Je bedoelt wanneer ze allang van huis zijn...quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Snap dat gezeik nooit zo, slaap overal dwars doorheen.
De studentes zijn tof, die ontvangen pakketjes voor me, daar zit een dubbele betonnen muur tussenquote:Op donderdag 5 februari 2015 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
De andere buren ... Niet die studentes toch..?
Vete a la mierda Cabronquote:Op donderdag 5 februari 2015 03:35 schreef El_Matador het volgende:
Ah, de bejaardensoos is nog wakker.
Nog de beste wensen.
Mijn muts kan zelfs stofzuigen naast het bed, ik slaap gewoon door.quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt wanneer ze allang van huis zijn...
Según los pocos informados, ya estoy en la mierda, marica.quote:
Wijsheid komt met de jaren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:35 schreef El_Matador het volgende:
Ah, de bejaardensoos is nog wakker.
Nog de beste wensen.
Que te ha pasado hijo mio ?quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Según los pocos informados, ya estoy en la mierda, marica.
Nada mal, al contrario. Me refiero a la gente que piensa que latino-américa es el horror del mundo.quote:
Dat merk ik heel duidelijk, fijn om weer es tussen wijzen te vertoeven.quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren.
En ook nog de beste mensen.
Dat ik met weemoed en een stukje tevredenheid kijk hoe het vergaat in Latijns-Amerika versus de rest van de wereld, Zuid-Oost Azie en Australie uitgezonderd...quote:
Dat maakt niet uit, soms kom je wel wijs over.quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat merk ik heel duidelijk, fijn om weer es tussen wijzen te vertoeven.
Ik ben inmiddels een week nog slechts 4 jaar verwijderd van de officiele status in dit topic...
Dank je.quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, soms kom je wel wijs over.
Ai que te puedo decir.. Solo tengo Europa y Brasil en mi equipaje ... A Colombia siempre pienso en pais de drogas y putas ... Se que hay mas .. Y no es asi.. Como te lo llevas con tu novia ?quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nada mal, al contrario. Me refiero a la gente que piensa que latino-américa es el horror del mundo.
Veo el Medio Oriente, Europa y Estados Unidos y nuestra riqueza y me siento aún mejor.
De post is het waard om een eenmalige uitzondering te maken, Piet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
BNW kom ik liever niet, mijn buurman is al zoek, mijn maat verdwenen in de jungle.
Vergeet dit soort shit, please.quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:47 schreef chufi het volgende:
A Colombia siempre pienso en pais de drogas y putas .
Ben er nooit geweest, maar okquote:Op donderdag 5 februari 2015 03:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeet dit soort shit, please.
quote:
quote:
Je hebt een samenvatting gemaakt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De post is het waard om een eenmalige uitzondering te maken, Piet.
Wie is Anne?quote:Op donderdag 5 februari 2015 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Anne, de wereld is niet moii.
Maar jij kan de wereld een beetje mooier kleuren.
Wijze woordenquote:Op donderdag 5 februari 2015 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar jij kan de wereld een beetje mooier kleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |