Ja dan valt het tegen... Ik heb dat soort dingen wel eens overwogen maar nog nooit aangeschaft...quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, te veel aanmeldingen ofzo, gezeur tussen bedrijfje en Groupon, kreeg netjes geld terug. Ging ook zo met een klusbedrijf en een schilder, heel fijn als je een verhuizing aan het plannen bent...not.
met die schilder heb ik echt ruzie gemaakt, op het tijdstip dat hij zou komen om de klus op te nemen belde hij dat hij niet kon en een paar uur later zei hij dat hij er helemaal vanaf zag, hij ging het niet doen. Terwijl we dus al een afspraak hadden en de klus veel meer uren was dan de Groupon, dus de rest tegen regulier tarief. Eikel. Uiteindelijk viavia gelukkig nog een mannetje weten te regelen, want ja, de vloer zou gelegd worden en de levering van de meubels er achteraan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan valt het tegen... Ik heb dat soort dingen wel eens overwogen maar nog nooit aangeschaft...
in dit geval was ruzie de enige optie. Heb 'm nog achter z'n vodden moeten zitten dat hij bij Groupon moest melden dat hij de klus niet ging doen, zodat ik mijn geld terug zou krijgen.hij vond dat ik dat maar moest doen, het was volgens hem mijn probleem hoe ik mijn geld terug zou krijgen? Nul zakelijk inzicht, die man.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ruzie maken helpt nooit, altijd blijven lachen.
Hier nog 1 keer per week... Had ik eens wat neergezet, waren ze in staking... Kon je wel goed zien wat er nog bleef liggen en wat er verdweenquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier is het grofvuilophalen afgeschaft, je moet het nu zelf gaan brengen. Erg jammer voor het hergebruik, nu moet je het in containers smijten ipv dat iemand die het kan gebruiken het langs de straat mee kan nemen voordat de ophaalwagen komt. Ik denk dat ik binnenkort maar wat meubels op marktplaats zet met ' gratis op te halen'.
Komen die langs en vragen dan Piet he je nog ouwe meuk?quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
De situatie is ideaal hier
Er zitten 2 dagen per week wat vrijwilligers waar alles heen kan
Ik breng relatief weinigquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Komen die langs en vragen dan Piet he je nog ouwe meuk?
Hahaha echt he ....quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik breng relatief weinig
Overbodige PC kasten gaan naar Russische autovakman, die hergebruikt ze om stukken in auto's te lassen.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik breng relatief weinig
Overbodige PC kasten gaan naar Russische autovakman, die hergebruikt ze om stukken in auto's te lassen.
Grote woorden zeggen weinig het gaat om het bewustzijn van de mogelijkheden die er zijn hoe klein ook.quote:
De link is gemaaktquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn auto is weer jaar goedgekeurd met 0 onkosten.
Stel ik heb een afreken party in de buurt en heb nog tatata nodig ....quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Ik regel zijn PC, hij mijn auto, ouderwetse ruilhandel.
Alles is te regelen sjoef.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel ik heb een afreken party in de buurt en heb nog tatata nodig ....
Daarom... Ik zit hier ook alleen maar een beetje te fantaseren over iets waar ik gelukkig mee te maken krijg ... Alles wat je op film ziet is niet echt ...quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom zou je dat zijn? Irl ben je toffe gozert.
Het boek schrijven laat ik aan sig over.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom... Ik zit hier ook alleen maar een beetje te fantaseren over iets waar ik gelukkig mee te maken krijg ... Alles wat je op film ziet is niet echt ...
Dutch Spanish connectionquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Regel ik wel ff voor je dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |