijn thee.
De situatie is nog steeds hetzelfde en die is kut, maar ik moet toch een keer weer onder mijn dekbed vandaag komen, dus dat heb ik vanmorgen maar gedaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles weer een beetje normaal bij jou, na je kutdag van gisteren?
Is het n.a.v. je zus of gaat het om je zoon?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De situatie is nog steeds hetzelfde en die is kut, maar ik moet toch een keer weer onder mijn dekbed vandaag komen, dus dat heb ik vanmorgen maar gedaan.
Beiden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het n.a.v. je zus of gaat het om je zoon?
Begrijpelijk dat het teveel was... Op welke termijn wordt je zus geopereerd?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beiden.
Gisteren is de operatie van mijn zus besproken en de risico's zijn aanzienlijk, maar niet opereren is een nog groter risico.
En gisteren te horen gekregen dat nu mijn zoon eindelijk een indicatie heeft, hij op een wachtlijst van 2-3 jaar komt te staan.
Dat was even teveel.
Ze moet eerst nog voor wat onderzoeken, dus het zal over een week of twee zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat het teveel was... Op welke termijn wordt je zus geopereerd?
Ho ja dat is dan wel erg kort dag .... Sterkte iigquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze moet eerst nog voor wat onderzoeken, dus het zal over een week of twee zijn.
Thanksquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ho ja dat is dan wel erg kort dag .... Sterkte iig
Bedankt! Dat heb ik dan ook maar gedaan, zonder fles wijn trouwensquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:04 schreef Eska het volgende:
Deisyy, wat beroerd om dat zo te horen (en te verwerken) te krijgen....![]()
Kan me goed voorstellen dat je dan inderdaad het liefst gewoon helemaal zou willen wegkruipen onder je dekbed, ja.
Sterkte!
Die fles wijn wacht wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt! Dat heb ik dan ook maar gedaan, zonder fles wijn trouwens
Weet je wel hoe glad het buiten is????quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gun iedereen nou even de mogelijkheid om bier, fris en chips vooraf in te kunnen slaan...
Als het zo glad is, ga je maar op de scheve schaats...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe glad het buiten is????
Moet jij niet met de trein?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe glad het buiten is????
Sterkte met alles, zulke dingen zijn nooit leuk, klinkt afgezaagd, maar C'est la Vie.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze moet eerst nog voor wat onderzoeken, dus het zal over een week of twee zijn.
Nog nietquote:
Sterkte met de situatie rondom je zus.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beiden.
Gisteren is de operatie van mijn zus besproken en de risico's zijn aanzienlijk, maar niet opereren is een nog groter risico.
En gisteren te horen gekregen dat nu mijn zoon eindelijk een indicatie heeft, hij op een wachtlijst van 2-3 jaar komt te staan.
Dat was even teveel.
Ik ben net terug, ga niet nogmaals.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het zo glad is, ga je maar op de scheve schaats...
Ben wel boodschappen gaan doen, hier is het niet glad,wel erg koud.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gun iedereen nou even de mogelijkheid om bier, fris en chips vooraf in te kunnen slaan...
Van mij mag het... Ben benieuwd hoe laat het begint.... Hier ligt de wodka ijs en ijskoud....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:36 schreef drakin het volgende:
Ik heb wel bubbeltjeswijn staan, mag dat ook voor de rel?
Als je maar teut genoeg bent...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:36 schreef drakin het volgende:
Ik heb wel bubbeltjeswijn staan, mag dat ook voor de rel?
Ik zou vast beginnen met drinken...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag het... Ben benieuwd hoe laat het begint.... Hier ligt de wodka ijs en ijskoud....
Ik neem het alleen niet mee in de treinquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je maar teut genoeg bent...
[..]
Ik zou vast beginnen met drinken...
Dan zien we je wel in de Nachtwacht verschijnenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zeg alvast af voor vanavond, ben pas rond middernacht weer thuis.
Heeft ie al zn eigen anti-stress doos?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Het werkt waarschijnlijk niet mee aan een rel, maar:
Cooper is eindelijk in tha house!
[ afbeelding ]
Hij heeft een eigen iglo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie al zn eigen anti-stress doos?
wat een cutiequote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is hetzelfde als een niet zuiderling probeert met een zachte g te pratenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel raar, maar ik hoor dat wel vaker, mij maakt het zelf niet zoveel uit, elk vogeltje zingt zoals het gebekt is, dus ik moet het er maar mee doen.
Daarbij, heb je al eens een Zuiderling een harde G horen simuleren? Dat klinkt echt niet.
Nu al filnk gegroeidquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je ook niet willen doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:40 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een niet zuiderling probeert met een zachte g te praten
mooi knuffelmaatje 9 kilo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is nu 12 weken oud, destijds 7 weken.
Hij moet nog even doorgroeien tot zo'n 9 kilo...
och Dees, ik dacht dat het zou zijn met één van de twee, maar die twee dingen samen isquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beiden.
Dat was even teveel.
tja...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vorige, ik moest het beestje na 15 jr te hebben gehad, afgelopen juni in laten slapen, ze was te ziek en er kon niets meer aan gedaan worden![]()
Ik was er zelf ook ziek van, en heb 4 mndn later 2 nieuwe genomen van 11 wkn oud (zie boven, vorige post).
Maar deze woog gewoon 3 kg, het was maar een klein meisje ook, 9 kg vind ik persoonlijk erg veel.
C'est la Vie dan maar.....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sterkte met alles, zulke dingen zijn nooit leuk, klinkt afgezaagd, maar C'est la Vie.
Is het wel te eten ?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
Mijn moussaka was mislukt![]()
maar ik heb geen zin meer om nog iets anders te maken
Dat is dan weer een voordeeltje.... Je vertelt het vast nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:19 schreef FANN het volgende:
Maar ik WEET gelukkig wat ik fout heb gedaan, dat scheelt voor de volgende keer
nou ja teveel tomaat en teveel water, maar dat zegt jou toch niks denk ikquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan weer een voordeeltje.... Je vertelt het vast niet
Niet 1 2 3, Ik heb het wel eens gemaakt , maar uit mn hoofd weet ik het recept nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja teveel tomaat en teveel water, maar dat zegt jou toch niks denk ik
Dit is een familie recept van Oma, dus die ken je sowieso niet Chuf...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet 1 2 3, Ik heb het wel eens gemaakt , maar uit mn hoofd weet ik het recept niet
Oma Griek neem ik aanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit is een familie recept van Oma, dus die ken je sowieso niet Chuf...
Dat betekent inderdaad aanmodderen, net als de afgelopen 2 jaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterkte met de situatie rondom je zus.
Wat betekent het dat je zoon op een wachtlijst is geplaatst?
Tot die tijd aanmodderen en dan?
Mijn zegen heb jequote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:27 schreef FANN het volgende:
SEX / Het bewijs : met smileys meer sex
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nah, als het nu nog niet wil lukken da weet ik het niet meer...
Je moet naar de dikte van de saus kijken op gevoel, is net als met lasagne.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja teveel tomaat en teveel water, maar dat zegt jou toch niks denk ik
Zo liefquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Reken daar maar niet op. Ik heb een olifantengeheugen en ben zeer wraakzuchtig.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:28 schreef Deisyy het volgende:
Die rel kunnen we nu inderdaad wel vergeten.
Zonde van je werk. Het is altijd balen dat je hoopt iets lekkers te eten en het valt tegen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
Mijn moussaka was mislukt![]()
maar ik heb geen zin meer om nog iets anders te maken
Dit is Mousaka zonder aubergine Mopquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet naar de dikte van de saus kijken op gevoel, is net als met lasagne.
Persoonlijk ben ik geen echte aubergine fan, maar ik heb het wel al eens zelf gemaakt, ik experimenteer op zijn tijd graag met koken, maar meestal ben ik gewoon een luie eikel en kies ik weer voor een makkelijke, snelle doch lekkere hap.
En elk gerecht dat je de tweede keer maakt lukt altijd beter.
Jij was altijd al degene met de meeste smiliesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:27 schreef FANN het volgende:
SEX / Het bewijs : met smileys meer sex
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nah, als het nu nog niet wil lukken da weet ik het niet meer...
Dat is dus zeer experimenteel.....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit is Mousaka zonder aubergine Mopik zei al dit recept staat nergens is van Griekse Oma...
Ja, is wel balenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonde van je werk. Het is altijd balen dat je hoopt iets lekkers te eten en het valt tegen.
Ja, maar zoveel sex heeft het mij niet opgeleverd ....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij was altijd al degene met de meeste smilies
Nee, eeuwenoudquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is dus zeer experimenteel.....
Laat me raden, je gebruikt dan courgette ipv aubergine?quote:
Nee, het is eigenlijk een aardappel gerecht, maar op het Griekse Platteland noemde zequote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laat me raden, je gebruikt dan courgette ipv aubergine?
Je zal toch iets moeten hebben om de laagjes stevig te maken.
Op dat platteland gaat het volgens mij nog steeds net even andersquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, het is eigenlijk een aardappel gerecht, maar op het Griekse Platteland noemde ze
dat Mousaka, het lijkt hélemaal niet op de Mousaka die je hier bijvoorbeeld in een Restaurant
krijgt, maar daar waren wel tentjes die het verkochtenbeetje ingewikkeld om uit te legge
maar mijn schoonvader kwam uit een heel klein bergdorpje en daar ging alles nét even anders.
Jaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Op dat platteland gaat het volgens mij nog steeds net even anders
Dat zei ik al, elke keer dat je iets maakt lukt het de keer erna steeds beter, ik had dat ooit met soesjes,quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:19 schreef FANN het volgende:
Maar ik WEET gelukkig wat ik fout heb gedaan, dat scheelt voor de volgende keer
oe.... lekker! ben ik dol opquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zei ik al, elke keer dat je iets maakt lukt het de keer erna steeds beter, ik had dat ooit met soesjes,
maar het moest en zou me lukken en zie hier.
[ afbeelding ]
Het lukte me toch. De aanhouder wint.
Was ik maar wat minder lui.quote:
Wat een zeikgleuf, jammer dat zij niet meer geaborteerd kan worden.quote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben de enige die TS al 3 delen steunt.
wees er maar trots opquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben de enige die TS al 3 delen steunt.
Die betweterige R&P kutten die altijd en overal in elk topic moralistisch advies geven, terwijl ze zelf een teringzooi van hun leven maken verdienen niet beter.quote:
Ik zei al, ik had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die betweterige R&P kutten die altijd en overal in elk topic moralistisch advies geven, terwijl ze zelf een teringzooi van hun leven maken verdienen niet beter.Ow schandalig, ow foei, ow wat erg, ow wat fout ow wat....bla, bla, bla
Plus natuurlijk de standaard religiebash betekent automatisch #TeamTS.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die betweterige kt die altijd en overal in elk topic moralistisch advies geeft, terwijl hij zelf een teringzooi van zijn leven maakt verdient niet beter.Ow schandalig, ow foei, ow wat erg, ow wat fout ow wat....bla, bla, bla
Plus natuurlijk de standaard religiebash betekent automatisch #TeamTS.
eg niequote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je stemt in met mijn quote waar #TeamTS staat.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje Deisyy, wat een rotberichten. Wordt je zus in het Erasmus geopereerd?
soms ben je erfelijk besmetquote:
mijn moeder werd daar gelukkig wel goed verzorgd, heeft deels alleen op een tweepersoonskamer gelegen en werd snel overgeplaatst naar het plaatselijke ziekenhuis en dat was een ramp. Zulke beroerde zorg, ze is regelmatig door hun toedoen gevallen, ze zetten eten voor haar neer waarvan ze geen idee had wat ze er mee moest dus dat werd onaangeroerd weer opgehaald, ze fixeerden haar op een bezoekersstoel waardoor ze met stoel en al viel, etc etc. Ik was na een paar dagen er in principe de hele dag om voor haar te zorgen, wat een drama daar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]Net als 4 jaar geleden en dat was geen beste ervaring. De operatie zelf is prima verlopen, maar na de operatie kwam ze op de afdeling neurologie te liggen op een kamer met 5 andere patienten met naast zich een alcoholist die nog aan het afkicken was. De verzorging was er echt onder de maat, daarom gaan we nu een vinger aan de pols houden.
Het geeft dan wel weer wat moed dat jouw moeder er wel goed is verzorgd, de afdeling waar ze op eigenlijk hoorde te liggen na de operatie was geen plek, dus kwam ze op die afdeling terecht.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn moeder werd daar gelukkig wel goed verzorgd, heeft deels alleen op een tweepersoonskamer gelegen en werd snel overgeplaatst naar het plaatselijke ziekenhuis en dat was een ramp. Zulke beroerde zorg, ze is regelmatig door hun toedoen gevallen, ze zetten eten voor haar neer waarvan ze geen idee had wat ze er mee moest dus dat werd onaangeroerd weer opgehaald, ze fixeerden haar op een bezoekersstoel waardoor ze met stoel en al viel, etc etc. Ik was na een paar dagen er in principe de hele dag om voor haar te zorgen, wat een drama daar.
Was het lekker? Jammer dat je dan teveel eet hè, ik had dat afgelopen zondag ook, maar ik hoop daar voorlopig van geleerd te hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, ik heb echt te veel gegeten bij de Griek
Sowieso niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ziekenhuizen, daar moet je niet zijn.
goed idee, het zussenetentje.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het lekker? Jammer dat je dan teveel eet hè, ik had dat afgelopen zondag ook, maar ik hoop daar voorlopig van geleerd te hebben.
We hebben voor zondag nog maar snel een etentje geregeld met de zussen
Beter dat je op tijd gestopt bent, die chocola komt later op de avond wel weerquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
goed idee, het zussenetentje.
Ja, was lekker. Ze kwam ons de verkeerde schotel brengen en zei erbij dat er iets op lag wat we niet besteld hadden, maar dat het item dat miste later nog extra zou komen. Mij best, maar ik heb lang niet alles opgegeten, vriendin wel. Vriendin eet op vakantie van het buffet ook altijd bijna 2 keer zoveel als ik. Ik heb niet het gevoel dat ik plof, ik stop meestal wel op tijd, maar ik hoef nu in elk geval geen chocola
wij hebben ons 6 jaar geleden rot gezocht naar het adres van Dijkzigt, de arts uit het plaatselijke ziekenhuis noemde het nog steeds zo en wij in paniek daarheen rijden achter de ambulance aan en ondertussen de telefonische hulplijn( schoonzusje van mijn zusje) gevraagd waar we nou precies moesten zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sowieso niet.
Ik woonde als kind in Rotterdam en toen zei mijn moeder altijd al tegen iedereen "Als je iets mankeert zorg dan dat je niet in het Dijkzigt (tegenwoordig Erasmus) terecht komt".
nee, vanavond niet meer, gewoon echt niet. Ik hoop dat ik er een paar dagen vanaf kan blijven, heb bijzondere Milka bij de Action meegenomen, met pretzels en met tortillachips.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dat je op tijd gestopt bent, die chocola komt later op de avond wel weer
Altijd goed bedoeld, die compensatie in voedsel, maar meestal zit je zonder compensatie al mudvol.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
goed idee, het zussenetentje.
Ja, was lekker. Ze kwam ons de verkeerde schotel brengen en zei erbij dat er iets op lag wat we niet besteld hadden, maar dat het item dat miste later nog extra zou komen. Mij best, maar ik heb lang niet alles opgegeten, vriendin wel. Vriendin eet op vakantie van het buffet ook altijd bijna 2 keer zoveel als ik. Ik heb niet het gevoel dat ik plof, ik stop meestal wel op tijd, maar ik hoef nu in elk geval geen chocola
Verse pizza krijg ik altijd wel op.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Vorige maand bij de Italiaan hebben we 1/3 pizza mee naar huis genomen voor de lunch de dag erna
we hadden er ook een voorgerecht en toetje bij, dus het werd een beetje veel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verse pizza krijg ik altijd wel op.
Uit de houtoven met serrano ham, rucola en knoflook...![]()
Vanwege de gesmolten kaas, waar ik niet zo'n liefhebber van ben (ja, onlangs nog gemeld KT...), heb ik jarenlang nauwelijks pizza gegeten. Tegenwoordig ben ik er gek op, mits vers.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hadden er ook een voorgerecht en toetje bij, dus het werd een beetje veel.
Ik heb ooit 3 maanden in Italië zowat elke dag een pizza gegeten, zo lekker. Uiteraard uit een houtoven, gemaakt door een echte pizzaiolo uit Napoli. Ik verstond 'm niet zo goed, en zijn broer die hem na 2 maanden kwam vervangen verstond ik nog minder, maar pizza's bakken konden ze wel.
ik mag zeker niet mee? Ben nog nooit zuidelijker dan Toscane geweest en het lijkt me allemaal zo mooiquote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege de gesmolten kaas, waar ik niet zo'n liefhebber van ben (ja, onlangs nog gemeld KT...), heb ik jarenlang nauwelijks pizza gegeten. Tegenwoordig ben ik er gek op, mits vers.
Heb er in Italië plenty gegeten, maar het pizza mekka Napoli moet ik nog eens bezoeken.
* MadMaster zet plaatsnaam op to do-list...
Van mij mag je mee, maar ik heb geen idee wanneer de reis gaat plaatsvinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mag zeker niet mee? Ben nog nooit zuidelijker dan Toscane geweest en het lijkt me allemaal zo mooi
Je hebt geen telefoon?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:46 schreef sacha het volgende:
als iemand tegen mij zegt 'we bellen nog' zeg ik 'lieg niet'
Dat lijkt me helemaal vreselijk, maar goed, zo ben ik ook een beetje erfelijk besmet, alleen vind ik erfelijk belast iets vriendelijker klinken dan erfelijk besmet, dus noem ik het maar zo.quote:
Ja ja, daar trap ik niet in, en daarbij is die info wel ergens op Fok te vinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:53 schreef just me het volgende:
Je kunt hier gewoon open en eerlijk praten hoor, niets zal tegen je gebruikt worden
Rooksignalen werken toch ook, lekker ouderwets, en lekker warm, 2 vliegen in 1 klap.quote:
Ik vind die beesten maar vliegende ratten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In wijn gestoofd prima te doen...
stadsduiven zijn dat, postduiven nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind die beesten maar vliegende ratten.
En welke zijn het dan die op mijn balkon komen schijten? Maken die postduiven geen sanitaire stop ofzo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
stadsduiven zijn dat, postduiven niet
Over het algemeen niet kerel...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En welke zijn het dan die op mijn balkon komen schijten? Maken die postduiven geen sanitaire stop ofzo?
Ik zal de volgende keer als ik er een zie meteen vragen of ie niet toevallig Gerrit heet.quote:
Dat lukt niet met een zachte G...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer als ik er een zie meteen vragen of ie niet toevallig Gerrit heet.
Die is flauw, maar was te verwachten......quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lukt niet met een zachte G...
Die schijten in de lucht, zijn herkenbaar aan een ring om een poot.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En welke zijn het dan die op mijn balkon komen schijten? Maken die postduiven geen sanitaire stop ofzo?
Dan maken ze een behoorlijke omweg als ze bij mij op balkon komen schijten.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind die beesten maar vliegende ratten.
uhuh...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verkopen ze daar ook al duiven tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Een vriend had ooit broedende duiven op zijn balkon, vond hij leuk...
Dat zijn andere sterren.quote:
En een zachte G-spot......quote:
Dat mens is als je door alles heen kijkt best grappig.quote:
Ja vond ik eigenlijk ook wel ...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat mens is als je door alles heen kijkt best grappig.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:53 schreef just me het volgende:
Je kunt hier gewoon open en eerlijk praten hoor, niets zal tegen je gebruikt worden
Ik wil bij dat mens niet eens door van alles heenkijken, brrrrrr de gedachte alleen alquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat mens is als je door alles heen kijkt best grappig.
namen, we willen namenquote:
Ze is heel flexibel ook.....maar dat zal wel door al dat plastic komen.quote:
Ik zit in een stad, geen hele grote, ruim 80.000 inw. maar het is een stad.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:53 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen , schijnt hier glad te zijnm maar dat zal dan wel op het platteland zijn ipv in de grote stad.
Ik begrijp wel dat je Fann gezellig vindt...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit in een stad, geen hele grote, ruim 80.000 inw. maar het is een stad.
Eens checken straks of het glad is, het heeft iig voordat het vroor niet geregend, dus dan zal het wel meevallen.
Altijd belangrijk om te checken voor je op de fiets op pad gaat voor boodschappen, niet dat ik per se moet gaan, maar ik wil dus niet met de fiets op mijn wafel vallen.
Ik heb al een machine was gedraaid vanmorgen en mijn wasmiddel is nu bijna op en ik heb graag voorraad voor het geval dat ik in zou sneeuwen.
Stad van ruim 80 k in het zuiden des lands. Dat is wel een leuk raadsel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit in een stad, geen hele grote, ruim 80.000 inw. maar het is een stad.
Zoiets.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stad van ruim 80 k in het zuiden des lands. Dat is wel een leuk raadsel.
Mij gok: Heerlen.
Ach joh, ben jij toch ook best gezellig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat je Fann gezellig vindt...
Jullie hebben enkele opvallende overeenkomsten...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar vertel, hoezo begrijp je dat?
Raadsels zijn altijd leuk.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stad van ruim 80 k in het zuiden des lands. Dat is wel een leuk raadsel.
Mij gok: Heerlen.
Die G valt reuze mee, ik hou van grote steden en niet van het bekrompen platte land en heb indd helemaal niks met voetbal, ieder het zijne/hare, mijn dingetje is muziek.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets.
Zachte G, reserve Belg, woont in stadje, moet niks van de echte grote steden en hun bewoners hebben, veracht fanatieke voetbalfans, heet Mohammed.
Wat een basis...
Om heel eerlijk te zijn wil ik nergens dood gevonden worden....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar de stad die jij noemt wil je toch nog niet dood gevonden worden......?
Ik heb even een KT'tje gedaan en zoals je het nu stelt, is dat behoorlijk mild.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 09:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die G valt reuze mee, ik hou van grote steden en niet van het bekrompen platte land en heb indd helemaal niks met voetbal, ieder het zijne/hare, mijn dingetje is muziek.
En Mohammed is correct., 2e generatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |