Nee man, tuurlijk niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit even terug te lezen, maar naast dat je erg onvriendelijk bent tegen een nieuweling geef je ook nog eens kut advies.
In een reeks (zoals een SC) open je een nieuw deel. Niet een nieuw topic. Dat zou jij zeker moeten weten.
Ga maar even een uurtje in de schaamhoek staan ofzo.
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door 1 ongestelde user?
Nee joh, ik ben niet boos, waarom zou ik? Denk je nou werkelijk dat ik zo snel boos te krijgen ben? Daarbij is het voor mij gewoon goed om even te kijken welk vlees ik in de kuip heb, dat is alleen maar positief.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik naar de TT kijk dan gok ik dat Mo geen nieuw toic had geopend bij het dichtgooien?
wist ie dus niet, nah.... doet ie het toch volgende keer of is ie nu meteen boos?
..........quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee man, tuurlijk niet.
Alsof ik me druk zou gaan maken om een Amsterdammer, die gasten hebben over het algemeen sowieso al weinig fatsoen, weinig te melden en voelen zich nogal snel superieur (ten onrechte overigens) en dan gaan ze blaaskaken.![]()
Ongeveer de helft van de regulars hier is Amsterdams. Veel plezier.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alsof ik me druk zou gaan maken om een Amsterdammer, die gasten hebben over het algemeen sowieso al weinig fatsoen, weinig te melden en voelen zich nogal snel superieur (ten onrechte overigens)
Dat is wel duidelijk aan je avatar te zien kerel, maar no offence, ik schreef duidelijk, over het algemeen, dus dat betekent niet dat het voor elke Amsterdammer geldt kerel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
..........
Groeten uit Mokum,
MadMaster
Gaat wel lukken, ben een plezierig mannetje...altijd goed gemutst enzo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de regulars hier is Amsterdams. Veel plezier.
Dan behoor ik tot de andere helftquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de regulars hier is Amsterdams. Veel plezier.
Waarom een reeks aanvragen? Daar ben jij toch voor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:45 schreef Kingstown het volgende:
Twee Nachtwachten deel 2 en in beide gevallen geen reeks aangevraagd door de TO.
Even nadenken welke ik ga boycotten.
ah mooiquote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee man, tuurlijk niet.
Alsof ik me druk zou gaan maken om een Amsterdammer, die gasten hebben over het algemeen sowieso al weinig fatsoen, weinig te melden en voelen zich nogal snel superieur (ten onrechte overigens) en dan gaan ze blaaskaken.![]()
Ik ben meer het type van de gemoedelijke zuiderling.
[..]
Nee joh, ik ben niet boos, waarom zou ik? Denk je nou werkelijk dat ik zo snel boos te krijgen ben? Daarbij is het voor mij gewoon goed om even te kijken welk vlees ik in de kuip heb, dat is alleen maar positief.
BTW: Jullie mogen ook Mootje zeggen hoor.![]()
En er zijn ook gezellige mensen hier, (waaronder o.a. jij) dus ik voel me gewoon welkom hier.
Het zou me ook niet eens uitmaken als dat niet zo zou zijn, ik doe toch weinig met zulke info, want dat is me de moeite niet eens waard.
En ondanks dat het gezellig is, gaan mensen (zoals ik dus) ook wel eens iets anders doen dan hier rondhangen, hoewel ik graag rondhang.![]()
Ik wens jullie een fijne voortzetting van de dag.
En tot laters, jullie zien me wel weer aanwaaien.![]()
p.s. Aan deze post kunnen geen rechten (of klachten) ontleent worden.
en terug naar het zuiden die groetenquote:
Zelfs als niet Amsterdammer is het hier soms wel leuk, maar ook niet altijd....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ah mooiik als Amsterdamse vind het hier meestal ook heel gezellig
Ja goed, wij zijn nep Amsterdammers da's waar, en de ene keer is het gezelliger dan de anderequote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs als niet Amsterdammer is het hier soms wel leuk, maar ook niet altijd....
Hoe zuidelijk? Praat jij met een zachte G?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk aan je avatar te zien kerel, maar no offence, ik schreef duidelijk, over het algemeen, dus dat betekent niet dat het voor elke Amsterdammer geldt kerel.
Goedemorgen.En groeten uit het Zuiden terug.
oh nee, maak Deisyy gekquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe zuidelijk? Praat jij met een zachte G?
Zo is dat... en een stemming kan ook nog eens gedurende de dag wijzigenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja goed, wij zijn nep Amsterdammers da's waar, en de ene keer is het gezelliger dan de andere
keer, maar dat zal overal wel zo zijn Chuf
Laat ik diplomatiek zijn, ik spreek geen raar taaltje, denk wel dat mijn G enigszins zachter zal klinken dan die van jullie.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe zuidelijk? Praat jij met een zachte G?
Ah, niet gereekst en dus zag ik de versie van Chufi niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:45 schreef Kingstown het volgende:
Twee Nachtwachten deel 2 en in beide gevallen geen reeks aangevraagd door de TO.
Even nadenken welke ik ga boycotten.
In deze post maak je in ieder geval al twee keer dezelfde fout, dus het ijs is nog zeer dun...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk aan je avatar te zien kerel, maar no offence, ik schreef duidelijk, over het algemeen, dus dat betekent niet dat het voor elke Amsterdammer geldt kerel.
Goedemorgen.En groeten uit het Zuiden terug.
Dat is fijn om te horen dan heb ik in elk geval toch menselijke trekjes.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In deze post maak je in ieder geval al twee keer dezelfde fout, dus het ijs is nog zeer dun...
Ondertussen is die van jou wel gereekst, dus opgelost. De enige keer dat je een reeks aan moet vragen is als je van deel 1 naar deel 2 gaat. Daarna gaat het automagisch.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:55 schreef MadMaster het volgende:
Ah, niet gereekst en dus zag ik de versie van Chufi niet.
Ik begreep al niet waarom hij na zijn TT hierzelf niet even een nieuw topic had aangemaakt...
Dat laatste weet ik, maar het moment van reeksen was natuurlijk wat ongelukkig. Weinig moddereters rond dat tijdstip...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ondertussen is die van jou wel gereekst, dus opgelost. De enige keer dat je een reeks aan moet vragen is als je van deel 1 naar deel 2 gaat. Daarna gaat het automagisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |