Dat is dan weer een voordeeltje.... Je vertelt het vast nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:19 schreef FANN het volgende:
Maar ik WEET gelukkig wat ik fout heb gedaan, dat scheelt voor de volgende keer
nou ja teveel tomaat en teveel water, maar dat zegt jou toch niks denk ikquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan weer een voordeeltje.... Je vertelt het vast niet
Niet 1 2 3, Ik heb het wel eens gemaakt , maar uit mn hoofd weet ik het recept nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja teveel tomaat en teveel water, maar dat zegt jou toch niks denk ik
Dit is een familie recept van Oma, dus die ken je sowieso niet Chuf...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet 1 2 3, Ik heb het wel eens gemaakt , maar uit mn hoofd weet ik het recept niet
Oma Griek neem ik aanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit is een familie recept van Oma, dus die ken je sowieso niet Chuf...
Dat betekent inderdaad aanmodderen, net als de afgelopen 2 jaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterkte met de situatie rondom je zus.
Wat betekent het dat je zoon op een wachtlijst is geplaatst?
Tot die tijd aanmodderen en dan?
Mijn zegen heb jequote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:27 schreef FANN het volgende:
SEX / Het bewijs : met smileys meer sex
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nah, als het nu nog niet wil lukken da weet ik het niet meer...
Je moet naar de dikte van de saus kijken op gevoel, is net als met lasagne.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja teveel tomaat en teveel water, maar dat zegt jou toch niks denk ik
Zo liefquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Het werkt waarschijnlijk niet mee aan een rel, maar:
Cooper is eindelijk in tha house!
[ afbeelding ]
Reken daar maar niet op. Ik heb een olifantengeheugen en ben zeer wraakzuchtig.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:28 schreef Deisyy het volgende:
Die rel kunnen we nu inderdaad wel vergeten.
Zonde van je werk. Het is altijd balen dat je hoopt iets lekkers te eten en het valt tegen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
Mijn moussaka was mislukt![]()
maar ik heb geen zin meer om nog iets anders te maken
Dit is Mousaka zonder aubergine Mopquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet naar de dikte van de saus kijken op gevoel, is net als met lasagne.
Persoonlijk ben ik geen echte aubergine fan, maar ik heb het wel al eens zelf gemaakt, ik experimenteer op zijn tijd graag met koken, maar meestal ben ik gewoon een luie eikel en kies ik weer voor een makkelijke, snelle doch lekkere hap.
En elk gerecht dat je de tweede keer maakt lukt altijd beter.
Jij was altijd al degene met de meeste smiliesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:27 schreef FANN het volgende:
SEX / Het bewijs : met smileys meer sex
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nah, als het nu nog niet wil lukken da weet ik het niet meer...
Dat is dus zeer experimenteel.....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit is Mousaka zonder aubergine Mopik zei al dit recept staat nergens is van Griekse Oma...
Ja, is wel balenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonde van je werk. Het is altijd balen dat je hoopt iets lekkers te eten en het valt tegen.
Ja, maar zoveel sex heeft het mij niet opgeleverd ....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij was altijd al degene met de meeste smilies
Nee, eeuwenoudquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is dus zeer experimenteel.....
Laat me raden, je gebruikt dan courgette ipv aubergine?quote:
Nee, het is eigenlijk een aardappel gerecht, maar op het Griekse Platteland noemde zequote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laat me raden, je gebruikt dan courgette ipv aubergine?
Je zal toch iets moeten hebben om de laagjes stevig te maken.
Op dat platteland gaat het volgens mij nog steeds net even andersquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, het is eigenlijk een aardappel gerecht, maar op het Griekse Platteland noemde ze
dat Mousaka, het lijkt hélemaal niet op de Mousaka die je hier bijvoorbeeld in een Restaurant
krijgt, maar daar waren wel tentjes die het verkochtenbeetje ingewikkeld om uit te legge
maar mijn schoonvader kwam uit een heel klein bergdorpje en daar ging alles nét even anders.
Jaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Op dat platteland gaat het volgens mij nog steeds net even anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |