Waarom dan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja dus? Met mijn voorkennis en na het zien van het gehele filmpje kwam ik vanavond idd binnen 10 minuten tot mijn algehele overtuiging dat deze torching inderdaad nep is. Net al wat ik eerder dacht. En nu?
Snap ik ook niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer WAAR BASEER JIJ OP DAT IK VLUG GEKEKEN HEB? Ik had inmiddels genoeg gezien over dit alles maar niet het filmpje in zijn geheel. Mon dieux verder maak ik er geen woorden aan vuil![]()
Ah nee zeg dat zou ik enorm zielig vindenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien is de volgende IS vid iets met 't martelen van kittens te maken.
Misschien 'n stikkie,aardig wijntje en 'n leuke man voor 'n hele nacht vol van hete passie?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik heb er echt slecht door geslapen. Kan me gewoon niet voorstellen hoe mensen dat andere mensen aan kunnen doen.
Ik kan dat mezelf ook niet voorstellen, maar ik doe er geen oog minder dicht om. Trek het je niet zo aan, want daar doe je jezelf geen goed mee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik heb er echt slecht door geslapen. Kan me gewoon niet voorstellen hoe mensen dat andere mensen aan kunnen doen.
Nee je ging er al vanuit dat het nep is..quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja dus? Met mijn voorkennis en na het zien van het gehele filmpje kwam ik vanavond idd binnen 10 minuten tot mijn algehele overtuiging dat deze torching inderdaad nep is. Net al wat ik eerder dacht. En nu?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien 'n stikkie,aardig wijntje en 'n leuke man voor 'n hele nacht vol van hete passie?
Lief van jullie. Dankjewelquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik kan dat mezelf ook niet voorstellen, maar ik doe er geen oog minder dicht om. Trek het je niet zo aan, want daar doe je jezelf geen goed mee.
Ik ga hier niet eens op in. Jongen als jij het maar weet. Voor mij is het nep zoals al die andere video's van IS en er zal nog genoeg neppigheid volgen. Wellicht ligt het volgende filmpje al klaar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee je ging er al vanuit dat het nep is..
heeft niks met voorkeniis te maken..
Je trekt voortijdig een conclussie van iets wat je niet gezien hebt..
Hoeveel ervaring heb je met video analyse?
kan je me ook vertellen welke programering ze hebben gebruikt in het begin van het filmpje?
Welke belichtigs filter hebben ze gebruikt?
Hoe reageer jij als je in brand staat?
En hoe weet je zo zeker dat de overige lijken die in de beelden te zien waren ook nep waren?
HOE?
jij bent de video analyst!
9 minuten twijfelen klinkt nog altijd beter dan iets meteen voor waar aannemen omdat het op tv komtquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
omdat je oordeel binnen 9 minuten klaar was!
[..]
[..]
Net had ie het over titties... en nu dit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien 'n stikkie,aardig wijntje en 'n leuke man voor 'n hele nacht vol van hete passie?
Misschien biedt ie zich sneaky aan aan Lav?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Net had ie het over titties... en nu dit.Tingo is horny as shit...
Zou ie een echte of een nep vrouw hebben?
Ja- tis 'n heel ingewikkelde vorm van versiering.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Misschien biedt ie zich sneaky aan aan Lav?
Opposites attracks zegt menquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja- tis 'n heel ingewikkelde vorm van versiering.
We all have our burdens to bear.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Net had ie het over titties... en nu dit.Tingo is horny as shit...
Zou ie een echte of een nep vrouw hebben?
Zegt men...hmm,maar ik ben niet overtuigend van.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Opposites attracks zegt men
quote:Jordan's King Abdullah vowed a "relentless" war against Islamic State on their own territory
quote:Jordan, which is part of the U.S.-led alliance, had promised an "earth-shaking response" to the killing of its pilot
Ah.. nog een land dat van binnenuit gedestabiliseerd zal worden. Jordanië.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:51 schreef Izzy73 het volgende:
Jordanië heeft grootse plannen, het bufferland van Israël wil IS totaal vernietigen.
[..]
[..]
Jordanie speelt gewoon mee aan de theatre.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. nog een land dat van binnenuit gedestabiliseerd zal worden. Jordanië.
Het is ook de 1e keer dat er een moslim openlijk vermoord is door IS toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. nog een land dat van binnenuit gedestabiliseerd zal worden. Jordanië.
Nee, IS heeft er al honderden afgemaakt. Heb je de video's van massa-executies niet gezien? Ik wel... en die waren echt, kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het is ook de 1e keer dat er een moslim openlijk vermoord is door IS toch?
Er zijn nogal wat staatshoofden in die regio die harde woorden spreken nu.
Dus er wordt helemaal niet gevochten in die landen? Het is allemaal nep?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jordanie speelt gewoon mee aan de theatre.
King of Jordan heeft ook in Star Trek gespeeld:
Met dank aan Clues Forum voor de link!
Ja dat weet ik, maar toch niet op deze manier. Zo openlijk verbranden en bewust op internet gezet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, IS heeft er al honderden afgemaakt. Heb je de video's van massa-executies niet gezien? Ik wel... en die waren echt, kan ik je vertellen.
Wat is er erger aan het verbranden van 1 piloot dan het neerschieten van 30 jonge moslimmannen op rij met Kalashnikov's?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:23 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar toch niet op deze manier. Zo openlijk verbranden en bewust op internet gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |