Niks Stop That Train, ik mag weer met de NS mee vandaag...quote:
namens mijn buren bedankt !!quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die hard opzetten paar minuten in de auto en het ijs trilt van de ramen.
Heb nu al medelijden met je.quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks Stop That Train, ik mag weer met de NS mee vandaag...
Nope, helemaal niet belangrijk, maar omdat je er over begon was ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja, ik heb gemerkt dat ik voorheen misschien op de verkeerde fora zat, maar nu vind ik mijn weg al wat beter als 40+er.
De naam van mijn eerste account? Ach ja, is die nu relevant? Niet echt.
Ik ben er weer dat is belangrijker vind ik.
Ik had een voormalige collega die ook in Delft woont. Als het dan glad was kon het gebeuren dat het onmogelijk was om de wijk uit te komen omdat ie over een onneembaar bruggetje heen moest hetgeen onmogelijk was .... Dus bleef ie maar gewoon thuisquote:Op donderdag 5 februari 2015 07:36 schreef just me het volgende:
Ik ga maar een beetje haast maken vanmorgen, auto schoonkrabben en proberen de straat uit te komen..
Strijkplankquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar zal ik eens beginnen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |