Ja, die vergelijking met Philae heb ik al es gezien.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:32 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Heb je dit verhaal al eens gelezen? Gaat over de Rosetta en de komeet.
De Komeet lijkt verdacht veel op de kaart van het eiland Philae, de landingsplaats van de lander was exact op de locatie waar de tempel van Isis stond (op het eiland Philae), die tempel is in de geschiedenis een kilometer verplaatst. Precies hetzelfde met de verhouding van landing van de lander na het stuiteren op de komeet. Het lijkt een nagespeeld scenario. Dus wat is ISIS? Een groep gecreëerd door het westen? Of allemaal toeval?
http://beforeitsnews.com/(...)ication-2485672.html
En iets te maken met de Egyptian goddess Isis en the Dog Star,dacht ik..quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:32 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Heb je dit verhaal al eens gelezen? Gaat over de Rosetta en de komeet.
De Komeet lijkt verdacht veel op de kaart van het eiland Philae, de landingsplaats van de lander was exact op de locatie waar de tempel van ISIS stond (op het eiland Philae), die tempel is in de geschiedenis een kilometer verplaatst. Precies hetzelfde met de verhouding van landing van de lander na het stuiteren op de komeet.
Het lijkt een nagespeeld scenario. Dus wat is ISIS? Een groep gecreëerd door het westen? Of allemaal toeval?
http://beforeitsnews.com/(...)ication-2485672.html
Het zijn populaire gedachten bij "BNW'ers", maar ik vind die verbanden vaak veel teveel gestoeld op toeval en zoeken naar wat je wil zien. Is de naamgeving van ISIS nou echt het belangrijkste? Volgens mij zijn er veel duidelijker voorbeelden en indicaties.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
En iets te maken met de Egyptian goddess Isis,dacht ik..
Maar wel zeer opmerkelijk, de vergelijking met IS is inderdaad zeer dun. Maar het is wel een scenario dat zich in het Midden-Oosten heeft afgespeeld. Een missie meer dan 10 jaar geleden gepland, dit zou ook zomaar het geval kunnen zijn met de plannen voor het oprichten van IS.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die vergelijking met Philae heb ik al es gezien.
Vind het alleen niet een heel sterk argument m.b.t. IS(IS). De belangen zijn heel anders.
Wat wel zo is, is het monopolie op "dat wat er gebeurd is". NASA verschilt daarin weinig van de brokjes die de massamedia over IS(IS) plaatsen, behalve dan dat niemand kan controleren hoe het is in de ruimte, omdat NASA de enige is en er op Aarde in ieder geval nog mensen rondlopen die een andere visie kunnen presenteren.
Symbolische?Whoever is doing this shit is into numerlogy/astroniomy denk ik. Ik weet niet veel over de Isis/Dog Star.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zijn populaire gedachten bij "BNW'ers", maar ik vind die verbanden vaak veel teveel gestoeld op toeval en zoeken naar wat je wil zien. Is de naamgeving van ISIS nou echt het belangrijkste? Volgens mij zijn er veel duidelijker voorbeelden en indicaties.
Ja, die numerologie vind ik ook zo vaak ver gezocht. En juist afwezig bij Hebdo omdat 7-1-2015 samen niet op 9/11 uitkomt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Symbolische?Whoever is doing this shit is into numerlogy/astroniomy denk ik. Ik weet niet veel over de Isis/Dog Star.
Osiris (een zeer belangrijke ster) is 1 van de sterren van de Dog Star en zo heet ook de camera.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
En iets te maken met de Egyptian goddess Isis en the Dog Star,dacht ik..
ze hebben ook gebroed op Uranus.. kijk maar uit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Osiris (een zeer belangrijke ster) is 1 van de sterren van de Dog Star en zo heet ook de camera.
De elite is dol op dit soort vergelijkingen en benamingen.
Dat denk ik ook,maar vergezocht is niet onmogelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die numerologie vind ik ook zo vaak ver gezocht. En juist afwezig bij Hebdo omdat 7-1-2015 samen niet op 9/11 uitkomt.
Er zijn veel sterkere argumenten te bedenken en die werken ook beter omdat mensen die BNW niet een warm hart toedragen nog sneller zullen afhaken bij die numerologie.
Maar heel erg boeiend is het inpassen van kwatrijnen, nummers, horoscopen en verre losse verbanden ook niet. Kan die ook wel aan de dagelijkse activiteiten van de kat koppelen. Net zo boeiend.quote:Op woensdag 4 februari 2015 01:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook,maar vergezocht is niet onmogelijk.
Weet ik niet.Ik weet niet genoeg over astrologie en numerologie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 01:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maar heel erg boeiend is het achteraf inpassen van kwatrijnen, nummers en verre losse verbanden ook niet.
Kwestie van een goede camera. Makkelijk te krijgen. Statief erbij, diafragma tunen en scherp stellen, beetje goed kaderen en zorgen dat 't licht goed valt. Achteraf in post wat verzadiging erin en klaar. Moeilijker om 't wel ipv om 't niet te verklooien.quote:Op woensdag 4 februari 2015 01:28 schreef schommelstoel het volgende:
Filmpje bekeken tot dat ze fakkel aanstaken.
Ze hebben goed naar Amerikaanse televisie gekeken, aparte productie voor zo'n groepje zandknarsers.
Had eigenlijk niet zo'n kwaliteit verwacht.
Ja dat begrijp ik allemaal.quote:Op woensdag 4 februari 2015 01:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kwestie van een goede camera. Makkelijk te krijgen. Statief erbij, diafragma tunen en scherp stellen, beetje goed kaderen en zorgen dat 't licht goed valt. Achteraf in post wat verzadiging erin en klaar. Moeilijker om 't wel ipv om 't niet te verklooien.
Ik sla de IS producties over. Ik heb niet zoveel zin om naar een wat professionelere aanpak van faces of death te kijken. Hoe mooi 't regie en camerawerk ook is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 01:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik allemaal.
Fotografie is een hobby hier.
Dit is de eerste video van isis die ik bekijk, al die andere heb ik nooit bekeken.
En tijdens het kijken van de video had ik het idee naar een trailer te kijken, had niet zo'n strakke bewerking verwacht.
De werkelijke executie heb ik ook niet zien gebeuren zoals ik eerder zei.quote:Op woensdag 4 februari 2015 01:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik sla de IS producties over. Ik heb niet zoveel zin om naar een wat professionelere aanpak van faces of death te kijken. Hoe mooi 't regie en camerawerk ook is.
geen woorden voortwitter:rConflictNews twitterde op woensdag 04-02-2015 om 15:15:34#ISIS publish new video titled "Joy of Muslims" Showing them projecting execution of Jordanian pilot, families watch. http://t.co/Kk3lwO1ZiE reageer retweet
Jawel, 3 stuksquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
geen woorden voortwitter:rConflictNews twitterde op woensdag 04-02-2015 om 15:15:34#ISIS publish new video titled "Joy of Muslims" Showing them projecting execution of Jordanian pilot, families watch. http://t.co/Kk3lwO1ZiE reageer retweet
Iets meerquote:
best wel geavanceerde vliegtuigen! F16's en zo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De werkelijke executie heb ik ook niet zien gebeuren zoals ik eerder zei.
Ik heb de video bekeken omdat ik een aantal reactie's las.
Ik ben sowieso niet van de onthoofdingsvideo's of 'films' als faces of death.
Wat ik mij nu wel afvraag is, wat zijn de capaciteiten van het Jordaanse leger ?
Jij hebt hem wel volledig gekeken?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
best wel geavanceerde vliegtuigen! F16's en zo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jordanian_Armed_Forces
Ben even dat filmpje aan het kijken.. weet ook niet of ik het helemaal ga kijken hoor.
OKe... mijn maag staat even op de kop![]()
Nou snap wel waarom maand duurde veel bewerkt en zo ( voorfilmpje en executie zelf).quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jij hebt hem wel volledig gekeken?
Tijdens de verbranding zelf heb ik de video weg gedrukt.
Er waren een paar users die beweerde dat hij te rustig zou zijn.
2012 Jordanie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik de jordanier was geweest, was ik weg gerend liever een kogel dan dit..Er staat nog een vraag voor u open!!
Hij liep er rustig heen omringd door 20 strijders, dat zullen ze vast bedoelenquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:06 schreef schommelstoel het volgende:
Dus dat gebral over dat hij te rustig zou zijn lijkt mij weer een gevalletje van eigen invulling zonder enige werkelijke kennis.
Ik weet niet of ik het er voor over heb om het stukje wel te gaan kijken om zelf een oordeel te kunnen geven.
Aangezien ik weet wie wat gezegd hebben over het te rustig zijn.
Dat ga je toch niet voor een ander beslissen dat hij rustig kan kijken?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:52 schreef El_Matador het volgende:
schommelstoel, je kunt het filmpje gerust kijken, het wordt nergens eng of gruwelijk ofzo.
Het doet juist heel nep en gespeeld aan. Wat niet bijdraagt aan de schok.
In mijn ogen schiet het filmpje daarmee totaal zijn doel (bangmaken, ophitsen, etc.) voorbij.
Ik beslis toch ook helemaal niks?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet voor een ander beslissen dat hij rustig kan kijken?
Ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen. Iets met afgevlakte emoties? Teveel gore gekeken? Of wat?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik beslis toch ook helemaal niks?
Ik ben echt niet het type dat rustig naar allerlei gruwelijke filmpjes gaat kijken, integendeel. Maar dit filmpje komt helemaal niet gruwelijk over. Het is alsof je naar een Zwitserlevencommercial zit te kijken. Of de intro van Topgear.
Huh? Ik leg je nota bene in de post uit dat ik helemaal zo'n type niet ben en dat ik juist geen "gore" kijk. Ook GEEN afgevlakte emoties. Zie ook mijn eerdere aarzeling om "vreselijke filmpjes" te gaan kijken tegen gebruiker opgebaarde, vorige topic.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen. Iets met afgevlakte emoties? Teveel gore gekeken? Of wat?
Over welk filmpje gaat het? Als het die torching is wil ik die graag bekijken maar die is overal offline gehaald. Niet omdat ik op gore kick maar om me te overtuigen of het fake is of niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh? Ik leg je nota bene in de post uit dat ik helemaal zo'n type niet ben en dat ik juist geen "gore" kijk. Ook GEEN afgevlakte emoties. Zie ook mijn eerdere aarzeling om "vreselijke filmpjes" te gaan kijken tegen gebruiker opgebaarde, vorige topic.
Daarom was ik ook zo verbaasd toen ik het filmpje zag. "Dit is IS?" "Dit moet een echt filmpje voorstellen?" "Dit is eng, gruwelijk?"
Ben veel gewend ( killing of america docu ,executie docu, video's meest ranzige shit) maar ik vind dit erg schokkerend.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:52 schreef El_Matador het volgende:
schommelstoel, je kunt het filmpje gerust kijken, het wordt nergens eng of gruwelijk ofzo.
Het doet juist heel nep en gespeeld aan. Wat niet bijdraagt aan de schok.
In mijn ogen schiet het filmpje daarmee totaal zijn doel (bangmaken, ophitsen, etc.) voorbij.
Stond gisteren nog op Dumpert, geen idee of ie er nog staat.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Over welk filmpje gaat het? Als het die torching is wil ik die graag bekijken maar die is overal offline gehaald. Niet omdat ik op gore kick maar om me te overtuigen of het fake is of niet.
Op deze website is het filmpje nog te zien.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Over welk filmpje gaat het? Als het die torching is wil ik die graag bekijken maar die is overal offline gehaald. Niet omdat ik op gore kick maar om me te overtuigen of het fake is of niet.
Daar was ik al bang voor. De fragmenten die ik gezien heb kwamen ook al zo over.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stond gisteren nog op Dumpert, geen idee of ie er nog staat.
Het is allerminst gore. Het lijkt eerder een reclamefilmpje.
Gracias.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Op deze website is het filmpje nog te zien.
Misschien maar goed ook.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. De fragmenten die ik gezien heb kwamen ook al zo over.
Nee hoor staat zelfs op sky news achterklep..quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Goed punt!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Hmz.. kwam bij mij niet over als iemand die in een zware en pijnlijke doodstrijd verkeert. Wat me ook opvalt met mijn boerenfluitjes verstand is dat het best een poos duurt voordat zijn haar verbrandt. Lijkt me dat dit als eerste verfikt.
De allelaatste scene verraad alles, hij zit op zijn knieën met zijn hoofd voorover en dan gaat hij ineens langzaam achterover. Totaal tegen de zwaartekracht in. Handen in een vaste houding en ook de benen en knieën. Dat is een pop die met een touw achterover wordt getrokken. En de hand op het laatst is ook niet echt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Hmz.. kwam bij mij niet over als iemand die in een zware en pijnlijke doodstrijd verkeert. Wat me ook opvalt met mijn boerenfluitjes verstand is dat het best een poos duurt voordat zijn haar verbrandt. Lijkt me dat dit als eerste verfikt.
Een dummy of een robot op afstand bestuurd?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:17 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
De allelaatste scene verraad alles, hij zit op zijn knieën met zijn hoofd voorover en dan gaat hij ineens langzaam achterover. Totaal tegen de zwaartekracht in. Handen in een vaste houding en ook de benen en knieën. Dat is een pop die met een touw achterover wordt getrokken. En de hand op het laatst is ook niet echt.
Kweenie, een etalagepop ofzo lijkt het.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Een dummy of een robot op afstand bestuurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |