quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:12 schreef chufi het volgende:
Het is allemaal de schuld van KT want hij begon er vanochtend over te zeiken ....
Ik heb Deisyy beloofd om te wachten tot vanavond. Dan zal ik in FB wel even in gaan op die huilebalk.quote:
Gun iedereen nou even de mogelijkheid om bier, fris en chips vooraf in te kunnen slaan...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:27 schreef chufi het volgende:
Dees lurkt gewoon mee vanaf dr werk hoor....
Alles weer een beetje normaal bij jou, na je kutdag van gisteren?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb besloten ermee te stoppen voor vandaag, dus u kunt allen los gaan, dan drink ik ondertussen mijn thee.
De situatie is nog steeds hetzelfde en die is kut, maar ik moet toch een keer weer onder mijn dekbed vandaag komen, dus dat heb ik vanmorgen maar gedaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles weer een beetje normaal bij jou, na je kutdag van gisteren?
Is het n.a.v. je zus of gaat het om je zoon?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De situatie is nog steeds hetzelfde en die is kut, maar ik moet toch een keer weer onder mijn dekbed vandaag komen, dus dat heb ik vanmorgen maar gedaan.
Beiden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het n.a.v. je zus of gaat het om je zoon?
Begrijpelijk dat het teveel was... Op welke termijn wordt je zus geopereerd?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beiden.
Gisteren is de operatie van mijn zus besproken en de risico's zijn aanzienlijk, maar niet opereren is een nog groter risico.
En gisteren te horen gekregen dat nu mijn zoon eindelijk een indicatie heeft, hij op een wachtlijst van 2-3 jaar komt te staan.
Dat was even teveel.
Ze moet eerst nog voor wat onderzoeken, dus het zal over een week of twee zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat het teveel was... Op welke termijn wordt je zus geopereerd?
Ho ja dat is dan wel erg kort dag .... Sterkte iigquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze moet eerst nog voor wat onderzoeken, dus het zal over een week of twee zijn.
Thanksquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ho ja dat is dan wel erg kort dag .... Sterkte iig
Bedankt! Dat heb ik dan ook maar gedaan, zonder fles wijn trouwensquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:04 schreef Eska het volgende:
Deisyy, wat beroerd om dat zo te horen (en te verwerken) te krijgen....![]()
Kan me goed voorstellen dat je dan inderdaad het liefst gewoon helemaal zou willen wegkruipen onder je dekbed, ja.
Sterkte!
Die fles wijn wacht wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt! Dat heb ik dan ook maar gedaan, zonder fles wijn trouwens
Weet je wel hoe glad het buiten is????quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gun iedereen nou even de mogelijkheid om bier, fris en chips vooraf in te kunnen slaan...
Als het zo glad is, ga je maar op de scheve schaats...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe glad het buiten is????
Moet jij niet met de trein?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe glad het buiten is????
Sterkte met alles, zulke dingen zijn nooit leuk, klinkt afgezaagd, maar C'est la Vie.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze moet eerst nog voor wat onderzoeken, dus het zal over een week of twee zijn.
Nog nietquote:
Sterkte met de situatie rondom je zus.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beiden.
Gisteren is de operatie van mijn zus besproken en de risico's zijn aanzienlijk, maar niet opereren is een nog groter risico.
En gisteren te horen gekregen dat nu mijn zoon eindelijk een indicatie heeft, hij op een wachtlijst van 2-3 jaar komt te staan.
Dat was even teveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |