abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:26:54 #276
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149363677
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 02:03 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

De werkelijke executie heb ik ook niet zien gebeuren zoals ik eerder zei.
Ik heb de video bekeken omdat ik een aantal reactie's las. ;)

Ik ben sowieso niet van de onthoofdingsvideo's of 'films' als faces of death.

Wat ik mij nu wel afvraag is, wat zijn de capaciteiten van het Jordaanse leger ?
best wel geavanceerde vliegtuigen! F16's en zo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jordanian_Armed_Forces

Ben even dat filmpje aan het kijken.. weet ook niet of ik het helemaal ga kijken hoor.

OKe... mijn maag staat even op de kop :r

[ Bericht 6% gewijzigd door theguyver op 04-02-2015 18:41:54 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149364417
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

best wel geavanceerde vliegtuigen! F16's en zo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jordanian_Armed_Forces

Ben even dat filmpje aan het kijken.. weet ook niet of ik het helemaal ga kijken hoor.

OKe... mijn maag staat even op de kop :r
Jij hebt hem wel volledig gekeken?
Tijdens de verbranding zelf heb ik de video weg gedrukt.
Er waren een paar users die beweerde dat hij te rustig zou zijn.

2012 Jordanie
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:59:12 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149364658
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:52 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Jij hebt hem wel volledig gekeken?
Tijdens de verbranding zelf heb ik de video weg gedrukt.
Er waren een paar users die beweerde dat hij te rustig zou zijn.

2012 Jordanie
Nou snap wel waarom maand duurde veel bewerkt en zo ( voorfilmpje en executie zelf).
En nu bedoel ik dat ze veel tijd genomen hebben om te laten zien waarom ze de exevutie rehtvaardig vonden..
Door elke keer flashes van slachtoffers van verbrandingen en ingezakte huizen te laten zien.

Het meest debiele is dat jordanie aan het onderhandelen was en hem probeerde vrij te kopen "losgeld" maar hij is al een maand geleden zo omgebracht.

In de spoiler wat er gebeurde .. (executie)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik de jordanier was geweest, was ik weg gerend liever een kogel dan dit..
pi_149364920
Dus dat gebral over dat hij te rustig zou zijn lijkt mij weer een gevalletje van eigen invulling zonder enige werkelijke kennis.

Ik weet niet of ik het er voor over heb om het stukje wel te gaan kijken om zelf een oordeel te kunnen geven.
Aangezien ik weet wie wat gezegd hebben over het te rustig zijn.
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:15:52 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149365333
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:06 schreef schommelstoel het volgende:
Dus dat gebral over dat hij te rustig zou zijn lijkt mij weer een gevalletje van eigen invulling zonder enige werkelijke kennis.

Ik weet niet of ik het er voor over heb om het stukje wel te gaan kijken om zelf een oordeel te kunnen geven.
Aangezien ik weet wie wat gezegd hebben over het te rustig zijn.
Hij liep er rustig heen omringd door 20 strijders, dat zullen ze vast bedoelen

btw slecht... maar moest om deze van dumpert best wel lachen..
de geknipte takes
http://www.dumpert.nl/med(...)lachen_met_isis.html
pi_149365972
Uhm ik kon er ook wel om lachen eigenlijk :D
Under those circum.. ect ect :')
Of is het nog te vroeg voor dit soort ongein?
pi_149366881
schommelstoel, je kunt het filmpje gerust kijken, het wordt nergens eng of gruwelijk ofzo.

Het doet juist heel nep en gespeeld aan. Wat niet bijdraagt aan de schok.

In mijn ogen schiet het filmpje daarmee totaal zijn doel (bangmaken, ophitsen, etc.) voorbij.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149367149
quote:
19s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:52 schreef El_Matador het volgende:
schommelstoel, je kunt het filmpje gerust kijken, het wordt nergens eng of gruwelijk ofzo.

In mijn ogen schiet het filmpje daarmee totaal zijn doel (bangmaken, ophitsen, etc.) voorbij.
Dat ga je toch niet voor een ander beslissen dat hij rustig kan kijken?
pi_149367259
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat ga je toch niet voor een ander beslissen dat hij rustig kan kijken?
Ik beslis toch ook helemaal niks?

Ik ben echt niet het type dat rustig naar allerlei gruwelijke filmpjes gaat kijken, integendeel. Maar dit filmpje komt helemaal niet gruwelijk over. Het is alsof je naar een Zwitserlevencommercial zit te kijken. Of de intro van Topgear.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149367334
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik beslis toch ook helemaal niks?

Ik ben echt niet het type dat rustig naar allerlei gruwelijke filmpjes gaat kijken, integendeel. Maar dit filmpje komt helemaal niet gruwelijk over. Het is alsof je naar een Zwitserlevencommercial zit te kijken. Of de intro van Topgear.
Ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen. Iets met afgevlakte emoties? Teveel gore gekeken? Of wat?
pi_149367491
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen. Iets met afgevlakte emoties? Teveel gore gekeken? Of wat?
Huh? Ik leg je nota bene in de post uit dat ik helemaal zo'n type niet ben en dat ik juist geen "gore" kijk. Ook GEEN afgevlakte emoties. Zie ook mijn eerdere aarzeling om "vreselijke filmpjes" te gaan kijken tegen gebruiker opgebaarde, vorige topic.

Daarom was ik ook zo verbaasd toen ik het filmpje zag. "Dit is IS?" "Dit moet een echt filmpje voorstellen?" "Dit is eng, gruwelijk?"

woensdag 4 februari 2015 @ 20:06:59 #287
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149367616
quote:
11s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Huh? Ik leg je nota bene in de post uit dat ik helemaal zo'n type niet ben en dat ik juist geen "gore" kijk. Ook GEEN afgevlakte emoties. Zie ook mijn eerdere aarzeling om "vreselijke filmpjes" te gaan kijken tegen gebruiker opgebaarde, vorige topic.

Daarom was ik ook zo verbaasd toen ik het filmpje zag. "Dit is IS?" "Dit moet een echt filmpje voorstellen?" "Dit is eng, gruwelijk?"
Over welk filmpje gaat het? Als het die torching is wil ik die graag bekijken maar die is overal offline gehaald. Niet omdat ik op gore kick maar om me te overtuigen of het fake is of niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:08:20 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149367690
quote:
19s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:52 schreef El_Matador het volgende:

Ben veel gewend ( killing of america docu ,executie docu, video's meest ranzige shit) maar ik vind dit erg schokkerend.
Dus Niet kijken als je twijfelt Schommelstoel Ik zette zelfs de gebeurtenis in een spoiler!
Omdat ik er zelf al misselijk van werd..( en ik ben veel gewend) Ik heb verschrikkelijke dingen gezien waar ik bij betrokken was.. en deze vind ik persoonlijk een 8 op de schaal van 10 ..
pi_149367734
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Over welk filmpje gaat het? Als het die torching is wil ik die graag bekijken maar die is overal offline gehaald. Niet omdat ik op gore kick maar om me te overtuigen of het fake is of niet.
Stond gisteren nog op Dumpert, geen idee of ie er nog staat.

Het is allerminst gore. Het lijkt eerder een reclamefilmpje.

woensdag 4 februari 2015 @ 20:09:48 #290
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149367786
quote:

[..]

Op deze website is het filmpje nog te zien.

[ Bericht 20% gewijzigd door Lavenderr op 04-02-2015 20:20:42 ]
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:09:49 #291
189978 controlaltdelete
pi_149367789
quote:
12s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Stond gisteren nog op Dumpert, geen idee of ie er nog staat.

Het is allerminst gore. Het lijkt eerder een reclamefilmpje.
Daar was ik al bang voor. De fragmenten die ik gezien heb kwamen ook al zo over.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:10:05 #292
189978 controlaltdelete
pi_149367806
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Op deze website is het filmpje nog te zien.

Gracias.

[ Bericht 25% gewijzigd door Lavenderr op 04-02-2015 20:20:59 ]
pi_149367846
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor. De fragmenten die ik gezien heb kwamen ook al zo over.
Misschien maar goed ook.

Mogelijkheden indien het allemaal fake is:
- de piloot leeft nog
- de piloot is een acteur
- de piloot bestaat helemaal niet

*O*

woensdag 4 februari 2015 @ 20:14:52 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149368052
quote:

[..]

Nee hoor staat zelfs op sky news achterklep..
En tig andere sites.. maar goed..
Als je moet kotsen... ik ruim het niet op!
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:15:13 #295
189978 controlaltdelete
pi_149368071
Hmz.. kwam bij mij niet over als iemand die in een zware en pijnlijke doodstrijd verkeert. Wat me ook opvalt met mijn boerenfluitjes verstand is dat het best een poos duurt voordat zijn haar verbrandt. Lijkt me dat dit als eerste verfikt. Ben niet echt in een shock door dit filmpje. Mooie shots ook, hebben ze Spiellberg ingehuurd?
pi_149368125
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Hmz.. kwam bij mij niet over als iemand die in een zware en pijnlijke doodstrijd verkeert. Wat me ook opvalt met mijn boerenfluitjes verstand is dat het best een poos duurt voordat zijn haar verbrandt. Lijkt me dat dit als eerste verfikt.
Goed punt!

Wat ik zo vaag vond is die rustige handen over zijn hoofd doen en als het vuur dat bereikt gewoon stoicijns gaan knielen. En dat allemaal terwijl je "levend verbrand" wordt... :')

woensdag 4 februari 2015 @ 20:17:26 #297
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149368188
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Hmz.. kwam bij mij niet over als iemand die in een zware en pijnlijke doodstrijd verkeert. Wat me ook opvalt met mijn boerenfluitjes verstand is dat het best een poos duurt voordat zijn haar verbrandt. Lijkt me dat dit als eerste verfikt.
De allelaatste scene verraad alles, hij zit op zijn knieën met zijn hoofd voorover en dan gaat hij ineens langzaam achterover. Totaal tegen de zwaartekracht in. Handen in een vaste houding en ook de benen en knieën. Dat is een pop die met een touw achterover wordt getrokken. En de hand op het laatst is ook niet echt.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:18:16 #298
189978 controlaltdelete
pi_149368231
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:17 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

De allelaatste scene verraad alles, hij zit op zijn knieën met zijn hoofd voorover en dan gaat hij ineens langzaam achterover. Totaal tegen de zwaartekracht in. Handen in een vaste houding en ook de benen en knieën. Dat is een pop die met een touw achterover wordt getrokken. En de hand op het laatst is ook niet echt.
Een dummy of een robot op afstand bestuurd?
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:19:06 #299
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149368284
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Een dummy of een robot op afstand bestuurd?
Kweenie, een etalagepop ofzo lijkt het.
pi_149368340
Wat een zieke reacties :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')