Nieuw/oud stopwoordje van je, dat 'Topshow' steeds?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:20 schreef Kingstown het volgende:
Voetbal in Afrika. Traangas, helikopters boven het veld en alles. Tophow.![]()
[ afbeelding ]
stukje eruit knippen en gewoon weer vastplakken met plakband en dan het potlood gebruikenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Bandje is kapot dus opwinden heeft geen nut
Oh verhip, dat zag ik idd over het hoofd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Bandje is kapot dus opwinden heeft geen nut
Borstverkleiningen zijn zo eenvoudig tegenwoordig...quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
stukje eruit knippen en gewoon weer vastplakken met plakband en dan het potlood gebruiken
ben er wel aan toequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu maar aan de wijn, willen jullie ook?
Ik ook niet , maar het ging toch om die afspraak diw je miste?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
oi oi oi ik denk wel dat klinkt ook niet best Dees...
Ik ben wel weer bijgekomen, slapen, douchen, eten heeft wel geholpen maar als ik mocht drinken
had ik met je meegedaan !
[..]
eh..... ik denk dat je in de war bent ment iemand anders?ik heb niks met sterren
of Mercurius dus dat kan nooit van mij komen
Ja dat dat nog bestaatquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Kennelijk hebben mensen soms een leven. Ik niet hoor, maar anderen misschien
Oops dat is wel fris ... Hier geen last vanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Pfoe, het is best koud. Boven staat de thermostaat op 14,5 en de verwarming sloeg aan
Nee man, tuurlijk niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit even terug te lezen, maar naast dat je erg onvriendelijk bent tegen een nieuweling geef je ook nog eens kut advies.
In een reeks (zoals een SC) open je een nieuw deel. Niet een nieuw topic. Dat zou jij zeker moeten weten.
Ga maar even een uurtje in de schaamhoek staan ofzo.
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door 1 ongestelde user?
Nee joh, ik ben niet boos, waarom zou ik? Denk je nou werkelijk dat ik zo snel boos te krijgen ben? Daarbij is het voor mij gewoon goed om even te kijken welk vlees ik in de kuip heb, dat is alleen maar positief.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik naar de TT kijk dan gok ik dat Mo geen nieuw toic had geopend bij het dichtgooien?
wist ie dus niet, nah.... doet ie het toch volgende keer of is ie nu meteen boos?
..........quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee man, tuurlijk niet.
Alsof ik me druk zou gaan maken om een Amsterdammer, die gasten hebben over het algemeen sowieso al weinig fatsoen, weinig te melden en voelen zich nogal snel superieur (ten onrechte overigens) en dan gaan ze blaaskaken.![]()
Ongeveer de helft van de regulars hier is Amsterdams. Veel plezier.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alsof ik me druk zou gaan maken om een Amsterdammer, die gasten hebben over het algemeen sowieso al weinig fatsoen, weinig te melden en voelen zich nogal snel superieur (ten onrechte overigens)
Dat is wel duidelijk aan je avatar te zien kerel, maar no offence, ik schreef duidelijk, over het algemeen, dus dat betekent niet dat het voor elke Amsterdammer geldt kerel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
..........
Groeten uit Mokum,
MadMaster
Gaat wel lukken, ben een plezierig mannetje...altijd goed gemutst enzo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de regulars hier is Amsterdams. Veel plezier.
Dan behoor ik tot de andere helftquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de regulars hier is Amsterdams. Veel plezier.
Waarom een reeks aanvragen? Daar ben jij toch voor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:45 schreef Kingstown het volgende:
Twee Nachtwachten deel 2 en in beide gevallen geen reeks aangevraagd door de TO.
Even nadenken welke ik ga boycotten.
ah mooiquote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee man, tuurlijk niet.
Alsof ik me druk zou gaan maken om een Amsterdammer, die gasten hebben over het algemeen sowieso al weinig fatsoen, weinig te melden en voelen zich nogal snel superieur (ten onrechte overigens) en dan gaan ze blaaskaken.![]()
Ik ben meer het type van de gemoedelijke zuiderling.
[..]
Nee joh, ik ben niet boos, waarom zou ik? Denk je nou werkelijk dat ik zo snel boos te krijgen ben? Daarbij is het voor mij gewoon goed om even te kijken welk vlees ik in de kuip heb, dat is alleen maar positief.
BTW: Jullie mogen ook Mootje zeggen hoor.![]()
En er zijn ook gezellige mensen hier, (waaronder o.a. jij) dus ik voel me gewoon welkom hier.
Het zou me ook niet eens uitmaken als dat niet zo zou zijn, ik doe toch weinig met zulke info, want dat is me de moeite niet eens waard.
En ondanks dat het gezellig is, gaan mensen (zoals ik dus) ook wel eens iets anders doen dan hier rondhangen, hoewel ik graag rondhang.![]()
Ik wens jullie een fijne voortzetting van de dag.
En tot laters, jullie zien me wel weer aanwaaien.![]()
p.s. Aan deze post kunnen geen rechten (of klachten) ontleent worden.
en terug naar het zuiden die groetenquote:
Zelfs als niet Amsterdammer is het hier soms wel leuk, maar ook niet altijd....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ah mooiik als Amsterdamse vind het hier meestal ook heel gezellig
Ja goed, wij zijn nep Amsterdammers da's waar, en de ene keer is het gezelliger dan de anderequote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs als niet Amsterdammer is het hier soms wel leuk, maar ook niet altijd....
Hoe zuidelijk? Praat jij met een zachte G?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk aan je avatar te zien kerel, maar no offence, ik schreef duidelijk, over het algemeen, dus dat betekent niet dat het voor elke Amsterdammer geldt kerel.
Goedemorgen.En groeten uit het Zuiden terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |