Ja dan valt het tegen... Ik heb dat soort dingen wel eens overwogen maar nog nooit aangeschaft...quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, te veel aanmeldingen ofzo, gezeur tussen bedrijfje en Groupon, kreeg netjes geld terug. Ging ook zo met een klusbedrijf en een schilder, heel fijn als je een verhuizing aan het plannen bent...not.
met die schilder heb ik echt ruzie gemaakt, op het tijdstip dat hij zou komen om de klus op te nemen belde hij dat hij niet kon en een paar uur later zei hij dat hij er helemaal vanaf zag, hij ging het niet doen. Terwijl we dus al een afspraak hadden en de klus veel meer uren was dan de Groupon, dus de rest tegen regulier tarief. Eikel. Uiteindelijk viavia gelukkig nog een mannetje weten te regelen, want ja, de vloer zou gelegd worden en de levering van de meubels er achteraan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan valt het tegen... Ik heb dat soort dingen wel eens overwogen maar nog nooit aangeschaft...
in dit geval was ruzie de enige optie. Heb 'm nog achter z'n vodden moeten zitten dat hij bij Groupon moest melden dat hij de klus niet ging doen, zodat ik mijn geld terug zou krijgen.hij vond dat ik dat maar moest doen, het was volgens hem mijn probleem hoe ik mijn geld terug zou krijgen? Nul zakelijk inzicht, die man.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ruzie maken helpt nooit, altijd blijven lachen.
Hier nog 1 keer per week... Had ik eens wat neergezet, waren ze in staking... Kon je wel goed zien wat er nog bleef liggen en wat er verdweenquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier is het grofvuilophalen afgeschaft, je moet het nu zelf gaan brengen. Erg jammer voor het hergebruik, nu moet je het in containers smijten ipv dat iemand die het kan gebruiken het langs de straat mee kan nemen voordat de ophaalwagen komt. Ik denk dat ik binnenkort maar wat meubels op marktplaats zet met ' gratis op te halen'.
Komen die langs en vragen dan Piet he je nog ouwe meuk?quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
De situatie is ideaal hier
Er zitten 2 dagen per week wat vrijwilligers waar alles heen kan
Ik breng relatief weinigquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Komen die langs en vragen dan Piet he je nog ouwe meuk?
Hahaha echt he ....quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik breng relatief weinig
Overbodige PC kasten gaan naar Russische autovakman, die hergebruikt ze om stukken in auto's te lassen.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik breng relatief weinig
Overbodige PC kasten gaan naar Russische autovakman, die hergebruikt ze om stukken in auto's te lassen.
Grote woorden zeggen weinig het gaat om het bewustzijn van de mogelijkheden die er zijn hoe klein ook.quote:
De link is gemaaktquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn auto is weer jaar goedgekeurd met 0 onkosten.
Stel ik heb een afreken party in de buurt en heb nog tatata nodig ....quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Ik regel zijn PC, hij mijn auto, ouderwetse ruilhandel.
Alles is te regelen sjoef.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel ik heb een afreken party in de buurt en heb nog tatata nodig ....
Daarom... Ik zit hier ook alleen maar een beetje te fantaseren over iets waar ik gelukkig mee te maken krijg ... Alles wat je op film ziet is niet echt ...quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom zou je dat zijn? Irl ben je toffe gozert.
Het boek schrijven laat ik aan sig over.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom... Ik zit hier ook alleen maar een beetje te fantaseren over iets waar ik gelukkig mee te maken krijg ... Alles wat je op film ziet is niet echt ...
Dutch Spanish connectionquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Regel ik wel ff voor je dan.
Je bedoelt wanneer ze allang van huis zijn...quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Snap dat gezeik nooit zo, slaap overal dwars doorheen.
De studentes zijn tof, die ontvangen pakketjes voor me, daar zit een dubbele betonnen muur tussenquote:Op donderdag 5 februari 2015 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
De andere buren ... Niet die studentes toch..?
Vete a la mierda Cabronquote:Op donderdag 5 februari 2015 03:35 schreef El_Matador het volgende:
Ah, de bejaardensoos is nog wakker.
Nog de beste wensen.
Mijn muts kan zelfs stofzuigen naast het bed, ik slaap gewoon door.quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt wanneer ze allang van huis zijn...
Según los pocos informados, ya estoy en la mierda, marica.quote:
Wijsheid komt met de jaren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:35 schreef El_Matador het volgende:
Ah, de bejaardensoos is nog wakker.
Nog de beste wensen.
Que te ha pasado hijo mio ?quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Según los pocos informados, ya estoy en la mierda, marica.
Nada mal, al contrario. Me refiero a la gente que piensa que latino-américa es el horror del mundo.quote:
Dat merk ik heel duidelijk, fijn om weer es tussen wijzen te vertoeven.quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren.
En ook nog de beste mensen.
Dat ik met weemoed en een stukje tevredenheid kijk hoe het vergaat in Latijns-Amerika versus de rest van de wereld, Zuid-Oost Azie en Australie uitgezonderd...quote:
Dat maakt niet uit, soms kom je wel wijs over.quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat merk ik heel duidelijk, fijn om weer es tussen wijzen te vertoeven.
Ik ben inmiddels een week nog slechts 4 jaar verwijderd van de officiele status in dit topic...
Dank je.quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, soms kom je wel wijs over.
Ai que te puedo decir.. Solo tengo Europa y Brasil en mi equipaje ... A Colombia siempre pienso en pais de drogas y putas ... Se que hay mas .. Y no es asi.. Como te lo llevas con tu novia ?quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nada mal, al contrario. Me refiero a la gente que piensa que latino-américa es el horror del mundo.
Veo el Medio Oriente, Europa y Estados Unidos y nuestra riqueza y me siento aún mejor.
De post is het waard om een eenmalige uitzondering te maken, Piet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
BNW kom ik liever niet, mijn buurman is al zoek, mijn maat verdwenen in de jungle.
Vergeet dit soort shit, please.quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:47 schreef chufi het volgende:
A Colombia siempre pienso en pais de drogas y putas .
Ben er nooit geweest, maar okquote:Op donderdag 5 februari 2015 03:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeet dit soort shit, please.
quote:
quote:
Je hebt een samenvatting gemaakt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De post is het waard om een eenmalige uitzondering te maken, Piet.
Wie is Anne?quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Anne, de wereld is niet moii.
Maar jij kan de wereld een beetje mooier kleuren.
Wijze woordenquote:Op donderdag 5 februari 2015 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar jij kan de wereld een beetje mooier kleuren.
Niks Stop That Train, ik mag weer met de NS mee vandaag...quote:
namens mijn buren bedankt !!quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die hard opzetten paar minuten in de auto en het ijs trilt van de ramen.
Heb nu al medelijden met je.quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks Stop That Train, ik mag weer met de NS mee vandaag...
Nope, helemaal niet belangrijk, maar omdat je er over begon was ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja, ik heb gemerkt dat ik voorheen misschien op de verkeerde fora zat, maar nu vind ik mijn weg al wat beter als 40+er.
De naam van mijn eerste account? Ach ja, is die nu relevant? Niet echt.
Ik ben er weer dat is belangrijker vind ik.
Ik had een voormalige collega die ook in Delft woont. Als het dan glad was kon het gebeuren dat het onmogelijk was om de wijk uit te komen omdat ie over een onneembaar bruggetje heen moest hetgeen onmogelijk was .... Dus bleef ie maar gewoon thuisquote:Op donderdag 5 februari 2015 07:36 schreef just me het volgende:
Ik ga maar een beetje haast maken vanmorgen, auto schoonkrabben en proberen de straat uit te komen..
Strijkplankquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar zal ik eens beginnen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Veel te vroeg om te gaan klussen.quote:
Heb je zin om nog wat tegelwerk in de keuken bij mij schoon te komen maken? Je bent nu toch op dreef.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Inmiddels staat er een was aan en ik zit aan het ontbijt
nee, geen zin in. Als ik vandaag de keuken opgeruimd krijg en 2 kamers gestofzuigd, dan ben ik al blij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je zin om nog wat tegelwerk in de keuken bij mij schoon te komen maken? Je bent nu toch op dreef.
Ik vergat helemaal smakelijk te zeggen zojuist. Bij deze.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, geen zin in. Als ik vandaag de keuken opgeruimd krijg en 2 kamers gestofzuigd, dan ben ik al blij.
Werkt goed als voorbereiding, eerst het ergste weghalen met dat ding scheelt je een hoop schrobben.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ook een stoomreiniger staan, nog niet gebruikt, maar lijkt me ideaal voor de badkamer en keuken.
Ik heb geen frituurpan, scheelt een boel gedoe. Heb er ook echt geen ruimte voor.
En dan de gouden tip tegen vet: Dasty!
Werken doe ik niet aan, niks voor mij. En nee, ik ben geen beroepswerkloze.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze maand is het waarschijnlijk wat rustiger qua werk, kom ik eindelijk weer een beetje aan mijn huishouden toe.
Ochermquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:45 schreef Pavement het volgende:
Mijn stofzuiger is in 2 gebroken
En nu ligt mn hele arm open![]()
ik ben zielig nu
jij was huisman, toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Werken doe ik niet aan, niks voor mij. En nee, ik ben geen beroepswerkloze.
Als je vannacht goed hebt opgelet, toen we retro bezig waren, weet je wat ik voorheen gedaan heb als dagelijkse bezigheid.
Mijn stoomreiniger staat in ieder geval aan, nu even wachten tot pijltje in het groene gebied staat en dan kan ik aan de slag. jippie!!
Voor het eerst dat ik hoor dat iemand een stofzuiger in 2-en krijgt, erg knap.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:45 schreef Pavement het volgende:
ik ben zielig nu
ach gossie. Zie het als een teken dat huishouden niks voor je isquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:45 schreef Pavement het volgende:
ik ben zielig nu
Yep, huisman/huisvader, maar ik heb nu nog maar 2 kleintjes van een half jaar in huis.quote:
Nou, ik was lekker bezig met zuigen en kwam onder de bank vast met het uiteinde ik trekken maar dat lukte niet. Dus gaf hem een duw (de stang) en toen brak ie in 2 en mn arm glee door.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ocherm
Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Je stofzuiger in tweeën en je arm open?
hier ben ik het volkomen mee eens alleen er is niemand die het anders doetquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ach gossie. Zie het als een teken dat huishouden niks voor je is
Verrek, Mo is een mannetjequote:
Nee, dat mag niet. Ik zou teruggaan naar de winkel waar je hem gekocht hebtquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nou, ik was lekker bezig met zuigen en kwam onder de bank vast met het uiteinde ik trekken maar dat lukte niet. Dus gaf hem een duw (de stang) en toen brak ie in 2 en mn arm glee door.
Ding is net een half jaar oud. Dat mag toch niet gebeuren
had ik maar nooit een opleiding huishoudkunde afgemaakt, iedereen denkt dan kan hij zelf wel niemand die me ooit komt helpen. Ik ben ook zielig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
hier ben ik het volkomen mee eens alleen er is niemand die het anders doet
Ja bij bol maar de wielen waren ook al afgebroken en de zuigmond ook al een keer, heb alles bijelkaar in een doos geflikkerd en zo maar ff retour zendenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet. Ik zou teruggaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt
Mo is meer een eigenheimer, ben geen stereotype man. Zou ik een verwijfd type zijn dan? Geen idee. Mo is wel afgeleid van mijn echte voornaam, dat dan weer wel en Muffin zit een heel verhaal achter.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek, Mo is een mannetje![]()
Ik had niet naar de m/v bij de naam gekeken, maar vond Mo_Muffin een echte vrouwennaam (Monique die van muffins houdt.
Doe er een foto van je open arm bij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja bij bol maar de wielen waren ook al afgebroken en de zuigmond ook al een keer, heb alles bijelkaar in een doos geflikkerd en zo maar ff retour zenden
Tijd voor een huishoudtoeslag voor single mannen die niet kunnen huishoudenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
had ik maar nooit een opleiding huishoudkunde afgemaakt, iedereen denkt dan kan hij zelf wel niemand die me ooit komt helpen. Ik ben ook zielig.
Heb het wel vermeld in de textquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe er een foto van je open arm bij.
2 ukkies? Da's best wat werk. Maar jij had toch al volwassen kinderen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep, huisman/huisvader, maar ik heb nu nog maar 2 kleintjes van een half jaar in huis.
Maar die zijn nogal druk. Dus werk zat.
Das toch verschrikkelijk in wat voor een maatschappij leven wij eigenlijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Tja, ik werk omdat er anders geen geld binnenkomt en het huishouden doe ik een beetje, omdat niemand anders het doet
40+ zit vol met eigenheimers en je hoeft nog niet verwijfd te zijn als je geen stereotype man bent. Niets mis met verwijfd trouwens, al zal niet iedereen het daar mee eens zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mo is meer een eigenheimer, ben geen stereotype man. Zou ik een verwijfd type zijn dan? Geen idee. Mo is wel afgeleid van mijn echte voornaam, dat dan weer wel en Muffin zit een heel verhaal achter.
Neeeeeee, ik ben geen Mohammed!!!!quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40+ zit vol met eigenheimers en je hoeft nog niet verwijfd te zijn als je geen stereotype man bent. Niets mis met verwijfd trouwens, al zal niet iedereen het daar mee eens zijn.
Welkom Mohammed!
Schud anders nog wat ketchup in de doos om het drama compleet te maken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heb het wel vermeld in de text
Met hier en daar wat buitenproportionele woorden
Dat was de enige mannennaam die bij Mo leek passenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neeeeeee, ik ben geen Mohammed!!!!
ik zat te overwegen om erin te schijten, maar goed die jongens van die daar werken kunnen er natuurlijk ook niks aan doenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schud anders nog wat ketchup in de doos om het drama compleet te maken.
Maurice dan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.aldi.nl/aldi_robotstofzuiger_48_5_10390_10017.html
Er zijn wel meer namen waar je Mo van kan maken hoor.
Moquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was de enige mannennaam die ik me bij Mo leek passen
Dat niet natuurlijk, maar als ik dit visualiseer moet ik wel heel hard lachen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik zat te overwegen om erin te schijten, maar goed die jongens van die daar werken kunnen er natuurlijk ook niks aan doen
Nu ga je te ver. Dat is toch een homonaam, en nee ik heb niks tegen homo'squote:Op donderdag 5 februari 2015 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maurice dan.
Maar de meeste Mauricen worden toch afgekort als Maupie of Maus?
Je hebt gelijk, ik dacht even in stereotype voornamen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mo
Modest
Modestus
Moed
Moen
Moene
Moise
Mojoto
Molert
Molle
Mollo
Mombert
Monse
Montana
Monte
Montgomery
Monty
Monulfus
Monulphus
Mook
Moor
Moors
Dan moet het Maurits zijn, wat ik dan weer een homonaam vind.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. Dat is toch een homonaam, en nee ik heb niks tegen homo'sBen er zelf geen hoor.
Je zit er warmpjes bij.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet het Maurits zijn, wat ik dan weer een homonaam vind.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet het Maurits zijn, wat ik dan weer een homonaam vind.
Wie is BB? Een ex van Deissy?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dit jouw onderbewuste BB-reflex die hier opspeelt?
quote:
Dat vond ik een tenenkrommend programmaquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Deisyy heeft geen exen die is al 100 jaar samen met haar man.
BB is Big Brother in dit geval. De serie waardoor FOK! is ontstaan.
Live muziek op LP?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:49 schreef Kingstown het volgende:
Echt he....wat een achterlijke debielen zijn er ook. LP's draaien mag niet, maar CD's wel.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)raaien-mag-wel.dhtml
Ja zeg het maar. Ik snap er geen reet van. Dat soort pennenlikkers krijg ik een beetje kromme tenen van.quote:
Dat is idd wel een heel onnavolgbare 'logica'....quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:49 schreef Kingstown het volgende:
Echt he....wat een achterlijke debielen zijn er ook. LP's draaien mag niet, maar CD's wel.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)raaien-mag-wel.dhtml
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:53 schreef FANN het volgende:
Jezus was is het druk geweest gisterenik kan het niet meer bijhouden
quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:12 schreef Kingstown het volgende:
Wat hebben jullie trouwens achterlijk veel gepost vanavond. de tering zeg.
Ik kwam een keer van een concert, word ik aangehouden, ik was te voet onderweg de kortste weg naar huis. Vraagt die idioot waar gaat het heen en heb je gedronken? Ik zeg, ik ben onderweg naar huis, te voet, de kortste weg, en ja ik heb flink gezopen!!quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja zeg het maar. Ik snap er geen reet van. Dat soort pennenlikkers krijg ik een beetje kromme tenen van.
Doe dat in het verkeerde café en ze gooein je in je onderbroek de straat weer op.
Ik wist niet meer van ophouden door die nostalgie.quote:
http://www.telegraaf.nl/d(...)ben_meer_seks__.htmlquote:Emoji-gebruikers hebben meer seks
Singles die emoticons gebruiken in hun chatberichten hebben vaker seks dan degene die het bij woorden alleen houden. De populairste emoticons hebben dan ook een flirterig karakter.
Uit onderzoek van datingsite Match.com onder 5675 Amerikaanse singles blijkt dat 54 procent van de emoji-gebruikers in 2014 seks hadden vergeleken met 31 procent van de singles die de icoontjes niet gebruikten. Bovendien heeft 64 procent van de mannen en 46 procent van de vrouwen die regelmatig emoticons gebruiken de afgelopen maand gemeenschap gehad.
Niet alle emoticons zijn even populair onder singles. Zo is het niet verstandig om de arrogante ‘Information Girl’ emoji naar potentiële dates te versturen. Ook de traditionele lippen emoji is geen garantie voor succes.
Onderzoekster Helen Fisher laat tegenover Time weten dat reguliere gebruikers van emoji’s niet alleen profiteren van meer seks, maar ook vaker een date scoren. Bovendien zijn ze een stuk trouwlustiger. Uit het onderzoek blijkt dat 62 procent van de emoji-gebruikers wil trouwen tegenover 30 procent van de ondervraagden die nooit emoticons gebruiken.
Maurice, die het met Karin de getrouwde vrouw deed.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dit jouw onderbewuste BB-reflex die hier opspeelt?
Dat doen we allemaal wel eens toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maurice, die het met Karin de getrouwde vrouw deed.
Begrijp ik goed dat jij een tweeling van een half jaar hebt?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo pauze, moet de stoomreiniger dadelijk weer met water vullen en wachten tot ie weer opgewarmd is.
En geen hond die me komt helpen.
Tijd voor een peukje in ieder geval tussendoor moet ik die 2 gekken hier ook nog in de gaten houden.
Ik heb het nog nooit met een getrouwde vrouw gedaanquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat doen we allemaal wel eens toch?
Zegt meer over de betreffende vrouw dan de man die er gebruik van maakt.
Min of meer, alleen zijn die van een half jaar poezen, maar ik ben ook vader van tweeling kinderen toevallig, maar daar hoef ik niet meer op te passen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat jij een tweeling van een half jaar hebt?
Emoji's zijn voor sippe huisvrouwtjes van 54...jaja.quote:
Dat is toch ook de enige die helemaal niets meer ermee te maken wil hebben en alle interviews/terugblikken e.d. weigert?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:04 schreef Deisyy het volgende:
Maurice, die het met Karin de getrouwde vrouw deed.
ik ook niet hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit met een getrouwde vrouw gedaan
Voelt hetzelfde. Alleen worden ze gebeld en krijgen de vraag, waar ben je? En dan zeggen ze ow ik ben bij een vriendin.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wel. Meermaals zelfs, maar het is niet veel anders als met een ongetrouwde vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijken verdorie alleen maar lief, maar ondertussen, het zijn net vrouwen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
daar zou ik slecht tegen kunnenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voelt hetzelfde. Alleen worden ze gebeld en krijgen de vraag, waar ben je? En dan zeggen ze ow ik ben bij een vriendin.
Ach, ik had er geen last van, ze vragen ja niet naar mij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar zou ik slecht tegen kunnen
Ik bel zelden. Veel goedkoper.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap dat hele gebel sowieso niet.
Ik vind poezen momenteel een stuk leuker dan kinderen, maar het is wel toevallig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Min of meer, alleen zijn die van een half jaar poezen, maar ik ben ook vader van tweeling kinderen toevallig, maar daar hoef ik niet meer op te passen.
Dat zou ik eigenlijk niet weten, het is stil rond alle ex-BB'ers, volgens mij. Wel kom ik af en toe Martin nog tegen, hij was de allereerste bewoner die naar huis gestuurd werd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:13 schreef Kingstown het volgende:
Dat is toch ook de enige die helemaal niets meer ermee te maken wil hebben en alle interviews/terugblikken e.d. weigert?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze zijn liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijken verdorie alleen maar lief, maar ondertussen, het zijn net vrouwen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Daar kies je dan toch zelf voor.... of niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar zou ik slecht tegen kunnen
Een kind of een poes?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou het best leuk vinden hoor, een kleintje.
Dat vroeg ik me ook af. De buurman is ook nog een optie.quote:
Daarom kan het je nog wel leuk lijken om er 1 te hebben, maar goed....ik neem nu maar aan dat je een baby bedoelt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:33 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ben allergisch voor katten, beetje opletten hoor
Die kinderen zijn groot, en die poezen zijn nog jong dus erg druk en ondeugend, maar ik heb al mijn hele leven poezen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind poezen momenteel een stuk leuker dan kinderen, maar het is wel toevallig.
Dit zijn de mijne, 5 jaar geleden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kinderen zijn groot, en die poezen zijn nog jong dus erg druk en ondeugend, maar ik heb al mijn hele leven poezen.
Altijd poezen geen katers en ik neem ze altijd van 12 weken, tot ze doodgaan en dan neem ik een pauze van 2 maanden en weer nieuwe.
Nu ben ik dus aan mijn 3e keer begonnen. Ze worden altijd oud bij mij.
Vertel mij watquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Over het hebben van kinderen is mijn mening nogal verdeeld. Het ene kind is het andere niet ook al voed je ze hetzelfde op.
Hoeveel heb je er dan wel niet?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wilde altijd kinderen hebben en meer dan 1 nou dat is me aardig gelukt.
Ik haal de spoiler weer weg, gemist? Jammer dan.
Echt?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een stoere zoon op de foto gezien
Beetje lui eerder.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Voet op de monitor is een stoere pose
daar hebben we een smoelenboek voorquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind zomaar een foto van Doedezemaar.![]()
[ afbeelding ]
Ze is op aan het ruimen met haar bezem.![]()
Zeg me niet dat je dit niet bent.....quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar hebben we een smoelenboek voor
Deze posting heeft een linkje nodig:quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
daar hebben we een smoelenboek voor
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind zomaar een foto van Doedezemaar.![]()
[ afbeelding ]
Ze is op aan het ruimen met haar bezem.![]()
Mijn stoommachine staat inmiddels uit, morgen weer een ander ietsquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zijn jullie nog wel op aan het ruimen of toch maar op de bank gaan liggen?
In welke volgorde? Eerst de randjes en daarna je tanden of andersom?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:12 schreef Deisyy het volgende:
Mijn bed is verschoond en mijn badkamer is schoon, inclusief de randjes bij de douchecabine die ik met een tandenborstel heb bewerkt.
Nu wachten tot mijn zoon klaar is om naar onze afspraak te gaan.
zo erg is het bij mij gelukkig niet, maar er moet nodig opgeruimd wordenquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:12 schreef drakin het volgende:
Ik zie nu pas deze SC, van wie is dat zootje in de OP?
PP waarschijnlijk, want die heeft hem toch geopend..quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:12 schreef drakin het volgende:
Ik ook, maar afgelopen jaar is er al veel opgeruimd(ik kan mijn piano weer zien) en er is nog veel meer dat komend jaar de deur uit gaat.quote:
Ik zei toch dat ze hier (te) snel gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:12 schreef drakin het volgende:
Neem aan dat de voegen die kleur hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Dan val ik nog reuze mee denk ik.
Ja, ik ben bezig geweest, tussendoor en ik ga van hoek naar hoek.
Valt wel mee, ik ben al bijna bij en doe toch ook huiswerk tussendoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ze hier (te) snel gaan.
Goed he, ben ik de hele dag mee bezig geweest, met 1 hoek, maar als ik het doe dan ook goed, anders kan ik net zo goed niks doen.quote:
Die voegen waren ooit wit, maar ik moet nodig de keuken witten weerquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat de voegen die kleur hebben
krijgt je stomer dat niet schoon?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die voegen waren ooit wit, maar ik moet nodig de keuken witten weer
De tijden dat het een week duurde voordat er 1 SC vol zit zijn idd voorbij, maar meestal is het nog redelijk te volgen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:29 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zei toch dat ze hier (te) snel gaan.
Ik gooi de boel wel vol, ik plemp graag plaatjes neerquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De tijden dat het een week duurde voordat er 1 SC vol zit zijn idd voorbij, maar meestal is het nog redelijk te volgen.
Het begint buiten de SC wel steeds drukker te worden en dat vind ik zelf wel een leuke ontwikkeling.
Hele dag met 1 hoek? Hoe vies was die hoek dan wel niet????quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed he, ben ik de hele dag mee bezig geweest, met 1 hoek, maar als ik het doe dan ook goed, anders kan ik net zo goed niks doen.
Die hoek staat normaal de friteuse, die had ik al maanden niet gebruikt, die heb ik gisteren schoongemaakt, is weer als nieuw. maar die hoek moest ook even voor ik de friteuse weer terugzet en met vloeibaar vet vul.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Hele dag met 1 hoek? Hoe vies was die hoek dan wel niet????
Pas op hoor, straks is die hoek weer vies.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk eerst een hapje eten tussendoor.
[ afbeelding ]
Zo een zet ik binnen een 10 minuten in elkaar, maar ik wil eerst nog 2 vuilniszakken van balkon naar de container brengen, moet ik me eerst aankleden.
Nee hoor, dit komt niet uit de friteuse, daar zit ook nog geen vet in.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks is die hoek weer vies.
Ja doe maarquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, dit komt niet uit de friteuse, daar zit ook nog geen vet in.
Wil iemand de hamburger tip van me hebben?
Maar die hoek is wel schoon nu, dus kun je die weer gebruiken om eten klaar te maken, om iets vies te maken hoef je geen friteuse te hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, dit komt niet uit de friteuse, daar zit ook nog geen vet in.
Wil iemand de hamburger tip van me hebben?
Aanrecht heeft 2 zijden, links en rechts naast de gootsteen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die hoek is wel schoon nu, dus kun je die weer gebruiken om eten klaar te maken, om iets vies te maken hoef je geen friteuse te hebben.
Nee voor het recept, vanavond staat al Fazant op het menu.
Loop je dan ook door de keuken met aan elke kant een deur?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aanrecht heeft 2 zijden, links en rechts naast de gootsteen.
Die andere kant was al schoon dus.
Nee, open aan 1 kant, is ook maar 2 x 2 mtr.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Loop je dan ook door de keuken met aan elke kant een deur?
Niks mis met schoonhouden, moeten mannen ook doen, mijn zoon zorgt hier altijd voor de afwas en houd dus 1 kant van het aanrecht schoon.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aanrecht heeft 2 zijden, links en rechts naast de gootsteen.
Die andere kant was al schoon dus.
Ik lijk wel een wijf.![]()
Maar toch is het geen hoek?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, open aan 1 kant, is ook maar 2 x 2 mtr.
Eet smakelijk straksquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier staat de basis voor de soep op
Ik kan gewoon niet tegen smerige plekken om te eten, ik heb al een eetprobleem, dus wat ik eet moet schoon bereid zijn en lekker.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks mis met schoonhouden, moeten mannen ook doen, mijn zoon zorgt hier altijd voor de afwas en houd dus 1 kant van het aanrecht schoon.
En terecht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen smerige plekken om te eten, ik heb al een eetprobleem, dus wat ik eet moet schoon bereid zijn en lekker.
Jawel 1 kant is muur en andere kant open, past net een aanrecht in van 3 kastjes breed en andere kant een koelkast en fornuis, en dan heb je een pad over om te bewegen, lopen kan je er niet, is 2 x 2 mtr.quote:
Is de vloer dan ook schoon in jouw keuken?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen smerige plekken om te eten, ik heb al een eetprobleem, dus wat ik eet moet schoon bereid zijn en lekker.
Ik eet niet van de vloer, maar die is vrij schoon en er ligt een grote mat op.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Is de vloer dan ook schoon in jouw keuken?
mtr is idd 3 kastjes met nog net iets ernaast eventueel, maar dan heb je dus een blinde muur als je aan 2 kanten aanrecht hebt. of zit er een raam?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel 1 kant is muur en andere kant open, past net een aanrecht in van 3 kastjes breed en andere kant een koelkast en fornuis, en dan heb je een pad over om te bewegen, lopen kan je er niet, is 2 x 2 mtr.
Je kan 2 stappen maken.
Blinde muur. En er past niks naast het aanrecht, en ik heb maar 1 aanrecht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:54 schreef drakin het volgende:
[..]
mtr is idd 3 kastjes met nog net iets ernaast eventueel, maar dan heb je dus een blinde muur als je aan 2 kanten aanrecht hebt. of zit er een raam?
rustig aan dan maarquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:49 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Eet smakelijk straksIk kook vandaag niet, voel mezelf te beroerd en dochterlief vind het heeeeelemaal niet erg om b.v. een tosti te eten
Graag gedaan, je kunt hier ten alle tijden terechtquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Overigens, ik wil jullie bedanken, best gezellig hier.
Zie mijn onderschrift.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Overigens, ik wil jullie bedanken, best gezellig hier.
Zie mijn onderschrift.
Meestal ben ik niet zo aardig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Graag gedaan, je kunt hier ten alle tijden terecht
O je bent dus alleen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Groot genoeg voor mij . Ik zou niet anders willen hebben. Ik had ooit een groot huis, blij dat ik er vanaf ben.
Ik zit lekker hier, hoog en droog. En woonkamer is groot genoeg.
1 slaapkamer is ook zat.
Ga dan maar weer verder met schoonmaken...quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meestal ben ik niet zo aardig.
Dat ja , zoiets had ik ook vroeger..quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:04 schreef drakin het volgende:
[..]
O je bent dus alleen?
Nu stel ik je keuken voor, ook ooit hoog en droog zoiets gehad alleen eindigde de blinde muur als een deur naar het balkon.
6quote:
Waarom sluiten alle topics op Fok bij maximaal 301?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
5...Waarom sluit dit topic eigenlijk?
2 nog!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |