Ja met welke reden? Om weer schoon te gaan maken blijkbaar...quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij had zo'n haast om het topic vol te krijgen
Wie?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij had zo'n haast om het topic vol te krijgen
Meestal is het omdat iemand dan een leuke nieuwe TT in gedachten heeft, maar nu bleef het meer dan 10 minuten stil en dat vind ik te lang voor deze SCquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap dat onzinnige topicvolgooien sowieso niet.
Aldi Duitse frikadellen zijn geen fikandellen he.quote:
Ja weet ik, maar de gewoonte tegenwoordig is dat als je de laatste bent in het topic, waardoor ie sluit.. dat je dan een nieuwe opent ... Er is dan een knopje onderaan met open nieuw topic en klaar ... TT aanpassen en gaanquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aldi Duitse frikadellen zijn geen fikandellen he.
Het zijn ronde gehaktschijven (rond en dik), het zijn eigenlijk gewoon hamburgers.
Van echt gehakt, probeer die dingen gewoon maar eens en je bent verkocht, serieus die zijn erg lekker.
En ik wist niet dat er een limiet aan een topic zat.
Ben niet nieuw hier, hooguit op SC, maar dit is niet mijn eerste account, ik kwam hier bijna 10 jr geleden ook al op Fok.
Nou dat wist ik dan niet. Niks raars aan. Ik weet waar het knopje zit maar heb gewoon nooit aan SC gedaan, ik zoek meestal iets met muziek als onderwerp.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar de gewoonte tegenwoordig is dat als je de laatste bent in het topic, waardoor ie sluit.. dat je dan een nieuwe opent ... Er is dan een knopje onderaan met open nieuw topic en klaar ... TT aanpassen en gaan
Ik ben een newbie op Fok en ik weet dat al!quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aldi Duitse frikadellen zijn geen fikandellen he.
Het zijn ronde gehaktschijven (rond en dik), het zijn eigenlijk gewoon hamburgers.
Van echt gehakt, probeer die dingen gewoon maar eens en je bent verkocht, serieus die zijn erg lekker.
En ik wist niet dat er een limiet aan een topic zat.
Ben niet nieuw hier, hooguit op SC, maar dit is niet mijn eerste account, ik kwam hier bijna 10 jr geleden ook al op Fok.
Dat dus ... We gaan verder en die komt wel weer terug ...quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben een newbie op Fok en ik weet dat al!
Het was wel zo netjes geweest als iemand het je gewoon even had verteld, ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou dat wist ik dan niet. Niks raars aan. Ik weet waar het knopje zit maar heb gewoon nooit aan SC gedaan, ik zoek meestal iets met muziek als onderwerp.
En ik vond toevallig gisteren die "Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen. #2"
Ik werd hierheen gehaald toen ik eigenlijk bij Punk, disco, New Wave of? #31 zat.
Maar goed ik nok wel als dat gewenst is...heb sowieso honger, dus.
Wie zegt dat ik weg ben? ik waai wel weer langs, ga me eerst eens wat eten en verder met wat ik verder nog aan het doen was.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus ... We gaan verder en die komt wel weer terug ...
Eet je altijd zo vroeg?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik weg ben? ik waai wel weer langs, ga me eerst eens wat eten en verder met wat ik verder nog aan het doen was.
Ik vind mezelf gewoon heel knap, mag ik niet opscheppen hier?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:57 schreef Eska het volgende:
Je kunt er toch niet zomaar vanuit gaan dat anderen iets wel weten alleen maar omdat jij het zelf al weet?
Nope, ik eet normaal zelfs laat tegen 21 uur soms zelfs pas om 23 uur warm eten, dit is even een snackje, ontbijten doe ik nooit en normaliter eet ik ook maar 1 keer per dag maar van het schuren van het aanrecht de tegeltjes en de keukenkastjes heb ik nu honger gekregen.quote:
och FANN tochquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:04 schreef FANN het volgende:
Ik dacht dat ik vandaag ergens een afspraak had, was het goddomme GISTEREN![]()
dus ik kwam voor niks noppes nada, en nu wordt het maandag....
en wat gaan jullie hardik kreeg tig kwootallarms maar ik heb alles weggeklikt
ik ga een uurtje pitten![]()
KUTdag ....
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:04 schreef FANN het volgende:
ik kreeg tig kwootallarms maar ik heb alles weggeklikt
Was het belangrijk?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:06 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
best zielig voel ik me nuen een beetje dom
Lekker even liggen en dat je terugkomt dat is bekend. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:06 schreef FANN het volgende:
Ik ben moe.........![]()
ik kom later wel terug
Die TT is de schuld van ... Nee die heeft vandaag een feestje ....quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lekker even liggen en dat je terugkomt dat is bekend. Gelukkig maar.![]()
Verder eens met Eska en dus een kut-TT.
Was best wel goed nieuws waarover ik je quote. Had je absoluut opgevrolijkt.
Dat is balen Fann.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:04 schreef FANN het volgende:
KUTdag ....
Eerst de fles wijn leegdrinken en dan naar bed gaan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is balen Fann.
Hier ook een kutdag˛, ik overweeg een fles wijn leeg te drinken of naar mijn bed te gaan, maar ben er nog niet uit.
Mmmm dat had ik ook moeten doen maar ik ben een stoer wijf en ben gewoon gaan werkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een voormalige collega die ook in Delft woont. Als het dan glad was kon het gebeuren dat het onmogelijk was om de wijk uit te komen omdat ie over een onneembaar bruggetje heen moest hetgeen onmogelijk was .... Dus bleef ie maar gewoon thuis
Alles goed Dees.?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is balen Fann.
Hier ook een kutdag˛, ik overweeg een fles wijn leeg te drinken of naar mijn bed te gaan, maar ben er nog niet uit.
Ja maar jij hoeft niet zo ver en je kunt met de fiets ... Wel gevaarlijk, maar soms kom je verderquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:23 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm dat had ik ook moeten doen maar ik ben een stoer wijf en ben gewoon gaan werken
Ligt niet aan jou Fann wist ern vriendin vorige week al te vertellen. Iets met Mercurius of sterren die zo stasn dat afspraken niet goed gaan. Dit duurt volgens haar tot 11 februari. Ik lette er eerst niet op maar als de ene na de andere afspraak dezr en vorige week ineens overhoop liggen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:04 schreef FANN het volgende:
KUTdag ....
Eerst die fles wijn leeg drinken, dan hier posten en daarna naar bed gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Deisyy het volgende:
ik overweeg een fles wijn leeg te drinken of naar mijn bed te gaan, maar ben er nog niet uit.
dronken postsquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eerst die fles wijn leeg drinken, dan hier posten en daarna naar bed gaan.
Dat lijkt me de beste volgorde.
jaja....quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft niet zo ver en je kunt met de fiets ... Wel gevaarlijk, maar soms kom je verder
was er nu vandaag uitslag van je zus?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Deisyy het volgende:
Zit even terug te lezen, maar naast dat je erg onvriendelijk bent tegen een nieuweling geef je ook nog eens kut advies.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:41 schreef chufi het volgende:
Er is dan een knopje onderaan met open nieuw topic en klaar
Je laat je toch niet wegjagen door 1 ongestelde user?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar goed ik nok wel als dat gewenst is.
oi oi oi ik denk wel dat klinkt ook niet best Dees...quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is balen Fann.
eh..... ik denk dat je in de war bent ment iemand anders?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou Fann wist ern vriendin vorige week al te vertellen. Iets met Mercurius of sterren die zo stasn dat afspraken niet goed gaan. Dit duurt volgens haar tot 11 februari. Ik lette er eerst niet op maar als de ene na de andere afspraak dezr en vorige week ineens overhoop liggen?
nah... zal allemaal wel meevallen, ik ga niet alles teruglezen nu hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit even terug te lezen, maar naast dat je erg onvriendelijk bent tegen een nieuweling geef je ook nog eens kut advies.
In een reeks (zoals een SC) open je een nieuw deel. Niet een nieuw topic. Dat zou jij zeker moeten weten.
Ga maar even een uurtje in de schaamhoek staan ofzo.
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door 1 ongestelde user?
ik ben bang dat Dees ook slecht nieuws had vandaag aan haar post te zien...quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
was er nu vandaag uitslag van je zus?
Tis wel heel erg met jouquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben handjes hagelslag aan het eten, bij gebrek aan chocola
oe warme chocomel is ook wel lekker nu je het toch over chocola hebt, zit toch een happy stofjequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben handjes hagelslag aan het eten, bij gebrek aan chocola
Ja valt wel mee volgens mij ....quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... zal allemaal wel meevallen, ik ga niet alles teruglezen nu hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |