Nog zo een....quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek vreet zo'n pot Nutella leeg als ik niet zorg dat er chocola in huis is
als ik naar de TT kijk dan gok ik dat Mo geen nieuw toic had geopend bij het dichtgooien?quote:
Ze waren met zn 2 en aan het aftellen om het dicht te krijgen dus was er een doel .....quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik naar de TT kijk dan gok ik dat Mo geen nieuw toic had geopend bij het dichtgooien?
wist ie dus niet, nah.... doet ie het toch volgende keer of is ie nu meteen boos?
Pot Nutella is erger dan een beetje hagelslag hoorquote:
ah.... nah zo krijg je een topic ook vol...quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze waren met zn 2 en aan het aftellen om het dicht te krijgen dus was er een doel .....
Ja lekkerquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu maar aan de wijn, willen jullie ook?
Dank je, maar ik houd niet van wijn...quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Nieuw/oud stopwoordje van je, dat 'Topshow' steeds?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:20 schreef Kingstown het volgende:
Voetbal in Afrika. Traangas, helikopters boven het veld en alles. Tophow.![]()
[ afbeelding ]
stukje eruit knippen en gewoon weer vastplakken met plakband en dan het potlood gebruikenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Bandje is kapot dus opwinden heeft geen nut
Oh verhip, dat zag ik idd over het hoofd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Bandje is kapot dus opwinden heeft geen nut
Borstverkleiningen zijn zo eenvoudig tegenwoordig...quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
stukje eruit knippen en gewoon weer vastplakken met plakband en dan het potlood gebruiken
ben er wel aan toequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ook niet , maar het ging toch om die afspraak diw je miste?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
oi oi oi ik denk wel dat klinkt ook niet best Dees...
Ik ben wel weer bijgekomen, slapen, douchen, eten heeft wel geholpen maar als ik mocht drinken
had ik met je meegedaan !
[..]
eh..... ik denk dat je in de war bent ment iemand anders?ik heb niks met sterren
of Mercurius dus dat kan nooit van mij komen
Ja dat dat nog bestaatquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Kennelijk hebben mensen soms een leven. Ik niet hoor, maar anderen misschien
Oops dat is wel fris ... Hier geen last vanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Pfoe, het is best koud. Boven staat de thermostaat op 14,5 en de verwarming sloeg aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |