Waarom wil je 'n mening hebben over off-topic vids?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:32 schreef theguyver het volgende:
Plus ik beweer niks over filmpje behalve dat ik het niet prettig vond om na te kijken..
Ik heb nergens genoemd of het echt of nep is..
Die conclussie word hier gewoon weer super snel getrokken..
Waarom is het dan zo moeilijk om antwoord te kunnen geven op de vraag of de andere filmpjes nep of echt zijn?
Enige dat ik even wil zeggen,quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom wil je 'n mening hebben over off-topic vids?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nogmaals waar baseer jij op dat ik supersnel een conclusie heb getrokken? En dat gebazel van je over die andere filmpjes; dan had onze waarde mod mijn post niet moeten deleten dan had je het geweten en het doet er verder niet eens toe. Je valt in herhaling.
En ik val in de herhaling omdat je gewoon geen vraag durft te geven op een vraag die aan het topic gerelateerd is..quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets van doen met het IS filmpje? .. want dat is nep.
je concludeerd in 9 minuten dat het stukje nep is..quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Over welk filmpje gaat het? Als het die torching is wil ik die graag bekijken maar die is overal offline gehaald. Niet omdat ik op gore kick maar om me te overtuigen of het fake is of niet.
En dat niet iemand zo reageerd als hij in brand staat daardoor maakt gelijk die 2 filmpjes relavant..quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Hmz.. kwam bij mij niet over als iemand die in een zware en pijnlijke doodstrijd verkeert. Wat me ook opvalt met mijn boerenfluitjes verstand is dat het best een poos duurt voordat zijn haar verbrandt. Lijkt me dat dit als eerste verfikt. Ben niet echt in een shock door dit filmpje. Mooie shots ook, hebben ze Spiellberg ingehuurd?
verbrandingsfilmpjes zijn dingen die je pas bekijkt als dat uit jezelf komt en niet omdat een ander vind dat je dat moet zien . Hetzelfde als met filmpjes over bijv dierenleed .quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Enige dat ik even wil zeggen,
DIe twee video's zijn een referentie naar het onderwerp waar de discussie over gaat, toch ?
Dan is het toch niet geheel off-topic?
Totaal niet zie hier net boven..quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
DIe twee video's zijn een referentie naar het onderwerp waar de discussie over gaat, toch ?
Voor de tiende keer; antwoord heb ik gegeven maar is verwijderd (... zucht...).quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
En ik val in de herhaling omdat je gewoon geen vraag durft te geven op een vraag die aan het topic gerelateerd is..
[..]
je concludeerd in 9 minuten dat het stukje nep is..
Dat vind ik bijzonder snel!
[..]
En dat niet iemand zo reageerd als hij in brand staat daardoor maakt gelijk die 2 filmpjes relavant..
Die mensen staan ook in brand..
Heb je gezien hoe ze reageerden?
Niemand heeft gezegt dat er zijn vreselijke gebeurtenissen...en 't lijkt dat de (imo,verzonnen) IS/ISL/ISIS vids enz.zijn niet echt zo vreselijk als sommige mensen zijn misleidende om te geloven.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
post het nog maar een keer..quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voor de tiende keer; antwoord heb ik gegeven maar is verwijderd (... zucht...).
Ik heb de andere filmpjes niet gezien, maar deze slick commercial was in ieder geval nergens "eng", "vreselijk", "gruwelijk" of iets van dien aard.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:45 schreef Tingo het volgende:
en 't lijkt dat de (imo,verzonnen) IS/ISL/ISIS vids enz.zijn niet echt zo vreselijk als sommige mensen zijn misleidende om te geloven.
Wat was nep of echt?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
post het nog maar een keer..
Was het NEP of ECHT?
Je ontwijkt maar geeft geen iderect antwoord..
Jammer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voor de tiende keer; antwoord heb ik gegeven maar is verwijderd (... zucht...).
Oke je hebt ze via PM binnen kijk maar even duurt maar 5 minuten beide filmpjes..quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb de andere filmpjes niet gezien, maar deze slick commercial was in ieder geval nergens "eng", "vreselijk", "gruwelijk" of iets van dien aard.
Eerder lachwekkend en Hollywood-nep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
Ik zit daar niet op te wachten. Spaar je de moeite aub.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:52 schreef theguyver het volgende:
Aangezien de video's beetje te zijn.. heeft iedereen een mooie PM van me ontvangen..
met de btreffende 2 video's.
Dus...
Hier ben ik het voor 200% mee eens.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:42 schreef Summers het volgende:
[..]
verbrandingsfilmpjes zijn dingen die je pas bekijkt als dat uit jezelf komt en niet omdat een ander vind dat je dat moet zien . Hetzelfde als met filmpjes over bijv dierenleed .
waar niet op?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zit daar niet op te wachten. Spaar je de moeite aub.
Dat vind ik wel vreemd. Eerder vanavond vroeg je nog op het filmpje van de Jordaanse piloot.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zit daar niet op te wachten. Spaar je de moeite aub.
Als je van horrorfilms houdt, moet je ineens ook naar echte gore gaan kijken?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik wel vreemd. Eerder vanavond vroeg je nog op het filmpje van de Jordaanse piloot.
-edit- Je schijnt de antwoorden op je verzoek van mij en anderen maar niet te willen begrijpen. Er zijn nog wel meer video's van mensen te vinden die levend verbrand worden die wel echt zijn maar die van IS niet. Dus? Wat nu? Wat wil je nou?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
waar niet op?
Mensen die in brand staan? je hebt er net 1 tussen 20:06 en 20:15 bekeken..
Daar had je geen moeite mee... deze wel?
Waarom?
Je wist al van te voren dat ie nep was?
Nee, waarom?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je van horrorfilms houdt, moet je ineens ook naar echte gore gaan kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |