Heb het wel vermeld in de textquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe er een foto van je open arm bij.
2 ukkies? Da's best wat werk. Maar jij had toch al volwassen kinderen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep, huisman/huisvader, maar ik heb nu nog maar 2 kleintjes van een half jaar in huis.
Maar die zijn nogal druk. Dus werk zat.
Das toch verschrikkelijk in wat voor een maatschappij leven wij eigenlijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Tja, ik werk omdat er anders geen geld binnenkomt en het huishouden doe ik een beetje, omdat niemand anders het doet
40+ zit vol met eigenheimers en je hoeft nog niet verwijfd te zijn als je geen stereotype man bent. Niets mis met verwijfd trouwens, al zal niet iedereen het daar mee eens zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mo is meer een eigenheimer, ben geen stereotype man. Zou ik een verwijfd type zijn dan? Geen idee. Mo is wel afgeleid van mijn echte voornaam, dat dan weer wel en Muffin zit een heel verhaal achter.
Neeeeeee, ik ben geen Mohammed!!!!quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40+ zit vol met eigenheimers en je hoeft nog niet verwijfd te zijn als je geen stereotype man bent. Niets mis met verwijfd trouwens, al zal niet iedereen het daar mee eens zijn.
Welkom Mohammed!
Schud anders nog wat ketchup in de doos om het drama compleet te maken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heb het wel vermeld in de text
Met hier en daar wat buitenproportionele woorden
Dat was de enige mannennaam die bij Mo leek passenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neeeeeee, ik ben geen Mohammed!!!!
ik zat te overwegen om erin te schijten, maar goed die jongens van die daar werken kunnen er natuurlijk ook niks aan doenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schud anders nog wat ketchup in de doos om het drama compleet te maken.
Maurice dan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.aldi.nl/aldi_robotstofzuiger_48_5_10390_10017.html
Er zijn wel meer namen waar je Mo van kan maken hoor.
Moquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was de enige mannennaam die ik me bij Mo leek passen
Dat niet natuurlijk, maar als ik dit visualiseer moet ik wel heel hard lachen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik zat te overwegen om erin te schijten, maar goed die jongens van die daar werken kunnen er natuurlijk ook niks aan doen
Nu ga je te ver. Dat is toch een homonaam, en nee ik heb niks tegen homo'squote:Op donderdag 5 februari 2015 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maurice dan.
Maar de meeste Mauricen worden toch afgekort als Maupie of Maus?
Je hebt gelijk, ik dacht even in stereotype voornamen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mo
Modest
Modestus
Moed
Moen
Moene
Moise
Mojoto
Molert
Molle
Mollo
Mombert
Monse
Montana
Monte
Montgomery
Monty
Monulfus
Monulphus
Mook
Moor
Moors
Dan moet het Maurits zijn, wat ik dan weer een homonaam vind.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. Dat is toch een homonaam, en nee ik heb niks tegen homo'sBen er zelf geen hoor.
Je zit er warmpjes bij.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet het Maurits zijn, wat ik dan weer een homonaam vind.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet het Maurits zijn, wat ik dan weer een homonaam vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |