Even in Feedback vragen en Karina is er dan meestal wel snel bij. Zeker door de week.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:02 schreef MadMaster het volgende:
Dat laatste weet ik, maar het moment van reeksen was natuurlijk wat ongelukkig. Weinig moddereters rond dat tijdstip...
Eerst even in 40+ kijken ipv slechts naar je AT te kijken is waarschijnlijk ook teveel gevraagd... Ik laat de nachtwacht voor wat het isquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, niet gereekst en dus zag ik de versie van Chufi niet.
Ik begreep al niet waarom hij na zijn TT hierzelf niet even een nieuw topic had aangemaakt...
Als jij deel 2 opent is een reeks aanvragen zeker ook teveel moeite? Balk, splinter, oog.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:08 schreef chufi het volgende:
Eerst even in 40+ kijken ipv slechts naar je AT te kijken is waarschijnlijk ook teveel gevraagd... Ik laat de nachtwacht voor wat het is
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even in Feedback vragen en Karina is er dan meestal wel snel bij. Zeker door de week.
Dus jij stuurt een DM/PM om de laatst geopende te reeksen ipv van wat normaal is om de eerst geopende te respecteren, juist omdat er daar nog gepost gedurende de openingstijden .....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even in Feedback vragen en Karina is er dan meestal wel snel bij. Zeker door de week.
Foutieve aannames.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:11 schreef chufi het volgende:
Dus jij stuurt een DM/PM om de laatst geopende te reeksen ipv van wat normaal is om de eerst geopende te respecteren, juist omdat er daar nog gepost gedurende de openingstijden .....
Geen beicht je in de FB, maar stiekem achter ieders rug om ....
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij nog een fijne dag gehad, gisteren Sas?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En verder alles goed gegaan met Aaps traktatie op school?
kloptquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is vrijdag en Deisyy liep vorige week te klagen dat er geen rel was.
geen commentaarquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er al feest geweest of maken jullie er een combi-feest van in het weekend?
Kunnen jullie niet wachten tot vanavond? Ik ben nog aan het werkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is vrijdag en Deisyy liep vorige week te klagen dat er geen rel was.
Hoe zachter hoe beter.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laat ik diplomatiek zijn, ik spreek geen raar taaltje, denk wel dat mijn G enigszins zachter zal klinken dan die van jullie.
Dat moet ik eerlijkheidshalve toch bekennen.
Jij bent de mod hier, dus ik zal mijn munitie bewaren tot vanavond.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:57 schreef Deisyy het volgende:
Kunnen jullie niet wachten tot vanavond? Ik ben nog aan het werk
Ja, dat is teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst even in 40+ kijken ipv slechts naar je AT te kijken is waarschijnlijk ook teveel gevraagd... Ik laat de nachtwacht voor wat het is
Check onze Feedback en je weet waarom....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:00 schreef MadMaster het volgende:
Wees blij dat ik een topic opende (is nu trouwens alweer gesloten)...
Zoals ik zei, ik doe slechts aan Active topics, maar ik heb een vermoeden gezien de huilebalk reactie van Sjoef in 'zijn' Nachtwacht, die ik vanmorgen wegens de doublure tot AT had verheven.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Check onze Feedback en je weet waarom....
Heel raar, maar ik hoor dat wel vaker, mij maakt het zelf niet zoveel uit, elk vogeltje zingt zoals het gebekt is, dus ik moet het er maar mee doen.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:12 schreef chufi het volgende:
Het is allemaal de schuld van KT want hij begon er vanochtend over te zeiken ....
Ik heb Deisyy beloofd om te wachten tot vanavond. Dan zal ik in FB wel even in gaan op die huilebalk.quote:
Gun iedereen nou even de mogelijkheid om bier, fris en chips vooraf in te kunnen slaan...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:27 schreef chufi het volgende:
Dees lurkt gewoon mee vanaf dr werk hoor....
Alles weer een beetje normaal bij jou, na je kutdag van gisteren?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb besloten ermee te stoppen voor vandaag, dus u kunt allen los gaan, dan drink ik ondertussen mijn thee.
De situatie is nog steeds hetzelfde en die is kut, maar ik moet toch een keer weer onder mijn dekbed vandaag komen, dus dat heb ik vanmorgen maar gedaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles weer een beetje normaal bij jou, na je kutdag van gisteren?
Is het n.a.v. je zus of gaat het om je zoon?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De situatie is nog steeds hetzelfde en die is kut, maar ik moet toch een keer weer onder mijn dekbed vandaag komen, dus dat heb ik vanmorgen maar gedaan.
Beiden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het n.a.v. je zus of gaat het om je zoon?
Begrijpelijk dat het teveel was... Op welke termijn wordt je zus geopereerd?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beiden.
Gisteren is de operatie van mijn zus besproken en de risico's zijn aanzienlijk, maar niet opereren is een nog groter risico.
En gisteren te horen gekregen dat nu mijn zoon eindelijk een indicatie heeft, hij op een wachtlijst van 2-3 jaar komt te staan.
Dat was even teveel.
Ze moet eerst nog voor wat onderzoeken, dus het zal over een week of twee zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat het teveel was... Op welke termijn wordt je zus geopereerd?
Ho ja dat is dan wel erg kort dag .... Sterkte iigquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze moet eerst nog voor wat onderzoeken, dus het zal over een week of twee zijn.
Thanksquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ho ja dat is dan wel erg kort dag .... Sterkte iig
Bedankt! Dat heb ik dan ook maar gedaan, zonder fles wijn trouwensquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:04 schreef Eska het volgende:
Deisyy, wat beroerd om dat zo te horen (en te verwerken) te krijgen....![]()
Kan me goed voorstellen dat je dan inderdaad het liefst gewoon helemaal zou willen wegkruipen onder je dekbed, ja.
Sterkte!
Die fles wijn wacht wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt! Dat heb ik dan ook maar gedaan, zonder fles wijn trouwens
Weet je wel hoe glad het buiten is????quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gun iedereen nou even de mogelijkheid om bier, fris en chips vooraf in te kunnen slaan...
Als het zo glad is, ga je maar op de scheve schaats...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe glad het buiten is????
Moet jij niet met de trein?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe glad het buiten is????
Sterkte met alles, zulke dingen zijn nooit leuk, klinkt afgezaagd, maar C'est la Vie.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze moet eerst nog voor wat onderzoeken, dus het zal over een week of twee zijn.
Nog nietquote:
Sterkte met de situatie rondom je zus.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beiden.
Gisteren is de operatie van mijn zus besproken en de risico's zijn aanzienlijk, maar niet opereren is een nog groter risico.
En gisteren te horen gekregen dat nu mijn zoon eindelijk een indicatie heeft, hij op een wachtlijst van 2-3 jaar komt te staan.
Dat was even teveel.
Ik ben net terug, ga niet nogmaals.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het zo glad is, ga je maar op de scheve schaats...
Ben wel boodschappen gaan doen, hier is het niet glad,wel erg koud.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gun iedereen nou even de mogelijkheid om bier, fris en chips vooraf in te kunnen slaan...
Van mij mag het... Ben benieuwd hoe laat het begint.... Hier ligt de wodka ijs en ijskoud....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:36 schreef drakin het volgende:
Ik heb wel bubbeltjeswijn staan, mag dat ook voor de rel?
Als je maar teut genoeg bent...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:36 schreef drakin het volgende:
Ik heb wel bubbeltjeswijn staan, mag dat ook voor de rel?
Ik zou vast beginnen met drinken...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag het... Ben benieuwd hoe laat het begint.... Hier ligt de wodka ijs en ijskoud....
Ik neem het alleen niet mee in de treinquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je maar teut genoeg bent...
[..]
Ik zou vast beginnen met drinken...
Dan zien we je wel in de Nachtwacht verschijnenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zeg alvast af voor vanavond, ben pas rond middernacht weer thuis.
Heeft ie al zn eigen anti-stress doos?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Het werkt waarschijnlijk niet mee aan een rel, maar:
Cooper is eindelijk in tha house!
[ afbeelding ]
Hij heeft een eigen iglo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie al zn eigen anti-stress doos?
wat een cutiequote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is hetzelfde als een niet zuiderling probeert met een zachte g te pratenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel raar, maar ik hoor dat wel vaker, mij maakt het zelf niet zoveel uit, elk vogeltje zingt zoals het gebekt is, dus ik moet het er maar mee doen.
Daarbij, heb je al eens een Zuiderling een harde G horen simuleren? Dat klinkt echt niet.
Nu al filnk gegroeidquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je ook niet willen doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:40 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een niet zuiderling probeert met een zachte g te praten
mooi knuffelmaatje 9 kilo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij is nu 12 weken oud, destijds 7 weken.
Hij moet nog even doorgroeien tot zo'n 9 kilo...
och Dees, ik dacht dat het zou zijn met één van de twee, maar die twee dingen samen isquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beiden.
Dat was even teveel.
tja...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vorige, ik moest het beestje na 15 jr te hebben gehad, afgelopen juni in laten slapen, ze was te ziek en er kon niets meer aan gedaan worden![]()
Ik was er zelf ook ziek van, en heb 4 mndn later 2 nieuwe genomen van 11 wkn oud (zie boven, vorige post).
Maar deze woog gewoon 3 kg, het was maar een klein meisje ook, 9 kg vind ik persoonlijk erg veel.
C'est la Vie dan maar.....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sterkte met alles, zulke dingen zijn nooit leuk, klinkt afgezaagd, maar C'est la Vie.
Is het wel te eten ?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
Mijn moussaka was mislukt![]()
maar ik heb geen zin meer om nog iets anders te maken
Dat is dan weer een voordeeltje.... Je vertelt het vast nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:19 schreef FANN het volgende:
Maar ik WEET gelukkig wat ik fout heb gedaan, dat scheelt voor de volgende keer
nou ja teveel tomaat en teveel water, maar dat zegt jou toch niks denk ikquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan weer een voordeeltje.... Je vertelt het vast niet
Niet 1 2 3, Ik heb het wel eens gemaakt , maar uit mn hoofd weet ik het recept nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja teveel tomaat en teveel water, maar dat zegt jou toch niks denk ik
Dit is een familie recept van Oma, dus die ken je sowieso niet Chuf...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet 1 2 3, Ik heb het wel eens gemaakt , maar uit mn hoofd weet ik het recept niet
Oma Griek neem ik aanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit is een familie recept van Oma, dus die ken je sowieso niet Chuf...
Dat betekent inderdaad aanmodderen, net als de afgelopen 2 jaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterkte met de situatie rondom je zus.
Wat betekent het dat je zoon op een wachtlijst is geplaatst?
Tot die tijd aanmodderen en dan?
Mijn zegen heb jequote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:27 schreef FANN het volgende:
SEX / Het bewijs : met smileys meer sex
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nah, als het nu nog niet wil lukken da weet ik het niet meer...
Je moet naar de dikte van de saus kijken op gevoel, is net als met lasagne.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja teveel tomaat en teveel water, maar dat zegt jou toch niks denk ik
Zo liefquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Reken daar maar niet op. Ik heb een olifantengeheugen en ben zeer wraakzuchtig.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:28 schreef Deisyy het volgende:
Die rel kunnen we nu inderdaad wel vergeten.
Zonde van je werk. Het is altijd balen dat je hoopt iets lekkers te eten en het valt tegen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:17 schreef FANN het volgende:
Mijn moussaka was mislukt![]()
maar ik heb geen zin meer om nog iets anders te maken
Dit is Mousaka zonder aubergine Mopquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet naar de dikte van de saus kijken op gevoel, is net als met lasagne.
Persoonlijk ben ik geen echte aubergine fan, maar ik heb het wel al eens zelf gemaakt, ik experimenteer op zijn tijd graag met koken, maar meestal ben ik gewoon een luie eikel en kies ik weer voor een makkelijke, snelle doch lekkere hap.
En elk gerecht dat je de tweede keer maakt lukt altijd beter.
Jij was altijd al degene met de meeste smiliesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:27 schreef FANN het volgende:
SEX / Het bewijs : met smileys meer sex
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nah, als het nu nog niet wil lukken da weet ik het niet meer...
Dat is dus zeer experimenteel.....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit is Mousaka zonder aubergine Mopik zei al dit recept staat nergens is van Griekse Oma...
Ja, is wel balenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonde van je werk. Het is altijd balen dat je hoopt iets lekkers te eten en het valt tegen.
Ja, maar zoveel sex heeft het mij niet opgeleverd ....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij was altijd al degene met de meeste smilies
Nee, eeuwenoudquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is dus zeer experimenteel.....
Laat me raden, je gebruikt dan courgette ipv aubergine?quote:
Nee, het is eigenlijk een aardappel gerecht, maar op het Griekse Platteland noemde zequote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laat me raden, je gebruikt dan courgette ipv aubergine?
Je zal toch iets moeten hebben om de laagjes stevig te maken.
Op dat platteland gaat het volgens mij nog steeds net even andersquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, het is eigenlijk een aardappel gerecht, maar op het Griekse Platteland noemde ze
dat Mousaka, het lijkt hélemaal niet op de Mousaka die je hier bijvoorbeeld in een Restaurant
krijgt, maar daar waren wel tentjes die het verkochtenbeetje ingewikkeld om uit te legge
maar mijn schoonvader kwam uit een heel klein bergdorpje en daar ging alles nét even anders.
Jaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Op dat platteland gaat het volgens mij nog steeds net even anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |