abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2015 @ 00:30:30 #126
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149376860
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat is er erger aan het verbranden van 1 piloot dan het neerschieten van 30 jonge moslimmannen op rij met Kalashnikov's?

Dat laatste is ook gewoon op internet gezet, zoals veel meer bizarre slachtpartijen van IS.
In de Islam is een onthoofding minder erg dan een verbranding blijkbaar:

Executions in Islam are part of the judicial process for capital crimes. Today, beheadings are most common capital punishment, but there are other forms of execution in Islam. In general, burning someone alive is reserved for a Muslim who betrayed Islam like one who converted to Christianity.

The fear factor is a very important part of the Islamic style of execution–and ISIS is bringing that fear factor to new heights.
Burning a prisoner alive has a dual purpose. Not only was it intended to intimidate, it is a an ISIS recruiting tool.
Beheading carried out by, videotaped by and disseminated throughout the internet by ISIS has delivered a message across the world. It is a message of fear and horror. Onlookers, especially Muslims, were mortified by this open display of barbarity. And everyone, including Muslims, became fearful of this force that was executing so many people, even Westerners.

Horrifying as it is to us all, this move to burn the Jordanian pilot alive is even more of a message than the decapitations are. And it is more of a message to the Muslims masses than it is to the Western world.
http://observer.com/2015/(...)d-a-muslim-prisoner/
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149376884
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:30 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Executions in Islam are part of the judicial process for capital crimes. Today, beheadings are most common capital punishment, but there are other forms of execution in Islam. In general, burning someone alive is reserved for a Muslim who betrayed Islam like one who converted to Christianity.

The fear factor is a very important part of the Islamic style of execution–and ISIS is bringing that fear factor to new heights.
Burning a prisoner alive has a dual purpose. Not only was it intended to intimidate, it is a an ISIS recruiting tool.
Beheading carried out by, videotaped by and disseminated throughout the internet by ISIS has delivered a message across the world. It is a message of fear and horror. Onlookers, especially Muslims, were mortified by this open display of barbarity. And everyone, including Muslims, became fearful of this force that was executing so many people, even Westerners.

Horrifying as it is to us all, this move to burn the Jordanian pilot alive is even more of a message than the decapitations are. And it is more of a message to the Muslims masses than it is to the Western world.
Dat inderdaad. Dat zag je ook met die protesten vandaag. Dat was een beetje het gevoel van "Dat ze 'm vermoorden is 1 ding, maar dat ze 'm verbranden daar zijn we echt pissig over"
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 5 februari 2015 @ 00:36:40 #128
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149376952
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat is er erger aan het verbranden van 1 piloot dan het neerschieten van 30 jonge moslimmannen op rij met Kalashnikov's?

Dat laatste is ook gewoon op internet gezet, zoals veel meer bizarre slachtpartijen van IS.
Er zijn honderden moslims vermoord door de Is over het algemeen soldaten van syrie en Irak. gewoon ge-executeerd .. heb daar in verleden al wel eens filmpjes van gepost.

Het feit waarom deze daad erger word beoordeeld dan executie via ophanging en hoofd af hakken is simpel..deze worden daar als humaan beschouwd in de Islam, en dood door verbranding is inhumaan, aldus de moslims.. dus vandaar dat ze nog pissiger zijn.

Plus Jordanie was nog aan het onderhandelen met de IS over vrijlating maar deze man was al begin van het jaar ge-executeerd dit verklaar het uitgebreide filmpje..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 5 februari 2015 @ 00:36:44 #129
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149376953
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:32 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Dat zag je ook met die protesten vandaag. Dat was een beetje het gevoel van "Dat ze 'm vermoorden is 1 ding, maar dat ze 'm verbranden daar zijn we echt pissig over"
Ja wat er tot nu toe is gebeurd is al erg zat maar dit lijkt een trigger te zijn voor de Moslim gemeenschap.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149376982
quote:

[..]

I know, vandaar ook deze post van mij in een NWS topic:

quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Rare jongens die moslims...

Verkrachten, onthoofden, executeren, afslachten en levend begraven schijnt allemaal begrijpelijk te zijn. Maar verbranden, Ho maar
  donderdag 5 februari 2015 @ 00:40:54 #131
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149377003
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

I know, vandaar ook deze post van mij in een NWS topic:

[..]

Ja dat is bekend, ze houden er eigenaardige principes op na, maar dit kan wel eens leiden tot een kookpunt in het conflict met IS en het Midden-Oosten misschien

[ Bericht 0% gewijzigd door Izzy73 op 05-02-2015 00:46:28 ]
pi_149377006
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

Er zijn honderden moslims vermoord door de Is over het algemeen soldaten van syrie en Irak. gewoon ge-executeerd .. heb daar in verleden al wel eens filmpjes van gepost.

Het feit waarom deze daad erger word beoordeeld dan executie via ophanging en hoofd af hakken is simpel..deze worden daar als humaan beschouwd in de Islam, en dood door verbranding is inhumaan, aldus de moslims.. dus vandaar dat ze nog pissiger zijn.

Plus Jordanie was nog aan het onderhandelen met de IS over vrijlating maar deze man was al begin van het jaar ge-executeerd dit verklaar het uitgebreide filmpje..
I know, maar wat mij betreft toont dit goed aan dat de meeste moslims compleet achterlijk zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 00:41:31 ]
  donderdag 5 februari 2015 @ 00:44:59 #133
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149377046
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

I know, maar wat mij betreft toont dit goed aan dat de meeste moslims compleet achterlijk zijn.
Er zijn ook genoeg achterlijke westerlingen, die barbaarse dingen doen. Het wordt hier niet getolereerd, maar wat de VS allemaal heeft uitgevreten wordt onder het matje geveegd.
pi_149377073
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:44 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg achterlijke westerlingen, die barbaarse dingen doen. Het wordt hier niet getolereerd, maar wat de VS allemaal heeft uitgevreten wordt onder het matje geveegd.
Valt ook wel mee natuurlijk. Abu Graib, Guantanamo, etc is uiteindelijk door de VS zelf naar buiten gebracht - en verantwoordelijken zijn gestraft. Sommigen athans. De VS is er dan ook niet trots op. IS is de andere kant, die posten het van "kijk ons eens even iets barbaars doen, omdat we dat kunnen"
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149377076
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien 'n stikkie,aardig wijntje en 'n leuke man voor 'n hele nacht vol van hete passie?
_O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 5 februari 2015 @ 00:50:10 #136
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149377114
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:47 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Valt ook wel mee natuurlijk. Abu Graib, Guantanamo, etc is uiteindelijk door de VS zelf naar buiten gebracht - en verantwoordelijken zijn gestraft. Sommigen athans. De VS is er dan ook niet trots op. IS is de andere kant, die posten het van "kijk ons eens even iets barbaars doen, omdat we dat kunnen"
Lang niet alle verantwoordelijken zijn gestraft, en aangezien ik van mening ben dat het filmpje niet echt is. Maar dat doet er verder niet echt toe. Kan het een bewuste strategie zijn om de boel daar nog verder te laten escaleren.
pi_149377123
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:47 schreef kalinhos het volgende:
De VS is er dan ook niet trots op.
"De VS", is dat net zoiets als "de islam"?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149377143
quote:

[..]

Ja, maar daar gaat dit topic niet over. En zo achterlijk als deze mensen zijn maar weinig westerlingen.

En ja, de VS is niet zo lief vaak.... maar in de VS heerst geen totale anarchie, zoals in de landen waar de dictators zijn weggebonjourt (met hulp van de VS, I know). Je ziet nu pas goed met wat voor een bloeddorstig volk je te maken hebt. Die moet je niet met fluwelen handschoenjes aanpakken.
pi_149377159
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, maar daar gaat dit topic niet over. En zo achterlijk als deze mensen zijn maar weinig westerlingen.

En ja, de VS is niet zo lief vaak.... maar in de VS heerst geen totale anarchie, zoals in de landen waar de dictators zijn weggebonjourt (met hulp van de VS, I know). Je ziet nu pas goed met wat voor een bloeddorstig volk je te maken hebt. Die moet je niet met fluwelen handschoenjes aanpakken.
Als ik je zo lees, zie ik mezelf van een paar jaar terug. Wel (licht) BNW, maar nog steeds vol overtuigd dat islam pure slechtheid is.

Daar ben ik wel genuanceerder over gaan denken...

Zonder ontkennende wegwuivende D'66-PvdA-GroenLinkser te worden. :7

pi_149377206
quote:
12s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als ik je zo lees, zie ik mezelf van een paar jaar terug. Wel (licht) BNW, maar nog steeds vol overtuigd dat islam pure slechtheid is.

Daar ben ik wel genuanceerder over gaan denken...

Zonder ontkennende wegwuivende D'66-PvdA-GroenLinkser te worden. :7
Zolang het onder controle gehouden wordt is er niet veel mis mee. Ken genoeg gematigde moslims die prima mensen zijn.

Het is alleen zo dat radicalisering altijd op de loer ligt en de opvattingen van die islam zijn ronduit evil.... zijn we het over eens toch?

Wil niet zeggen dat iedere moslim vatbaar is voor radicalisering, maar wel dat iedere geradicaliseerde moslim ooit meer gematigd was.

Net als met junks.... Niet iedereen die begint met een joint wordt een junk, maar alle junks zijn ooit wel met een joint begonnen.
pi_149377211
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, IS heeft er al honderden afgemaakt. Heb je de video's van massa-executies niet gezien? Ik wel... en die waren echt, kan ik je vertellen.
Maar tis moellijk om te zeggen met zekerheid waar,door wie en/of wanneer de filmen zijn gemaakt?
Tuurlijk zijn er echte filmpjes van echte vreselijk dingen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 5 februari 2015 @ 01:02:35 #142
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149377227
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daar ben ik het gedeeltelijk wel mee eens, maar ik vindt het lastig inschatten allemaal.
Ik ken genoeg Moslims die gewoon normaal zijn, wanneer jij en ik daar geboren zouden zijn zouden we ook niet beter weten. Oorlog is altijd gruwelijk. Ik praat verder niet goed wat voor gewoontes ze daar hebben. Maar het blijft lastig.
Wie heeft er uiteindelijk het meeste baat bij het conflict in het Midden-Oosten? Er zijn daar zoveel landen en groeperingen bij betrokken dat er geen touw meer aan vast te knopen is wat er precies gebeurd.
pi_149377262
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus er wordt helemaal niet gevochten in die landen? Het is allemaal nep?
Ik weet 't niet.
Ik denk dat 't moslim volk zijn ook 'voor de gek gehouden'.
De rijke Saudis e.a. zijn goede vrienden van de rijke Westerse.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 5 februari 2015 @ 01:11:25 #144
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149377293
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet 't niet.
Ik denk dat 't moslim volk zijn ook 'voor de gek gehouden'.
De rijke Saudis e.a. zijn goede vrienden van de rijke Westerse.
Tis lastig allemaal Tingo, SA speelt volgens mij ook een grote rol ja net als Qatar.
Die hebben veel gas en willen vermoedelijk een gasleiding richting Europa, zodat Rusland buitenspel kan worden gezet. Die moet door Syrië en Irak maar die geven geen toestemming.
Maar goed het is laat aan het worden, straks kan ik ook niet slapen ;)
pi_149377352
quote:

[..]

http://observer.com/2015/(...)d-a-muslim-prisoner/
Oh dear- The Observer. Ik heb fftjes heel snel wat van en over de auteur gelezen,Ik vind wat 'ie schrijft niet betriouwbaar.Hij denkt dat de Boston incident echt is.
  donderdag 5 februari 2015 @ 01:34:14 #146
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149377432
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh dear- The Observer. Ik heb fftjes heel snel wat van en over de auteur gelezen,Ik vind wat 'ie schrijft niet betriouwbaar.Hij denkt dat de Boston incident echt is.
Haha, ja misschien niet de meest "betrouwbare" bron, maar een soortgelijk verhaal is op meer sites te vinden. ^-^
pi_149377435
quote:

[..]

Misschien kunnen we wat nep electric chair executies vids analyseren.
Slaap lekker allemaal.
pi_149377478
Het past goed in dit topic, omdat IS op dit moment het heetste "islam-topic op BNW" is. Maar eigenlijk past het ook in 9/11 en het complottentopic.

Jokkebrok, ik herken precies hoe je post, in echt 90% van je posts kan ik me goed vinden, wat me -zoals jullie wel weten ):O ~O> - met maar weinig mensen gebeurt.

Maar ik herken ook hoe ik vroeger dacht en hoe dat nu veranderd is. Door BNW.

Ik begon met forummen net na en door 9/11, zoals heul veel mensen. Ik woonde toen in Lombok, tussen de moslims. Werkte met moslims, etc.

Toen kwam Pim Fortuyn en hoewel ik het niet met alles eens was, vond ik het een frisse welbespraakte en prettige verschijning.

Gedurende de jaren in moslimlanden geweest, waaronder 2 sharialanden; Iran en Soedan (3 keer). Slechts 1 keer een soort van antiWesters gevoel gehad, een agressieve Turk in Istanbul, maar dat is dan nog de meest Europese stad van de hele moslimwereld. Kon in Amsterdam ook gebeuren.

De kern van de islam, de koran, de verzen, vind ik nog steeds niet gezond, achterlijk en vervelend. De opvattingen over vrouwen, homo's en joden vind ik vreselijk.

Maar 2 dingen vallen me nu, na 14 jaar forummen op:

- verreweg de meeste moslims zijn niet zoals de koran, niet zoals die epileptische pedofiel die ze als profeet hebben. Ze zijn gewoon zoals jij en ik, maar dan met iets andere (rare) gebruiken en opvattingen
- Tingo en Izzy hebben het ook al gezegd; wat is waar? Net als iedereen dacht ik ook dat 9/11 door kutmoslims gepleegd was. Door Michael Moore begon ik te twijfelen (de beelden van de inslaande "vliegtuigen" vond ik al gelijk heel vreemd, maar stopte dat weg) maar maakte mezelf wijs "dat zo'n groot complot nooit zou kunnen". De weerstand, zelfbescherming en weigering je wereldbeeld in te ruilen voor een nuchterder (en bizardere) werkelijkheid die elke serieuze BNW'er herkent en elke niet-serieuze BNW'er zou moeten herkennen omdat dat precies het mechanisme is dat in werking treedt als de "integriteit" van NASA, VN, EU, MSM en al die andere psychopaten aan gruzelementen wordt geslagen en men dat maar niet wil accepteren (en gaat lopen trollen)

Door 9/11 en nu door dit IS-gebeuren dient zich de vraag aan; hoeveel en welk deel van het terrorisme is echt, en hoeveel en welke delen zijn gefaket. Ik geloof absoluut dat er echte moslimterroristen zijn, dat er mensen zijn die echt geloven dat ze moeten sterven voor Allah en zijn woestijnrovende profeetje, maar hoeveel is nu echt waar? Wat kun je nog wel en wat kun je niet geloven.

Met naast de schreeuwende massamedia ook stemmen die wel kritisch zijn, maar ook hun agenda en belangen hebben en niet minder hard schreeuwen, zoals de grote BNWvrienden Alex J. en David I. (achternamen mogen bij Kris en Lisanne ook niet, dus ik zal het ook over Barack Hussein O. moeten hebben, in plaats van de favoriete Obomba :+ ) en meer van dat soort lui, wordt het nog moeilijker te achterhalen wat nu ook van de "BNW-kant" klopt.

Een cruciaal woord blijft belangenloosheid. Mensen met belangen, zullen altijd in dat belang redeneren en zo hun mening verkondigen, zelfs als die de feiten totaal tegenspreken.

Daarom kan ik me ook slecht in Lambiekjes haat tegen artsen en de medische zorg verplaatsen (los van de herkenning van de belangen van BigPharma). Artsen hebben niet het belang om mensen ziek te houden en maken, daarvoor zijn er simpelweg juist teveel zieken en te weinig artsen. De artsen die ik ken (minder dan moslims :P ) zijn ook betrouwbare, zachtaardige, eerlijke mensen.

Werkelijk volkomen anders dan psychopate politici (die ik ook live heb leren kennen) en mensen met veel duisterder belangen, ook veel duisterder dan geld verdienen (wat op zich helemaal geen slecht belang is, en Japie, ik ben misschien wat meer geinteresseerd in geld dan jij, maar niet consumptie-mammon-verslaafd-neoliberal ofzoiets. Er is een tussenweg, zeg maar).

Macht en belangen zijn vaak veel belangrijker (en minder zichtbaar en daardoor gevaarlijker) dan geld. Ik ben niet voor niets libertarier. ;)

En dat slaat terug op het Midden-Oosten, PNAC, IS, Al Qaeda, Dickie C., Herr Doktor Rumsfeld (een kind van Paperclip?), Kissinger, Clintons, Bushes, Obbie Barack H., olie, wapenhandel, drone-productie, goud, grondstoffen, pijpleidingen, papaver voor heroineproductie, belangen, belangen, macht, psychopathie, nog meer belangen en hun eigen, persoonlijke jihad.

Die echte hardcore neocons, en vleugjes daarvan zie je op FOK! (helaas) terug, zijn er rotsvast van overtuigd, op religieuze gronden, dat ze een heilige oorlog voeren. Nou, dat is precies jihad. De uiterlijke jihad gaat daar precies over. Macaber-ironisch tot op de botten van Fallujah. De overtuiging dat Israel een joods land moet zijn speelt mee, maar is voor mij van ondergeschikt belang aan de veel tastbaarder belangen.

Wat is IS? Bestaat IS? Hoe zit IS in elkaar?

Geen idee.

Niemand weet het. De massamedia EN de alternatieve media geven duizenden verschillende verklaringen. De hoeveelheid misinformatie, desinformatie, half ware informatie, propaganda, antipropaganda, mesopropaganda, micropropaganda, pseudopropaganda, contrapropaganda, politieke kleuring, belangenverstrengeling en massapsychologisering zijn zo enorm bij "IS" dat het een soort mythisch monster geworden is.

Werkelijk de meest bizare gekste dingen worden geroepen "wat IS allemaal wel niet doet".

Kinderen roosteren, foetussen uit baarmoeders trekken, piloten in brand steken, koppen afhakken, massaverkrachten, genocideren, echt niets is te gek voor onze massamedia om te publiceren. En dat is allemaal waar? Echt? Hoe Hollywood moet de "werkelijkheid" zijn?

Het laatste filmpje was voor mij exemplarisch voor de marketing- en reclamecampagne van dit hele zooitje. Het voelde werkelijk totaal niet gruwelijk, eng, echt, werkelijk. Het had, los van het thema, net zo goed in de voorbeschouwing van de Champions League kunnen zitten.

Voor de kenners: de handtekening van Hill & Knowlton stond bij elke shot in Arabische calligrafieletters vol in beeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 05-02-2015 01:53:49 ]

donderdag 5 februari 2015 @ 10:53:09 #149
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_149382021
quote:
4s.gif Op donderdag 5 februari 2015 01:44 schreef El_Matador het volgende:
Het laatste filmpje was voor mij exemplarisch voor de marketing- en reclamecampagne van dit hele zooitje. Het voelde werkelijk totaal niet gruwelijk, eng, echt, werkelijk. Het had, los van het thema, net zo goed in de voorbeschouwing van de Champions League kunnen zitten.
Dus omdat jij afgestompt raakt, is het niet meer echt? :)
quote:
Voor de kenners: de handtekening van Hill & Knowlton stond bij elke shot in Arabische calligrafieletters vol in beeld.
Dat vind ik dan wel weer een grappige claim; lees jij Arabisch?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_149384089
quote:
6s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:53 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dus omdat jij afgestompt raakt, is het niet meer echt? :)

[..]

Dat vind ik dan wel weer een grappige claim; lees jij Arabisch?
Dat vroeg ik me gisteren ook al af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')