Hoeveel heb je er dan wel niet?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wilde altijd kinderen hebben en meer dan 1 nou dat is me aardig gelukt.
Ik haal de spoiler weer weg, gemist? Jammer dan.
Echt?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een stoere zoon op de foto gezien
Beetje lui eerder.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Voet op de monitor is een stoere pose
daar hebben we een smoelenboek voorquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind zomaar een foto van Doedezemaar.![]()
[ afbeelding ]
Ze is op aan het ruimen met haar bezem.![]()
Zeg me niet dat je dit niet bent.....quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar hebben we een smoelenboek voor
Deze posting heeft een linkje nodig:quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
daar hebben we een smoelenboek voor
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind zomaar een foto van Doedezemaar.![]()
[ afbeelding ]
Ze is op aan het ruimen met haar bezem.![]()
Mijn stoommachine staat inmiddels uit, morgen weer een ander ietsquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zijn jullie nog wel op aan het ruimen of toch maar op de bank gaan liggen?
In welke volgorde? Eerst de randjes en daarna je tanden of andersom?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:12 schreef Deisyy het volgende:
Mijn bed is verschoond en mijn badkamer is schoon, inclusief de randjes bij de douchecabine die ik met een tandenborstel heb bewerkt.
Nu wachten tot mijn zoon klaar is om naar onze afspraak te gaan.
zo erg is het bij mij gelukkig niet, maar er moet nodig opgeruimd wordenquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:12 schreef drakin het volgende:
Ik zie nu pas deze SC, van wie is dat zootje in de OP?
PP waarschijnlijk, want die heeft hem toch geopend..quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:12 schreef drakin het volgende:
Ik zie nu pas deze SC, van wie is dat zootje in de OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |