abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149374615
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, waarom?
Nou, precies.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:02:07 #77
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149374618
quote:
6s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:00 schreef Izzy73 het volgende:
Dat filmpje van de brandende man op de dam is echt.
hoe weet je dat zo zeker was je er bij?

Hoe concludeer je dat?
waarom weet je dat zeker?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:03:01 #78
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149374659
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

hoe weet je dat zo zeker was je er bij?
Ik heb het gezien.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:04:26 #79
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149374712
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:03 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik heb het gezien.
Op tv op live..
En waarom weet je dan zo 100% zeker dat de beelden van deze jordaanse man nep zijn?
omdat je er niet bij was?
omdat het op uyoutube staat..
Of gewoon.. omdat het kan!
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:04:43 #80
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149374724
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vind ik wel vreemd. Eerder vanavond vroeg je nog op het filmpje van de Jordaanse piloot.
Waarom moet ik dan filmpjes gaan bekijken van andere verbrandingen? Heb jij überhaupt de video wel gezien van IS-torching want daar gaat het om. Of baseer jij je mening op wat msm je voorschotelt met de boodschap dit is zo gruwelijk barbaars dat kijken een daad van respectloos zou zijn?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:06:54 #81
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149374803
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Op tv op live..
En waarom weet je dan zo 100% zeker dat de beelden van deze jordaanse man nep zijn?
omdat je er niet bij was?
omdat het op uyoutube staat..
Of gewoon.. omdat het kan!
Het kan best zijn dat ze de Jordaniër echt verbrand hebben. Maar wat je op dat filmpje ziet is nep.
Op het einde zie je een pop. En als jij niet hebt gekeken kan je er verder niets zinnigs over zeggen
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149374807
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Waarom moet ik dan filmpjes gaan bekijken van andere verbrandingen? Heb jij überhaupt de video wel gezien van IS-torching want daar gaat het om. Of baseer jij je mening op wat msm je voorschotelt met de boodschap dit is zo gruwelijk barbaars dat kijken een daad van respectloos zou zijn?
Ik vind het barbaars en gruwelijk wat IS gedaan heeft.
Heb diep medelijden met de nabestaanden van de piloot en de families van de onthoofde mannen en ben verbijsterd dat sommige mensen veranderen in beesten en met genoegen dit soort beestachtige moorden uitvoeren. En ik denk dat ieder normaal mens dat met me eens is.
pi_149374812
Ze waren eerst iets anders van plan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Lavenderr op 04-02-2015 23:07:33 ]
pi_149374909
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb diep medelijden met de nabestaanden van de piloot en de families van de onthoofde mannen en ben verbijsterd dat sommige mensen veranderen in beesten en met genoegen dit soort beestachtige moorden uitvoeren. En ik denk dat ieder normaal mens dat met me eens is.
Om eerlijk te zijn doet het me zeer weinig. Misschien wel niets. Denk dat ik al genoeg ellende gezien heb op TV en internet om nog diep geraakt te kunnen worden.

Gek genoeg kan ik wel slecht tegen dierenleed.... hoe raar is dat? :o
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:10:19 #85
189978 controlaltdelete
pi_149374915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat ben ik ook met je eens. Maar niet als het nep is met een hoger doel waar we tzt nog achter komen. Maar je geeft wederom geen antwoord op mijn vraag: heb je die video dan gezien waardoor jij overtuigd bent dat het echt is gebeurd?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149374960
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat ben ik ook met je eens. Maar niet als het nep is met een hoger doel waar we tzt nog achter komen. Maar je geeft wederom geen antwoord op mijn vraag: heb je die video dan gezien waardoor jij overtuigd bent dat het echt is gebeurd?
Ik heb de foto's gezien en daar heb ik de hele nacht slecht door geslapen. Was er gewoon kotsmisselijk van.
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:13:04 #87
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149375014
Wat mij vooral stoort is dat veel mensen zich enorm druk maken om die Jordaniër, die een militair was en daarmee een risico neemt. (niet dat ik het goedkeur) en dat in het nieuws even tussen neus en lippen door wordt gemeld dat er afgelopen weken 350 burgers zijn omgekomen in Oekraïne en daar verder weinig aandacht voor is.
Die mensen kiezen niet voor een oorlog.
pi_149375031
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:53 schreef Izzy73 het volgende:
Geen wonder dat die lui balaclava's op hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:13:37 #89
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149375036
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je mening is gebaseerd op vlug kijken van een filmpje en gelijk je reactie hier neer plempen..
je vind het er nep uit zien omdat die man in een kooi niet viond rond ziet stuiteren vvoor iemand ide in band staat.

Je hebt neem ik aan zelf niet brand getsaan dus hoe weet je nou dat je anders hoort te reageren..
Je was er zelf niet bij aanwezig zoals wat een Izzy hier boven beweerd in de reactie over de Amsterdam video..

Je ziet filmpje nee sterker nog je maakt al bewerreingen zonder het gezien te hebben dat iets nep is..
Je bevestigd het nog even in een latere reactie..

HOE DOE JE DAT???

De 2 video's zijn relevant omdat er mensnen op staan die in brand staan.
aangezien hier al mensen lopen te beweren dat je anders zou reageren als je in brand staat..
Hoe de .... bleep weet je dat.. heb je het uit geprobeerd?
Vandaar de relavante video's de Monik blijft rustig zitten en reageerdd niet eens terwijl je hem in een flammen zee ziet verdwijnen.

De islamic state is nep ... Hoe weet je dat een video beoordeel je op echt.. want je was er bij?
dus alles wat verder van je beeldscherm gebeurt is automatisch nep..

Kritisch denken mijn aars!!!
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:13:46 #90
189978 controlaltdelete
pi_149375043
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb de foto's gezien en daar heb ik de hele nacht slecht door geslapen. Was er gewoon kotsmisselijk van.
Jeetje. Dan heeft msm je goed beïnvloedt.
pi_149375088
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Werkelijk of doe je nu wat overdramatisch?
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:16:00 #92
189978 controlaltdelete
pi_149375113
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je mening is gebaseerd op vlug kijken van een filmpje en gelijk je reactie hier neer plempen..
je vind het er nep uit zien omdat die man in een kooi niet viond rond ziet stuiteren vvoor iemand ide in band staat.

Je hebt neem ik aan zelf niet brand getsaan dus hoe weet je nou dat je anders hoort te reageren..
Je was er zelf niet bij aanwezig zoals wat een Izzy hier boven beweerd in de reactie over de Amsterdam video..

Je ziet filmpje nee sterker nog je maakt al bewerreingen zonder het gezien te hebben dat iets nep is..
Je bevestigd het nog even in een latere reactie..

HOE DOE JE DAT???

De 2 video's zijn relevant omdat er mensnen op staan die in brand staan.
aangezien hier al mensen lopen te beweren dat je anders zou reageren als je in brand staat..
Hoe de .... bleep weet je dat.. heb je het uit geprobeerd?
Vandaar de relavante video's de Monik blijft rustig zitten en reageerdd niet eens terwijl je hem in een flammen zee ziet verdwijnen.

De islamic state is nep ... Hoe weet je dat een video beoordeel je op echt.. want je was er bij?
dus alles wat verder van je beeldscherm gebeurt is automatisch nep..

Kritisch denken mijn aars!!!
Voor de zoveelste keer WAAR BASEER JIJ OP DAT IK VLUG GEKEKEN HEB? Ik had inmiddels genoeg gezien over dit alles maar niet het filmpje in zijn geheel. Mon dieux verder maak ik er geen woorden aan vuil :O 8)7
pi_149375130
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 22:53 schreef Izzy73 het volgende:
Geen wonder dat die lui balaclava's op hebben.
SPOILER
:')
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:16:45 #94
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149375134
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer WAAR BASEER JIJ OP DAT IK VLUG GEKEKEN HEB? Ik had inmiddels genoeg gezien over dit alles maar niet het filmpje in zijn geheel. Mon dieux verder maak ik er geen woorden aan vuil :O 8)7
omdat je oordeel binnen 9 minuten klaar was!

eigenlijk al voordat je het ging kijken.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Hmz.. kwam bij mij niet over als iemand die in een zware en pijnlijke doodstrijd verkeert. Wat me ook opvalt met mijn boerenfluitjes verstand is dat het best een poos duurt voordat zijn haar verbrandt. Lijkt me dat dit als eerste verfikt. Ben niet echt in een shock door dit filmpje. Mooie shots ook, hebben ze Spiellberg ingehuurd?
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Over welk filmpje gaat het? Als het die torching is wil ik die graag bekijken maar die is overal offline gehaald. Niet omdat ik op gore kick maar om me te overtuigen of het fake is of niet.
pi_149375143
quote:
11s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Werkelijk of doe je nu wat overdramatisch?
Nee, ik heb er echt slecht door geslapen. Kan me gewoon niet voorstellen hoe mensen dat andere mensen aan kunnen doen.
pi_149375147
quote:
6s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:00 schreef Izzy73 het volgende:
Dat filmpje van de brandende man op de dam is echt.
Vind ik ook,maar heeft tovh niks of weinig te maken over de IS vids.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:18:29 #97
189978 controlaltdelete
pi_149375187
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

omdat je oordeel binnen 9 minuten klaar was!
Weet jij wat ik vantevoren hier allemaal over meegekregen heb? Wat ik heb bekeken, gelezen e.d. Nee toch?
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:20:24 #98
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149375244
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Weet jij wat ik vantevoren hier allemaal over meegekregen heb? Wat ik heb bekeken, gelezen e.d. Nee toch?
Jij bent toch controlaltdelete?
jij concludeerde dat ik niet..
zie boven ik heb je post nog maar eens gequote
Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Op woensdag 4 februari 2015 20:15 schreef controlaltdelete het volgende:
pi_149375246
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn doet het me zeer weinig. Misschien wel niets. Denk dat ik al genoeg ellende gezien heb op TV en internet om nog diep geraakt te kunnen worden.

Gek genoeg kan ik wel slecht tegen dierenleed.... hoe raar is dat? :o
Misschien is de volgende IS vid iets met 't martelen van kittens te maken.
  woensdag 4 februari 2015 @ 23:22:43 #100
189978 controlaltdelete
pi_149375309
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jij bent toch controlaltdelete?
jij concludeerde dat ik niet..
zie boven ik heb je post nog maar eens gequote
Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Op woensdag 4 februari 2015 20:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja dus? Met mijn voorkennis en na het zien van het gehele filmpje kwam ik vanavond idd binnen 10 minuten tot mijn algehele overtuiging dat deze torching inderdaad nep is. Net al wat ik eerder dacht. En nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')