Veel te vroeg om te gaan klussen.quote:
Heb je zin om nog wat tegelwerk in de keuken bij mij schoon te komen maken? Je bent nu toch op dreef.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Inmiddels staat er een was aan en ik zit aan het ontbijt
nee, geen zin in. Als ik vandaag de keuken opgeruimd krijg en 2 kamers gestofzuigd, dan ben ik al blij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je zin om nog wat tegelwerk in de keuken bij mij schoon te komen maken? Je bent nu toch op dreef.
Ik vergat helemaal smakelijk te zeggen zojuist. Bij deze.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, geen zin in. Als ik vandaag de keuken opgeruimd krijg en 2 kamers gestofzuigd, dan ben ik al blij.
Werkt goed als voorbereiding, eerst het ergste weghalen met dat ding scheelt je een hoop schrobben.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ook een stoomreiniger staan, nog niet gebruikt, maar lijkt me ideaal voor de badkamer en keuken.
Ik heb geen frituurpan, scheelt een boel gedoe. Heb er ook echt geen ruimte voor.
En dan de gouden tip tegen vet: Dasty!
Werken doe ik niet aan, niks voor mij. En nee, ik ben geen beroepswerkloze.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze maand is het waarschijnlijk wat rustiger qua werk, kom ik eindelijk weer een beetje aan mijn huishouden toe.
Ochermquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:45 schreef Pavement het volgende:
Mijn stofzuiger is in 2 gebroken
En nu ligt mn hele arm open![]()
ik ben zielig nu
jij was huisman, toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Werken doe ik niet aan, niks voor mij. En nee, ik ben geen beroepswerkloze.
Als je vannacht goed hebt opgelet, toen we retro bezig waren, weet je wat ik voorheen gedaan heb als dagelijkse bezigheid.
Mijn stoomreiniger staat in ieder geval aan, nu even wachten tot pijltje in het groene gebied staat en dan kan ik aan de slag. jippie!!
Voor het eerst dat ik hoor dat iemand een stofzuiger in 2-en krijgt, erg knap.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:45 schreef Pavement het volgende:
ik ben zielig nu
ach gossie. Zie het als een teken dat huishouden niks voor je isquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:45 schreef Pavement het volgende:
ik ben zielig nu
Yep, huisman/huisvader, maar ik heb nu nog maar 2 kleintjes van een half jaar in huis.quote:
Nou, ik was lekker bezig met zuigen en kwam onder de bank vast met het uiteinde ik trekken maar dat lukte niet. Dus gaf hem een duw (de stang) en toen brak ie in 2 en mn arm glee door.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ocherm
Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Je stofzuiger in tweeën en je arm open?
hier ben ik het volkomen mee eens alleen er is niemand die het anders doetquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ach gossie. Zie het als een teken dat huishouden niks voor je is
Verrek, Mo is een mannetjequote:
Nee, dat mag niet. Ik zou teruggaan naar de winkel waar je hem gekocht hebtquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nou, ik was lekker bezig met zuigen en kwam onder de bank vast met het uiteinde ik trekken maar dat lukte niet. Dus gaf hem een duw (de stang) en toen brak ie in 2 en mn arm glee door.
Ding is net een half jaar oud. Dat mag toch niet gebeuren
had ik maar nooit een opleiding huishoudkunde afgemaakt, iedereen denkt dan kan hij zelf wel niemand die me ooit komt helpen. Ik ben ook zielig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
hier ben ik het volkomen mee eens alleen er is niemand die het anders doet
Ja bij bol maar de wielen waren ook al afgebroken en de zuigmond ook al een keer, heb alles bijelkaar in een doos geflikkerd en zo maar ff retour zendenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet. Ik zou teruggaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt
Mo is meer een eigenheimer, ben geen stereotype man. Zou ik een verwijfd type zijn dan? Geen idee. Mo is wel afgeleid van mijn echte voornaam, dat dan weer wel en Muffin zit een heel verhaal achter.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek, Mo is een mannetje![]()
Ik had niet naar de m/v bij de naam gekeken, maar vond Mo_Muffin een echte vrouwennaam (Monique die van muffins houdt.
Doe er een foto van je open arm bij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja bij bol maar de wielen waren ook al afgebroken en de zuigmond ook al een keer, heb alles bijelkaar in een doos geflikkerd en zo maar ff retour zenden
Tijd voor een huishoudtoeslag voor single mannen die niet kunnen huishoudenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
had ik maar nooit een opleiding huishoudkunde afgemaakt, iedereen denkt dan kan hij zelf wel niemand die me ooit komt helpen. Ik ben ook zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |